SINKKULUUKKU
*vink*[q]T-mu, 7.8.2006 10:52:
---
Danskuh, 7.8.2006 10:50:
mä voin olla:D
---
noni olipa taas vaikeeta.
[/q]
EI HELPPOO OLLA HELPPO*vink*
[q]Wolverine, 9.8.2006 13:48:
jos olisit nainen menisin sun kanssa samantien naimisiin.
[/q]
Jep :D Toimiskohan naisiin paremmin jos ilmoittais et on kaikki sinkkuelämää, pelinaiset, kymppikerhot, syntiset sisaret yms sarjat ois koneella?
[q]Dana, 6.6.2006 16:58:
höpö.. kamala asenne suhtautua elämää ja rakkauteen jos ajattelee vain järjellä! Säälin sua jos ajattelet tuon tunteen olevan vain optimistista höpötystä!
[/q]
No kyllä sitä järkeäkin on hyvä pitää mukana. Henkilökohtaisesti mua ei kiinnosta jäädä odottelemaan mitään satujen tajunnanräjäyttävää rakkautta, sillä sellaisia ei satu vastaan välttämättä yhtäkään. Uskoakseni useimmat joutuvat elämään elämänsä vailla sen kosketusta, kunnes joku päivä huomaavat totuuden: parisuhde on aina tyytymistä ja kompromisseja; jopa silloin kun kyseessä on Se Oikea.
"Tyydyn" siis "tavalliseen" rakkauteen, mutta se ei todellakaan tunnu siltä. Rakkas voi olla maailman ihanin asia vaikka se ei ampuisikaan järkeä polvilumpioon.
[q]rakkaus on elämän suola, se saa kaiken tuntumaan paremmalta.. ja sitä paitsi olisin muuttunut hirveän katkerasti sen kundin kanssa, joka on paljon pahempaa kuin arkipäivän riidat rakastamansa ihmisen kanssa..
[/q]
No on rakkautta muunkinlaista kuin sitä "perhosia silmissä ja ilotulitteita umpilisäkkeessä"-laatua, eivätkä nuo muunlaiset rakkauden laadut ole välttämättä yhtään huonompia.
Edit: Turha kysymys poistettu lopusta.
[q]emuli, 7.8.2006 22:47:
onks tää sit se lauantainen jäbä? hehe.. junnu inttipoika
[/q]
heeeey.. onko muita ottajia näkynyt? ja sitäpaitsi.. komea se oli
(niin ja Emppuli hei; mikä ihmeen junnu.. jätkä on saman ikäinen kuin neiti itse!! hehe)
[q]Epailija, 6.6.2006 16:48:
---
Dana, 6.6.2006 16:27:
...ja voipi olla, että Sen Oikean kanssa ei arki ja yhteinen tulevaisuus toimikaan ihan toivotulla tavalla - jos siis ollaan optimistisia ja oletetaan, että löydät henkilön, joka aiheuttaa tuollaisen tunteen.
[/q]
höpö.. kamala asenne suhtautua elämää ja rakkauteen jos ajattelee vain järjellä! Säälin sua jos ajattelet tuon tunteen olevan vain optimistista höpötystä!
rakkaus on elämän suola, se saa kaiken tuntumaan paremmalta.. ja sitä paitsi olisin muuttunut hirveän katkeraksi sen kundin kanssa, joka mielestäni on paljon pahempaa kuin arkipäivän riidat rakastamansa ihmisen kanssa..
edit:typot
[q]MesMeRise, 6.6.2006 16:21:
[/q]
Ikäväähän tuo on, mutta kyllä siitä selviää. Joko sä pääset siitä eka yli tai kundi tajuaa mitä haluaa.. Neuvoisin sua kuitenkin ottamaan ohjat käsiisi tässä, koska kun pohtii mitä haluaa se ei välttämättä selviä ihan heti.. voi mennä päiviä tai kuukausia! mutta jos sitä rakastaa niin sit ei kyllä halua muita!! Piste!
