SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]emuli, 27.8.2006 23:59:
---
Samu*, 27.8.2006 23:50:

Mä en tiedä, mut repesin täysin. Sori.

Oispa täälläkin tuommoisia ongelmia :D

---

No mut lähinnä jännä kuin samaan aikaan tuntuu et menee päin peppua, mut toisaalta sitten kuitenkin ihan hyvin.. Kummallinen olo
[/q]

Kaipa täs vois viel silleen sekottaa pakkaa et annat exäs tiedot Jagolle ja se voi ottaa sen vakipanoks vaik vuodeks? :D

Mut onnea uusiin ihmisiin.

[q]Janisa, 16.3.2007 02:51:
---
ALIEN, 16.3.2007 02:18:
---
Janisa, 16.3.2007 02:16:
Ma huomaan etta rupeen pikkuhiljaa kynsimaan naita luukun seinia ja jyrsimaan seka pureskelemaan tata luukun ovea... En sen takia etta olisin taalta lahdossa -vaan sen takia etta mulla on taalla tylsaa...

---

ai nykissä, no terve...

---

Voi kuule! Ei se tarjonta, vaan se laatu...
[/q]

No huh, mikäs siellä on laadussa vikana? Ainakin eri hyvä mesta kokeilla läpi kaikenlaisia laatuja maailman eri kolkista ja hyviä sekarotupaketteja :) Itselle jäi kyllä NYCistä semmonen maku et siel vois viihtyä bileissä / kivoilla klubeilla melkeen joka ilta alkuunsa, nähtävää on kuitenkin enemmän ku kerkii maistelee :) Sain myös hemmetisti energia siitä et kaupunki sykkii koko ajan, on elossa. Toki aina eri juttu asua paikassa kuin käväistä - olen kuitenkin asunut muualla jenkkilässä jonkin aikaa eikä ne kuviot maistunu pahemmin NYCiin verrattuna - suburban hell + baltimore, eh :/

[q]hallucinogen, 25.3.2007 21:47:
---
Epailija, 25.3.2007 21:43:
Jos silloin ei leimaudu homoksi niin ei koskaan. [size=3]Tai sitten minussa vain on selkeästi vikaa. :D[/size]

---

No kymmenen naista antaa juuri sen homoleiman, joten vain yksi kaunis nainen mukaan ensi kerralla ;D. Niin ja se nainen pitää lähettää sit matkoihinsa aina välillä, että vieras naaras voi lähestyä ;).
[/q]

Eli järkevintä olisi alkaa seurustelemaan hyvännäköisen naisen kanssa, jotta sais sinkkuelämään vähän säpinää! Ja kai teil on jo kihlasormukset sormes et pahat tytöt voivat vietellä teit pois kihlattunne kynsistä >;D

[q]J Raninen, 17.7.2008 00:33:
---
terraluna, 17.7.2008 00:24:
Tarkoittaako tää et ei kannata ilmoittaa olevansa sinkku? Hmm..

---

[MUTU ALERT!]

No ei tietenkään. Jos on joku on sinkku niin silloin kyseisessä henkilössä on jotain vikaa. Eli siis logiikalla "jos se ei kelpaa muille, niin miks mä sitten ottaisin semmosen vaivoikseni?"

Varatuthan ne aina on niitä halutuimpia / halutuimmathan ne on aina niitä varattuja -> noidankehä.
[/q]

Kaikissa on jotain vikaa, jotkut vain tyytyvät vähempään tai arpa osuu kohdalle tai yksinelo maistuu paremmalta. Taas tuntuu olevan ilmassa tätä ajatusta et ihmisen on pakko pariutua tai muuten on huono yksilö :D

[q]ella_:
---
styrOX:
pitäsköhän järjestää jotku sinkku bileet tai jotain tämän tapaista kun toi kesäkin tulee

---

eikö sellaset ole jotenkin vaivauttavia?
[/q]

Yleensä se vaivautuneisuus johtuu ennakkoasenteista ja -asennoitumisesta.

Kutsutaan porukkaa, ei kerrota, pelataan peleij, sammutetaan valot <3

Tommonen toimi ainaki viidennel luokal ihan mahtavasti, miksei nyt?

