SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]larzizi, 17.12.2007 00:48:
---
ezzy, 17.12.2007 00:23:
Kylläpäs sä jaksat pitkään odottaa, vaikka mies olis täydellinen O_o

---

Lähinnä mulla ei olisi mitään varmuutta tulevaisuudesta ko. henkilön kanssa. En aio istua ja odottaa, että mies palaa joskus Suomeen ja kertoo, että haluaakin olla vain kavereita.
[/q]

Kannattais ehkä keskustella :) Hirveä kiire.

Itsellä tokat treffit takana viikonlopulta, ekat oli 5pv tokat 2pv. Ihan ok alku :) Eipä o tosin mitään odotuksiakaan kummallakaan. Sen verran erilaisia ollaan. Tyydytään nyt siihen mitä saadaan, eikä valiteta Eipä o kyllä ollut itsellä mitenkään erikoisemmin "haku päällä", joten mihinkään ei ole kiire.

[q]ezzy, 17.12.2007 00:23:
Kylläpäs sä jaksat pitkään odottaa, vaikka mies olis täydellinen O_o
[/q]

Lähinnä mulla ei olisi mitään varmuutta tulevaisuudesta ko. henkilön kanssa. En aio istua ja odottaa, että mies palaa joskus Suomeen ja kertoo, että haluaakin olla vain kavereita.

[q]Lyylikki, 12.12.2007 00:10:
---
Anselmi, 11.12.2007 18:06:
Vai meniskö se kuitenkin niin, että tänne tullaan itkemään silloin, kun se sinkkuilu ei välillä meinaa maistua? Ei se ainakaan omalla kohdalla mene niin, että täällä jos käy vähän surkuttelemassa sinkkunaolon idioottimaisuutta, niin koko elämistään pitäisi ankeana. Kyllä se kuitenkin suurimmaksi osaksi on riemuilua, mutta heikkoja hetkiä tulee kuitenkin välillä eteen. Onpahan seukkailussakin niitä hetkiä, joina ei vain meinaisi kestää. Vai eikö muka?
[/q]
No et Tuuli sä kun tiedän kuin sulla on (melkein) aina kivaa*hihu*
Mut tällaisia (suoraan viestisi alapuolelta)

[q]ezzy, 12.12.2007 01:36:
Enkä tajua miks sinkkuilun synkistelyä pitäis jotenkin hävetä ja "opetella" olemaan sinkku. Se on epäinhimillistä eikä tunnu kyllä mitenkään järkevältäkään.
[/q]
viestejä vilisee täällä. Että sinkkuus olisi jossain samassa sarjassa ihmisoikeuksien viemisen kanssa*nauru*

Meitä yleensä viehättää kovasti vastakkaisessa(ja miksei samassakin) sukupuolessa elämästä ja muista asioista
nauttimisen jalo taito. Se että löytyy kykyä tehdä asioista kivoja (koska vain silloin voi löytyä todellista kykyä tehdä asioista kivoja myös toiselle ihmiselle). Kukaan tuskin haluaa ihmistä jolla on lähökohtaisesti ankeaa ja perusnegatiivista, oli se syy sitten sinkkuus tai sadepilvet. Eli meinaan sitä että ne jotka sinkkuudesta eivät yritä edes tykätä kaivavat itseään entistä syvemälle sinne sinkkuuteen. Siinä sitä oravanpyörää sitten onkin kerrakseen.
[q]
Mutta toisaalta sun minkkionnesi ja -metsästyskeinosi tiedetään, joten ehkä sä et ole paras neuvomaan
[/q]

[q]terraluna, 11.12.2007 15:27:
Muistuttakaa mua miks se sinkkuilu ei ollu niin kivaa?
[/q]

- Iltaisin saa käpertyä lämpöiseen kainaloon
- Pussailukohde on usein vain muutaman sentin/metrin päässä
- Kahdelle on kivempi laittaa ruokaa ja se maistuukin jotenkin paremmalta
- Bileistä kotiin tullessa toinen pitää susta tarvittaessa huolta
- Ikävät ja kivat asiat pystyy heti jakamaan toisen kanssa
- Yhteiset jutut<3
- Seksiäää*tirsk* (turvallista, kiihottavaa, mielenkiintoista, ihanaa)
- Saa mököttää, tehdä omia juttuja, mennä omien aikataulujen mukaan, tavata ystäviä, olla rauhassa. Silloin kun on oikean ihmisen kanssa, joka ymmärtää ja antaa sitä tilaa. Se pätee kumminkin päin :)

Onneks pääsin tästä luukusta.
ipe<3

Voi huh heijaa mikä viime viikko. Säpinää oli, mut ei taida luukku vaihtua sentään. On kyllä loistava olo, kun setä saa vähän laatuaikaa (5pv putkeen)
Kaivattua vaihtelua paskalle arjelle ja yli 3kk kestäneelle flunssaputkelle. Keep it real

Typerä hymy naamalla kruunaa kaiken, kun sen huomaa itse vähän väliä.

[q]Nexus__69, 9.12.2007 23:49:
Heruuks?

[size=1]no läppä hei![/size]
[/q]Senkin lihanhimoinen portto!

[size=1]Jos läppää halutaan heittää nii mä oon kyl valmis kisaamaan siitä kenel on paskin huumorintaju. Hah.[/size]

Heruuks?

