SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Itis:
*lonks* one two, one two -testing, testing. -näyttää siltä että täältä itseni löydän.
[/q]

..vai että niin pääsi käymään.. =I

[q]andi--:
Joo eipä täältä minnekään pääse vaikka kuinka haluis..
[/q]

ei se haluaminen riitä, pitää myös yrittää*hymy*

moimoiiiiiii!! *vilkuttaa* *hih*---->

Miksei kukaan pidä minusta? Minä en ymmärrä. Olen jopa yrittänyt maksaa...mutta ei.

Tarvitsen tyttöystävän. Kokemuksien pohjalta olen päättänyt laskea vaatimuksia. Vaatimuslista on seuraavanlainen:

- Vastakkaisen sukupuolen edustaja

Sinkkuna on kivaa. Voi velloa itsesäälissä ilman että kukaan tulee lohduttamaan eikä tartte siivota, tiskata tai muutenkaan pitää itsestään mitään huolta ja musiikkia saa kuunnella just niin paljon ja kovaa kuin haluaa. Lisäksi kukaan ei tule vetämään sänkyyn yöllä tietokoneen äärestä joka on pelastanut monen WoW ja IL2 session ja matkustaa saa niin paljon kuin haluaa ja minne tahtoo eikä tartte lähetellä sieltä kortteja joten siinäkin säästyy rahaa.

Ei sen puoleen. Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tämä tällainen. Tarjolla siis hyvään kotiin ruma, tyhmä ja huonokäytöksinen tietoliikenneinsinööri. Annetaan ilmaiseksi, ensimmäiselle joka hakee saa.

Onpa Demellä traumat. Suosittelen, ettet koskaan mee mihinkään ulkomaille tai sit meet johonkin teenhörppimiskesteihin. Ainakin omalla kohdalla, on meiningit ollu Suomessa pääosin kesyä ulkomaihin verrattuna ja nyt puhutaan ihan keskellä lattiaa. Enpä kerro enempää ettet saa slaagia. Äläkä syytä mua jos sain jotain epäpyhiä mielikuvia sun päähäs. Ainiin ja nää oli ihan tasa-arvon nimissä suoritettuja tapauksia, ei tullu törkeet muijat hieroo kikkiä perseellään :F

ps. enpä ois uskonu :DD
[size=3]note to self: lopeta puhuminen ensimmäisessä persoonassa näistä asioista :G[/size]

[q]Vampyrella, 24.1.2009 21:08:
-rakentava kritiikki-
[/q]

Oletetaan nyt, ettei tyyliisi kuulu rakentava kritiikki kun oikeasti vituttaa koko tuotos. Miten voit sitten tässä tilanteessa toimia rakentavasti kuitenkin pysyen rehellisenä itsellesi ja näennäisen valkoisuuden suhteen myös kumppanillesi?

Tän luukun vois ehkä viimeisen 10 sivun perusteella uudelleennimetä tyyliin "jos meillä ois suhde + seukkausluukkulaiset, jotka tulee pätee" :D

Kunnioitan itse monessa mielessä (perusteltuja) periaatteita ja niiden mukaan toimimista tilanteessa kuin tilanteessa. Olen kuitenkin monesti huomannut, että sekä yksilön että tilanteessa vallitsevan yhteisön (tai jomman kumman) etuna ei ole pitäytyä kiinni ko. periaatteissa. On ehkä parempi sanoa sanottavansa periaatteidensa pohjalta ja jättää asia siihen. Muuten oletat mielestäni liikaa vallitsevalta yhteisöltä ja myös hauraammin sidotuilta yhteisöiltä yleensäkin. Olin sattumoisin hiljattain vastaavassa tilanteessa ja koin tärkeimmäksi sanoa asiani alunperin rauhallisesti ja lopulta ivallisesti / loukaten, kun viestin ydin ei selkeästi mennyt perille. Periaatteitani poljettiin, mutta koin käytännössä paremmaksi esittää asiani ja löytää toinen ratkaisu tarpeisiini. Joku voisi sanoa että luovutin. Minä sanoisin, että usein periaatteellisista ja perusoikeudellisista asioista ei kannata lähteä sotimaan niitä käytännössä valvovien tai tietyissä tilanteissa edes käytäntöönpanevien elimien kanssa. Sota pitää viedä sinne missä oikeasti voidaan vaikuttaa. (Usein) turha valittaa yhden yksikön kassalle asiasta, joka vaikuttaa koko ketjussa.

ps. mun tilanne ei liittynyt mitenkään kassoihin tai ketjuihin :) Ja parisuhteessa on hyvä miettiä, oletko oikeasti absoluuttinen periaatteinesi (todennäiköisesti hyvin epätehokasta) vai oletko ennemminkin pragmatisti, jolle periaatteilla on merkitystä, mutta ne eivät määrää kaiken yli.

Yli kaksi vuotta putkeen sinkkuluukussa \o/

[q]oNi, 9.12.2005 02:34:
Kuinka helvetin moni on vastannu tähän aiheeseen?
[/q]

8629 viestiä näyttäis olevan :)

Second that.

Oli kova hötky pois vielä vuosi sitten, mut siitä se on onneksi tasaantunut ja tällä hetkellä viihtyy oikein mukavasti yksinkin. Tilaa hengitellä kunnolla.

[q]Nex, 29.9.2009 23:35:
---
siveys, 28.9.2009 09:57:
---
Nex, 28.9.2009 00:26:
Emt, hanki elämä?

---

No kun just yritän päästä siitä eroon :/ .. ja vielä aika huonolla menestyksellä :(

---

Höh, kyllä se siitä, ota keksi.
[/q]
Keksi on varattu.

