SINKKULUUKKU

Back to häröily O

työntömitalla!

Heh...no siis...makuja on monia, kyllä niistä lyhyemmistäkin miehistä tykätään...

Ja enemmänkin se mielestäni on sitä, tekeekö jostain piirteestä itsessään ongelman. En usko, että ihmisiä niin häiritsee jokin tietty piirre toisessa, ellei se toinen sitten itse koko ajan häiriinny siitä, esim. "että onpas mulla kauhee nenä" tjtn. (olipa fiksu esimerkki *nauru*). Asenne ratkaisee

Miksi mä en saa ikinä kävellä kenenkää elämästä ulos vaa kaikki kävelee aina mun elämästä. Epäreilua.

[q]tom_gore, 12.9.2005 08:47:
---
fine, 11.9.2005 21:21:
---
VITUN EPÄVARMAT NAISET
---

Lääkkeeksi määrätään epämääräinen aika sikailua ja syyttömille naisille kostamista, kyllä se sillä lähtee
[/q]

No sillähän niitä epävarmoja naisia saadaan vain lisää miesten kiusaksi.

[q]Mark Hamilton:
Pitäs olla joku sellanen joka käy samoissa mestoissa kun mä.
[/q]
Miksi?

[q]RainChild:
---
Cride:
joo ei missään tapauksessa sellanenkaan, tämmöset tyypit rupee ahdistaa...okei jotain minä-minä ja sinä-sinä väliltä. Menee vaikeeks *täh*

---

Olisko sinä-minä (=me)-tyyppi sitten kova sana
[/q]

ihannetapaus,mut niitä on vähemmän....

eise nainen ilman sun panostusta sun kotiovelles tule :> ja ehkei baarit oo se kaikista paras paikka katella.... mene ja tiedä.

[q]Syder:
Tuohon et kyllä usko enään itsekään. Alat jossain vaiheessa epäilemään että onkohan sillä omaa elämää ollenkaan, kun sillä ei koskaan ole mitään menoja ja se on aina kotona tekemässä sun päivästäs helpomman eikä se ikinä sano sulle mitään vastaan jne. Kokemusta on, ei toimi :)
[/q]

joo ei missään tapauksessa sellanenkaan, tämmöset tyypit rupee ahdistaa...okei jotain minä-minä ja sinä-sinä väliltä. Menee vaikeeks *täh*

[q]Cride:
---
Avernian:
Pitäisikö niitten olla ennemmin "sinä-sinä"-tyyppejä?

---

[/q]

Tuohon et kyllä usko enään itsekään. Alat jossain vaiheessa epäilemään että onkohan sillä omaa elämää ollenkaan, kun sillä ei koskaan ole mitään menoja ja se on aina kotona tekemässä sun päivästäs helpomman eikä se ikinä sano sulle mitään vastaan jne. Kokemusta on, ei toimi :)

[q]Mark Hamilton:
-klip-
[/q]
Eikö sulla sitten ole tuttuja/kavereita keiden kanssa käydä bileissä, ja eikö ole millään muotoa edes teoriassa mahdollista houkutella kumppania jonakin iltana ulos yhteiseen illanviettoon vaikket tätä ko. kumppania oisi tamppaajien joukosta löytänytkään. Mieluummin katsoisin asiaa siltä kantilta että joskus tulee niitäkin päivii kun tekee mieli käydä eri paikassa ulkona tai eri aikaan. Joku voisi kyllästyä ennenpitkää siihen saman naaman kattomiseen jokaisella bilekerralla.
Ei sinun ei tarvitse muuttaa itseäsi, mutta toivottavasti myös ymmärrät että muutkaan ihmiset eivät muutu. Sitten mitä tulee noihin "tavispaikkoihin" ja näin ollen "helpompiin" alueisiin hankkia esim seksiseuraa tai muuten vain bongata potentiaalista kumppania. Yleensäkin hullunkurinen ajatus, mutta en voi kieltää etteikö mahdollista.
Itsetutkiskelua ei pidä myöskään näissä asiossa unohtaa, jos et tiedä mitä etsit niin et sitä myöskään löydä. On äärimmäisen todennäköistä että etsit sitä väärästä paikasta väärään aikaan tai väärillä menetelmillä. Jokainen käy elämänsä aikana koulua, se koulu on monivuotinen eikä siellä ole muita tärkeitä ihmisiä kuin sinä itse, opettaja ja oppilas.

