SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Miksi kaikki ottaa stressiä sinkkuilusta? Minä ainakin iloitsen elämästä yksinkin ja jos joku tulee vahingossa minunkin elämään niin se on vaan plussaa...
Kaikille vähän hymyä huuleen. Kyllä me pärjätään yksinkin...vai?*plur*

[q]Epailija:
[...] Suhteessa on aina se riski, että itseään sattuu tavalla tai toisella, mutta se riski on otettava, jos haluaa voittaa jotain. [...][/q]
Ei voi sattua jossei yritä. ^__^

[q]Jää~*:
---

sapeli:

Niitä sanotaan pizzakuskeiks! *hih**hihu*

---

Ei hitto, mut miten sen saa jäämään
[/q]

houkuttelet sisään (”mullon rahat tuolla, tuu peremmälle vaan”) ja äkkiä ovi takalukkoon.

[q]merqus:
Nyt vaan tarttisin jonkun joka pitää huolta siitä etten mä taas mee säätämään mitään ylimäärästä. Vapaaehtosia?
[/q]

Mä voin hoidella sua säännöllisesti, eiku siis huolehtia

[q]RainChild, 18.9.2005 14:11:
Hmm...näkyvissä on poikaystäväkandinaatti...jännitys tiivistyy, miten tilanne kehittyy...toisaalta, ehkä vähän pelottaakin heittäytyä suhteeseen
[/q]

joo mut sitten jos se on mukava poika ja jne.. ni ei se oo sitten niin paha.. kun taas ihan umpiouto... tai jtn... mut toivottavasti asiat menee niinkuin kuuluu

Hmm...näkyvissä on poikaystäväkandinaatti...jännitys tiivistyy, miten tilanne kehittyy...toisaalta, ehkä vähän pelottaakin heittäytyä suhteeseen

[q]jago, 12.9.2005 09:25:
Vuosia sitten (teininä) [/q]

Terv. 19 v ?

[q]Puistokemisti:
---
hallucinogen:
---
bubbelgum:

Onki eka varteenotettava yritys melkeen 2 vuoteen

---

Hei mullakin tulee pian 2v, ehkä toi on joku maaginen luku ja mä löydän kans jonkun tai joku mut

---

Jee, olisko noin?
Sithän mulla pitäis natsaa tänä vuonna tosi hyvin, kun on 22v sinkkuilua takana.*kivatsulle*
[/q]
Sinne meni viimeisetkin toivonrippeet, epätoivo valtaa mielen.. Vieläkö mun pitää odottaa vuosi ennen kuin löydän edes jonkun, joka kolahtaisi?

[q]Epailija:

Paremminkin niin, että kenestäkään ei vain voi tietää etukäteen, onko tämä luottamuksen arvoinen vaiko ei. Niitä luottamuksen arvoisia kuitenkin on tuolla jossakin, joten toivotaan, että ensi kerralla natsaa sellaisen kanssa.[/q]
Mihin sitä sitten enää voi luottaa, jos ei toisen ihmisen sanat merkitse mitään? Kyllä elämä käy rankaksi, jos täytyy aina vain kokeilla, että josko tällä kertaa natsaisi.. Jos vaikka sattumalta löytyisikin joku, joka todella välittää ja johon todella voi luottaa..

olen ja pysyn kyllä täällä...
saa seurusteluista tarpeekseen kun tarkkailee kavereiden ja puolituttujen suhteita.
hullujen hommaa

[q]T-rex-orava:
itse asiassa kaiken hempeilyn sun muun lisäksi minä kaipaan riitelemistä. Sitä, että saa huutaa ja kiljua ja olla inhottava, p****mainen akka ja sitten tietää, että se on ihan ok. Että maailma ei kaadu siihen ja että rakastetaan vielä riitelyn jälkeenkin. Ei kukaan haluaisi riidellä minun kanssa? *släp**kivatsulle**släp*
[/q]

Heh, mä oon kuulemma ärsyttävä ku mun kanssa ei voi riidellä...

[q]niomic, 6.3.2009 05:25:
Laittakaahan pojat pilit takas holstereihin ja sit siveys kaivaa meille tiedot siitä et kuka on puhunu eniten asiaa (eli whatever) suhteessa johonkin mihinkin. Ja toki droppaat quotet pois laskuista :F
[/q]
Tätä kelailin itselin, että vois laskea jotain viestin keskipituuta (tai sanojen määränkeskiarvoa) ilman quoteja. Sit jos jaksais oikeasti säätää vois alkaa tekemään verkostoanalyysiä siitä, että kuka on quottaillu ketä ahkerimmin.

