SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]tomii, 5.7.2006 13:32:
Tota mäkin vähän mietiskelin... jos vaikka on selkänsä telonut, niin ei pakosti suoriudu kaikista akrobaattisimmista jutuista. Eli ehkä sittenkin kannattaa ottaa se rautaisessa kunnossa oleva korpisissi
[/q]
Korpisissi on vaan niin uninen kun se pääsee metiköstä pois ettei se jaksa tehdä edes mitään ja vaikka jaksais niin ne kahden viikon sissarit on jo ehtiny sulautumaan osaksi esaria ja ne ei sit ilman hiekkapaperia lähdekään ;) Mut kirjuri huoltaa taisteluvälineensä säntillisesti ja treenaa vähintää kolmasti päivässä.

[q]KuZ, 5.7.2006 13:29:
Kirjuri=B-mies (nykyyän käytännössä). Herää vain mieleen kysymys, että salliiko b-miehen vaiva kaikki aktit mitä sunnuntai poikaystävää kaipaavalla yksilöllä todennäköisesti olisi mielessä?
[/q]
Ei ainakaan pitäny 4v sitten paikkaansa, suurin osa kirjureista mitä minä tiesin oli ihan a-miehiä. Ja kyllä sitä kaunista naista jaksaa hoivaa mut kuka sitä nyt jaksaa kamiinaa metsässä kantaa jos ei oo pakko

[q]tomii, 5.7.2006 13:22:
Joutu repee vähänsen tolle mainospuheelle. Ei ole vaikea arvata kuka on ollut kirjurina. Veikkaan kanssa, että ns. b-miehet ovat kanssa aika varma valinta noin niinkuin rasituksen näkökulmasta
[/q]
Moon tuplavarma kun olin esikuntakirjuri ja b-mies ;D

ai niin ja tästä oon jopa ylpeä, vain 1 yö metsässä koko intin aikana, kuka on pystyny parempaan? ;)

Moon ollu täällä ny jostain xx.10.2004 asti :)

Tavallaan o ihan nastaa.. mut välil kaipais jotai ihmistä jonka kanssa vois käpertyä vaikka kalliolle katselemaan ku laineet liplattaa, pikkulinnut syö toisiaan, ja naapurin setä hukkuu rantaveteen *sydän*

Oonko mä vaan tunteeton ja välinpitämätön vai mistä johtuu et en koskaan muista päivämääriä millon suhteet on loppunu ja vuosipäivääki joutuu kalenterista tiiraamaan, että oikeesti tietäis missä mennään.. Sama kans, en muista vuosia, päiviä ja kuukausia millon seukkasin jonku kanssa.. Ne on vaan olleita ja menneitä.. Mitä sillä tiedolla tekee kauan on ollu sinkkuna? Oon huomannu et ei mitään.

Ainii. Iiik. Oon ollu jo 5? kk sinkkuna. *ranteita viiltel*

Kyllä se taitaa olla niin että jaettu krapula on pienempi krapula ja mikäs sen mukavempaa kuin jos siinä on vieressä kultsi joka ehkä jaksaa nousta sängystä hakemaan sulle suklaatia tai muuta mukavaa. Ihan sama kuin kipeänä ollessa.

Pojat voi kyllä viettää krapuloita ihan keskenään jos niin mielivät

[q]ezzy, 31.7.2006 03:34:
*Kosh* ja sinne meni 5v suhde ja täällä ollaan taas...
[/q]

Welcome to the club. Mulla meni 15v suhde tossa hiljattain. Tänään on se lopullinen poismuuttopäivä. *kosh*

Vältyin tältä toistaseks. Katsotaan kuinka kauaks aikaa..

[q]ezzy, 31.7.2006 03:34:
*Kosh* ja sinne meni 5v suhde ja täällä ollaan taas...
[/q]

d'oh... Sorry to hear, man.

Noh jos siitä jotain oppi, mitä varmaan teit, niin ei se varmasti ihan hukkaankaan mennyt. Jos jotain positiivista hakemalla haetaan niin nauti vapaudesta niin kauan kun sitä tällä kertaa riittää :)

Tsemppiä!

EDIT: Ja toi "ansajuttu" on tullut jo kokeiltua. Not worth it. Hyvät naiset ymmärtää että toinen tarvii omaakin aikaa ja omia juttuja.

[q]Epailija, 26.6.2006 19:55:
---
wiwi, 26.6.2006 15:48:
Luin eilen paikallislehden seuranhakupalstalta ilmoituksen, jossa 50-v mies luonnehti itseään sanoilla: "pitkähkö, hoikahko ja mukavahko". Lisäksi hän kertoi olevansa "ihan normaali". Exciting!

---

Ei vaan exciting-ish. ;)
[/q]

Nimenomaan, kohtuus kaikessa. :D

Sinkkuuu sinkkuuu oon ilmeisesti erilainen kinkkuu
koska sinkkuuus oon JEES*lmao**nauru*

[q]domi, 27.6.2006 12:32:
---
Taika, 27.6.2006 12:27:
---
"Ai, sä tulit YKSIN?"
"Ahaa, sä oot siis VIELÄKIN sinkku? "
"Eikö sulle kelpaa KUKAAN?"

Riitti mulle vähäksi aikaa, sekä häissä vierailu että asiasta keskusteleminen.

