SINKKULUUKKU

Back to häröily O

En osannu minäkään olla tuolla toisessa luukussa, voi johtua omista mokistani, voi johtua siitä että arvomaailmat toisen kanssa olivat liian erilaiset, voi johtua siitä että en oo oikein ikinään osannu koko touhua.
Mut jooh, tulin siis takaisin tänne.

..etteenpäen sano mummo hangessa.

[q]ezzy, 1.12.2009 15:29:
Pikaisesti laskettuna duunista: 2 avioparia, 2 avoparia. Kovin vähän naisia meillä muutenki :(
Kukaan noista ei tosin o tavannu tässä duunissa, edellisessä taisivat tavata.
[/q]

No eihän siin mitään jos homma toimii, itteä kyl kyrpis nähä toisen naamaa / kuulla toisen ääni 24/7.

[q]plink, 25.7.2008 13:15:
---
Macandron, 24.7.2008 10:16:
plur
---
hoh, luin nopeesti, että tossa lukee "PILLUU!" [...]
[/q]
Usko tai älä, mutta näillä kahdella on kuitenkin vahva korrelaatio. *vink**tirsk*

[q]SickPartyBoy, 3.11.2007 10:27:
silloin ku just meinasin et ei mitää toivoo, nii tapasin yhen tyypin ;)
[/q]
"Tyypin" ?

[q]kottarainen, 3.11.2007 08:32:
No enhän mä väitä et sun pitäis luovuttaneena nyt vaan odottaa kun elämäsi rakkaus tulee nurkan takana vastaan. Mutta ainakaan silloin kuin jotain eniten toivoo ja odottaa, ei kyllä mitään varmana tule tapahtumaan. Sinkkuna aina kelailee ettei löydä ketään ja itseasiassa ei haluaisikaan ketään ja hyvä niin, kohta huomaa tapailevansa jotakuta kaikesta huolimatta.[/q]

Näen tän enemmänkin niin, että ihmisen pitäis pyrkiä siihen että kykenee nauttimaan elämästä sinkkuna. Miksi tämä helpotta kumppanin löytämistä?

-Jos elämä on kunnossa yksinkin, ei henkilö yritä ratkaista omia ongelmiaan toisella ihmisellä (varma tapa saada suhde kaatumaan*hih*)
-Jos osaa nauttia elämästä yksin, ns. hinku vähenee. Silloin voi vaan nojata taaksepäin ja nauttia mielenkiintoisesten tyyppien seurasta ilman hirveätä stressiä siitä että tän on pakko onnistua -> rento meininki helpottaa kummasti.
-Se hyvä olo näkyy ulospäin, ja kiinnostaa myös muita.
-Elämästä nauttiminen tarkoittaa usein myös aktiivista elämäntyyliä. Aktiivisesti elävä tapaa enemmän ihmisiä.

uskon että emmä pääse _ikinä_ pois täältä.

:<

edit: känniangst :P

[q]Macandron, 24.7.2008 10:16:
plur
[/q]

hoh, luin nopeesti, että tossa lukee "PILLUU!" ja kelailin et siinä alkaa olee jo asteen verran kovempi tarve päällä. :D tosin kellä ei olis, saatana...

[q]Takyon, 29.11.2009 14:02:
Siis eihän tuossa ole mitään järkeä. Yhdessä ainoassa postauksessa sä onnistut kahden kappaleen välillä mitätöimään omat sanomises, wooooot?

Nojoo, näen kyllä sen hyvin hämärän rajan noiden kahden tapauksen välillä mutta ei tuossa silti ole mitään järkeä.
[/q]
Flirttailu ja kohteliaisuus on kyllä mun kokemukseni mukaan aika tavalla eri asioita kuin omistautuminen ja tarrautuminen. Se missä näiden välimaastossa on se veteen piirretty viiva, jota ei sovi liian aikaisin ylittää on luonnollisesti täysin yksilökohtaista, mutta useimmilla ihmisillä se kuitenkin on olemassa ja sen ylittäminen vaikuttaa aika vahvasti siihen millaisen kuvan itsestään toisille antaa.

Miten musta tuntuu, että täällä ei ole kukaan pitkään aikaan edes yrittänyt ymmärtää aadaa vaan äänessä on enää ne, joiden pitää yrittää löytää antiteesejä oman itsetuntonsa pönkittämiseksi? ;)

Pikaisesti laskettuna duunista: 2 avioparia, 2 avoparia. Kovin vähän naisia meillä muutenki :(
Kukaan noista ei tosin o tavannu tässä duunissa, edellisessä taisivat tavata.

[q]AlexS, 25.7.2008 09:47:
Eihän tonne toiseen luukkuun näköjään edes voi päästä kun siellä on vain hehkuttavia naisia...ja täällä synkisteleviä miehiä :)
[/q]
Oon täs parin päivän aikana miettiny ihan samaa. Aika perinteinen jako taas et miehet tekee likasen työn ja naiset saa nauttia työn tuloksesta.

