SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Avernian, 12.6.2006 21:51:
Vielä yksi.

...then tell him you just want to be friends, they love that.

---
[/q]

Nothing beats that ))) toi on niin kiva kuulla aina välil

[q]Epailija, 12.6.2006 21:18:
---
Jason, 12.6.2006 20:50:
*snip*

Never call a girl beautiful instead of hot, she'll never believe you anyway;
call her back when she hangs up on you, she'll just hang up again;
lie under the stars and listen to her heartbeat, she'll just say you're head's too big and heavy;
stay awake and watch her sleep, she'll just get unnerved and think you're a perv.
Don't kiss her on the forehead, she'll think it's demeaning;
try to show her off to the world when she's in sweats, she'll never stop bitching about the way she looked;
hold her hand in front of your friends, she'll think you're mentally 16 or something;
tell her she looks just as pretty with no makeup on, she'll just think you're saying nothing helps.
Forget about constantly reminding her of how much you care and how lucky you are to have her, she'll just become suspicious - almost as much so as when you made the mistake of pointing out to a friend that "that's her".

[/q]

*reps* JUST NÄIN JUU

*Kaatuu tuolilta*

[q]Jason, 12.6.2006 20:50:
*snip*
[/q]

Haha. Meikäläinen sopii kuvaukseen aika täydellisesti ainakin noin periaatteessa. Joitakin kohtia ei vain ole päässyt kokeilemaan. :D Tässä jätkien versio samasta tarinasta:

Never call a girl beautiful instead of hot, she'll never believe you anyway;
call her back when she hangs up on you, she'll just hang up again;
lie under the stars and listen to her heartbeat, she'll just say you're head's too big and heavy;
stay awake and watch her sleep, she'll just get unnerved and think you're a perv.
Don't kiss her on the forehead, she'll think it's demeaning;
try to show her off to the world when she's in sweats, she'll never stop bitching about the way she looked;
hold her hand in front of your friends, she'll think you're mentally 16 or something;
tell her she looks just as pretty with no makeup on, she'll just think you're saying nothing helps.
Forget about constantly reminding her of how much you care and how lucky you are to have her, she'll just become suspicious - almost as much so as when you made the mistake of pointing out to a friend that "that's her".

Edit: Quotetuksen jalo taito.

Edit 2: Ja se kielioppi plus typot...

Musta tuntuu, että mun täytyy huomenna ehtiä katsomaan aamulla putkeen kun Harry tapasin Sallyn ja Notting Hill, että tän iltainen vanhempien keskinäinen rakkauden osoitus, unohtuu joksikin aikaa. Niin masentavaa kuulla pelkkää toistensa haukkumista ja avioerouhkailua.*uuh*
Onneksi edellä mainitut elokuvat palauttavat minut taas oikean loven alkulähteelle ja voin jatkaa melko tyytyväisenä itsekeskeisyyttäni.*justjoo*
Voisin tietysti katsoa Kuutamollakin..*plur*
[size=6]Voi tietysti olla, että tällä menolla mulla on vasta vanhainkodissa tosi kiihkeetä ja silloinkin siksi q alzheimerpotilaana alan ahdistelee nuoria hoitajia. [/size]

[q]tomii,
-nips-
[/q]

No aaaargh. Näyttäkää mullekkin sellanen mies jonka mielest se kainaloon käpertyminen on söpöä..

Mä pelkään kaikkea pimeetä, hämähäkkejä, lampunvaihtamista, liesituuletinta yms

[q]Dementation, 2.8.2006 03:54:
Ja jostain syystä tuntuu useimmilta löytyvän vielä se kateellinen poikaystävä, joka ei voi ymmärtää, ettei halaaminen tai yhdessä nukkuminen välttämättä tarkoita mitään... *ding**hmph*
[/q]

halaaminen ok, mutta mäkin sitten kai pikkumainen koska en hyväksyisi, että mun mies vierailisi tasaseen tahtiin jonkun toisen tytön unikaverina.*eiei*

edit: ja mä nyt käsitin sun postauksesta, että nimenomaan tarkoitat unikaveria, etkä satunnaista samassa sängyssä tms nukkumista.

[q]toma, 2.8.2006 10:24:
---

No ei toki säännöllisesti tai mitään sellaista, mutta jos otetaan hypoteettinen tilanne, että moinen kumppani olisi vaikka jossain toisessa kaupungissa pahasti yöpaikan tarpeessa ja yöpyisi ystävänsä, vaikka jopa entisen poikaystävänsä, kanssa samassa sängyssä, niin en mä siitä herneitä nenääni vetäisi. Mun mielestä toi kuuluu nimenomaan sen elintärkeän luottamuksen piiriin.
[/q]

Tää nyt on ihan OK jos ei mahdollisuutta nukkua eri sängyissä ja tietty halaaminenkin mut sain sen käsityksen tosta Dementationin postista et olis kiva jos hänellä ois välillä uniseuraa. Se menee kyllä vähän yli. Tyyliin jos viettäisin iltaa tyttökaverin kanssa ja illan päätteeksi hän ilmoittaa "moikka, lähden nyt miespuolisen kaverin luo yöksi kun se ei halua nukkua yksin". No WAY!