[q]Juhgu, 6.6.2006 16:21:
---
Dana, 6.6.2006 16:10:
---
Tapailtiin 3kk ja sinä aikana huomasin kuinka kundi rakastui minuun. Mä tykkäsin (ja tykkään vieläkin) ihan mielettömästi siitä, mutta rakkautta en koskaan kundille tunnustanut, koska samalla pieni ääni päässä huusi ettei vielä saa sitoutua, aikaa on vaikka kuinka paljon. täytyy tavata vielä monta uutta ihanaa ihmistä. Toisaalta taas tunsin, että jos jäisin siihen suhteeseen me ei varmaan enää ikinä erottais, niin paljon haluttiin samoja asioita elämältä että suunnitelmat olivat suuressa yhteisymmärryksessä tehty.
---
Eli toisinsanoen olit löytänyt "sen oikean", mutta ajattelit löytäväsi ehkä "vielä oikeamman"? Mun on hyvin vaikea eläytyä tuohon tilanteeseen kun itselleni edes etäisesti vakavalla tavalla kiinnostavaan ihmiseen törmääminen tuntuu suurinpiirtein lottovoitolta, joka voi tuurilla osua kohdalle ehkä muutaman kerran elämässä (pikkuihastuksia ei lasketa), jos on aktiivinen ja tapaa jatkuvasti uusia ihmisiä.
Mutta nämä on tietysti hyvin yksilöllisiä asioita, enkä yritä tässä mitään neuvoa, kunhan esitin oman näkemykseni :)
[/q]
haah, tässähän juuri ongelma oli.. järki ehkä sanoi että tämä olisi se poika jonka kanssa voisin elämäni viettää. mutta SYDÄN oli epäilevä.. en tuntenut yhtä voimakkaasti kuin kundi joten en voinut jatkaa suhdetta. On väärin kundille jos suhde ei perustu aitoihin ja voimakkaisiin tunteisiin, ja samoin tekisin vääryyttä itseäni kohtaan jos "tyytyisin" järkevään liittoon.. haluan tuntea suurta rakkautta, ilotulituksia ja perhosia vatsassa.. Silloin vasta olen löytänyt Sen Oikean.. (tai näin ainakin uskon)
[q]Freja, 18.3.2009 20:47:
Taas vedän tähän edellisen suhteeni, mutta siinä oli niin paljon hyvää (kestihän se sen 3,5 vuottakin), että täytyy vähän vielä kehaista ja antaa pisteitä eksälle hänen mustasukkaisuudestaan. Sitä nimittäin ilmeni, mutta jotenkin aika ihanalla tavalla - jos esim baarissa juttelin jonkun tuntemattoman miehen kanssa, eksäni tuli ja halasi minua, tai muuta vastaavaa, eli näytti että "tää on mun", joka oli musta oikeasti vain hyvä asia. Se, että hän näytti ylpeästi kuuluvani toiselle, ja noinkin herkällä tavalla, oli vain aika muikeeta. [/q]
Musta tällanen on ihan jees ja oikeestaan söpöäkin. Ite oon kans joskus kyl menetelly samoin, vieny vaikka juoman miehelleni ja antanu pusun poskelle ja sit menny jatkamaan biletystä itsekseni, jos on joku kinkku käyny niin kuumana, et on alkanu sukat mustua. ;)
Eipä oo viel kukaan jäppinen pahastunu toiminnastani, ollu lähinnä aika polleeta poikaa ku saa yhtä aikaa huomiota kahdelta naiselta ja kylmän oluen käteen. :D
[q]MesMeRise, 6.6.2006 14:31:
Nokun olen varmaan miljoona neljäsataa kertaa yrittänyt kysellä että no mistä se kenkä puristaa. Jonkinlaiseksi vastaukseksi sain että kun mielessä on ollut pienenä ihastuksena vähän joku muukin.
