SINKKULUUKKU
[q]Jone, 22.1.2008 09:48:
Sellaista se on elämä. [/q]
saatanan hetero.
[q]domi, 17.1.2008 09:29:
Kiltit miehet ei saa seksiä :(
[/q]
Tää on kyl totta, piti muuttua vähän ni heti heruu :D
out: itsesääli ja tossunallesuuntautuneisuus
in: itsevarmuus ja kokeilunhalu
[q]Lyylikki, 23.9.2009 22:21:
..tai mitä tahansa negatiivisesti sävyttyneitä tissieläimiä, niin kyllä se miehestä huokuu.
[/q]
Entä jos näkee naiset positiivisesti sävyttyneinä tissieläiminä? Huokuuko sekin miehestä?
[q]Ja tähän väliin taas pentti-pepsodentti jotta puolivillaisella hjuumorilla heitetty läppä ei vaan paisuisi miksikään sukupuolten taistoksi.
[/q]
Pöh. Saataisiin edes vähän eloa taas tähänkin luukkuun!
---
Kryptattu ja kryptattu, mutta väännetään nyt rautalangasta. Jos lähtökohtaisesti naiset on muijia, eukkoja, akkoja, ämmiä, huoria tai mitä tahansa negatiivisesti sävyttyneitä tissieläimiä, niin kyllä se miehestä huokuu. Jotkut naiset ehkä pitää semmoisestakin, mutta enpähän ole itse vielä tavannut. Ja tähän väliin taas pentti-pepsodentti jotta puolivillaisella hjuumorilla heitetty läppä ei vaan paisuisi miksikään sukupuolten taistoksi.
[/q]
Aika paskaa läppää heität kyllä...muija on ihan normaalia arkikieltä aika monessa suomen kolkassa.
Jee ystävänpäivä tulee, jospa tänä vuonna pääsis pois täältä??!??
[q][Nuclear], 11.1.2008 15:11:
Remu Aaltosen vinkki NYTin haastattelussa:
"Kuinka nainen vietellään? - Tuijotetaan tarpeeksi kauan silmiin, ja sitten uidaan liiveihin. Joko tulee käsilaukusta tai sitten sille tulee äidillinen tunne ja saa tutin suuhunsa. Se on fifty-fifty. Sama kuin tutti frutti."
[/q]
Hehee, Remu on Remu.. Luin just Ganesin historiikin läpi ja ihan OK kirja ja ok muutenkin kaikki siihen liittyvät... Ainakin yrittivät, perkeleet
[q]Lyylikki, 6.1.2008 21:13:
Tänään taas miettinyt sitä, että miksi niin monet miehet pelästyttelevät naisia sanomalla "Mä en halua mitään vakavaa."
Missä se vakavan raja menee? Kuinka pitkälle voi mennä/kuinka usein nähdä ilman, että juttu muuttuu vakavaksi? Voiko seurustella, ilman että on vakavaa? Vai tarkoittako se vakava juurikin seurustelua?
Vai tarkoittaako se, että toinen ei halua sun kanssa mitään vakavaa sitten sitä, että se ei halua sua ollenkaan?
Helkkari. Inhoan yleensäkin koko vakava sanaa. Pitääkö koko helkkarin elämän olla niin vakavaa? 1. totinen, tosissaan oleva; nauramaton; syvällinen (pinnallisen, hilpeän, kevyen tms. vastakohtana)
[/q]
Tarkoittaa sitä, että ei halua seurustella ks. henkilön kanssa. Muu aktiviteetti kyllä käy. Ei aina mitenkään henkilökohtaista (vaikka ei sykkaisikaan, kemioille ei voi yleensä minkään). Ja ihan tiedoksi: myös naiset harrastavat tätä, puettuna vain eri sanoihin.
[q]plink, 6.1.2008 21:27:
---
Lyylikki,
Missä se vakavan raja menee? Kuinka pitkälle voi mennä/kuinka usein nähdä ilman, että juttu muuttuu vakavaksi? Voiko seurustella, ilman että on vakavaa? Vai tarkoittako se vakava juurikin seurustelua?
---
se tarkottaa sitä, että voi lähteä vetämään heti, kun parempi sattuu kävelemään vastaan.
[/q]
Jep.
"Mä en halua mitään vakavaa" = "Jos saan pillua muiltakin niin tahdon hyödyntää sen ilman että sä suutut."
Mä ihmettelen lähinnä sitä, että miks tääkin asia pitää tehdä niin vaikeeks? Ei toi mitään avaruusfysiikkaa vaadi että sen tajuaa, mut eikö se ois huomattavasti helpompaa molemmille osapuolille, että sen sanois ihan suoraan? Toiseks, ei tuon lainin pitäis mikään miesten yksinoikeus olla. :p
WTB hiukan hellyyttä, halimista ja pusimista.
[size=20]GIEF.[/size]
voi KIROSANA mä EN TAJUU MIEHIÄ.
