SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Auacusha
Varmasti tuossakin on totuuden jyvänen, mutta kun miettii että kuinkapaljo suomen miespuolisesta väestöstä sit on näitä "unelmien poikamiehiä" niin kuinka realistista on sit jokaisen naisen kuvitella itselleen sellaisen saavan?
[/q]
No eihän se haaveilua silti estä. Ja harvoinpa sitä järjen ääntä muutenkaan näissä asioissa kuunnellaan.

Puhuman tulleiden naisten määrä on viimeaikoina kasvanut. Luulen, että tämä johtuu siitä että olen päässyt maistamaan työelämää joka nostaa itsetuntoa niin paljon että se näkyy päälle. Minun kokemuksella ei tapahdu mitään jos ei uskalla flirrtailla takasin tai juoksee heti karkuun kun joku yrittää jotain. Mutta näissä pitää olla realistinen koska se että joku tulee heittään läppää ei ehkä tarkota yhtään mitään.

[q]emuli, 16.8.2006 14:32:
Mistä päästiinkin sujuvasti tähän toiseen ikuiseen probleemaan..
Miksi ei vain voisi valita, kenestä kiinnostuu? Tuolla temmeltää niin paljon aivan ihania tyyppejä, ja kuitenkin vain murto-osa kolahtaa niin kovaa että on jalat mennä alta.
Välillä turhauttavaa kun toinen olisi järjellä ajatellen ihan täydellinen, mutta silti jonkun ihmeen takia tunteet sanoo toista.
[/q]
Ööh, ainakin minä osaan valita kenestä kiinnostun
Mut ehkä nää on sit taas näitä naisten juttuja.
Hienoa jos tarjontaa löytyy runsaasti, oliskin kaikilla samanlainen tilanne.

Rehelliset/suoraan asioista ilmoittavat naiset on mun maailmassa todella harvinaisia. Ihan tarpeeksi kuluttanut aikaa näihin tapauksiin.
Tämän lisäksi en ymmärrä miksi nykyään kaikki etsii aina "vieläkin parempaa". Jos edessä on hyvä tyyppi niin ajatellaan että "löydän mä vielä vieläkin paremman".

[q]Morrowe, 16.8.2006 12:54:
Mutta, mihin vedät rajan ystävien kanssa kahvittelusta/illan istumisesta ja treffeistä? Jos vaikka tapaat jonkun ihmisen ensimmäistä kertaa, menette kahveille, ilta on mukava, niin kerrotko heti ensimmäisenä että "minulla on muuten huomennakin treffit"?
[/q]
Ystävän/kaverin eroa treffiseuraan tarvitsee tuskin selittää? Jos oot menossa toisen kanssa kahville sillä olettamuksella, että tässä on mahdollisesti seurustelukumppani niin ne on treffit.

Ennen kuin joku ehtii niin sanotaan se, että sekään ei ole mun mielestä hyväksyttävää, että on fuckbuddy tai harrastaa yhden illan juttuja kun treffailee jotain, noi jutut voi laittaa siks aikaa jäihin kunnes tietää miten etenee deittinsä kanssa. Vaikka mitään ns "omistajuutta" ei treffeillä olekaan niin on mun mielestä kohteliasta ja toista kunnioittavaa olla tekemättä sellaisia asioita deittien aikana mitä ei tekisi parisuhteessakaan. Tällainen ihminen antaisi hyvän ja luotettavan kuvan mun silmissä.

Sori kaikki typot, tässä väännetään duunia samalla

[q]Morrowe, 16.8.2006 12:32:
Mielestäni tuo on vähän tapauskohtainen asia, milloin sitä alkaa olla toiselle tilitysvelvollinen menoistaan. Ei parit treffit tai joku yö yhdessä vielä, IMHO, luo mitään suuria velvoitteita toista kohtaan. Mutta asiasta voisi toki olla hyvä mainita toiselle, jos treffailee muitakin, ettei toinen kuvittele jotain aivan muuta.