Silti, tää ihminen kohteli mua oikein hyvin ja oli kivaa ja onnellista meininkiä.. Et kaikki tuntui olevan ihan hyvin. Sitten vaan yhtäkkiä, tunnepuolella kuulemma mättää se et kyseinen henkilö ei tunne tarpeeks. Mitä se nyt sitten ikinä tarkottaa.
Ei hän niin vähän tunne et pitää vaan ystävänä, mut kokee et puolenvuoden yhdessäolon jälkeen pitäis alkaa tuntea jo enemmän. Mun mielestä noissa asioissa on niin sata ristiriitaa..
Ja nyt sitten tämä. No ollaan tauolla kun ei hän haluaisi heittää menemään kaikkea sitä mitä kuitenkin meidän välillä on.. Niin jälleen kerran wtf?
Miten tollasesta nyt muka pitää ja edes voi ottaa selvää? Vituttaa suorastaan, että mistä helvetistä mä kerään ne ihmiset joiden kanssa asia ajautuu aina tähän. Hyväuskosena ihmisenä mua on niin helppo kusettaa ku olen niin sinisilmänen etten voi ymmärtää miksi kukaan tekisi tollasta paskaa toiselle huvikseen. Varsinkin jos näkee että toinen itkee silmät päästään kun välittää toisesta eikä ymmärrä mikä mättää.
Riitely tai joku muu konkreettinen syy olis ollu niin paljon helpompi käsitella ja ymmärtää. Miksi sitä ei voi sanoa suoraan?
[/q]
Oi.. voinko esitellä sulle toisen näkökulman..
Mulla oli juuri sama tilanne, ainoa ero on tosiaan se että Minä olin se joka sai toisen tuntemaan tosi kurjalta. En voi suoraan sanoa mikä ongelma kundillas on, mutta omasta tilanteestani voin kertoa.. jos se edes jotenkin selventäisi asioita.
Tapailtiin 3kk ja sinä aikana huomasin kuinka kundi rakastui minuun. Mä tykkäsin (ja tykkään vieläkin) ihan mielettömästi siitä, mutta rakkauttani en koskaan kundille tunnustanut, koska samalla pieni ääni päässä huusi ettei vielä saa sitoutua, aikaa on vaikka kuinka paljon. täytyy tavata vielä monta uutta ihanaa ihmistä. Toisaalta taas tunsin, että jos jäisin siihen suhteeseen me ei varmaan enää ikinä erottais, niin paljon haluttiin samoja asioita elämältä että suunnitelmat olivat suuressa yhteisymmärryksessä tehty.
poika ei ymmärtänyt kun yhtäkkiä muutuin kovin kylmäksi. en halunnut olla liian läheinen koska en ollut varman omista tunteistani. Välitän niin paljon tästä ihmisestä, olen viimeisen kuukauden aikana meinannut soittaa hänelle joka päivä, mutta en silti soita. jokin sisällä estää sen, jos soittaisin tietäisin että me palattaisiin yhteen.. mutta mua pelottaa että mä en vieläkään tuntisi yhtä voimakkaasti kuin hän, ja että tekisin tän kaiken uudelleen joka sattuttaisi kundia pahasti. enkä halua satuttaa häntä yhtään enmpää.
sydän ei aina ole järjen kanssa samaa mieltä.. en usko että kundis kovin kevein mielin on nytkään. kyllä tää rumba hajottaa meitäkin, vaikka se ei siltä tuntuis susta.
Kuten Epailija kanssa tuossa huomautti että kundis saattaa "vieraille laitumille kaivata" on hyvin todennäköistä, mutta muista etteivät asiat aina ole niin mustavalkoisia..
Pari vuotta tääl tullu vietettyy nyt yhtä mittaa... no jospa sitte joskus...
Mä en uskalla ite lähestyä ketään selvin päin tai kännissä muutenkun teen kärkkymis aloiteita.. eli meen lähistölle kärkkyyn ja odotan jos kohde tulisi puhuun.. ja joskus se tulee.