[q]Josssu, 24.6.2009 20:28:
---
lunake, 22.6.2009 18:12:
Multideittaus on tämän kesän juttu!

---

Joku naistenlehti kirjoitti jutun tästä ja siinä oikein neuvottiin miten monen ihmisen tapailu samaan aikaan hoituu helposti.

Huh..Mun mielestä moinen on aika halpamaista ja toisen tunteilla leikkimistä. Jos ei pysty keskittymään yhteen kerrallaan, niin miksi sitten ylipäätänsä pitää tapailla ketään?
En todellakaan ymmärrä moista "villitystä".
[/q]

Multideittauksessa on mielestäni paljonkin ideaa silloin, kun ei kaipaa mitään sen vakavampaa, haluaa vaan hetken huumaa & hupia. Sinkkuna kun on, niin miksi helvetissä ei mukamas olisi oikeus tapailla niin montaa ihmistä kerralla kuin haluaa?! Ei ole olemassa mitään säännöskirjaa deittailuun mutta tuohon multideittailuun liittyy myös se, että pitää tehdä toiselle osapuolelle selväksi, ettei halua mitään sen vakavampaa jotta säästytään "sydänsuruilta", tarkoitus ei ole siis loukata tai satuttaa ketään. Playerit on erikseen, multideittaajat erikseen. Nih!

Enivei, mun 4 kk:n säätö jatkaa säätämistään mutta tämäpä tyttölapsi bongasi tänään "Casanovan" ja hauskaa oli! Nyt sit oottaen kuuluuko herrasta huomenna mitään, herra siis kovasti lupasi tulla hakemaan tyttölasta kotoa huomenna puistoilemaan. ..ja tämä Casanova on player, ei aikomustakaan menettää sydäntäni hälle, ainoastaan hetken huumaa & hupia!

Nii' i sinkkujahan sitä ollaan

[q]kilobitti, 8.8.2005 23:02:
---
Niinpä. Itsellä jo reilu 2,5v sinkkuutta takana. Välillä on tietty ikävä "jonkun tietyn" seuraa, mut ei mulla ole mihinkään kiire - eiköhän tässä vielä ehdi*hih*
[/q]

Jep. Pari vuotta tuossa tuli itselläkin täyteen. On ainakin oppinut aika hemmetisti tuntemaan itseään paremmin.

Toi muussika vaan jotenki muistuttaa mussukkaa niin paljon et oli ihan pakko heittää :D <3

Niihä mää oonki aekamoinen mussukka. <3 Also known as muussi. Muussi on hyvää. Riippuu tosin muussista.

Haha! En mä nyt ihan niistä suomenruotsalaisista tiedä...

No joo, kyllä mä toki tiedän missä niitä ihmisiä nyt liikkuu, mutta pitäisi ehkä vähän miettiä sitä, että missä niitä sopivia voisi olla ja mennä itsekin sellaisiin paikkoihin.

Hehe =P

Juurikin niin sinne pitää mennä missä sitä tapahtuu. Eihän se muuten toimi.

[q]dubious, 4.11.2005 16:00:
Mun kyl täytyy sanoo et mä vähän diggaankin siitä vaiheesta kun käy jonkun hyvän tyypin kanssa ekoja kertoja treffeillä ja molemmat vähän jännää. Sit pikkuhiljaa ne kuoret alkaa murtuu, ja sieltä alta alkaa paljastua se oikee tyyppi. Siitä muodostuu sellainen tarina, ja sikäli kun alkuvaiheessa ei sentään valehdella niin en mä pistä pahakseni jos treffikumppani koitta vähän alleviivata hyviä piirteitään eikä ensimmäiseksi kaiva nenää "koska siltä nyt sattu tuntumaan". En mä edes haluaisi että jo ekoilla treffeille molemmat on kuin kotonaan ja juttelee maidon hinnan noususta. Kyl se pieni teerenpeli on ihan kliffaa
[/q]

Joo, mä kyl ymmärrän hyvin sun pointin. Oon kai vaan ite tullu niin laiskaks vuosien kuluessa, että haluan laittaa mutkat suoriks ja päästä itse asiaan. [Tätä ei pidä tulkita liian jännittävästi.]

Nenää nyt ei tarvi kaivaa koskaan, mielestäni. Siis siten, että joku näkee. Eikä peräänkuuluttamani arkisuus muutenkaan oo mulle mikään alatyylisen käytöksen/ilmaisujen synonyymi.

Maidon hinnasta:
Tuossapa vasta nerokas vinkki illan keskustelun aiheeksi seuraaville treffeilleni!

Ei vaan; tylsimyksiä, epäpersoonallisia ja mielikuvituksettomia tyyppejä en tietenkään koskaan pyri treffailemaan, eli toistaiseksi keskustelut eivät ole laahanneet maantasolla tai maidon hinnassa, vaikkei turhaa varovaisuutta tai poliittista korrektiutta ollakaan harrastettu. Ihanne-treffikumppani on oma itsensä & rohkea puhumaan niistä aiheista mistä haluaa/siitä mitä ajattelee.

Ainoa järkevä lähtökohtainen tila/tilanne treffeille lähtemiseen on mielestäni selvä uteliaisuus toista ihmistä kohtaan ja/tai romanttiset tunteet häntä kohtaan. Jos jompaa kumpaa tai kumpaakin on, muodostuu ajanvietosta joka tapauksessa hohdokasta, vaikka ulkoisesti meininki olisikin todella casual.

höps

[q]kilobitti:
veikkaan että kevät saa vauhtia tähän luukkuun*vink*
[/q]

Toivottavasti muuten räjähtää pää

O