SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Auacusha, 2.9.2009 12:07:
Tyypillinen esimerkki miten maailma toimii, tääl kyl naiset kirjottelee että olis kiva jos joku tulis heittää läpyskää kadul / keskel päivää jossain, mut auta armias jos kyseistä kokeilee niin takasin tulee ihmettyneitä katseita ja ihmisiä jotka kävelee vaa ohitse sanomatta mitään naamaa nyrpistäen...
[/q]
Tai ehkä se johtuu vaan naamasta. Joku "unelmien poikamies" saattaa saada kokonaan toisenlaista palautetta.

[q]Sallakat, 5.5.2009 15:19:
ja tähän paikkaan kuuluu sitte sun perustelut, että minkä takia on kaukana viisaudesta.
[/q]

Oon myöskin hyvin kiinnostunut, koska oon tällä hetkellä taipuvainen beesaamaan Tbo:ta.

=D halikamuu vailla...=(

[q]Zeratul, 30.7.2006 01:46:
--- Eli todellinen ongelma on kokemusteni mukaan se että naisiakin on vain kahdenlaisia, niitä jotka ei vaan kiinnosta ihan tarpeeksi ja niitä joita ei pysty edes lähestymään pettymyksen pelosta.
Olisikohan tämä teoria lähempänä totuutta?
[/q]

Lähempänä varmaan. [pieni](Sitten siinä välimailla on ne tytöt, joita ei vain kiinnosta. :p) [/pieni]

ah, taas niin upeeta olla tässä luukussa!! sain kuolata ke aivan vapaasti NIIN upeen latinon perään baarissa, to tapasin tosi kivan norjalaisen jonka kanssa menen drinksuille ens viikolla ja tänään lähetti joka toi vanhemmille niiden uuden digiboxin oli upee tumma kaveri.. hihi

whats a girl to do ?!

[q]siveys, 5.5.2009 15:10:
---
vinha, 5.5.2009 14:40:
Mielestän tbo kirjoitti viisaasti vaikkakin vähän tylysti.

---

Mä olen eri mieltä. Mulla ei ole mitään ongelmaa sen kanssas millaisin sanankääntein tbo asiansa ilmaisia, mutta se substanssi mitä hän kirjoitti oli kyllä minun mielestäni aika kaukana viisaudesta.
[/q]

ja tähän paikkaan kuuluu sitte sun perustelut, että minkä takia on kaukana viisaudesta.

[q]Auacusha, 2.9.2009 12:07:
Tyypillinen esimerkki miten maailma toimii, tääl kyl naiset kirjottelee että olis kiva jos joku tulis heittää läpyskää kadul / keskel päivää jossain, mut auta armias jos kyseistä kokeilee niin takasin tulee ihmettyneitä katseita ja ihmisiä jotka kävelee vaa ohitse sanomatta mitään naamaa nyrpistäen...
[/q]

tismalleen.

Juuuh.. Niiiiih... Sinkkuja vaan luukutellaan.. Mjuuu... *täh*

[q]irrrma, 2.3.2009 17:46:

Puhut asiaa!
Samoissa mennään, sinkkuilu ei vaan välttämättä ole niin paha asia, elämänvaihe tämäkin. Sydän särkyneenä, mutta tiedän parhauden odottavan jossain tulevassa. Se mun "the mies" *sydän*
[/q]

Kiits.. niin, eikai se niin huono juttu oo välillä yksin olla, saa ainakin vähän kasata ajatuksia ja miettiä mitä ns. käteen jäi matkan varrella.. toisaalta, mul on yks hankaluus sinkkuilla.. en jaksa kiinnostua kauheesti lyhyistä panosuhteista, mutta sit toisaalta ei sitä heti haluis ehkä antaa sydäntään toiselle kun vasta on pääsemässä itse jaloilleen. Ja tuntuu, ettei nykyään kukaan ymmärrä sitä jos joku haluu ottaa aluks vähän iisisti! Pitäis aina heti viikon sisällä tehdä pari mukulaa, ostaa omakotitalo, ajettava ruohonleikkuri ja pari farmariautoo. Sit vuoden päästä ihmetellään ku ei tullakaan toimeen, heh heh..

Eikai siinä muu auta ku törmäillä uusiin ihmisiin ja todeta että on täs maailmas jotain hyvää ehkä vielä jäljellä! Mäkin odotan tulevalta mulle sitä parasta "the nainen" yksilöä :p

p.s. *ojentaa paikkausliimaa särkyneelle sydämelle!* :)

wow, 500 sivua... Suht hyvä saldo meille sinkuille klubbarissa.