Varsinkin joku kahvilla/syömässä/baarissa istuttu ilta tai pari, se on vaan tutustumista. Ei siitä pidä vielä mielestäni mitään omistusoikeutta toisen kalenteriin olettaa saavansa.

(mutta valehteleminen, kuten tuo ylläoleva menen-sukuloimaan-juttu, on sitten toinen luku sinänsä...)
[/q]

Just tätä hain takaa mut ajatukset pomppii pahasti ku yritän tehä töitä samalla (tosi hyvällä menestyksellä btw)

[q]Samu*, 16.8.2006 12:43:
---
Ozie,

Lähinnä tarkotin kyl sitä et oon viikot aina aika rappiolla etten saa oikeen mitään aikasekskaan. Mutta joo oha täs jo 6kk-sinkkuna -juhlapäiväki näil kohdin, et mikä ettei!

---

Hah, nokitan 18 kuukaudella, ihan kohta tulee päivälleen täyteen.

Kukakohan nokittais mut..
[/q]

Seurustelin viimeksi vakavasti, koko sydän mukana......kevääseen -04 asti --> Voitin!
(toki siis tässä 2v aikana ties kuinka monta 2-4kk Juttuja.. *igor*)

[q]Morrowe, 16.8.2006 12:32:
Varsinkin joku kahvilla/syömässä/baarissa istuttu ilta tai pari, se on vaan tutustumista. Ei siitä pidä vielä mielestäni mitään omistusoikeutta toisen kalenteriin olettaa saavansa.
[/q]
Ei tietenkään ole mutta kyse on toisen kunnioittamisesta. Vähintään pitäisi toiselle kertoa koska asiasta kertomatta jättäminen ei ole mun mielestä oikein. Tosin jos toinen kertois niin luultavimmin lopettaisin ne treffailut siihen, ei selkeästi ois samanlaista arvomaailmaa joten miksi jatkaa.

[q]Jone, 5.5.2009 15:26:
Oon myöskin hyvin kiinnostunut, koska oon tällä hetkellä taipuvainen beesaamaan Tbo:ta.
[/q]
Katson jos mä löytäisin illalla aikaa avata mun ajatuksiani tämän suhteen.

Deittailuun voi kuulua paljon erilaisia fyysisiä asioita kuten suutelua tai seksiä. En todellakaan pitäisi ajatuksesta, että toinen osapuoli olisi erittäin intiimistä samaan aikaan jonkun toisen kanssa. Se on kunnioituksen puutetta toista kohtaan. Helposti tulisi myös mieleen, että kyseinen henkilö voisi myös itse suhteessa "katsella vähän ensin ja laittaa poikki vasta sitten".

Nautin kerran suuresti kun sain naurautettua yhden deittini. Olin ollut aiemmin päivällä treffeillä hänen kanssaan syömässä yms ja sitten hänen piti lähteä sukulaisia katsomaan illalla. Totuus olikin se, että hän meni treffeille toisen kanssa ja lähetin hänelle sitten viestiä, että oliko sukulaisilla kivaa? ja vastaus oli joo plapla niin kuittasin vaan, että ai et sä ollutkaan kävelemässä käsi kädessä sen ja sen näkösen jätkän kanssa... ;D

BUSTED :D

Te jotka deittaatte monia samaan aikaan, kerrotteko suoraan tapailevanne muitakin vai valehtelettko enemmän tai vähemmän siitä asiasta?

Miksi ei voi tapailla vain yhtä kerrallaan? Jos se ei tunnu oikealta niin vasta sitten alkaa tapaamaan toista.

Jep, jep.. Back in Business..

[q]kilobitti, 14.8.2006 16:52:
Joskus alueuutisissa Espoossa;

"Vuoden -56 kaunotar etsii uutta omistajaa. Hyvät puskurit, perä vähän uponnut. "
[/q]
Olis pitäny myös mainita montako kilometria mittarissa ja onko sitä revitelty vai ajettu nätisti. Lisäksi on hyvä mainita onko värkkiä näytetty katsastuksessa usein ja onko tehty suurempaa remppaa. Mahdollinen korroosio ja pinnan hilseily pitäisi myös olla selkeästi esillä.