Alkaa vaan työmäärä menee sellaiselle tasolle, että tarvittais kyllä taas yhet selvänä vietetyt sinkkuluukkubileet, että jaksais motivoitua. Oletan myös, että kukaan muukaan täällä ei oikeasti ole kiinnostunut _tekemään_ asialle mitään, vaikka voisinkin noi mun koodit laittaa pakettiin ja antaa vapaaseen käyttöön ;)

[q]Ja sit kehitetään oma metamerkistö (esim. hymiöin) ja _kaikki_ käy editoimassa _kaikkiin_ vanhoihin sinkkisviesteihinsä tietyt koodit sisällön perusteella, ni voidaan sit käsitellä kunnolla asioita tilastojen pohjalta eikä vaan arvuutella onks tää nyt paras vai paskin luukku ja onks miehet ja naiset ihan berberistä vai made of WIN jne.
[/q]
Hei miks mä en heti tajunnut antaa statistiikkoja mies/nais akselilla? *doh*

Mut vois tosiaan tehdä jotain analyysiä hymiöiden käytöstä ja jotain sana-analyysiäkin voisi tehdä (ainakin sillä tasolla, että mikä on useimmiten käytetty sana ja kuka on käyttäny tiettyä sanaa eniten tms.. En vaan tiedä miten kukaan tästä kostuu mitenkään..)

Ehkä sitten ensi vuonna tms. ;)

eukko/akka<->ukko, muija<->äijä, ämmä<->emmätiiä...mulkku? huora<->panomies emäntä<->isäntä täti<->setä tissieläin<->kassieläin
Kloppi on musta sinänsä negatiivissävytteinen koska itselleni se merkitsee nuorempaa mieshenkilöä ja ikä lähinnä negatiivisessa asiayhteydessä aina.

[q]lohikarme:
---
keisha:
---
lohikarme:
Hmm...ja sä tiesit tästä hommasta niinq kuinka paljon?? Meinaan etteikö sitä seurustelun aikanakin voi ihastuu toiseen ja tutustuu??

---
Eikö ensin pidä tutustua toiseen ja ihastua ennen kuin edes alkaa seurustelemaan?*täh*

---

Tolla seurustelulla tarkotin lähinnä edellistä suhdetta enkä sitä johonka ollaan menossa.Täsmennys jäi pois jotenka taisit saada väärän käsityksen

[muokattu 3.6.2004 08:17]

[muokattu 3.6.2004 08:19]
[/q]
Niin, saatanhan minä jotain asiasta tietää... Itselläni ei vain ole kokemusta ihastumisesta seurustelun aikana, enkä sitä kyllä haluakkaan kokea. Siinä saa välit olla aika huonolla mallilla, jos ihastuu toiseen.

Mutta jokainen taplaa tavallaan ja jos sinä haluat hyppiä kukkasesta toiseen niin se on oma asiasi. Kunhan et vain loukkaisi kenenkään tunteita kovinkaan pahasti...

[muokattu 3.6.2004 16:11]

Platinaa myöskin...*purr*

---

---

---

---
Ei enää ikinä suhteeseen, avo- tai avioliittoon. Tää kerta opetti todella paljon, huh huh...
---

Sama fiilis, tai ainakin tutustun _vitusti_ ihmiseen, ennenkuin päätän muuttaa yhteen jne, en hyväksy enää ikinä väkivaltaa millään tasolla, en henkistä enkä fyysistä..

Opin edellisestä suhteestani NIIIIIN PALJON, sekä itestäni, että muista, en voi ees uskoa, miten olinkin se ihminen, joka en oo koskaan aiemmin ollut, enkä taatusti tuu ikinä enää olemaan..
---

Toi on kyllä kumman opettavaista...avoliitot saa jäädä kyllä hyvin pitkän tutustumisen tulokseksi vastaisuudessa täälläkin. Avioliitot nyt on jo muutenkin poissuljettuja. Jos niinku neljännellä kerralla oppis?
---

toisaalta toi yhdessä budjaaminen tekee kyl aika nopeesti sen että huomaa jaksaako sitä toista ihmistä oikeasti. melkein pahempi seurustella joku 3 vuotta ja sit muuttaa yhteen ja huomata että homma ei yksinkertaisesti pelitä kuin se että deittaa joku ½ vuotta ja sit muuttaa yhteen. en tiedä tajusko kukaan mun logiikkaa mut jotenki tollei näkisin ite asian :P
---