---

So true. Kaikki kissanristiäiset on just samanlaisia, samoine kysymyksineen, jopa sama sukulainen saattaa esittää samoja kysymyksiä bileistä toiseen.

Tänäkin kesänä vielä ainakin yhet rippijuhlat ja yhet häät
[/q]

Tähän samaan ketjuun jatkaakseni niin mun tilanne meni viime kesänä kans aika ärsyttäväksi. Kummitäti sai päähänsä ruveta ettiin mulle "sopivaa" tyttöä. voi Crap! Siinä ne puno mutsin kans juonia ja mä tunsin itteni onnettomaksi peräkammarin pojaksi. Ja mitVit! oon ollu vasta 3 vuotta sinkkuna, ja nyt vasta tunnen aikuistuneeni hiukan. Kaikki aikanaan.

Voisko joku viedä mut pois täältä, jookos kookos?

P.s. Oon oikeesti ihan kiva ja kiltti :)

[q]hallucinogen, 26.6.2006 15:21:
Mä voisin kans semmosen pienen ja söpön joka ei koskaan sano "ihan sama","päätä sä, ei mulla oo väliä" tai "oon musiikin suhteen kaikki ruokainen". Tunnustaako kukaan olevansa etsimäni henkilö? ;D
[/q]
"Mä tykkään siitä, jos säki tykkäät"
"Kyl musta oli ihan kiva kattoa kun sä riekuit kolme vuorokautta sun räkäkännisten kavereiden kanssa alasti ja sammuit naapurimökin laiturille makkara kädessä"

Luin eilen paikallislehden seuranhakupalstalta ilmoituksen, jossa 50-v mies luonnehti itseään sanoilla: "pitkähkö, hoikahko ja mukavahko". Lisäksi hän kertoi olevansa "ihan normaali". Exciting!

Lähtisköhän joku miun kanssa heilumaan, kera pensselin, mökille vähän maalailemaan *sydän*

Seuraavassa viestissä on järjestyslukuna poliisin numero...

[q]mariq, 1.8.2006 15:04:
Tähän väliin on kyllä ihan pakko tokaista, että kyllä saa itseään syyttää, jos "joutuu" tai "jumiutuu" sellaiseen tilanteeseen, missä tyttö-/poikaystävä rajoittaa kumppaninsa elämään niin pahasti, kuin mitä esimerkkejä täällä on edellä esitetty. Kuka hullu jaksaa katella viikkoakaan sitä, että toinen määräilee menemiset, oli se tekosyy sitten mikä tahansa??
[/q]

No toisaalta aika helposti yksi jos toinenkin alkaa kuvitella tarvitsevansa seurustelukumppania. Vaikka itsensä kanssa sinut oleva ihminen ei tarvitse toista osapuolta välttämättä. Tai ainakin musta terveessä suhteessa kumpikaan ei roiku henkensä edestä kumppanissa, vaan pikemminkin kävelee sen kanssa käsi kädessä. Mutta helposti tavallaan tottuu siihen toiseen niin paljon että unohtaa olevansa ihan onnellinen myös ilman puoliskoa. Ja siksi kai on helppo roikkua suhteessa vaikka toinen pompottelee ihan miten haluaa.

edit: vähän vähemmän provosoivaksi

[q]josbe, 2.8.2006 11:14:
Niin tai jos esim. jollain on kännykkä hukas, eikä sillä ole esim. herätyskelloa olemassakaan, ja se tarvii esim. apua
[/q]
Niin, esim :DD

[q]plur ;o), 2.8.2006 12:08:
---
Gleba, 2.8.2006 12:05:
mitä te tarkotatte tuolla yhessä nukkumisella? että nukutaan samassa sängyssä vai että nukutaan toisen kainalossa saman peiton alla?
---

Mä sain tosta ainakin sen käsityksen, et kyseessä olis tollanen halikaverina oleminen ja siis nukkuminen toisen kainalossa.
[/q]
Ja tarkennataan vielä mun kantaa, että esim. jos sänky on vaikka 80-100 cm, jolloin on aika mahdotonta nukkua irti toisesta, ja molemmilla on alusvaatteet päällä, niin se on ihan fine. Ei mulle ainakaan fyysinen läheisyys ole se kaikkein tärkein mittari tälläisissä asioissa, nukun ihan säännöllisesti naispuolisten ystävieni kanssa ties missä syliasennoissa ilman, että se merkitsee yhtään sen enempää.

[q]sune, 14.6.2006 20:24:
Myöhästä.. liityn samalla tänne luukkuun. Lopullisesti
[/q]
Voimme vain toivoa..

[q]Epailija, 12.6.2006 22:09:
---
Avernian, 12.6.2006 21:51:
Vielä yksi.

---

Lol. Totta. Tuokin on kuultu, mutta voiton vie melkeinpä se, että vuosia tuollaisen tapauksen jälkeen yhdessä keskustelussa samaisen henkilön kanssa tuli vastaan tällainen:

-...valitettavasti sä vain et ollut ihastunut muhun. ; )
-No olin mä vähän, mutta en tarpeeksi.

OMGWTF O_O Mitä tuollaiseen sanoo? "Jes, puoli voittoa"?
[/q]

Repeen ihan täysin.
Aika jännä tapaus... hahahhaah ei oikeesti.
Naiset on niin <3 kyl...
Aika owned kyl.

EDIT: naurattaa joka kerta ku luen.

O