SINKKULUUKKU

Back to häröily O

---

---
Ei enää ikinä suhteeseen, avo- tai avioliittoon. Tää kerta opetti todella paljon, huh huh...
---

Sama fiilis, tai ainakin tutustun _vitusti_ ihmiseen, ennenkuin päätän muuttaa yhteen jne, en hyväksy enää ikinä väkivaltaa millään tasolla, en henkistä enkä fyysistä..

Opin edellisestä suhteestani NIIIIIN PALJON, sekä itestäni, että muista, en voi ees uskoa, miten olinkin se ihminen, joka en oo koskaan aiemmin ollut, enkä taatusti tuu ikinä enää olemaan..
---

Toi on kyllä kumman opettavaista...avoliitot saa jäädä kyllä hyvin pitkän tutustumisen tulokseksi vastaisuudessa täälläkin. Avioliitot nyt on jo muutenkin poissuljettuja. Jos niinku neljännellä kerralla oppis?

toisaalta toi yhdessä budjaaminen tekee kyl aika nopeesti sen että huomaa jaksaako sitä toista ihmistä oikeasti. melkein pahempi seurustella joku 3 vuotta ja sit muuttaa yhteen ja huomata että homma ei yksinkertaisesti pelitä kuin se että deittaa joku ½ vuotta ja sit muuttaa yhteen. en tiedä tajusko kukaan mun logiikkaa mut jotenki tollei näkisin ite asian :P

jutu taas heittäny legendan

[q]Mellu-, 13.9.2005 22:59:
jutu taas heittäny legendan
[/q]

Pai pai... Tää poistuu!

[q]dominikh, 13.9.2005 23:02:
---
Jutu, 13.9.2005 22:50:

En minä tiiä. Miks pitäis? Naisethan on aina täydellisiä

---

[/q]
Älä oo tommonen.

Vittu sä oot Anselmi pihalla :D

[q]FLESSU HOPO, 27.3.2007 06:45:
räyh......nyt kaikki kesälyylit kuulolla,uskomaton tarjous tyrkyllä....tätä ei kannata missata......
[/q]
missäs se tarjous on? =P toihan jäi ihan kesken =(

tänks.

[q]De Souza:
Niin, saatanhan minä jotain asiasta tietää... Itselläni ei vain ole kokemusta ihastumisesta seurustelun aikana, enkä sitä kyllä haluakkaan kokea. Siinä saa välit olla aika huonolla mallilla, jos ihastuu toiseen.

Mutta jokainen taplaa tavallaan ja jos sinä haluat hyppiä kukkasesta toiseen niin se on oma asiasi. Kunhan et vain loukkaisi kenenkään tunteita kovinkaan pahasti...
[/q]

Ihastumisessa seurustelun aikana ei ole mitään vikaa, jos kumpikin osapuoli osaa suhtautua siihen oikein. Seurustelukumppanin tulisi imo tajuta, että ihastuminen on inhimillinen asia, sitä tapahtuu pitkissä suhteissa, uskaltaisinko väittää, useimmille. Ainakin itse ihastun vähän väliä - eikä tuo muuta tunteitani kumppaniani kohtaan pitkällä aikavälillä lainkaan.

Toisaalta taas myös ihastuvan osapuolen pitäisi tajuta, että ihastuminen on vain ihastuminen ja vaikka ihastumisen tunne tuntuu mukaansatempaavan ihastuttavalta pitkän suhteen aripäiväistyneen välittämisen ja kiintymyksen rinnalla, ei sen mukaan ehkä kannata lähteä. Itse suuresti epäilen, että lohikarme ei ole tätä ehkä ihan sisäistänyt. Sääli.

[q]Super-Kerttu, 20.9.2006 18:02:
Tää on ihan vitun paska ja ahdistava paikka..
[/q]

Eikä ole. Tähän tottuu vallan mainiosti.
Voidaanha me tietty lähtee myös vähä heitteleen verkkoja lähitulevaisuudes..?

niin täällä =)

[q]kontrastinen epeli:
tänne pitäs kehittää joku sinkku-online-laskuri ku tääl nii paljon porukka loikkii luukusta luukkuun. sit kaikki yli 60d-luukkulaiset sais tehokäyttäjä-oikeuksia ja vois potkia wannabe-sinkkuja mäkeen täältä
nojoo. tylsää? on.
no-life? yes.
[/q]
ja sit "me yli 180d sinkut" saatais vip-oikeuksia ja tietty potkia ihan ketä haluttais

nolife*100

---
Ei enää ikinä suhteeseen, avo- tai avioliittoon. Tää kerta opetti todella paljon, huh huh...
---

Sama fiilis, tai ainakin tutustun _vitusti_ ihmiseen, ennenkuin päätän muuttaa yhteen jne, en hyväksy enää ikinä väkivaltaa millään tasolla, en henkistä enkä fyysistä..

Opin edellisestä suhteestani NIIIIIN PALJON, sekä itestäni, että muista, en voi ees uskoa, miten olinkin se ihminen, joka en oo koskaan aiemmin ollut, enkä taatusti tuu ikinä enää olemaan..