[q]U n i k, 10.6.2006 14:36:
Elämä on komedia niille jotka ajattelevat ja tragedia niille jotka tuntevat.
[/q]
Heh, tajusin juuri tosta sun sigistä, että mun mielestä kaikki on aina aika humoristista :D

[q]opmdevil, 20.3.2009 12:17:
Tarvitsen tyttöystävän. Kokemuksien pohjalta olen päättänyt laskea vaatimuksia. Vaatimuslista on seuraavanlainen:

- Vastakkaisen sukupuolen edustaja
[/q]
Tarviiko sen hengittää? Jos ei niin ei muuta kuin lapio käteen.

[q]KooKie, 3.8.2006 12:09:
Niinku huomataan, tässä sängyssä ei kannata olla "muuta mielessä", jossei halua löytyä lattialta seuraavana aamuna. (Vähän homoa :C Tai epähomoa teidän kahden tapauksessa. :D)
[/q]

Me tehdään Fyraetin kanssa sopimus et kaapataan sut siihen meidän keskelle, kato sitä aamujönkkistä varten

[q]Nexus__69, 1.5.2008 14:14:
miehet on marsista.[/q]
ja naiset on venuksesta.

[q]hallucinogen, 4.8.2006 11:54:
Itku tulee imuroinnista, ei imuroimattomuudesta. Tänään ku ottaa kotona sikspäkin olutta niin meen iskee tyttöi kissin tsättiin kuten yläasteella :D Vai mahtaakos semmosta olla enään :D
[/q]
Sulla on kuitenkin selkeesti suunnitelma, Kissin chattiin siis:D (on se viel...nimellä suomi24, kuten domi tuossa valisti). Mä jatkan kodin pyykkäämistä ja sit lähen kaupoille. Ja Alkoon*jiihaa*

[q]pirpeli, 4.8.2006 11:59:
---
domi, 4.8.2006 11:56:
tai sit mä oon unohtanut miten sitä saikaan....*nauru*

---

pah, ihan turhaan mietit :) kyllä sen muistaa, samalla tavalla kuin pyörällä ajon. :D:D
[/q]
Ai et "moi, kuuntelen konemusaa, pannaaks?" :D

P.S. Tää toimi, ainaki KissVaasalla vuonna -97-99 :D (eivätkä olleet alaikäsiä :D )

[q]terraluna, 20.3.2009 11:47:
Eipä oo viel kukaan jäppinen pahastunu toiminnastani, ollu lähinnä aika polleeta poikaa ku saa yhtä aikaa huomiota kahdelta naiselta ja kylmän oluen käteen. :D
[/q]

Joo

Jos tommosesta pahastuu, niin pitää mennä pläälääkäriin.

[q]Nex, 1.9.2009 22:03:
Tullaanko teitä tytöt / pojat iskemään usein / ikinä / koskaan keskellä päivää tms selvinpäin?
[/q]
Heh, joo tänään bussis..
Ihan selväjärkisen olonen tyyppi alkaa siinä juttelemaan niitä näitä ja sit lopulta kysyy et oonko varattu blaa blaa ja jotku yläastepojat kuuntelee tirskuen edessä. Tosi vaivaannuttava tilanne.

[q]terraluna

Eipä oo viel kukaan jäppinen pahastunu toiminnastani, ollu lähinnä aika polleeta poikaa ku saa yhtä aikaa huomiota kahdelta naiselta ja kylmän oluen käteen. :D
[/q]

Miksi, miksi ja miksi naiset ei useammin tee tuollaista! Ja tässä viittaan tuohon kylmään olueen! :D

Muistan edelleen erittäin suurella lämmöllä sitä yhtä kertaa kun olin perjantaina iltapäivällä nukahtanut sohvalle, ja seitsemän aikaan tyttis herätti siitä sohvalta ja kysyi "otatko oluen?". Siinä sitten unenpöpperössä ihmettelin kun kädessä ykskaks kylmä olut.

Pieni mitätön asia, mutta ah niin ihana.

:)

[q]ezzy, 5.8.2006 12:00:
"Sitä oikeaa" odottavat on kyllä auttamattomasti yksin, pitkään, niin valitettavaa kuin se onkin. Muutut itse kokoajan ja muut ihmiset muuttuvat myös ajan myötä...
[/q]

Mut ei se muuttuminen oo välttämättä negatiivinen asia. Tässä taas automaattisesti ajatellaan ku ihminen "muuttuu" niin sitten ajautuu kauemmaks siitä kumppanista =D Asia voi olla toisinkin päin.

Niin, ja en mäkään siis tarkottanu mitään yhtä tiettyä Oikeeta ihmistä. Vaan siis yleisesti jotakin jonka kanssa on vaa fiilikset ihan omaa luokkaansa.

"Sitä oikeaa" odottavat on kyllä auttamattomasti yksin, pitkään, niin valitettavaa kuin se onkin. Muutut itse kokoajan ja muut ihmiset muuttuvat myös ajan myötä...

[q]Lauruska, 5.8.2006 12:23:
---

Ai että se "oikee" muuttuiski vääräks jos itessä ja siinä toisessa tapahtuu muutoksia? Oon taas kyl iha erimieltä.
[/q]

Kyllä, sekä ennen, että jälkeen kun olet hänet "löytänyt". Mitenköhän pitkiä suhteita sulla on ollu :)

miehet on marsista.

[size=1](ei siitä suklaasta)[/size]

O