Totta toikin, ehkä mä tarkotin sitä, etten nyt osta sitä asuntoo seuraavalla kertaa.. :D

hehe joo en kohdistanu tota kommenttia sulle mutta toi on varmaan ihan hyvä idea :D

asuu yhdessä vuokralla ja kattelee sit jonku 4-5 vuoden päästä että vieläkö napostelee ja sitten tekee jonkun noin radikaalin ratkaisun. huh tulee ihan kylmät väreet ku miettii edes jotain asunnon ostamista jonkun toisen kanssa, toooooooooosi kaukainen ajatus :)

muuttoon alle 2 viikkoa ja sit isot pippalot!

there's a change in the air!

Meitsi on ainaki made out of pure win o/

---

---

---
Ei enää ikinä suhteeseen, avo- tai avioliittoon. Tää kerta opetti todella paljon, huh huh...
---

Sama fiilis, tai ainakin tutustun _vitusti_ ihmiseen, ennenkuin päätän muuttaa yhteen jne, en hyväksy enää ikinä väkivaltaa millään tasolla, en henkistä enkä fyysistä..

Opin edellisestä suhteestani NIIIIIN PALJON, sekä itestäni, että muista, en voi ees uskoa, miten olinkin se ihminen, joka en oo koskaan aiemmin ollut, enkä taatusti tuu ikinä enää olemaan..
---

Toi on kyllä kumman opettavaista...avoliitot saa jäädä kyllä hyvin pitkän tutustumisen tulokseksi vastaisuudessa täälläkin. Avioliitot nyt on jo muutenkin poissuljettuja. Jos niinku neljännellä kerralla oppis?
---

toisaalta toi yhdessä budjaaminen tekee kyl aika nopeesti sen että huomaa jaksaako sitä toista ihmistä oikeasti. melkein pahempi seurustella joku 3 vuotta ja sit muuttaa yhteen ja huomata että homma ei yksinkertaisesti pelitä kuin se että deittaa joku ½ vuotta ja sit muuttaa yhteen. en tiedä tajusko kukaan mun logiikkaa mut jotenki tollei näkisin ite asian :P

Totta toikin, ehkä mä tarkotin sitä, etten nyt osta sitä asuntoo seuraavalla kertaa.. :D

[q]SilverJo:
Sinne meni viimeisetkin toivonrippeet, epätoivo valtaa mielen.. Vieläkö mun pitää odottaa vuosi ennen kuin löydän edes jonkun, joka kolahtaisi?
[/q]

Voi kuulkaa, mulla meni 23 vuotta löytää semmoinen henkilö, jonka kanssa klikkasi molemmin puolin. *vink**pahis*

[q]
Mihin sitä sitten enää voi luottaa, jos ei toisen ihmisen sanat merkitse mitään? Kyllä elämä käy rankaksi, jos täytyy aina vain kokeilla, että josko tällä kertaa natsaisi.. Jos vaikka sattumalta löytyisikin joku, joka todella välittää ja johon todella voi luottaa..
[/q]

Kyllä sitä aina luottaa voi, mutta ei sitä etukäteen koskaan varmuudella tiedä, että onko toinen luottamuksen arvoinen. Tuolla toisessa topikissa tätä ollaan puitu aika reilusti, joten en käy asiaa hirveän pitkästi täällä läpi... Olisihan se mukavaa, jos nekin henkilöt, jotka vannovat olevansa uskollisia vaikka mikä olisi, todella aina olisivat sitä. Totuus on kuitenkin se, että jokainen voi hairahtua. Eräät pettävät jopa suunnitelmallisesti. Suhteessa on aina se riski, että itseään sattuu tavalla tai toisella, mutta se riski on otettava, jos haluaa voittaa jotain.

[q]dominikh, 13.9.2005 22:48:

Mut joo, voisko tuota soveltaa naisiin?
[/q]
En minä tiiä. Miks pitäis? Naisethan on aina täydellisiä

Mä en täältä enää lähde yhtään mihinkään. Aiemmassa suhteessa tuli mustaa silmää henkisen väkivallan lisäksi ja nyt on mitta täynnä henkistä väkivaltaa, alistamista jne. ihan täynnä. Jyrkkä ei ihmissuhteille, muutan tänne asumaan

O