SINKKULUUKKU
siihen ois ollu oikee vastaus sanoo että heitteleks sä jonku käpykakkus alta noita juttuja, juntti modulaatiosukka ;D
Eli pitää jättää se mutta-sana poies? Sit on ilmeisesti ok :) Kyllähän se joka tapauksessa harmittaa kun ei kelpaakaan toiselle...sama käyttääkö tuota "ystävällisempää" vai "en jaksa sun naamaa, moi" laineria :)
[q]Zeratul, 25.7.2008 13:00:
Oon täs parin päivän aikana miettiny ihan samaa. Aika perinteinen jako taas et miehet tekee likasen työn ja naiset saa nauttia työn tuloksesta.
[/q]
Well.. At least you always have options:
http://media.tumblr.com/fSymsOGXO8xs7s5f8FbH46Du_500.gif
( http://garfieldminusgarfield.net/post/34633705 )
[size=9]PS. Garfield minus Garfield on kyllä ollut viime päivien piristys niiiiin monella aspektilla :D Mutta kyseinen huumori ei varmaan iske ihan jokaiseen samalla tavalla ;)[/size]
Täällä on just hyvä.. Edellisistä murheenkryyneistä kun on taas eroon päässy, niin ei huvita mitään uusia hankkia.
[q]ramsau, 11.2.2008 10:16:
Aamulla oli kyllä pää kipeä ja pientä morkkista luvassa viereisessä pedissä. Eihän siinä, kysyttyäni "whatstö mätter?" sain vähän pelokkaan tuijotuksen ja lauseen
"eiku vähän ihmettelen sitä että tämän parin viikon aikana et ole kertaakaan kysynyt seurustelenko"
"no seurusteletko?"
"seurustelen"
Tyhjä arpa, kiitos ja näkemiin. Meikäläisen sinkkuus jatkuu vielä hetken aikaa. Prkl.
[/q]
Oi voi, liian tuttu juttu.. Vaikkakin ollaan sitä kysytty, mutta ei ole tullut vastausta, niin ollaan sitten menty ihan liekeissä millon mihinkin suuntaan.. Ja saatu liian myöhään toteamus, että varattujahan tässä ollaan. Ja vitutti.
-----------------------------------------------------------------------
Mutta valitettavasti, niin olen nyt minäkin. Hyökkäys onnistui ja leijona on saanut saaliinsa. Nälkäinen on saanut ruokansa ja märehtii nyt rauhassa varjoissa. Lehmä kuittaa ja kiittää.
voi kristus, poke :D
[q]donnazza, 7.2.2008 17:52:
Ootko koittanu naisen kanssa, vai mistä tiiät, ettei sytytä? Itse huomasin vasta pienen kokeilun jälkeen, että taitavat sittenkin hieman sytyttää..
[/q]
Se on aina positiivista:)
jos teil sit on lauantain kahvisessio johonkin aikaan jossain paikassa ni ilmotkaa ihmees mullekki ku oon lauantain koko päivän staadenis...
[q]Kolera, 23.9.2009 23:55:
eukko/akka<->ukko, muija<->äijä, ämmä<->emmätiiä...mulkku? huora<->panomies emäntä<->isäntä täti<->setä tissieläin<->kassieläin
Kloppi on musta sinänsä negatiivissävytteinen koska itselleni se merkitsee nuorempaa mieshenkilöä ja ikä lähinnä negatiivisessa asiayhteydessä aina.
[/q]
pissis, pimu, horo, emakko, lehmä, friidu, gimuli, tsiksi, bimbo, tantta.. nämä nyt on top of my head.. i think she has got a point there..
ps. lyyli!
[q]Lyylikki, 23.9.2009 23:20:
Kyllä sekin näkyy ja huokuu. Tuossakin ehkäpä sukupuolesta riippumaton kiinnostus muita ihmisiä kohtaan on se juttu. Mene ja tiedä.
[/q]
Se lienee se juttu ehkä sulle, mutta maailmassa on kyllä aika paljon sellaisia naisia, jotka mieltää ulkonäön ja naiseuden keskeiseksi osaksi niiden persoonaa ja viehätysvoimaa.. Meinaatko, että nämäkin ihmiset ihan pohjimmiltaa kuitenkin haluavat, että vastaan tulee se joku, joka kiinnostuu ihan vaan pelkästään siksi kun on niin hyvä tyyppi?
Mut niin.. Oon kyl sun kanssas samoilla linjoilla et muakin kiinnostaa ihminen kyl ihan sukupuolesta riippumatta jos sen ÄO on yli 160 ja sillä on merkittävä asema yhteiskunnassa, kivat hiukset, kauniisti lakatut kynnet, sopiva tiimalasivartalo, nätit kasvot, pinkeet tissit ja hyvä perse! Huumorintaju on kans plussaa ;)
[q]Ja pöh, johan täällä on eletty monta päivää paljon enemmän kuin ennen. En vaan jaksa riidellä ja räyhätä.
