SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Musta alkaa taas tuntua, että tää sinkkuelämä voi todella olla kivaa...
Harmi että niin monet muut sinkut ympärillä yrittää tehdä munkin sinkkuelämästä monimutkaista tai lopettaa sitä...

[q]mark hamilton, 2.9.2009 13:26:
---
WOW nörtit saa olla keskenään ja läpätää päivät pitkät vaan WOWista.
[/q]

Haha, onneks asia ei nyt sentäs ihan näinkä...

[q]KiimanenKurre, 31.7.2009 12:05:
tänne palaan .....
[/q]

ja täältä poistuin *vink**pepsodent*

[q]mark hamilton
WOW nörtit saa olla keskenään ja läpätää päivät pitkät vaan WOWista.
[/q]

:D

Jepjep...

[q]WiljamiDzay, 21.8.2006 16:51:
---
Enkä jaksa innostua oikeastaan lainkaan sellaisista, jotka lähtevät tekemään aloitetta mun suuntaan (eihän ne voi olla täydellisiä, jos ne joutuu ite ettimään seuraa)...

Saattaa olla pidemmän päälle ongelma...
[/q]

Nojoo, toi on jo käytännössä aika vittumainen asenne :D

tapaat neiti täydellisen ja pelaatte pelejä vuosia, ettekä saa mitään aikaseksi, kun molemmilla on toi asenne :D

[q]Amokk, 21.8.2006 12:56:
Vielä hullumpi on suhtautuminen ihmissuhteisiin kulutustavarana. Kun vanhaan kultsiin väsytään, otetaan uusi ja timmimpi uros/tipu rinnalle? Ei jumankauta.
[/q]
Ideahan on suorastaan loistava mutta valitettavasti se uuden ja timmin tipusen ottaminen super-marketista hintaan 49.90 ei oikein toimi :/ tai no koitetaan! Mimmit kulutustavaraksi ja leluosastolle!

Ei hitto mähän sanoin etten ollu sovinisti...:D

[q]Cjet, 21.8.2006 11:58:
nips
[/q]
Mä en pahemmin muutenkaan harrasta yhden yön juttuja ja parisuhteessa saa seksiä joten ei tarvitse käydä vieraissa. Lisäksi en jäisi parisuhteeseen jossa seksi syystä taikka toisesta ei toimi. Seksi on pieni asia suhteessa niin kauan kuin se toimii mut jos se ei toimi niin se myös yleensä tuhoaa sen.

Koitin sanoa vaan sitä, etten koskaan ryhtyisi suhteeseen jossa mun pitäis rajoittaa mun omia juttuja. Suhde esim. missä toista vituttais mun pelaaminen tai scifin katsominen ei vois toimia. Joten pidemmän päälle toisen täytyy olla samanhenkinen kuin minä :)

[q]Cjet, 21.8.2006 08:11:
On tää vapaus kuitenkin aika kivaa ajoittain.
[/q]
Mä en oo oikein koskaan tajunnu tätä et sinkkuna on "vapaa" ja suhteessa ei? Tietenkin on yleensä tiettyjä rajoituksia. Kuitenkin jos oisin suhteessa niin elelisin kuten ennenkin, tottakai joutuu joskus joustaan toisen takia mut niin joutuu kavereiden ja perheen kohdallakin samalla tavalla. Jos nainen koittais jotain "kahletta" alkaa laittaan niin osoitan ovea, ei siitä mitään tuu jos toinen alkaa marisemaan kun tekisin mulle normaaleja asioita.

Tosin mä nyt en koskaan alkaisi seurustelemaan henkilön kanssa joka koittais pistää mua tossun alle ;)

=))))

[q]Amokk, 21.8.2006 13:34:
se.
[/q]
Onhan se tietty aika paljon mut jos on hyvää niin kyllä siitä voi maksaa :)

[q]titi, 21.8.2006 11:50:
Muutaman ystävän kanssa saatiin baari-illan päätteeksi varsin mukava teoria siitä miksi miesten (ja miksei naistenkin) ihastus laantuu viimeistään vuoden päästä suhteen alkamisesta...
[/q]

Lyhyesti: paska teoria

Tolle ihastuksen tunteen laantumiselle löytyy
syyt ihan ihmisen hermostollisesta toiminnasta, ei
tarvi lähtee noin kaukaa rakentaan jotain kulttuuri-
ympäristön vaikutuksia. Eri asia on sitten se, että
millaiset mekanismit pitää ylää suhteita, jotka jatkuu
vuodesta toiseen - ja toimii.

Joka tapauksessa ihastuminen on vähän niinkuin
starttimoottori; se saa homman käyntiin, ja
egolla on tässä välittäjäainekeitoksessa aika
pieni rooli.

