SINKKULUUKKU
[q]Seke, 1.3.2009 15:27:
prkl, enhän mä nyt olis arvannut luukkuun joutuvani vaan ei auta kuin lainata ihmistä, jota en tiedä, joka lainasi ihmistä, jota ei tiennyt; näin vaan kävi..
5 vuotta oikein ihanaa yhteiseloa murtui pikkuhiljaa viimeisen puolen vuoden aikana :/
Miks kaikki kaunis aina hajoaa :( Miksei ihmiset osaa nykyään arvostaa kaikkea sitä hyvää mitä niillä on, vaan aina pitäisi saada vähän enemmän. Onko meistä tullu niin itsekkäitä ja ahneita, ettei enää mikään riitä..
Mihin on unohtunut sellaiset kivat jutut, kuin toisen kunnioittaminen ja rehellisyys? Ja eikö kukaan enää osaa arvostaa jo pelkästään sitä pientä seikkaa, kuinka kiva juttu se oikeasti onkaan, kun sulla on vierelläsi ihminen, kenen syliin voi aina takertua vaikka kaikki romahtais ympäriltä. Kuinka hyvä fiilis siitä tuleekaan, kun tietää, että missä ikinä meneekään, se läheisin ihminen on odottamassa sua ja on melkein aina iloinen nähdessään sut.
Mä niin en osaa olla vielä yksinään. Päässä vaan pyörii ajatukset "Mitäs jos niin ja mitäs jos näin" vaikka sitä yrittää hyväksyä tosiasiat, että näillä nyt mennään. Porukka sanoo, että pitäis tehdä paljon niitä itelle tärkeitä juttuja, että niistä sitä taas pääsee jaloilleen. Kai sekin totta on.
[/q]
Puhut asiaa!
Samoissa mennään, sinkkuilu ei vaan välttämättä ole niin paha asia, elämänvaihe tämäkin. Sydän särkyneenä, mutta tiedän parhauden odottavan jossain tulevassa. Se mun "the mies" *sydän*
[q]keisha,
onko teillä ihmiset ollut niin huonoja suhteita kun en itse ole tosta joutunut koskaan kärsimään seurustellessani. Kyllä aina on saanut tulla ja mennä ihan vapaasti ilman mustis- tai muitakaan kohtauksia.*täh*
[/q]
Tai sitten sulla vaan on käynyt hyvä tuuri?
[q]keisha, En kyl oikeen käsitä tätä perustelua mihin usein törmää, onko teillä ihmiset ollut niin huonoja suhteita kun en itse ole tosta joutunut koskaan kärsimään seurustellessani. Kyllä aina on saanut tulla ja mennä ihan vapaasti ilman mustis- tai muitakaan kohtauksia.*täh*
[/q]
En kyllä tajua itsekään *täh* mä ainakin käyn ihan yhtä paljon bileissä nytkin, kuin sinkkuna, ja jonkin verran ollaan myös eri bileissä/erillään Ilman mitään kohtauksia..
[q]Siren, 29.3.2006 19:45:
Mä kyl voisin haluu toisenki mielipiteen asiasta...
[/q]
Uskonoppineilla on hyvää infoo liittyen kohtaloon ja kaiken olemiseen ennalta määrätty. Uskoo ken tahtoo.
[q]John, 28.3.2006 17:06:
---
wiwi,
---
Paitsi jos Reino on 40-vuotias ja naimisissa.*vink*
[/q]
Antaa Reinon ja Pirjon setviä asiat ihan keskenään.
avantokyrp:D
Hyväntuoksuinen ja kiva hiplailtava tyttö haussa!
Joku vois kyl laittaa mulle narun kaulaan ja käyttää tuol toisen luukun puolella, kun ei oma lasso tunnu toimivan sitte ollenkaan
No katotaan mitä kesä tullessaan tuo...
Kylläpä hierottiin taas naamalle, että "sinä senkin yksinäinen onneton reppana": piti nukutuksen sisältäneen leikkauksen jälkeen valehdella elävänsä parisuhteessa. Muuten ois tarttenu jäädä osastolle löhöämään ja viemään paikkaa joltain oikeesti sairaalta. Nyt sen sijaan pääs kotia "potemaan" jälkimaininkeja, kun oli mukamas joku aikuinen valvomassa. Ihme pelleilyä...
No, toisaalta, eipähä oo emäntä nalkuttamassa, kun nää luomissessiot jatkuu jekkupatterin voimin pitkin aamuyötä.
[q]Zeratul, 2.3.2009 16:09:
No sun fantasiamaailma voi olla jännempi ku sun reaalimaailma, mut mun reaalimaailman fantastisuus on jännempi ku ees sun fantasiamaailman fantastisuus!
[/q]
Valheita! Fantsu on mun!