[size=1]no läppä hei![/size]

taas tääl. hohhoijaa.

Olisi ollut mahdollisuus herätä tänään kivan miehen vierestä, mutta jätinpä sitten tilaisuuden käyttämättä

[q]Avernian, 29.11.2007 22:40:
No. Linkitä.
[/q]

Höpöhöpö. En varmasti

[q]siveys, 29.11.2009 15:27:
---

Miten musta tuntuu, että täällä ei ole kukaan pitkään aikaan edes yrittänyt ymmärtää aadaa vaan äänessä on enää ne, joiden pitää yrittää löytää antiteesejä oman itsetuntonsa pönkittämiseksi? ;)
[/q]

Kyl tää enemmän on ihmettelyä ja surua, että moisia ihmisiä on, jotka jaksaa olla ja tehdä kaikesta vaikeata ja samalla kyllä hiekottaa muidenkin elämää. Mut annetaan kukkien kukkia, kunhan ei omalle pihalle tu :)

[q]sativa, 23.9.2009 19:37:
---
Freja, 22.9.2009 12:50:
---
Lyylikki, 22.9.2009 12:45:
nainen on parhaimmillaan siinä 25-35 vuotiaana.

---

AAMEN! Ihanaa, vihdoinkin voin iloita kun joku muukin sanoi noin, ei tarvi enää ressata että oisin vanhentunut enkä olis enää himoittava kun oon lähempänä kolmee- kuin kahtakymmentä :D

---

Mä oon ainakin koulussa pienryhmäaopetuksessa (n. 15 naista kerääntynyt istumaan pyöreän pyödän ympärille) keskittynyt hyvin opetukseen ja katsellut, että ne lähempänä kolmeekymmentä olevat naiset ovat oikeesti paljon eroottisemmin latautuneen näkösiä ku ne kakskymppiset. Itsevarmuus, itsensä tunteminen, elämänkokemus Harmi, et meillä on niin naisvoittoinen ala etten pysty oikein tarkkaileen miten miehet käyttäytyvät niitten kanssa.
[/q]

No vois näin miesnäkökulmasta heittää, että omaa silmää miellyttävät ehkä eniten sellaiset 25–30-vuotiaat naiset, siis itseäni hieman vanhemmat. Näillä on nimenomaan se tietynlainen itsevarmuus korkeammalla kuin juuri täysi-ikäisyyden saavuttaneilla. Toki "kuumia emäntiä" mahtuu moneen ikäluokkaan, että ei se ikä ole mikään absoluuttisen määrittävä tekijä :P

[q]Macandron, 25.7.2008 13:30:
Usko tai älä, mutta näillä kahdella on kuitenkin vahva korrelaatio. *vink**tirsk*
[/q]
That is like the worst bullshit I've ever heard!

Oon ollu ihan mega-PLUR koko elämäni ja olen edelleen neitsyt :(

Paska fiilis

"Can't you wait for me
wont you wait for me
baby please
You are the air that I breath,
you are the Earth beneath
you are my Destination..."

Niin. Kolmekymppisyydessä lienee ainakin kaksi hyvää puolta: nuoret tuntuu vieläkin nuoremmilta ja toisaalta vanhat ei tunnu enää niin vanhoilta.

[q]sativa, 23.9.2009 19:37:
---
Freja, 22.9.2009 12:50:
---
Lyylikki, 22.9.2009 12:45:
nainen on parhaimmillaan siinä 25-35 vuotiaana.

---

AAMEN! Ihanaa, vihdoinkin voin iloita kun joku muukin sanoi noin, ei tarvi enää ressata että oisin vanhentunut enkä olis enää himoittava kun oon lähempänä kolmee- kuin kahtakymmentä :D

---

Mä oon ainakin koulussa pienryhmäaopetuksessa (n. 15 naista kerääntynyt istumaan pyöreän pyödän ympärille) keskittynyt hyvin opetukseen ja katsellut, että ne lähempänä kolmeekymmentä olevat naiset ovat oikeesti paljon eroottisemmin latautuneen näkösiä ku ne kakskymppiset. Itsevarmuus, itsensä tunteminen, elämänkokemus Harmi, et meillä on niin naisvoittoinen ala etten pysty oikein tarkkaileen miten miehet käyttäytyvät niitten kanssa.
[/q]
Mulla on lähinnä maku jotenkin jakautunu.
Enemmän nappaa joku 18-21v tai 30-35v.
Siin välissä mennään kuin harmaalla alueella, ehkä johtuupi siitä että itse on sillä harmaalla alueella, kuitenkin lähempänä kolmekymppisiä...

Nuorissa tytöissä viehättää tyttömäisyys, kokemattomuus, tietty viattomuus ja pinkee runko :)
Siinä kolmenkympin tietämillä se edellämainittu itsevarmuus ja itsensä tunteminen ja se kokemuksen huokuminen erilailla kuin nuorten tytsyjen kohdalla.

Niin tosiaan kyllähän se nyt vain sattuu niin olemaan, että ollaan sinkkuiltu tässä melkeinpä viimeiset kolme vuotta.

Mä olen nyt jotain parisen kuukautta ollut tässä luukussa ja täytyy sanoa, että diggaisin kyl enemmän tosta toisesta luukusta.

O