Kuis moni mimmi pelaa puuceella ja paljon? ja mitä? ;) Kyl se niin on et mimmin pitäs olla samanhenkinen, ei siitä mitään tulis jos mun pitäs keskeyttää mun tän viikon x-files maratooni sen takia et vois muhia sohvalla :D kaudet 1 ja 2, mahdankohan saada katottuun sunnuntai-iltaan mennessä *kuuma*

[q]bubbelgum, 13.7.2006 19:00:
Aiai, toi on jo aika houkutteleva tarjous. *pökr*
Tosin en voi väittää olevani pieni Enkä edes ole varma onko jo huomiselle ohjelmaa...
[/q]

Nyt on neidillä päivät sekaisin.. Lauantaihin on vielä monta päivää matkaa..

Tosiaan, tarkennetaan hiukan, semi-lyhyelle (169cm) pojalle avecia kaipaillaan..

Joku ihana mies vois tulla ja viedä mennessään.

No empä tiedä mitä tässä nyt pitäis tänne kirjotella vai pitäiskö ollenkaan? Yritetään jotain...

Yli 15 vuoden seurustelun jälkeen, viimevuosina ylitsepääsemättömiksi käyneiden riitojen ja erimielisyyksien vuoksi ollaan muijan kanssa yhdessä tuumin päätetty muuttaa erilleen. Mulle jää koira, exälle meidän 3½ vuotias rakas tytär. Vekkulia miten sitä on jotenkin aikoinaan tuudittautunu siihen että viettää loppuelämänsä jonkun ihmisen kanssa mutta lopulta asiat vaan ei suju ihan niin kuin niiden pitäis. Toisaalta asiaa helpottaa se että meillä on ihan helvetin vähän ollu koskaan mitään yhteisiä intressejä. On meillä sentään samanlainen arvomaailma, huumorintaju ja muitakin yhteisiä pikku juttuja. Mä ensin ajattelin että me ollaan pikkuhiljaa kasvettu erilleen tässä vuosien saatossa mutta kyllä meidän suhde on kuitenkin jo alusta saakka ollu tietyllä tapaa jokseenkin epävakaalla pohjalla ja koko hommasta on puuttunu intohimo ja ehkä lopulta se rakkauskin.

Hassua miten sitä joutuu ensimmäistä kertaa sitten teini-iän adaptoitumaan sinkkuna elämiseen. Täytänhän sentään kohta 32 vuotta. Niin kuin muijakin sanoi niin tämä tulee nähdä enemmänkin mahdollisuutena ja enhän mä itsekkään tätä päätöstä mitenkään pidä huonona asiana muuta kuin tyttömme kannalta. Mutta jos kerran kaksi ihmistä ei kertakaikkiaan tule keskenään enään toimeen niin miksi ihmeessä sitä tuskaa lähtis tästä enää pitkittämään.

Että semmosia nyt tällä kertaa...

[q]Fyraett, 5.7.2006 21:03:
Katos sinkkuna pääsee näkee ja kokeilee eri tissei.. <3
[/q]

Ai pääsee vai... Missä?!

Mulle kans!

Joo-oh... Puhutaanko vaikka mielummin tisseistä ja pepuista?

[q]astaroth, 5.7.2006 14:26:
itseasiassa kyllä se noin menee, että bemareille menee oletusarvoisesti tuollaiset nakkihommat

vaikka nykyään puolustusvoimien tärkein päämäärä tuntuu olevan se, että kunhan vaan mahdollisimman moni suorittaa asevelvollisuutensa. eli homma tehdään varusmiehelle mahdollisuuksien mukaan helpoksi, jos ainoa vaihtoehto on se, että lähtee kävelemään
[/q]

...ja ot jatkuu:
Niin ja tästä johtuen esim. meillä kirjureina palveli lähinnä yksilöitä, joilla oli jonkinlainen asennoitumisongelma armeijaan, mutta jotka muuten olivat täysin palveluskelpoisia ja skarppeja nuoria miehiä. Omalla kohdallani tämä ongelma oli pyssyleikit ja muiden naurettava hyppyyttäminen - näiden asioiden takia ilmoitin lähteväni menemään ellei ura esikuntakirjurina urkene AUKiin heittämisen sijaan.

Arvosta kirjuria - kirjuri on usein se veitsi lusikkalaatikossa.

Asiassa voi varmaan olla varuskuntakohtaisia eroja, mutta näin 1998 Upinniemessä.

[q]KuZ, 5.7.2006 13:29:
Kirjuri=B-mies (nykyyän käytännössä).
[/q]

Ei muuten pidä paikkaansa.

Nimim. "Esikuntakirjuri II/98, SlMepa, täysin palveluskelpoinen yksilö - vikaa ainoastaan halussa leikkiä pyssyillä"

[q]hallucinogen, 5.7.2006 11:43:
---
Caro², 4.7.2006 18:21:
Moon ollu täällä ny jostain xx.10.2004 asti :)

---

Amatööri, mä oon ollut täällä jostain xx.05.2002 asti ;D
[/q]
No joo. mut sitä ennen seurustelin 5 vuotta tytön kanssa

O