SINKKULUUKKU

Back to häröily O

veikkaan että kevät saa vauhtia tähän luukkuun*vink*

[q]mehukatti:
ei tuol mikää kevät oo, 11 astetta pakkasta *eiei*[/q]

Pöh, pakkanen on vaan pukeutumiskysymys. Aurinko paistaa*iloinen*

murrr... oonko mä vaan nirso? kysyntää olis mut mä vaan suppeilen. Tai sitte mä oon vaan uskollinen tunteilleni

[q]Avernian:
---
Mark Hamilton:
Voisko sinkuudessa olla syynä se että kaikki luulee saavansa jotain sellaista mitä eivät saa.

---

[/q]

niin mut kaikkee ei kestä eikä tarviikaan...

[q]Darianna^:
no tällähetkellä oon kyllä seurannu ystävien suhteita ja lähinnä vituttaa se että miks kukaan niistä edes yrittää? kaikilla tuntuu menevän päin helvettiä, kukaan ei ole tyytyväinen, mikään ei toimi mutta silti ollaan yhdessä ja kerran kuukaudessa tullaan itkemään mun olkapäätä vasten.
Mulla kasvaa seurusteluasiassa koha 20m kyrpä otsaan
[/q]

hiukka samaa mieltä... tullu vähän varautuneeks noiden asioiden suhteen ku mikään ei ikinä näytä toimivan
mut toisaalt eihän sitä ikinä voi tietää...

Voisko sinkuudessa olla syynä se että kaikki luulee saavansa jotain sellaista mitä eivät saa.

[q]Mark Hamilton:

Kyllä kyllä, mutta en usko että nuori ihminen ottaisi läskiponttoonin paremman näköisen sijasta joka on sisäisesti ihan yhtä hyvä.

[/q]

Eikä ketään kyl varmaan kiinnosta alle 170cm pätkäkään..niinku ite on hehe*muhaha*

[q]Avernian:
Mä taas väittäisin että enemmän asenteella ja pään sisällöllä on väliä kuin pankkitilin nollilla tai teräksisillä vatsalihaksilla.
[/q]

Todellakin varsinkin pään sisällöllä. Mikäli päässä ei liiku mikään muu kuin MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ niin ulkonäkökin karisee siinä samassa

[q]Avernian:
Mä taas väittäisin että enemmän asenteella ja pään sisällöllä on väliä kuin pankkitilin nollilla tai teräksisillä vatsalihaksilla.
[/q]

Todellakin näin. Ärsyttää välillä katsella ympärilleen kun öykkäröivät teräsmiehet pilaavat jonkun toisen päivän eivätkä itse sitä edes huomaa, tajuamisesta nyt puhumattakaan. Pätee myös hulmuavissa hameissa kulkeviin supervarmoihin "mä tiedän näyttäväni hyvältä" -naisiin.
Ottakaa toisetkin ihmiset huomioon jos kaipaatte itsellenne sitä huomiota.

[q]
Avernian:

---
Cride

Todellakin varsinkin pään sisällöllä. Mikäli päässä ei liiku mikään muu kuin MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ niin ulkonäkökin karisee siinä samassa
[/q]

jeps, sellaiset henkilöt ei kovin paljon kiehdo, mut jostain syystä niitä on viime aikoina tullut vastaan *täh*...ainakin baareissa känniset "minä-minä"-tyypit tulee juttelemaan, kummaa toimintaa. johtuukohan se sitten siitä, että heillä on vähän enemmänkin sitä itsetuntoa...*ding*

[q]AlexS:
Heh, moneskohan kierros täällä alkoi tuon saman "ulkonäkö vs. pääkoppa" keskustelun parissa
[/q]

Se joka valkkaa ei pane.

[q]Avernian:
Pojat, pojat... itsesääli ei kannata.
[/q]

Agreed.

Heh, moneskohan kierros täällä alkoi tuon saman "ulkonäkö vs. pääkoppa" keskustelun parissa Vai tuleeko tää aihe vakio uusintana tässä topicissa aina keväisin/kesäisin

200 sivua sinkkuluukkua... heh..

[q]hallucinogen:
---
Aeryn:
Muuten, mulle tuli tässä näitä viestejä lukiessani mieleen, että kuinka monelle on tärkeetä, seukkaus kumppania ettiessä, sama musiikki maku? Nimittäin jos, mikäli nyt näistä viesteistä oon ymmärtäny oikein, bileissä pokaaminen on ns. tabu, niin mites/mistä te löydätte sitten niitä samanhenkisiä immeisiä itellenne?

---

Ainakin kaukosuhteissa siitä on etua niin voi käydä samoissa paikoissa kun ei viittis eri mestoihin mennä kun näkeminen rajoittuu yleensä viikonloppuihin. On se muutenkin kivempaa jos toinen tykkää samanlaisesta musiikista ja kyllä mun mielestä musiikki muokkaa ihmisiä aina johonkin suuntaan.
[/q]

No mulle nyt ei ole kovinkaan suurta merkitystä sillä mitä toinen kuuntelee .. kun kuuntelen itekkin ihan kaikkee loppukädes.. ja ihmisen luonne se kuitenkin tärkein on eikä musiikkimaku..

En tiedä mistä johtuu mut enää en ole ihastunut sillä tavalla kun vielä muutama vuosi sitten.

[q]laite, 31.1.2009 09:49:
---
Piider, 31.1.2009 08:04:
Jaahas, kirjoitetaan nyt tänne kun "melkein" oli toivoa päästä täältä pois *hymy*. Erään tytön kanssa tuli juteltua tovit ja vaikutti ihan mukavalta, mutta sitten hän kysyi jonkun kysymyksen ja
sitten en kovan musiikin takia kuullut kysymystä ja vastasin siihen tyyliin uh-huh.
Aika nopeasti sen jälkeen seuralainen minut jätti. Hyvähän se on olla jälkiviisas, mutta olisi varmaan kannattanut kysyä, että "mitä sanoit?"

---

"Melkein sain pilluu mutta sit avasin suuni"?
[/q]
vaikeneminen kultaa =P

[q]RainChild:
--
jeps, sellaiset henkilöt ei kovin paljon kiehdo, mut jostain syystä niitä on viime aikoina tullut vastaan *täh*...ainakin baareissa känniset "minä-minä"-tyypit tulee juttelemaan, kummaa toimintaa. johtuukohan se sitten siitä, että heillä on vähän enemmänkin sitä itsetuntoa...*ding*
[/q]

mul on kans ilmeisesti joku tämmönen "minä-minä tyypit" idioottimagneetti sisälläni et useammin törmään ja joudun tekemisiin kyseisten tyyppien kaa

Pitäs olla joku sellanen joka käy samoissa mestoissa kun mä.

[q]Mark Hamilton:
Kyllä kyllä, mutta en usko että nuori ihminen ottaisi läskiponttoonin paremman näköisen sijasta joka on sisäisesti ihan yhtä hyvä.
[/q]

kieltämättä ulkonäöllä on merkitystä ennen kuin tutustuu ihmiseen mutta tämän jälkeen täytyy myös päässä liikkua jotakin...

O