[q]Emberglow, 20.9.2008 19:25:
---
abolitionist, 19.9.2008 20:19:
Joku oli täs just todennut että eipä saanut seuraa tansseihin suoraan pyytämällä. Tarkoittaako se flirttailu ja muu paska sitten sitä että pitäisi kirjoitella x määrä viestejä vain se yksi mielessä ja toivoa että joskus lohkeaisi? Kai se sitten on sen arvoista. Tietenkin jättää yksien bileitten jälkeen.

---

Mähän se silleen kirjuuttelin. Joo eipä lohjennut :) Siis seuraa. Vaikka mulla on kyllä mielessäni muutakin kuin se yksi, ainakin joskus. Olis ihan oikeesti hauskempi bilettää seuralaisen kanssa. Ei sen tarvii välttämättä johtaa sänkyyn, keittiön pöydälle, sohvalle, kylpyhuoneen matolle jne., jotta kuittaisin illan onnistuneeksi.

Mä kyselin täältä just siks, että ajattelin täältä jos mistä löytyvän juuri oikeanlaista seuraa, mutta paskan möivät :D

Ainakin mulle flirttailu on kovasti paljon helpompaa kirjoittamalla kuin IRL, mun aivot tuppaa menemään solmuun tosipaikan tullen ja silloin on paljon helpompi olla hiljaa ja antaa tanssin viedä ;) Nykyään tosin olen päässyt pahimmasta ujoudesta ihan vain huomioimalla ujouteni ja potkimalla sen sitten nurkkaan pieneen myttyyn. Eli tuumasta toimeen vaikka ujostuttaiskin.
[/q]

Sä et sit selkeesti vaan rakasta bileitä ja musaa tarpeeks ;< Mul on niin paskat kaverit et suurin osa niistä ei tykkää parhaasta(tm) musasta, joten käyn aika monetta vuotta pääosin yksin bileissä ;P Ohan sieltä jotain tuttuja sit hyvin hiljalleen irronnut :F

[q]Janisa, 21.8.2008 23:23:
Mulla on niin jarkyttava halipula etta voisin purra itseltani kaden irti. Argh!
[/q]

Mulle tuli kyl välittömästi mieleen et eiks ois parempi purra jalka irti lantiosta asti ja sit asetella se semmoseks kainalotyynyks :D (ois vähän enemmän massaa = mies ja sulle jäis kädet halimista varten). Tosin sit tossa on aina se ongelma et mitä tehdään sil alemmalla kädellä, mut siihen on jo aika hyvä ratkaisu olemassa:

http://xkcd.com/335/

[q]tbo, 26.1.2009 06:39:
Valheella tuppaa useimmiten olemaan aika lyhyet jäljet, ja ihmisiä on sittenkin aika hankala huijata.
[/q]

Enpä ois sun aiemman ulosannin perusteella uskonut tuon tulleen sinun käsistäsi. Saman tason settii ku isoäiti aina jauhaa "rikolliset jäävät aina lopulta kiinni" (tai imo se oli viel tyhmemmin sanottu, mutten muista tarkkaan). Jos tässä kontekstissa valheisiin sisällytetään tuo kertomatta jättäminen, on kommenttisi vieläkin naiivimpi. Valehtelun suhteen on myös hyvä ottaa huomioon valheen luonne eri osapuolien suhteen. Tosiasiamielessä joku voi valehdella sinulle suoraan päin kasvoja, mutta voi itse kokea kertovansa totuuden tai ainakin oman näkemyksensä totuudesta. Toisekseen, totuudella ei ole monesti niin väliä, mikäli se ei paljastu tai tilanne voidaan korjata vastaamaan aiemmin esitettyä totuutta (joka oli silloin valhe). Entä mikä on valheen suhde osoitettavuuteen. Eikö Jumala ole valhe, koska sitä ei voida osoittaa kiistattomasti? Vai saivarrellaanko nyt ja todetaan, että Jumala on ennemminkin vain uskon asia, eikä tavallaan niin rahvas kuin totuus ja valheet. Usko nimittäin sattuu olemaan yksi näistä voimakkaista keinoista, millä voidaan saada henkilö "valehtelemaan" jopa oman tosiasiallisuus käsitteensä suhteen, mutta kuitenkin kokemaan, että kertoo (vähintään subjektiivisen) totuuden.

