SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]aada, 1.2.2009 17:00:
---
opmdevil, 1.2.2009 16:55:
Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.

Mä: Moi
Se: No moi
Mä: Käytkö sä täällä usein?
Se: En
Mä: No, missä sitten yleensä käyt?
Se: Enpä juuri missään.
Mä: Tykkäät siis niinkusta viettää koti-iltoja?
Se: Voisi sen noinkin sanoa. Mene pois.

Täytyy niinkusta näin seuraavana päivänä tilannetta analysoineena todeta, että omasta puolesta homma meni suhteellisen hyvin ensimmäiset 15 sekuntia. Sen jälkeen täytyy sanoa, että homma vähän niinkusta meni pieleen.

---

menikö sulla 15 sekkaa moin sanomiseen?
[/q]

Mä yleensä jään luuppiin miettimään, että kannaako sanoa "hei", "moi" vai "terve" ettei vaan anna itsestää vääränlaista kuvaa.

Olen hirmuisen ihastunut yhteen baarityttöön. Voi voi voi minua. No niin, nyt minä lähden baariin ja todennäköisesti yritän jutella hänen kanssaan jotain kehittävää, tyyliin:

Se: "Mitäs sulle saisi olla."
Mä: "Olut"
Se: "Se on sitten 5.20."
Mä: "Tossa. Pannaan visalle."
Se: "Ok, ja kuittaus tohon".

[q]Mind Movements, 1.2.2009 17:57:
---
opmdevil, 1.2.2009 16:55:
Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.

---

Mä en taas ikinä kuule mitä mulle baareis puhutaa (musat on yleensä nii kovalla ja taidan olla kuuro sit muutenki). Pitää vaa viedä muijat kädestä pitäen suoraan tanssi-lattialle luolamies tyylii ja jättää kommunikointi yritykset vähemmälle ;D
[/q]

Lontoon Ministry of Soundissa tuli juteltua tanssilattialla jonkun muijan kanssa ja pääsääntöisesti se mitä mä sanoin koko ajan oli jotain tyyliin: "Ai käänt hiör juu, tis mjuusik is vei too laud!" eikä sekään varmaan saanut mitään selkoa mitä mä sille yritin sönkätä.

Kävin tänään kaupassa ja näin MAAILMAN IHANIMMAN TYTÖN. Miten siis pyytää ulos tyttöä, joka on kaupan kassana töissä? Oi kun se on ihana ja sillä on silmälasit ja kaikki.

Ja mitä vikaa "Käytkö sä täällä usein" läpässä on? Siis jostainhan se pitää keskustalu avata. Jenkkiopiskelijat vissiin käyttää "what's your sign?" niinkusta iskureplana. Ja varsinkin jos baarin soittama musiikki on just joku rihannan umbrella niin ei sitä voi pyytää tanssimaankaan. Kun periaatteessa se, että joku tulee selittämään jotain saattaa olla aika hämärää niin mieluummin lähestyy jollain kysymyksellä josta sitten voi keskeytyä dialogia. Luin jostain, että hyvä keskustelija saa muut puhumaan ja nimenomaan kysymyksien avulla. Voihan sitä lähteä provoamaan niinkuin netissä, että "30 v sinkkujen täytyy maksaa vähemmän veroja koska he myös kuluttuvat vähiten yhteiskunnan palveluja. Tämän lisäksi lapsiperheiden veroja pitäisi korottaa koska laskennallisesti he tuhlaavat eniten yhteiskunnan resursseja. Kannatan köyhien ihmisten pakkosterilisointia ja eutanasiaa. No, olenko mä jo onnistunut iskemään sut?"

Baarissa kyllä yleensä bongaa ne ihmiset jotka käy sitten siellä melkein joka viikonloppu. Joten onko sitten parempi kysyä, että "Minkä vuoksi sä käyt täällä niin usein?" tai "Sä näytit siinä punaisessa topissa tosi herkulliselle kun olit juhannuksena Kharmassa. Vieläkö sulla on se?"

Pari kertaa olen nähnyt kun pari harrastaa nussimistanssia tanssilattialla elikkä siis käytännössä nussivat siellä. No, en kyllä kertaakaan Suomessa mutta suuressa maailmassa. Mulle se on periaatteessa aivan sama vaikka siinä itselleen tuleekin hirveän paha mieli kun muut saa ja mä en.

Tässä täytyy nyt kuitenkin avautua asiasta joka minua ärsyttää yli kaiken eli se, että jotkut menevät seisoskelemaan tanssilattialle eivätkä tanssimaan. Niin, että mikä idea siinä on, että keskellä tanssilattiaa seisoo viiden äijän rinki jotka ei tanssi vaan heittää siinä läppää. Eikö tule mieleen, että jutella voi muuallakin kuin tanssilattialla? Ärsyttävää.

Toiseksi minua vituttaa myös se, että jotkut tulee aukomaan päätään jos erehtyy tanssilattialle tanssimaan. No, johtunee siitä, että en osaa tanssia ja parin oluen jälkeen saattaa innostua vähän lennokkaammin vetämään kuin olisi ehkä esteettisesti parasta. No, sen ymmärtää jos joku satunnainen jätkä tulee avautumaan mutta sitten eräässä baarissa alkoi yksi tyttö tiskin takana kutsua "johtotähdeksi" sen tanssimisen vuoksi joten lopetin sen sitten about vuodeksi kokoaan ja lopetin tuossa baarissa käymisen suunnilleen sen vuoksi.

Minä kun olen tällainen reppana, niin viime viikolla piti sitä tyttöä oikeasti pyytää just kahville ja sitten olin vielä kattonut, että siinä ei ole muita asiakkaita. Kun olin maksanut kaikki ostokset niin sitten tuli suusta sammakko, että "Joo, sitten mä vielä tässä ajattelin, että oisko mahdollista saada vielä viisi riviä lottoa?"