[q]AlexS:
Heh, moneskohan kierros täällä alkoi tuon saman "ulkonäkö vs. pääkoppa" keskustelun parissa Vai tuleeko tää aihe vakio uusintana tässä topicissa aina keväisin/kesäisin
[/q]

AINA *hihu**vink*

[q]Cride:
ihannetapaus,mut niitä on vähemmän....

[/q]

Valintoja pitää tehdä ja niiden kanssa on vähän pakko oppia elämään. Tällainen ihannetapaus "me" tyypeistä voi helposti muutamien väärinkäsityksien ajautua pakkomielteisen yhdessäolon suuntaan. Sen voi välttää oppimalla tuntemaan toinen, mutta ennenkaikkea oppimalla tuntemaan itsensä. Ja edelleenki mitä tuohon huomioon tulee, et voi sitä itse saada ellet itse ota toisia ensin huomioon. Tai ainakin se on kertaheitolla helpompaa huomioida toinen kuin yrittää kiinnittää toisten huomio itseensä.

[q]Cride:
*täh*
oliks toi väite siitä et en muka ota toisia huomioon?
voi kuule jos tietäisit vaan...joka ikinen pvä tulee otettua huomioon eräs pikkuherra ja sitten ajattelen vasta itseäni
että sillä lailla
[/q]
En syyttänyt sinua välinpitämättömyydestä, puhun yleensä yleisella tasolla tai ainakin yritän. Kyllä mä otan privalla yhteyttä jos pitää henkilökohtaisia yksityiskohtia alkaa erittelemään :)

[q]Syder:
Valintoja pitää tehdä ja niiden kanssa on vähän pakko oppia elämään. Tällainen ihannetapaus "me" tyypeistä voi helposti muutamien väärinkäsityksien ajautua pakkomielteisen yhdessäolon suuntaan. Sen voi välttää oppimalla tuntemaan toinen, mutta ennenkaikkea oppimalla tuntemaan itsensä. Ja edelleenki mitä tuohon huomioon tulee, et voi sitä itse saada ellet itse ota toisia ensin huomioon. Tai ainakin se on kertaheitolla helpompaa huomioida toinen kuin yrittää kiinnittää toisten huomio itseensä.
[/q]

*täh*
oliks toi väite siitä et en muka ota toisia huomioon?
voi kuule jos tietäisit vaan...joka ikinen pvä tulee otettua huomioon eräs pikkuherra ja sitten ajattelen vasta itseäni
että sillä lailla

Noh, missäs ja koskas tämä kisa toteutetaan?

Iih,kevättä rinnassa ja olo on
Auringolla on ihmeellinen vaikutus..

[q]Puistokemisti:
Heippa mussut, käytäytykäähän kunnolla, meikäläinen vaihtaa luukkua. *heihei*
[/q]

Onnitteluni...

Itse kävin lukemassa ton toisen luukun tekstit kokonaan *igor*...tylsääkö?...syytä epäillä vakavaa mielenhäiriötä *igor**täh**igor**ding*. Tulipahan todettua etteivät hymiöt *sydän**pihkassa* ja*plur* kaikesta huolimatta ole loppuneet kesken...

[q]MiSSy*:
Erinomainen määritelmä tuo puolisinkku!

Sinkku niin ettei seurustele mutta kuitenkin on suhde...
[/q]

Aika jees...*joo*

[q]Avernian:
Pitäisikö niitten olla ennemmin "sinä-sinä"-tyyppejä?
[/q]

Ku joku vaan mutkin huolis

O