Tulee mieleen kilokaupalla tekstiä asiasta, kun kyse on kuitenkin niin kiintoisasta aiheesta meidän sosiaalisessa kanssakäymisessä, mutta en nyt yksinkertaisesti jaksa alkaa purkaa asiaa pidemmälle. Toivoisin kuitenkin, että joko rajaat valhe-käsitettäsi ja/tai kontekstia huomattavasti tai sitten mietit uudestaan tuota quoteas.

[q]Vampyrella, 26.1.2009 01:22:
Lapselle ei voi kertoa sellaisia asioita, joita hänen toistaiseksi kehittymätön mielensä ei pysty käsittelemään. Lapselle on myös annettava mahdollisuus mielikuvitukselliseen leikkiin - se on lapsen kasvun ja kehityksen kannalta äärimmäisen tärkeää. Olisi vähintäänkin julmaa kertoa totuus joulupukista (jos nyt elellään sellaisessa kulttuurissa, johon joulupukki jouluna oleellisesti kuuluu, ja joulun viettäminen ylipäänsä). Se ei olisi sitä reilua peliä olleskaan, ja reilusta pelistähän mä olen tässä alunperinkin aloittanut kirjoittelemaan, tosin liittyen aivan eri asiayhteyteen. :)
[/q]

Imo toi on kyllä hyvinkin tuplastandardi. Eihän moni aikuinenkaan ole kovin hyvä käsittelemään sitä että kaikki tulee rehdisti päin näköä, koska yhteiskuntamme ja toimintatapamme perustuvat monessa mielessä kertomatta jättämiseen, valkeisiin valheisiin, uskotteluihin, uskoon ja suoranaiseen valehtelemiseen :) Toki tässäkin voidaan lähteä saivartelemaan (ja seivailemaan itseään) toteamalla, että Joulupukin olemassaolo / aitous on hyvinkin pitkälti tulkintakysymys. Voit myös itse vaikuttaa tähän mielikuvaan kuvailemalla Joulupukkia mahdollisimman reaalitilannetta vastaavin termein ja mielikuvin. Jos taas rakentelet Joulupukista maagisen hahmon ja skidis kysyy ekan joulutarhapäivän jälkeen et onks Joulupukkia olemassa, niin sit oot kusessa tai voit jatkaa tuplastandardias :P Mitäs se skidis sit kelaa susta ku ne haaveet kaatuu joskus vähän vanhempana ja skidi tajuu et oot kusettanu koko elämänsä ajan Joulupukista ja kuitenkin saarnaat rehellisyydestä ja reilusta pelistä :F

Mitä tulee tuohon mielikuvitukseen, ni ei ainakaan mulla vaikuttanut pätkääkään se et joku Joulupukki ei ollutkaan for real (en tosin muista uskoinko koskaan siihen, meillä kun kävi fyysinen Joulupukki hyvin harvoin). Mielikuvitus kukki siitä kun sai legot, piirtokamat tai transformerit käteen ja sai olla yksin :P (lälläslää, tätä on ihan tutkittukin ja todettu, että passiiviset paskat kuten TV ja muut "lasten kasvattajat" ovat ennemminkin niitä mielikuvituksen tappajia. Mielikuvitus kun kehittyy juuri osittain kyllästymisestä ja kyllä lapsi yleensä löytää keinot sen lopettamiseksi, vaikka ei ois ku keppi leluna jos sitäkään :)

Lapsille on toki hyvä pyrkiä puhumaan heidän ymmärtämällään kielellä ja myös osittain heidän tasollaan asioista, en advokoi tässä mitenkään full-on faktat tiskiin kaikessa raakuudessaan meininkiä. Totuudestakin voi saada hyvin erilaisen kokemuksen lapselle yksinkertaisesti esitystavan muutoksella. Näin voit myös rakentaa lapsellesi alusta lähtien positiivisemman mielleyhtymän totuuteen. Whiii!

