SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]MaaKoz, 22.5.2006 19:25:
Moi olen Marko, ja äitini mielestä olen tosi kiva poika
[/q]

repesin ääneen, tota pitääki kokeilla seuraavan kerran ku lähtee baariin...

[q]ReneB, 22.5.2006 15:04:
---
Janisa, 22.5.2006 15:02:
---
Säätöluukulla on siis kysyntää... *wink*
---
Mie voin tulla kesän ajaksi sinne
[/q]
Eiks tommosia varten pitäis olle erikseen "kesäkissa /-kolli -luukku"

[q]rose, 21.5.2006 22:03:

Aika jännää että jollain tulee tollanen olo Mulla toi ihastumispuoli on aina ollut hyvin hallussa Ei tarvii paljoa miettiä, kun ihastua pärähtää harva se päivä. Mutta siinäpähän on oppinut erottamaan erilaiset ihastumiset ja ottamaan sen aika kevyesti Äiti suosittelee! Tulee hyvä mieli
[/q]

Sinä onnellinen :).

Ei sulla olis vinkejä miten otetaan kevyesti? Itsellä kun ottaa aina liian voimaakkaasti ne harvat kerrat ja sitten tulee kovaa ja korkeelta alas. Ehkä siksi ei edes anna itsensä yrittää.
Mä en oikein ymmärrä tota yksipuoleista kevyttä ihastumista.. uuh se on kai mun ongelma. Kaipa se johtuu yltiöpäisyyksiinkin "joskus" yltävästä romantis sielustani..

[q]ezzy, 26.3.2008 14:02:
---
Nexus__69, 26.3.2008 13:48:
---
domi, 26.3.2008 13:27:
---
ezzy, 26.3.2008 13:26:
---
Aika nopeasti olit karistamassa sinkkuluukun pölyjä imho, muutamassa päivässä?

---

Jos se on sitä hetkeen tarttumista :D

---

jooh, tulee joskus ihastuttua niin herkästi (lue aina :D) :(

---

Tottahan se on kivaakin mennä täysillä mukaan uuteen suhteeseen, mut aika usein tulee sit takkiin :( Ite odottelin joku 4kk ennen ku pysty sitoutuu mitenkään...
[/q]

Nämä aikajännejutut onki aika mielenkiintoisia. Pitäiskö venailla, ottaa alussa vähä iisimmin vai mitä vittua? Kuka näistä etukäteen tietää?! Ei muuta ku kaasu pohjaan ja pää edellä seinään, se on ulos tai tulos juttu. Ihmissuhteissa ku ei voi ottaa "varmanpäälle". Eihän sellaista ihmistä oo vielä keksittykään joka ei olis ottanut pataansa ihmissuhteissa, eikä sitä kannata ruveta pelkäämäänkään. Meikäläinen eli yli 5 vuotta käsijarru pohjassa, venaili, passaili ja ahdistui.

Yleisviisautensa lausuttu fraasi "kaikelle on aikansa" pätee ainakin mun elämään 110%. Nyt oon seukannu 3kk ja en ole ikinä ollu onnellisempi. Lyhyt aika meillä on takana, kaikkee sitä voi sattua mutta niin kauan ku on kivaa, kestäköön sitä vaikka 2 vkoa enää niin mä aion ottaa kaiken irti. Jos tämä juttu menee palasiksi niin sitä varten on keksitty alkoholi ja rob zombie :D

[q]WiljamiDzay, 20.3.2009 11:18:
---
Syder, 20.3.2009 11:09:
---
Lyylikki, 19.3.2009 18:35:
Selkeesti kevään paras iskurepliikki

---

Mut eiköhä tämä sit riittänytkin tämän vuoden kiintiöön :)

---

Joo jätkäl kävi selkeesti flaksi ku vastattii :D
[/q]
:D

" I wanna be your boyfriend.."
Ja juur äsken tuli sulonen I miss you - viesti

Tekis kyl mieli poistuu tästä luukusta oikeesti oikeesti.... OIKEESTI!
Mut eka kait pitää selvittää asioita
Hitto, miks sen pitää olla niin vaikeeta?!!! ARRGGHH!
Tälläkin kertaa....