Mut joo kun tällänen tapahtuu sitä pitäs olla vaan niin äijä ja mennä puhuun rohkeesti ilman estoja toistekkin ja silleen.
[q]Nex, 1.9.2009 22:03:
Tullaanko teitä tytöt / pojat iskemään usein / ikinä / koskaan keskellä päivää tms selvinpäin?
[/q]
On kyllä niin harmi ettei ihmiset uskalla keskellä päivää/selvinpäin iskeä ihmisiä samalla tavalla kuin kännissä/baarissa.
Piti oikein miettiä onko itsellä kokemusta moisesta ja pakko myöntää, että eipä juurikaan. Kerran laivan baarimikko (joka toivottavasti oli selvinpäin töissä) heitti niin hyviä (oikeesti hyviä) iskureploja koko illan, että lopulta päädyin kirjoittamaan kuittiin puhelinnumeroni ja itseasiassa edelleenkin ollaan yhteydessä.
Kassalla kun on ollut töissä, niin varmaan melkein jokaista on joskus yritetty iskeä. Itselläkin näitä on muutamaan otteeseen tullut, mutta useimmiten kyseiset miehet on olleet 20 vuotta liian vanhoja
Kyllä piristäisi, jos joku kivan näköinen mies tulisi iskemään keskellä kirkasta päivää
[q]WiljamiDzay
Jei, tervetuloo vaan takas
Niin että miten ois *vink**vink*...
[/q]
kiits
katsellaas nyt
[q]Anselmi, 29.5.2006 17:30:
Mun mielestä on, siinä missä seurustelukin. En ikinä oo ymmärtänyt sellaista "seurustelutyhjiö"
meininkiä, eli että pitäis löytää joku. Koska sehän viestittää sitä että on tärkeämpää löytää joku, kuin se että kuka tämä joku on. On mahdotonta etsiä jotain minkä olemassa olosta ei vielä tiedä. Omasta mielestä ihmisten tulisi "voi voi voi kun löytäisin jonkun"
valittelun sijaan nauttia elämstä kympillä, koska miten voi odottaa kenenkään
viihtyvän kanssasi, jos itse et viihdy itsesi kanssa?
[/q]
Njah. Toisille, kuten allekirjoittaneelle, sinkkuilu ei sinällään tarjoa mitään kummallista. Tunnepuolella meno on toki tasaisempaa, mikä osaltaan helpottaa elämää, eikä myöskään tule niin stressattua pikkuasioista. Siinä se sitten aika pitkälti onkin ja minä sentään viihdyn varsin hyvin itsekseni; ajoittain vieläpä paremmin kuin muiden seurassa. Välillä tulee itsekin "voivoteltua" juuri mainitsemaasi malliin, mutta se ei todellakaan tarkoita, että olisi tärkeämpää löytää joku kuin se että kuka tämä joku on. Ongelman ydinhän on siinä, että ei ole törmännyt sopivaan henkilöön. Jos haluaa seurustella seurustelun vuoksi, niin ei se kumppanin löytäminen mikään suuri ongelma ole. Sen kuin heittää riman menemään ja lähtee kiertelemään baareja; ennemmin tai myöhemmin - todennäköisesti ennemmin - sieltä tarttuu joku kainaloon. Homma on vähän hankalampaa, jos odottaa esim. molemminpuoleisia tunteita ja jotain tasoa.
Olen samaa mieltä siinä suhteessa, että ei ole järkevää lähteä väkisin hakemaan suhdetta. Sopiva ihminen kävelee kyllä vastaan jos on kävelläkseen ja vaikka asiaan voikin itse hieman myötävaikuttaa, niin epätoivon vimmalla ei kannata lähteä harrastamaan hakuammuntaa. Jos kokee, ettei pysty olemaan yksin, on väärin motiivein liikenteessä. Samaan hengenvetoon sanon kuitenkin, että vaikka sitä kuinka viihtyisi yksin, niin ei silti välttämättä koe voivansa nauttia elämästä kympillä, jos ei ole ketään kenen kanssa jakaa se. Allekirjoittanut ainakin kokee näin. Mikään ei ole ihanampaa kuin toisen rakastaminen ja rakastettuna oleminen. Ilman tuota mahdollisuutta voin nauttia elämästä korkeintaan kasilla - olkoonkin, että rakkaus tuo mukanaan myös suuremman vaihteluvälin kyseiseen asteikkoon.