---
Umbala, 23.9.2009 17:27:
---
Auacusha, 22.9.2009 17:14:
Tapaat eukon baaris, juttelette siin aikanne ja tällee, sit muijja pyytää numeroa ja kysyy voisko nähä ensviikol, sit ei kuitenka vastaa viesteihin / soittoihin...?!!!!!
Lyylikki, 23.9.2009 15:28:
Ota nyt vaan. Alkuperäisesta viestistä boldattu mahdolliset ongelmakohdat
---
Tää on taas niin harvinaisen naismaisen kryptisesti sanottu, että pitää vähän selventää.
Sanotko sä tässä että vika nyt jotenkin oli tässä naisessa, vai
että termit muijja ja eukko on niin väärin ja olis pitänyt käyttää sitä kaikkiin naisiin universaalisti sopivaa termiä, josta kukaan ei vedä herneitä nenään, joka siis oli?
---
Kryptattu ja kryptattu, mutta väännetään nyt rautalangasta. Jos lähtökohtaisesti naiset on muijia, eukkoja, akkoja, ämmiä, huoria tai mitä tahansa negatiivisesti sävyttyneitä tissieläimiä, niin kyllä se miehestä huokuu. Jotkut naiset ehkä pitää semmoisestakin, mutta enpähän ole itse vielä tavannut. Ja tähän väliin taas pentti-pepsodentti jotta puolivillaisella hjuumorilla heitetty läppä ei vaan paisuisi miksikään sukupuolten taistoksi.
[/q]
täytynee siis muuttaa sanavalikoimaa ja alkaa käyttämään naispuolesta XX-kromosomiparin omavaa henkilöä
[q]domi, 2.1.2008 21:45:
---
Zeratul, 2.1.2008 21:44:
Väitä vaan rakastavas, vapaa-ajalla silti kiipeet seinille.
---
Asiasta toiseen, musta tuntui et sä lämpesit mulle viimeks. Voinko jo siirtyä tästä luukusta toiseen?
[/q]
Mut mä jäähdyn yhtä äkkiä ku lämpenen.
Ja mikä faija mä sulle oon, miks sun tarttis kysyy lupaa jos haluut siirtyä?
Eli vastaus kuulu kuten mäkkärin jonossa, "olkaa hyvä ja ajakaa kakkosluukulle".
[q]Umbala, 23.9.2009 17:27:
---
Auacusha, 22.9.2009 17:14:
Tapaat eukon baaris, juttelette siin aikanne ja tällee, sit muijja pyytää numeroa ja kysyy voisko nähä ensviikol, sit ei kuitenka vastaa viesteihin / soittoihin...?!!!!!
Lyylikki, 23.9.2009 15:28:
Ota nyt vaan. Alkuperäisesta viestistä boldattu mahdolliset ongelmakohdat
---
Tää on taas niin harvinaisen naismaisen kryptisesti sanottu, että pitää vähän selventää.
Sanotko sä tässä että vika nyt jotenkin oli tässä naisessa, vai
että termit muijja ja eukko on niin väärin ja olis pitänyt käyttää sitä kaikkiin naisiin universaalisti sopivaa termiä, josta kukaan ei vedä herneitä nenään, joka siis oli?
[/q]
Eipä tunnu enää paskalta olla täällä, tajusin et tää on varmaan parasta mitä mulle ois voinu tapahtuu.
-M
Hmm...alkuvuodest pääsis juhlii ku tulee 2 vuotta täyteen tääl
Ai niin ja lopputyöki täyttää vuoden ni tuplajuhlat
[q]Freja, 21.12.2007 13:56:
Onks mus jotai vikaa, jos mun mielestä on iha kiva herää krapulas jonku vierestä? :D
[/q]
Ja sit krapulaseksiä? =)
[q]Verano, 19.12.2007 14:55:
[/q]
Musta tuntuu et se oli vain vitsi
[q]ezzy, 19.12.2007 22:34:
---
AlexS, 19.12.2007 20:08:
On kyllä ihan eri maailmasta nää "kolme treffipyyntöä päivässä" jne. kuin se missä meikäläinen elelee :D Noh se on kiva et muilla on noin hyvin vientiä :)
---
kolme treffipyyntöä päivässä on eri asia kuin kolme treffipyyntöä _päivän_ aikana...
[/q]
Pilkunviilaajat liikkeellä :) ja ymmärsin kyllä että kolme kertaa päivän aikana. Papukaijamerkki sulle :)
[q]Freja, 19.12.2007 15:33:
---
Mark, 19.12.2007 15:30:
En diggaa täst luukusta näin joulun alla Aivan vitusta jotku pyhät ku jokainen käpertyy oman avokkinsa kainaloon ja viettää rauhallista jouluu, meitsi varmaan kompensoi sen avokin jollai vodkalekal tjsp.
-M
---
ja mä korvaan sen perheen läheisyydel, siis äiti isi ja sisko :) Siinä on sitä ikuista rakkautta
[/q]
Tjoop, mäkin korvaisin, jos en olis sairaana ja systerillä ei olis tuoretta kersaa...ei viitsi lähteä tartuttamaan tätä :( Joten joulu jää välistä.
Onneks joulun jälkeen on säpinää ^^