[q]Vampyrella, 19.1.2009 18:01:
---
siveys, 19.1.2009 17:52:

Mitä jos ei ole itselleen rehellinen? Pitääkö silloin mielestäsi jättää suhteilut kokonaan väliin?

---

Sori, oli pakko. :D

Aikuisia kun ollaan, niin lienee sanomattakin selvää, että kaikki lähtee siitä itselleen rehellisenä olemisesta ja pysymisestä. Jos ei siihen ole pystynyt alusta asti, niin ainakin virheistään voi itse kukin oppia. Opettelemistahan tää elämä onkin, myös ihmissuhteiden ja itsetuntemuksen kohdalla. Jos kuitenkin tietoisesti harrastaa kerta toisensa jälkeen itsensä (ja samalla toisen ihmisen) kusetusta, niin siinä vaiheessa voi kyllä ihan hyvin katsoa peiliin ja pyhittää aikaa vain omalle itselleen ja itsetutkiskelulle sen sijaan, että lähtisi sotkemaan epärehellisyydellään moiseen leikkiin muita ihmisiä.
[/q]

Menemättä tässä nyt hirveesti syvemmälle, niin itsekusetushan on yksi huomattavista yksilön henkisistä voimavaroista, varsinkin jos sen osaa hyvin. Tähän taitoon kuuluu myös se, että voi jättää huomioimatta rationaaliset vastaväitteet ja muun tieteellisen ja jopa empiirisen todistusaineiston, eli tavallaan luot oman totuutesi. Oon aika katkera kun en oikein osaa tätä, rehellisyys ja asioiden huomiointi kun on niin pirun monihaaraista ja siinä voi helposti päätyä siihen ettei monelta osin hyvältä vaikuttava asia tyydytä kokonaisuudessaan jos omia tunteitaan rehellisesti tarkastelee. Em. taidot omaavat ihmiset voivat myös mielestäni paljon aidommin olla välittämättä vattujakaan siitä mitä muut heistä ajattelevat :) Muutenhan en tuollaisen oikein usko, ihminen kun on sosiaalinen eläin (ellei joku ole päässä vialla - huom. mm. eskapistinen meditointi ja munkkeilu lasketaan :P)

[q]aada, 1.2.2009 17:24:
---
opmdevil, 1.2.2009 17:19:
---
aada, 1.2.2009 17:00:
---
opmdevil, 1.2.2009 16:55:
Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.

Mä: Moi
Se: No moi
Mä: Käytkö sä täällä usein?
Se: En
Mä: No, missä sitten yleensä käyt?
Se: Enpä juuri missään.
Mä: Tykkäät siis niinkusta viettää koti-iltoja?
Se: Voisi sen noinkin sanoa. Mene pois.

Täytyy niinkusta näin seuraavana päivänä tilannetta analysoineena todeta, että omasta puolesta homma meni suhteellisen hyvin ensimmäiset 15 sekuntia. Sen jälkeen täytyy sanoa, että homma vähän niinkusta meni pieleen.

---

menikö sulla 15 sekkaa moin sanomiseen?

---

Mä yleensä jään luuppiin miettimään, että kannaako sanoa "hei", "moi" vai "terve" ettei vaan anna itsestää vääränlaista kuvaa.

---

sinuna käyttäisin senkin ajan runkkaamiseen
[/q]

Oisko noin parempi :)?

[q]KooKie, 15.3.2007 21:14:
---
hallucinogen, 15.3.2007 21:09:
Mut jos sulta löytyis psycopin asu niin se ois kyllä hot, Bester on sarjan ehdottomasti paras tyyppi.

---

Ui helmi, pystyyköhän ne telepatisoimaan (siis wtf, missä muodossa tota sanaa taivutetaan?!) itselleen orkun? Mut sori, ei multa löydy sellaista, sit tietty löytyy Star Warsin puolelta Besaliskin asu, kahdeksalla kädellä voi tehdä vaikka mitä!
[/q]

Muistan kyl elävästi et jossain jaksos käytettiin vähän tp mind tricks aiheuttamaan pientä hämmennystä ja kuumotusta. Kun noista asuista nyt päästiin alkuun, on todettava Vorlonien setuppi kaikista pragmaattisimmaks fuck like minks -toimintaan. Sinnehän mahtuu kerral vaik kui monta alle, varsinkin jos pienemmät rodut kutittelee sun hienoo. Eli voit hoidella hommat vaik samal ku venaat bussia ihan rauhassa - tää sopis hyvin jopa analle ja sen kahdelle terveelle kädelle.