[q]Lyylikki, 25.7.2008 09:51:
Ja täälläkin on hehkuttavia naisia!

*plur**sydän**plur*
Equalizer, 25.7.2008 10:41:

Missä, näytä heti
[/q]
Minä! _o/

[q]Sand3, 22.10.2007 21:57:
Need hugs and kisses. Nyt tää on ihan hanurista...
[/q]

[q]Miika, 18.10.2007 15:21:
Onhan se ihan selkeetä, jos antaa ensitreffeillä niin ei siitä luultavimmin sen isompaa juttua synny. Kunnollinen ja hyvä nainen pitää polvensa yhdessä, siitä sietääkin olla ylpeä![/q]

[q]lennu, 19.10.2007 01:34:

Ähh siis anteeks mutta mitä helvettiä? Itse olen "antanut" kaikille poikaystävilleni ensitreffeillä ja ihan kelpo suhteita niistä on tullut.

Päteekö nuo "kunnollisen ja hyvän" tunnusmerkit myös miehiin? Jos ei, niin onpa kivikautiset käsitykset.

Ja mites kun koen olevani ihan kunnon nainen ja hyvä ihminen ja kuitenkin helppo, niin exmä sit ookkaan kunnollinen??!! HJÄLP!
[/q]
No tää nyt on tätä paskanjauhantaa, mihin aika usein klubbarissa törmää.

Sukupuolesta riippumatta, totuus taitaa kuitenkin olla se, että jotkut saa seksiä ja tyttö-/poikakavereita, toiset vain jompaakumpaa, tai sitten ei kumpaakaan. ;)

Ihan sama, antaako ekana iltana vai ei.

Toisaalta, en mäkään jaksaisi jatkaa jonkun miehen kanssa, joka osoittautuu ekana iltana sängyssä ihan paskaksi. ;) Ja mitä tästä opimme? Ainakin sen, että Lennu on ilmeisesti ollut hyvä siinä. ;-D

[q]Puistokemisti, 18.10.2007 22:22:
Kakkosvaihtoehdot kiinnostaa vähemmän kuin kilo kiviä, silti yrittää valehdella itselleen että ehkä kuitenkin.

Pläh, PERSEESTÄ!!!
[/q]
Mitä kummaa, eikö kakkonen kelpaa? :P

Sori tiiän ettei ollu kovin soveliasta tähän väliin.
Tuli vaan semmonen kutina et oli pakkorako.

Täällä optio. Muuten alkaa vaikuttaa aika kivalta jo tapailu! Saas
nähdä miten käy*joo*

[q]Miika, 17.10.2007 17:28:
Se on tosi vaikeeta tällasessa maailmassa, missä naisista on tulossa ns. "hiillosteita", joille voi sanoa mitä vaan ilman että uskotaan. Pitävät vain kolmijalkaisena mahdollisesti jakautuvana oliona jolla on sydän kyrvän kohdalla. Sano siinä sitten toiselle että oot tosi mukavan olonen tyyppi. On meinaan ohdakkeinen aita ylitettävänä.

Itellä on sellanen olo liian usein, kun näen kiinnostavan tyypin ja haen varovasti katsetta, niin toinen katsookin oikein tarkotuksella aivan eri suuntaan. *eikä*
[/q]

Otanpa vähän sanaa takaisin. Ei kaikki naiset ole hiillosteita, ja kyllä mullakin välillä tuntuu sydämen syke ihan jossain muualla kuin rinnassa. Mutta ei se sitä paranna että vieraalle tyypille on mahdotonta sanoa sanaakaan.

Siispä valehtelen itselleni: Viihdyn sinkkuna.

*mylläysseuraa ettiskel*

[q]Miinapiina, 16.10.2007 23:34:
---
vinsku, 16.10.2007 23:32:

Eieieieiei ei taas! Just kun pääsin pahimman trauman yli!

---

hihih
[/q]

Eilen käytyä keskustelua:

Poika: Tuu tänne kainaloon vähän niin myllätään..
Minä: *nauruapidättel*
Poika: Mitäää?

Edit. PLINK SINÄKI VIELÄ!

[q]pupuankka, 19.10.2007 08:39:

Mulla on muuten tänä iltana "ensitreffit"
[/q]

oih, hianoo!!
piä kivaa treffeillä

[q]Lyylikki, 16.10.2007 16:03:
Panettaa
[/q]

Sama vika vaikka aamusta ei ole pitkä aika*pepsodent**kuolaa* Taitaa olla joku
"hormoonihärö" kun mun teini-ikä on jo ollut kauan sitten ja vielä tälleen "melkein"
keskiikäisenä" innostuu vielä samaan malliin kun teinarina*pepsodent*

O