Rakkaus on kuin lottovoitto; parasta ja kamalinta, mitä sinulle voi ikinä sattua.
Edit: Kielioppiviilailua
[q]Anselmi, 29.5.2006 17:30:
En ikinä oo ymmärtänyt sellaista "seurustelutyhjiö" meininkiä, eli että pitäis löytää joku. Koska sehän viestittää sitä että on tärkeämpää löytää joku, kuin se että kuka tämä joku on. On mahdotonta etsiä jotain minkä olemassa olosta ei vielä tiedä. Omasta mielestä ihmisten tulisi "voi voi voi kun löytäisin jonkun" valittelun sijaan nauttia elämstä kympillä, koska miten voi odottaa kenenkään
viihtyvän kanssasi, jos itse et viihdy itsesi kanssa?
[/q]
What he said.
Ja jos etsii vain jotakuta, niin yleensä löytää väärän ihmisen.
Im so out of here... *sydän**pepsodent*
Luulen että sinkkuuden ja seukkaamisen pointti on siinä että koemme olevamme erillisiä muista ihmisistä. Enimmäkseen tämä lienee ikävä tunne, jonka takia kaipaamme jotakin yhtä ihmistä johon voisimme luottaa riittävästi jakaaksemme elämämme - itsemme - hänen kanssaan. Toisaalta, silloin kun sinkkuus tuntuu maistuvan, nauttii ihminen yksilöllisyydestään ja ottaa siitä kaiken irti.
Luulen että on muitakin vaihtoehtoja.
[q]Jago, 25.5.2006 23:06:
---
Jazmine, 25.5.2006 22:42:
Olet sen verran kultainen, että ansaitset jotain tooosi hyvää.
---
mä en tiiä uskonko mä sitä, mutta toivottavasti löydän jotain hyvää. toivon kaikille sitä. ei sinkkuus ole mukavaa, vaikka ei sitä tavallaan ole seurustelukaan(pieni pelko että toinen lähtee silloin alkuvaiheessa ainakin kokoajan päällä)
[/q]
Ne pelot siin onkin ni pahoi.. ne saattaa pilata kaiken
No hei kuule, arvaa uskoinko mää et joskus tää sinkkuus loppuis?
Kun alkoi pari vuotta mennä sinkkuna, ni... ehheeiii..
Ei enää jaksanu uskoo hyvään...
Mut nyt mä aion.
Edes vähän.
Edes sen verran, että pystyn nauttiin sen ihmisen läheisyydestä täysii
Se siitä sit....
Nähtiin tänään ja juteltiin...
Tulos on tää;
Bye bye, Sinkkuluukku *vilkuttaa*
Mä olen niiin happy että kuuntelen tuplasti Arashia
Se poika vaan saa mulle niiiin hyvän olon.
*sydän*
[q]bubbelgum, 23.5.2006 20:44:
---
Rx, 23.5.2006 20:40:
repesin ääneen, tota pitääki kokeilla seuraavan kerran ku lähtee baariin...
---
Hei sä oot nyt ihan selkeesti unohtanu jotain. Eihän sun tarvii enää lähtee baariin ettii mitään, mähän lupasin jo viedä sun poikuuden.
[/q]
pitääkö sitä vielä tälleen julkisella foorumilla alkaa äänneen sanoo ... *blush**nauru* ei kun hetkinen se tais olla minä joka sitä paasas tästä tuolla sanomaboxin puolel *ding**pepsodent*
tähän väliin ei voi todeta muuta ku:
http://www.goodiebag.tv/video/do_you_take_it.htm