Liityn seuraanne. Onneks on edes kesä edessä*joo*
doodih, ihastuin tänään sit palavasti kuvitteelliseen hahmoon mul ei oo näköjään aikomustakaan päästä pois tästä luukusta *nauru*...
mut mun puolustukses pitää sanoo, et siin miehes/hahmos oli MUNAA
Meitsi on tyytyväinen mun elämään sinkkuna; ei kompromissei, ei pakollisia vierailuita urpojen sukulaisten luona eikä muitakaan velvoitteita ja voi muutenkin elää ku pellossa.
Kaiken kaikkiaan kinkkuilu on eri kivaa.
[q]Siren, 29.3.2006 19:45:
---
mikkihiiri,
Voi elämän kevät!
Sillä ei nyt ole minkään valtakunnan merkitystä etsiikö vai ei vaan se _oikea_ tulee eteen, jos on tullakseen. Kaikki on vain sattumankauppaa tässä elämässä.
"Life is only a series of coincidences."
---
Mä kyl voisin haluu toisenki mielipiteen asiasta...
[/q]
Noh siis... se näkyy ulospäin, ettei ole mitään pakottavaa tarvetta olla jonkun kanssa (= osaa nauttia elämästä yksin). Itseä ei ainakaan niin paljon kiinnosta ihminen, joka etsimällä etsii kumppania, vaan nimenomaan osaa olla ja elää yksinkin, itsenäisyys on tärkeää. En halua olla ainoa tarkoitus jonkun toisen elämälle.
Ja kaipa sitä on stressittömämpi, jos ei kauheel paniikil yritä ettii elämänkumppania
Hmm, tällainenkin tulee mieleen: Jos yrittää silmä kovana kyttää mahdollisia kumppaneita, niin tulee ehkä helposti semmone turhautuminenkin ja turtuminen siihen etsintään: "paljon miehiä, mutta kukaan ei vaikuta mukavalta". Mutta jos ei etsi, niin ehkä potentiaaliset yksilöt jotenkin helpommin pistävät silmään. Tätä ajatusta en oikein osannut selittää, mutta kertokaa toki, jos ees joku ymmärsi, mitä hain takaa
Ja tohon mikkihiiren kommenttiin. Noh, mielestäni sillä kyllä voi ihan hyvin olla merkitystä kumppanin löytymiselle, etsiikö vaiko ei... Minkä takia sillä ei voisi olla? Uskon toki, että sattuma voi vaikuttaa paljonkin tiettyjen henkilöiden A ja B yhteenpäätymiseen. Mutta pointtina tässä oli se, että se asenne, mikä ihmisellä on parinetsinnässä vaikuttaa kuitenkin lopputulokseen.*joo*
IMHO
P.S. Tämä oli ehkä hieman sekava postaus *ajatuksiakeräil*
[q]Gleba, 12.3.2006 16:28:
---
tomii, 6.3.2006 16:01:
---
jaywink, 6.3.2006 14:19:
---
klipsis
---
klipsis
---
hihi. ihania miehiä
[/q]
Joo me ollaan kuin "Ihanat miehet rannalla" (johan vertauksen kaivoin)
mä en ees enää tiiä mitä haluun
Onhan se trance pahaa, mut tekno on pahimmillaankin parasta ^_^ [size=5]sori[/size]
Niin ja siis edelleen vapaa..
Myydään yks tämmönen töissäkäyvä, hauska ja luotettava jäppinen ensimmäiselle halukkaalle tyttöselle halavalla ilimaseks!
[q]siveys, 2.3.2009 16:01:
Mun fantasiamaailma onkin paljon jännempi kun reaalimaailma! Lälläslää!
[/q]
No sun fantasiamaailma voi olla jännempi ku sun reaalimaailma, mut mun reaalimaailman fantastisuus on jännempi ku ees sun fantasiamaailman fantastisuus!
Noihin demen kysymyksiin palatakseni
[q]Montako kertaa kukin yllämainituista on poistunut ja palannut luukusta/luukkuun noiden postausten aikana?[/q]
No en kertaakaan, eikä oikeestaan mikään vakava sitoutuminen oo ees kiinnostanu. Läheisyyttä kyllä välillä kaipaa. Ja pilluhan on aina mielessä, mut eihän sellasta voi kaivata jota ei oo kokenu?
Loppuviimein koko kysymys tosin ei oo mielestäni ees relevantti, eniten postanneet on mun havannointikykyni mukaan keskittyny suurelta osin yleiseen keskusteluun (väittelyyn ;)) parisuhdeasioista, eikä niinkään omasta onnettomuudestaan vineemiseen. Toisekseen väitän ettei tää oo mikään seuranhakupalsta, eikä suhteiden määrä kerro oikeestaan mitään, eri asia ois jos kysyttäis kuinka monta suhdetta on saanu alkunsa täällä lätisyn seurauksena.
[q]Missä ajassa nuo viestit on kirjoitettu? Eli ensimmäisen ja viimeisen sinkkuluukkuviestin päivämäärien erotus kiinnostaa.[/q]
Edeltävältä n. kahelta ja puolelta vuodelta, kutakuinki sama aika mitä ollu rekisteröityneenä tälle foorumille. En sit tiiä miks tämmönen fakta kiinostaa...