[q]Epailija, 18.8.2006 12:52:
---
josbe, 18.8.2006 09:49:
*perhonen**pihkassa*

---

Elikä: Ihastuneilla on perhosia vatsassa, mutta perhoset ovat - paitsi vatsan ulkopuolisilla nettiforumeilla - pihkassa ja itikoilla on paha tapa kuolla jumiutuessaan pihkaan. Ei näytä hyvältä ihastumisien kannalta.

[size=7]Olen vanha ja väsynyt, so sue me.[/size]
[/q]
Olet joo vanha ja väsynyt!! i feel for u..!

*perhonen* *sydän*

Mäki haluun omat kärryt.

[q]hallucinogen, 18.8.2006 09:57:
Saa varmuuden vasta ensi viikolla, kuulostaa ihan kuin duuni paikasta soitettaisiin "onneksi olkoon, sait pestin" :D
[/q]
Nykyaikaa, kato.

[q]Jutu, 18.8.2006 09:53:
No koska on eräs poika/mies/whatever jonka kanssa synkkaa ( käytinkö mä tosiaan tota sanaa *pökr*) tosi hyvin, mutta josta ns. saa varmuuden vasta ensi viikolla. Joten jos ei onnistu niin sitten on jotain mennyt pahasti pieleen.
[/q]
Saa varmuuden vasta ensi viikolla, kuulostaa ihan kuin duuni paikasta soitettaisiin "onneksi olkoon, sait pestin" :D

Jos mä oon täällä vielä ens kuussa niin jotain on mennyt pieleen, ja pahasti

[q]Dana, 18.8.2006 09:42:
---
Annakins, 18.8.2006 09:19:
---
hallucinogen, 18.8.2006 09:15:
Mä en oo tuntenu perhosia viiteen vuoteen. Alan pikkuhiljaa epäilemään, että moisia ei ole koskaan ollut olemassakaan :D

---

Joo se on vaan joku tyhmä myytti

---

höpö höpö.. en mäkään ollut tuntenut niitä moneen vuoteen.. kunnes pari vkoa sitten
[/q]
Niin just! Testattukin taas on: Vuoden aikana niitä on sekä ollut että ei. Että joskus sitä vaan natsaa ja joskus ei. *perhonen**pihkassa*

[q]Dana, 18.8.2006 08:38:
*plut*
[/q]

En tiedä miksi, mutta nauratti

Mä en oo tuntenu perhosia viiteen vuoteen. Alan pikkuhiljaa epäilemään, että moisia ei ole koskaan ollut olemassakaan :D

[q]Epailija, 16.8.2006 22:38:
Mutta niin. Jos täällä kilpaillaan kuka on ollut kauimmin sinkkuna, niin nokitan vajaalla 24:llä vuodella (1980 helmi - 2003 marras). Sitäkin suhdetta kesti reilu kuukausi, joten jotkut eivät välttämättä laskisi sitä kunnon suhteeksi laisinkaan. Omassa mielessäni asenne kuitenkin ratkaisee.
[/q]
Toki, omassa (ja sen toisen) päässä suhde määritellään. Mutta mieleeni tulee väkisin kysymys: ovatko standardisi liian tiukat, rajasi liian korkea, jos vain yksi (?) on sen elämäsi aikana täyttänyt? Minä olen ainakin kerta kerralta tarkentanut käsitystäni siitä, mitä haluan, ja mitä en. Ehkä tunnet itsesi niin hyvin, että tiedät sen kokeilemattakin. Tietenkin oma fiilis sen määrittelee, mikä toimintatapa on itselleen ominaisin ja paras.

Itse olen seurustellut pari kertaa, sittemmin vääriksi osoittautuneiden henkilöiden kanssa, ihastunut ties kuinka monta, osaksi vääriksi osoittautuneihin, osaksi vain yksipuolisesti. Kaikkien kanssa olen hyvissä väleissä, joidenkin läheisemmissä kuin vain kaveripohjalta olisi ollut mahdollistakaan. Kaikesta olen oppinut, ja opin yhä.

Yksikään heistä ei kyllä ole ollut sellainen, jota olisin "lapsieni äidiksi" kaavaillut. Ja rakastunut en ole koskaan ollut. Vaaditaan aika paljon, että minä ottaisin r-sanan käyttöön. Paraikaa on eräs juttu nupullaan, ja tuntuu, että siinä voisi olla kenties potentiaalia vaikka mihin. Aika näyttää. Mutta siitä mahdollisesti lisää myöhemmin - minulla kun on tapana huutaa riemuani niin sanotusti kirkon tapulista jos siihen on aihetta :D

O