/logout

[q]KooKie, 20.5.2006 19:47:
Ehm. Kuulostaa pahasti multa, kun EN halua solmia äijään kiinteämpää suhdetta. :( Sori.
[/q]

Kyllä sillä on mun käsityksen mukaan ihan tarkoitus ollut tavata... eikä me ees tunneta kovin hyvin viel, et olis lähinnä tutustumista, eikä pidemmäl edennyt missään suhteessa, että enpä usko, että se on mitenkään sitoutumiskammosta tjtn, niinkuin vissiin luulit...

lisää helmeä:

http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/912976

[q]ezzy, 26.3.2008 14:02:
---
Nexus__69, 26.3.2008 13:48:
---
domi, 26.3.2008 13:27:
---
ezzy, 26.3.2008 13:26:
---
Aika nopeasti olit karistamassa sinkkuluukun pölyjä imho, muutamassa päivässä?

---

Jos se on sitä hetkeen tarttumista :D

---

jooh, tulee joskus ihastuttua niin herkästi (lue aina :D) :(

---

Tottahan se on kivaakin mennä täysillä mukaan uuteen suhteeseen, mut aika usein tulee sit takkiin :( Ite odottelin joku 4kk ennen ku pysty sitoutuu mitenkään...
[/q]

Miehillä se tuntuu olevan helpompaa. Tosin en mäkään nyt ihan jokaiseen vastaantulijaan ihastu, mut ikävä kyllä hyvin usein vääriin tyyppeihin [tm].. (*lmao*)

Urpo mikä urpo..

[q]Juhgu, 11.11.2007 21:52:
Moi
[/q]
Halitaanko

Edelleen hakusessa söpö kaksijalkainen sylikissa joka tykkää kehrätä silittäessä.

[q]Lyylikki, 19.3.2009 18:35:
Selkeesti kevään paras iskurepliikki
[/q]
Mut eiköhä tämä sit riittänytkin tämän vuoden kiintiöön :)

[q]Jutu, 19.5.2006 01:19:
Miks aina ne kiinnostavimmat ihmiset on a) 30-vuotiaita b) naimisissa ja c) isiä?
[/q]

No toi
a) ihan vaan sen takia et me/ne on nähny ja kokenu vähän enemmän (tosin ikä ei katso ihmisen kokemuksiin millään tavalla)
b) kielletty hedelmä voi tuntua ja maistua parhaalta
c) no tohon en osaa vastata, mutta onkos siitä jotain haittaa, olettaen ettei isi kuvittele heti saavansa lapselleen äitiä.

EDIT: korjailtu sanamuotoja
EDIT2: ite oon nyt törmänny pari kertaa vaihtoehto beehen ja aika hölmöks on ittensä tuntenu, ku oo tajunnu kattoa niitä nimettömiä sormia

voi jumaleissön! täs on niinku pari viikkoo jo pitäny tavata ton yhen heebon kans ja kuitenki tänää se just äsken sano sit ettei tänäänkää kerkee ja sit se kuitenki pahottelee, krpl..(joka kerta se ei oo ollu kerkeemisestä kii, esim. kerra se tuli kuumeeseen, mut kuitenki) ja sanoo, et sitä kiinnostaa kuitenkin nähdä, mut nyt sil on sit taas kova kiire ja et ollaan yhteyksissä jne jne...

saadana, vois niinku oikeesti pitää sen sanansa ja miettiä etukäteen, et onks sil varmasti tarpeeks aikaa

*julmetunpahasilmäMUR-hymiö*

*edit niin ja kyl mie tiiän, et koht ei harmita enää niin paljon, mut just nyt semmone kuohahdus

Miks aina ne kiinnostavimmat ihmiset on a) 30-vuotiaita b) naimisissa ja c) isiä? Koska mua pyydettiin stand up- festareille viikonloppuna, mut harmi kun en pääse

[q]thomas, 1.12.2009 00:25:
http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/1007560

onkohan totta..
[/q]

Lähde: Miesten Cosmopolitan x)

[q]Esa, 15.5.2006 02:24:
:D
[/q]
Tää oli [size=25]:D[/size]

Mää oon ollut ikäni sinkku.. oli niitä yhden_illan_juttuja.. mut joo nyyh.

Nyyh tääl edellee, en haluuUUU! En jaksa :) sinkkuilu on tylsää pidemmän päälle.. Varsinkin öisin tulee kamala olo sniffa. ^-^ kaikil tuntuu olevan oma kulti.Mistä miehiä pongaa parhaiten?Toisaalt en mä halua metsästää :P Haluaisin esittää kysymyksen :) Tullaanko teitä tytöt / pojat iskemään usein / ikinä / koskaan keskellä päivää tms selvinpäin? Hm, minua kai ei koskaan oo silleen lykästänyt.. Mutta olis hauska kuulla, tai sille kai pitäs olla ihan eri topic..

O