[/q]
Mutta kun mä tarvitsen DRAAMAA elääkseni! Se on kuin verta suonissani.. happea keuhkoissani.. nakeja ja muusia suussani!
[q]MissKoo, 7.2.2008 12:17:
Mulla ei ole koskaan ollut kenenkään kundin kanssa niin hauskaa kun mulla on ollut tyttökavereideni kanssa!
[/q]
ZINGGGGGG
[q]laite, 7.2.2008 11:15:
Aina samat tyypit :((((
Joku vois kyl raahata mut pois täältä? Tarkemmat speksit privana plz!
p.s. oon herrasmies
[/q]
Sä et usko tuohon itekään.
edit: siis että haluaisit täältä pois ja et oot herrasmies.
löysin ja tunsin jotain mitä en ikinä uskonut löytäväni tai tuntevani. Vaikka kesktäisi viikon tai loppuelämän niin kiitän luojaa onnestani. Amen.
Sikku elämää...
[q]larzizi, 31.1.2008 19:31:
Ja sitäpaitsi mä luulin, että vain naisilla on oikeus äkillisiin mielialamuutoksiin, mut näköjään miehetkin harrastaa sitä.
[/q]
Se on sitä tasa-arvoa!
[q]kindertin, 23.9.2009 23:17:
Meiän pitäis tavata. Mua ei henkilökohtaisesti hetkauta mihinkään suuntaan jos joku mua muijaks kutsuu.
Eukko ja akkakin on siinä rajoilla, riippuu kuka kutsuu ja millä tavalla. Ja tissieläin on vaan hauska :D
Kyllä mä jonkun tissieläin voisin olla
[/q]
No ei muija toki niin paha ole. Jos mulla olisi mieheke (jota siis ei ole, kun kerran sinkkuluukussa vehtaan), niin tuskin mä sitä siitä vetäisin raiveleista kattoon, jos se sattuisi mua muijaksi sanomaan. Se nyt vaan on vähän sellainen teinix ilmaisu IMO - muijat istuu bemari takapenkillä ja kittaa päärynäsiiderii tms.
Tissieläin on kylläkin itselleni erittäin positiivissävytteinen sana. Ei se siellä tekstissä siis huonona terminä ollut. Jokaisella pariskunnalla on toki omat termistöt toisilleen, löytyyhän niitäkin jotka toisiansa huorittelevat/homottelevat, mutta se on heidän oma vitsinsä.
Mutta eikö ketään muuta häiritse, kun naisista puhutaan ämmitellen?
[q]plink, 26.1.2008 06:01:
tänään me sovittiin tyttelin kanssa, et ei kumpikaan saa olla kenenkään muun kanssa, ni kaipa se tarkottaa sitä, et tälle luukulle sanotaan kiitos ja hei!
[/q]
Outoa sopia tollasta. Tai siis, luulis, että se tulee oikeanlaisen kumppanin kanssa tapaillessa luonnostaan.
Edit. Then again, that's just my 2cents.
[q]siveys, 23.9.2009 23:13:
Entä jos näkee naiset positiivisesti sävyttyneinä tissieläiminä? Huokuuko sekin miehestä?
Pöh. Saataisiin edes vähän eloa taas tähänkin luukkuun!
[/q]
Kyllä sekin näkyy ja huokuu. Tuossakin ehkäpä sukupuolesta riippumaton kiinnostus muita ihmisiä kohtaan on se juttu. Mene ja tiedä.
Ja pöh, johan täällä on eletty monta päivää paljon enemmän kuin ennen. En vaan jaksa riidellä ja räyhätä.
[q]ezzy, 23.9.2009 23:13:
Aika paskaa läppää heität kyllä...muija on ihan normaalia arkikieltä aika monessa suomen kolkassa.
[/q]
Aika hyvin osaat aina tehdä tehdä tikusta asiaa.
Tossa kun asiaa pohdin, niin miksi naisesta yleensäkään on niin paljon negatiivissävytteisiä ilmaisuja? Ja mitä miehistä on kundi - ei, äijä - no ei sekään oikein, ukko - hmm, kloppi - ehkä, sika? tyyppi?
Vois muuten ottaa vaihteeksi pientä sivuaskelta ja heilauttaa kättä tämän luukun väelle. No, ehtihän sitä jo hetken viipyäkin.
[q]laite, 22.1.2008 10:06:
:D
Mulle kans!
[/q]
yäk, poikabakteerei..........