SINKKULUUKKU
Oi vitsi tänään tuli jo 2 vuotta täyteen täysin itseni kanssa! Kuka oiskaan uskonu et tää kestää näinkin pitkään! *sydän* Täytyy viettää itekseni tunnelmallinen ilta kynttilän loistossa ja juhlistaa tätä hienoa merkkipäivää!
...Vois kehitellä jonkun söden maljapuheenkin..."Kiitos Rixu, että olet jaksanut itsesi kanssa jo nämä mielettömät 2 vuotta <3 Oikeesti mä luulen et tää on ihan sitä aitoa raggautta...*pus*"
[q]
Auacusha, 22.9.2009 17:14:
Tapaat eukon baaris, juttelette siin aikanne ja tällee, sit muijja pyytää numeroa ja kysyy voisko nähä ensviikol, sit ei kuitenka vastaa viesteihin / soittoihin...?!!!!!
Lyylikki, 23.9.2009 15:28:
---
Ota nyt vaan. Alkuperäisesta viestistä boldattu mahdolliset ongelmakohdat
[/q]
Tää on taas niin harvinaisen naismaisen kryptisesti sanottu, että pitää vähän selventää.
Sanotko sä tässä että vika nyt jotenkin oli tässä naisessa, vai
että termit muijja ja eukko on niin väärin ja olis pitänyt käyttää sitä kaikkiin naisiin universaalisti sopivaa termiä, josta kukaan ei vedä herneitä nenään, joka siis oli?
Pers... Se oli varattu, kävin sen kämpillä yms. No, uutta putkeen :)
EDIT: Ainiin, Certifier on kova pillumies, ettette väärin ymmärrä.. (ei täs paljoa alkoholia oo otettu, 5x0,5l sidukkaa, ja yks 0,33l kalja...) Naiset, edelleen vapaata riistaa, olen mukava, kiltti, hurmaava sekä huomaavainen... Muuhun sitten saa tutustua myöhemmin ;)
ihme kitinää ja natinaa :D
[q]Annakins, 4.10.2007 23:12:
Miten sä sit ite "alat olee" jonkun kans?
[/q]
Mä alan "olee" jonkun kaa sillee evoluution kautta, jossa tutustutaan, ehkä tykätään ja sit ehkä vielä harvemmin halutaan viettää aikaa toisen kaa.
"onks tää niinku joku juttu vai?"
Vieläkin täällä
ai sua ainakin vituttaa?
[q]
Nepenthe, 28.9.2007 22:22:
Paskinta on tietää mitä haluaa, ja tietää, ettei tule sitä saamaan.
---
I agree. Täysin sama tilanne
---
Mullakin sama tilanne ja ei paljoo naurata Itkettää ja vituttaa ja naurattaa samaan aikaa koko fucking tilanne
---
Kyseinen tilannehan on suorastaan parhautta!
Vaik täs on sanotuksen puolesta sukupuolet nurinkurisesti neitejä ajatellen, niin sopii silti tilanteeseen ku nyrkki silmään...
[/q]
No mä en kyl ihan hirveesti tykkää siitä, että aina kun tulee tilanne eteen, ni sattuu. Toki, jos ei kokeile, ni ei voi tietääkään, mutta silti aina satuttaa saada turpiinsa näissä jutuissa. Ja parempi musta olis olla tietämättä mitä/ketä haluaa, ni ei tarttis vaivata itteään moisilla asioilla.
noniin.... täällä taas etsimässä uutta ihmistä joka voi sit dumppaa mut.
[q]Auacusha, 23.9.2009 13:39:
---
siveys, 23.9.2009 13:36:
---
Auacusha, 22.9.2009 17:14:
Tapaat eukon baaris, juttelette siin aikanne ja tällee, sit muijja pyytää numeroa ja kysyy voisko nähä ensviikol, sit ei kuitenka vastaa viesteihin / soittoihin...?!!!!!
---
Joko a) kämmäsit jossain kohtaa tai b) hänen elämässään tapahtui jotakin, josta sinulla ei ole harmaintakaan aavistusta saatika mahdollisuutta saada selvää, joka ei mitenkään liity sinuun, jonka seurauksena nainen käyttäytyy niin kuin käyttäytyy.
Veikkaan vaihtoehtoa a :D
---
Enhän mä ny ota huomioonkaa vaihtoehtoa että se johtuis jotenki musta joten sen on pakko olla toi b
(itseasiassa pyysi numeroa lähtiessään, joten sen jälkee vähän vaikea kämmätä :D edit: (tosin mä varmaa onnistuisin siinäkin :D )
[/q]
Ota nyt vaan. Alkuperäisesta viestistä boldattu mahdolliset ongelmakohdat
[q]Flash, 24.9.2007 17:12:
tai niska-hartiahierontaa-- ?!
[/q]
Mulle kyl kelpais... on hartiat vähän jumissa!
kuka kaipais lämmitettäväks... tai niska-hartiahierontaa-- ?!
Ei hitto! Tapasin just taksijonossa miehen jonka numeron olisin tosiaan halunnut, mutta ei tullut kysyttyä!Täs tuntee itsensä aika tyhmäksi...
kops*uuh*
[q]Takyon, 22.9.2009 17:01:
Nettideittailijoille vinkkejä minkälaisia sanoja kannattaa / ei kannata käyttää :D
http://blog.okcupid.com/index.php/2009/09/14/online-dating-advice-exactly-what-to-say-in-a-first-message/
[/q]
mielen-kiintoista
Samaan vois kehitellä jonkun listauksen klubituksen sinkuista. Vähän katsella noita profiileita, painaa naamoja mieleen & käydä pikkasen jututtamassa kemuissa
Mua arsyttaa ettei oo ketaan kelle kitista!
Nimim. Huono paiva.
[q]Nexus__69, 17.9.2007 19:09:
palaanpa takaisin häntä koipien välissä.
[/q]
mitääää :DD
[q]larzizi, 17.9.2007 19:08:
---
anniharha, 17.9.2007 18:58:
Mhh, oonks tyhymä
---
Ja siis tässä tilanteessa toi viim. tiistaiaamulla soittaminen liittys vain ja ainoastaan siihen, että poika tietää viim. silloin varmaksi pääseekö töistä aikaisemmin.
[/q]
Oho, oommä tyhymä, en osannu laskea kolmeen! Jos oisin osannut niin oisin laittanut kyllä paatosteluni perään et "enkä mä tarkoita sun tapauksen kolmea päivää, sopimusasiat on erikseen *vink*"