Toi on kyllä kumman opettavaista...avoliitot saa jäädä kyllä hyvin pitkän tutustumisen tulokseksi vastaisuudessa täälläkin. Avioliitot nyt on jo muutenkin poissuljettuja. Jos niinku neljännellä kerralla oppis?

[q]aada, 28.2.2010 11:46:
---
Kolera, 28.2.2010 09:36:
tuskimpa tuolla "vanhanaikaisuudella" luotettavaan yksiavioiseen suhteeseen nykyaikana pääsee =P
mut sitä varmaan ei haetakaan

---

Itse asiassa on kyllä konservatiivisia miehiä, jotka haluavat olla perheen päitä ja elättäjiä ja jotka haluavat olla yhsiavioisessa suhteessa ja perustaa perheen ja saada lapsia.
[/q]
niin toki haluaa ja useimmiten ne myös haluaa et emäntä on siellä kotona siivoamassa ja pakertamassa ja hoitamassa kakarat ku herra tuo leivän pöytään. Tämähän nyt ei oikein tainnut sinulle sopia vaan sinä halusit luoda sitä uraasi? Ja näillä tulkinnoilla mennään =P

Eihän siinä jos noita vain omastaan luopuvia on mutta vähän pelkään et suurimmalla osalla on Elin Nordegrenin kohtalo ellei siihen jo alunperinkin suostunut.

---
jotenkin ollut toiveikas fiilis kuitenkin pari päivää, yks italialainen frendi salilla kertoi eronneensa muijastaan 9 vuoden yhteiselon jälkeen jo pidemmän aikaa sit ja hänen kommenttinsa oli "man, your life is just about to start". jotenki tosta tuli ihan hyvä fiilis kun mietin että oon 27v ja elin kuin olisin 60v eläkeläinen pidemmän aikaa, ehkä tämä tosiaan on uusi hyvä startti oikealle elämälle :)
---

Mä voin kyllä kompata tätä omasta kokemuksestani täydellä sydämellä. Itse erosin about 27-vuotiaana yli 6 vuotta kestäneestä parisuhteesta ja voin sanoa, että maailma avautui kyllä ihan uudella tavalla.

KomppaaKomppaa tämäkin! :D
Ensin ensimmäinen 5v (18-23 iässä) kestänyt suhde tuli koettua ja sitten apout puolen vuoden sinkkuilun jälkeen löytyi yksi IhanKiva(tm) tyttö kenen kanssa tuli oltua yhdessä 5 vuotta ennen suhdemuodon muuttamista avoimempaan polyhäröilysekoelmaan. Eli apout putkeen 10v putkeen pienellä tauolla seurustelua - ei hyvää päivää! :D
Voin sanoa monien ihanan kipeiden kasvukokemusten jälkeen, että ihan uus maailma on avautunut tässä reilu vuoden puoli-sinkkuilun ja itsekehityksen aikana ja on jo jonkin aikaa tuntunut siltä, että "nyt se oma elämä on alkanut ja silmät on auenneet"! Outoa miten tätä ei ole osannut suhteessa nähdä :D Olo on kuin ihan eri miehellä konsanaan koskaan ennen. I feel alive and I like it a_lot! Ennen muinoin joskus oli jotenkin omituisesti sisältä lannistunut, mutta nyt on elämän intohimoa ja tuntuu, että koko maailma ja elämä on täynnä paljon ihanaa opittavaa ja paljon mahtavia kokemuksia koettavana :D/ LiG <3

[q]juuco, 4.10.2007 12:58:
Onko nyt olemassakaan mitään treffikettiä, kunhan on vaan oma itsensä :)
[/q]
oikein. itselleni lähes poikkeuksetta tuntemattoman ihmisen kanssa tapaaminen treffi-/kahvittelumielessä on ahdistavaa, jos ei ole etukäteen kunnon käsitystä siitä, ovatko ajatus- ja järjenjuoksu samalla aaltopituudella. olisi aivan yhtä helvettiä ajatella, että lisäksi pitäisi noudattaa muunlaista etikettiä, kuin se, että:

- ole oma itsesi, yritä tuoda persoonasi hyvät puolet esiin. jos ei klikkaa, niin antaa olla. huonot puolet tulevatkin tahtomattakin esiin, jos homma johtaa mihinkään pidemmällä aikavälillä x)

[q]Jutu:
Noh, mun pitää sitten yksin pitää niitä sinkkubileitä Mutta onnea kuitenkin
[/q]
No pidetää sitte jokku tytsie bileet...JA jos mut tuntee,ni kundilla voi olla äkkii monon kuva takalistos jos ei oo kiltisti

Minäkin olen *sydän*

Niimpä, aina kannattaa olla kaukaa viisas ja ihastua suhteessa jo uuten mahdolliseen seurustelukumppaniin jos näyttää rakkaus kariutuneelta...

Yksi minun ystäväiseni ei ole sinkkupäiviä ikinä nähnytkään, mikä saa minut aina silloin tällöin kateeliseksi...mutta toisilla on kai tuo pariutuminen helpompaa.(?) No, joka tapauksessa, aina kun tyttönen on eronnut, niin samalla hän on aina tipahtanut kuin kissa jaloilleen mutta silti suoraan uuteen syliin!

Ainii, mä taisin tosiaan unohtaa mainita olevani sinkku.

O