Plus et niis on vähän semmosta kinky tentacle / slime -tekstuuria uudemmis vermeis - can't be bad?

"Ei saa valehdella" - hah

Jos meidän kulttuuri oikeasti rakentuisi Honesty is the best policy -aatteen päälle, niin voisin tämän jopa ymmärtää. Itse olen ainakin kokenut nuorempana niin monta pettymystä ihmisten suhteen, kun oon ollu rehellinen ja sanonu mitä oon oikeesti mieltä. Voi sitä reaktioiden hirvittävää kirjoa, people just can't take that shit.

Rehellisyydessä on myös semmonen paska puoli, et se rikkoo illuusioita ja mä ainakin haluun ylläpitää tietynlaisia illuusioita, koska niistähän tän elämän helmet koostuu.
Ei ole olemassa oikeata tai väärää aikaa tai paikkaa olla rehellinen / valehtelematta. Varsinkin tilanteissa, missä vastapuoli ei oikein käsitä asioita, on parempi vaan valehdella kuin synnyttää muita vääriä mielikuvia.

"mitä mieltä sä olet raiskauksesta?"

- mun mielestä se on kiehtova esimerkki yksilön suhteesta vallankäyttöön ja tarpeiden tyydyttämiseen, siinä on myös paljon kiihottavia piirteitä

"vittu mikä sekopää"

Jep, jep.

[q]Esa, 19.8.2006 03:39:
Esa, 18.8.2006 19:08:
- Mikäli panostat ja olet kiinnostunut toisesta (tai edes vaikutat kiinnostuneelta), et luultavasti ole tämän toisen mielestä kovin kiinnostava.

---

Jos on oikeesti kiinnostunut, kantsii tietty panostaa. Tää on samalla ihan toimiva testi: Jos toinen ei arvosta tätä, voi koko homman mielestäni huoletta unohtaa. Ne oikeesti kivat ja potentiaaliset tytöt (/pojat) kun osaavat arvostaa.
[/q]

No itse näen tässä ainakin sen ongelman, että itseäni alkaa ainakin ahdistamaan tämmöiset turboihastujat, jotka on ku essois ja spiideis samaan aikaan ja pommittaa koko ajan -> eli panostaa? :) Semmosta chillimpää ja vähän flirttailevaa pelailuu siinä mieles et pidetään kuitenkin toinen pääosin ajantasalla, ettei pääse karkuun :P

[q]hallucinogen,
Viimeks baarissa kritisoin tätä nykyistä aurinkolasimuotia et mitä isommat arskat sitä paremi, yöks. Mimmit ei kauhaa ehtiny vanhenee siinä pöydässä
[/q]

So correctomundo <4 Alaks olee, ni voidaan pitää semmosii max 1.5cm korkeita solglasögoneita yhes kaupungil. Ainoot joilla jaksaa noita enemmän kattoa ovat ne, jotka kaipaavat esim. breikkiä tunnettuudensa huonoista puolista, muuten pilaavat vaan kauniita kasvoja :/

Ehkä tälleen off topic, on topic -läppänä vois heittää et alkuun voisit ehkä yrittää murtaa sitä syväjäätä hieman kevyemmillä ja mahdollisesti hauskoilla asioilla ennenku lähet tykittää et "Ootsä nähny näit aurinkolaseja nykyään, hyvä et pärstää näkee niitten alta, tiedäks mitään tyhmempää, koska mä en!!1" :D

[q]hallucinogen,
En mä osaa puhua lepposia, tai ainakaan semmosia mistä mimmit tykkää :D Se on tiukkaa asiaa tai sit puhutaan scifistä ja peleistä :D

Ois kyllä mielenkiintoista tietää mitä nää pelimiehet oikeen juttelee, tuskin ainakaan lähi-idän kriisistä tai pohtii maailmankaikkeutta :D
[/q]