Nyt niinku oikeesti... yök ja voi jesus ku yksinolo voi v****taa niin paljon just _tällä hetkellä_... syksy puskee päälle ja kaikki kamut menee naimisiin ja sikiää.... ÄÄÄÄÄÄ! *angst*

[q]

---

kissin chatti rokkas ;D

---

Et voi olla tosissasi? x) Onko siellä oikeasti joskus syntynyt jotain oikeita suhteita? Tai no niin, miksei.. hm...

Amokk: Yksityisesti kuiskaa ---> kaikille: Seuraaaaaaa???
[/q]
ei helvetti noi kuiskaukset
se chätti oli kyl aika epätoivosta menoo :P

[q]Amokk, 14.8.2006 14:25:
Hei hani, luuletko tosiaan että "mun mieleen" = "yleisesti hyväksytty"? :)
Voit sä kyllä siihen täytellä vastauksia ja lähettää sitten mulle :DD
[/q]
Joo voin mä täytellä työpäivän päätteeksi ;D Hyviä kysymyksiä mutta monessa kysymyksessä voi tulla aika moinen "poliitikko-efekti" et ei paljao voi vastata kyllä tai ei, jotta ei tule väärinkäsityksiä ;D Mä en naisten johtopäätöksiin luota, aina ne luulee ihan jotain muuta mitä koitin tarkoittaa :D Ehkä olen verbaalisesti vain täysin saamaton =)

[q]Epailija, 16.8.2006 08:53:
---
Dana, 16.8.2006 08:49:
*Snip*

---

Kysypä sitten kumpaiseltakin kundilta, että haittaako tämä muiden deittailu heitä. Tällaisissa tilanteissa se, mikä on reilua, määräytyy molempien osapuolten mielipiteen mukaan - ei vain sinun.
[/q]

Miten mä voin deittailla montaa samaa aikaan kun en ole edes ollut treffeillä toisen kanssa!! tätä kummaksun..

mut joo toki jos haluan jatkaa molempien tapailua niin sitten toki kerron pojille.

edit:ja siis näillä näkymin en edes ole näkemässä molempia!! kahdet treffit samana päivänä on liikaa minullekin!!

[q]Avernian, 12.8.2006 18:57:
Tajusin ja hymähdin muille, mutta toi nais seuraa meni vähän ohi :o
Oon huumorintajuton paska
[/q]

Ei vaan olet viettänyt liian vähän aikaa kissin chatissa. Tuo nimittäin oli yhdys sana virheistä varmaan yleisin.

"Nais seuraa?"
"Olisiko täällä mies seuraa?"
"Seuraa?!!1 Siis niinq nais seuraa?"
"Naisseuraa?
Eiku siis nais seuraa. Anteeksi kirjoitusvirhe. =)) Niin onx sitä?"

sinkkuilu on ihan kivaa, mutta tulee kyl kaivattua aika paljon läheisyyttä :)

Täällä edelleen...

[q]J Raninen, 2.9.2009 12:28:
---
Auacusha, 2.9.2009 12:07:
Tyypillinen esimerkki miten maailma toimii, tääl kyl naiset kirjottelee että olis kiva jos joku tulis heittää läpyskää kadul / keskel päivää jossain, mut auta armias jos kyseistä kokeilee niin takasin tulee ihmettyneitä katseita ja ihmisiä jotka kävelee vaa ohitse sanomatta mitään naamaa nyrpistäen...

---

Tai ehkä se johtuu vaan naamasta. Joku "unelmien poikamies" saattaa saada kokonaan toisenlaista palautetta.
[/q]

Varmasti tuossakin on totuuden jyvänen, mutta kun miettii että kuinkapaljo suomen miespuolisesta väestöstä sit on näitä "unelmien poikamiehiä" niin kuinka realistista on sit jokaisen naisen kuvitella itselleen sellaisen saavan?

(btw , ihan minkänäkönen vain voi olla toiselle "unelmien poikamies", toisen roska toisen aarre vai miten se menikä..)

Mä palaudun tänne.

O