Sen olen muutes huomannut, että joillain muijilla on omituinen tapa tulla baarissa selittään jotain levotonta ja sitten ne alkaa dissaamaan omaa poikaystäävänsä. Niin, en sitten tiedä, että tuodaanko se poikaystävä juttuun mukaan sen vuoksi, että jo etukäteen vähän vihjaistaan että ettii yhdenillan panoa kun on muka se poikaystävä. Luin iltiksestä että tuo on muka hyväkin keino iskeä YI-panoja muijilla.

Mene ja tiedä. Voisiko joku muija vastata tähän, että olettaako muijat oikeasti että joku jätkä lähtee varatun muija matkaan vai onko se joku pakollinen tarve haukkua omaa poikaystäväänsä vieraille kundeille.

Hyvinhän se meni! Menin vakaassa tarkoituksessa kauppaan sen vuoksi, että jos siellä olisi se tyttö ja kuinka ollakaan, se oli siellä! Loppu onkin sitten historiaa koska ostin jostain syystä pari purkkia kissaan ruokaa ja that's it. Musta tulisi hyvä rusakko koska mä olen tosi hyvä jänistämään...hehheh.

[q]Freja, 3.2.2009 10:55:
---
opmdevil, 3.2.2009 10:45:
Sen olen muutes huomannut, että joillain muijilla on omituinen tapa tulla baarissa selittään jotain levotonta ja sitten ne alkaa dissaamaan omaa poikaystäävänsä. Niin, en sitten tiedä, että tuodaanko se poikaystävä juttuun mukaan sen vuoksi, että jo etukäteen vähän vihjaistaan että ettii yhdenillan panoa kun on muka se poikaystävä. Luin iltiksestä että tuo on muka hyväkin keino iskeä YI-panoja muijilla.

Mene ja tiedä. Voisiko joku muija vastata tähän, että olettaako muijat oikeasti että joku jätkä lähtee varatun muija matkaan vai onko se joku pakollinen tarve haukkua omaa poikaystäväänsä vieraille kundeille.

---

Itellä ainakin, jos menin jollekin kundille juttelemaan (sillon ku seurustelin), niin toin puheeksi poikaystävän (en siis häntä dissannut), ihan vain siksi, että halusin keskustelukumppanin ymmärtävän, että en hae yhden illan suhdetta tai muutakaan, vaan ihan muuten vaan halusin mennä juttelemaan.

Eli siis että en ollut pokailumielessä, ettei tulisi väärinkäsityksiä sitten myöhemmin.
[/q]

Niin, tämä on se yksi vaihtoehto. Tuossa opiskeluaikoina joku muija väen vängällä yritti vetää omaan pöytäänsä istumaan ja sitten se selitti ummet ja lammet kuinka sen poika ystävä tekee sitä ja tätä ja sitten kun siitä lähti niinkusta omaan pöytään istumaan kun en lämmennyt sen jutuille, niin se tuli tanssilattialla sitten lyömään ja sanoi vielä päälle, että "HOMO!"

[q]Freja, 1.2.2009 20:39:
GÄÄÄH just näin! Kaikki, mitä ihmiset tääl puhuu, koskee baarissa olemista.
Eikö tääl jumalauta kukaan ole ymmärtänyt että muuallakin voi mennä juttelemaan kuin baarissa?

*grr**igor**pökr* *turhautuil*

E. siis tää on vaa täynnä "näin isket ihmisen baari-illan aikana"-vinkkejä. Itkettää!
[/q]

Hyvä on, vinkkejä siitä kuinka isket kaupan kassan jota ei näe missään muualla kuin kaupan kassalla?

Olen ajatellut, että kun se kysyy, että "Pannaanko visalle vai pankille" niin odottaa, että se ehtii sanoa, että "Pannaanko..." ja sitten tosi nopeesti sanoo päälle, että "Tää tuli tosi nopeasti mutta pannaan vaan."

[q]RiNiK:
poistun täältä...
[/q]
Täh?! Petturi! :)

[q]Hyzenthlay:
katotaan sit sen lobotomian jälkeen miten maksu hoituu
[/q]
*^___^*

[q]Darianna^:
ja Astaroth ei toi jaksa enää naurattaa.. päin vastoin alkaa säälittämään noi jotka tosta edellen jaksaa vauhkota. Vanha,ellen paremmin sanois
[/q]
Paska tsägä, mulle toi on uusi.

Mutta otetaan nyt vekka henkisen tasapainosi säilyttämiseksi.

[q]Dementation:
Nyt mä sanon tälle topicille hyvästi.
[/q]
Kas kummaa! Onneksi olkoon. :)

[q]Mumuli:
Nykyään tuntuu kuin naiset pitäis miehiä kertakäyttöisenä..
[/q]
Ja minusta kun tuntuu, että he eivät pidä miehiä edes kertakäyttötavarana. =D

[q]MiSSy*:
Heippa! Lähden pois...
[/q]
Kaksi päivää sitten et kelvannut kenellekään.

[q]Mut jos nyt kävi huono tuuri ni tuun varmaan pian takasin...
[/q]
Pidetään peukkuja, mutta tuolla asennoitumisella...

[q]sapeli:
Tai jos vihjailusta ja flirttailusta tykkää niin vois olla myös Winkkuluukku
[/q]
Kutiseville päänahoille on Dinkkuluukku

[q]LinsQ:
heh,mulla on sitte varmaan tällänen juttu mut tää sopii vallan mainiosti meikäläiselle!!!
[/q]
It's called "fuck buddy".

O