Vaikka on kuinka tullu oltua vuosia töissä ja muutenkin tuolla lässytyksen luvatussa maassa pitkän aikaa, ni eipä tuo minultakaan kovin luontevasti lähde. Tosin yllättävän monet ovat antaneet vetää monologia vaikka mistä astraaliprojektioista aamuun asti, jos eivät itse ole asiasta niin kuitenkaan lämmenneet :) Tosin kaikella hyvällä, Suomessa on kyl hemmetin nihkeä meininki rafloissa yleisesti ottaen *missing the animal kingdom in NYC >;)* Tästä syystä on myös aikoinaan tullu käytyä lähes pelkästään bileissä, siellä kun on pääosin huomattavasti rennompaa, jopa pousailualueella :P

[q]Morrowe, 16.8.2006 13:30:
Hmm, mihin pitää vetää raja yltiörehellisyyden ja turhista kertomisen välille? Itse ainakin olen törmännyt asiaan viime aikoina treffaillessani... itselläni meni taannoin poikki 4v suhde, ja en todellakaan nyt halua mitään suurta rakkautta avioliitolla edes etsiä. Silti olen treffaillut joitain mukavia ihmisiä, mutta kertonut heille suoraan että on pitkä suhde takana... toiset ovat ottaneet asian rennosti, toisista ei ole tuon jälkeen mitään kuulunut.

...Pitääkö tuollaisista asioista edes kertoa?
[/q]

Eipä siinä nyt ole mielestäni kovinkaan ongelmaa, että kerrot pitkän suhteen olevan takana, kunhan se ei ole juuri äskettäin :) Ns. rebound-teoria ei todellakaan ole mitenkään tuulesta temmattu ja sen ymmärtävät voivat joko a) olla asiasta innoissaan / neutraalimpia tai b) lähteä heti lätkimään :P

Toinen kysymys mikä toki herää varsinkin nuorten ihmisten kohdalla on se, että mikäli takana on vain yksi suhde ja sen pituus 4v, minkälainen kuva treffikulttuurista ja oikeastaan seurustelustakin ihmisellä on. Itse ainakin koin seurustelun ja muutkin kuviot aivan eri tavalla ensimmäisen (ja ainoan :) pidemmän suhteeni aikana ja heti jälkeen. Nykyään olen asioista jo aivan eri tavalla perillä ja muutenkin tuntuu, että monilla ihmisillä on juuri näitä ensimmäisiä suhteita, jotka ovat tavallaan harjoittelua ja pilvilinnoja - ei oikeastaan kunnon suhteita näin aikuisemman silmin katsottuna. Katson myös monesti näin tuota em. suhdettani.

Tuli tuosta Amokkin toteamasta rakastamaan oppimisesta semmoinen mieleen, että itse en ainakaan usein ole osannut / jaksanut antaa uusille tuttavuuksille tarpeeksi aikaa. Moni oikeasti parempi vaihtoehto on voinut mennä hyvinkin ohisuun, koska olen liian kärsimätön tai ahdistun liiasta huomiosta ja pommittamisesta. Eli antakaa ihmiset toisillenne aikaa :)! Siis niille hyville >;P

[q]Remedios, 12.8.2006 21:35:
---
KuZ, 12.8.2006 21:27:
---
Remedios, 12.8.2006 21:21:
...Miksei kukaan kiva koskaan tule juttelemaan?...

---

Kerro vain mistä sinut löytää?

---

Huomenna baarikärpäsestä .. kun ei muuallekkaan pääse.
[/q]

Ja kaikella hyvällä, varsinkin uroksilla on tapana valuttaa semmosta hunajaa suustaan kun on paritteluprospektit kyseessä, et ehkä menee välil vähän överiks. Eivätkä samat henkilöt välttämättä ole pidemmän päälle ihan yhtä mehuissaan. Ennemminkin kannattais kelata / kysyä et mitä paremmat ystävät ja kaverit ovat rehellisesti mieltä ja myös katsoa peiliin, jos homma ei näytä toimivan. Ehkä olet yleistetysti narsisistiseen persoonallisuushäiriöön usein liitetyn ominaisuuden tavoin aluksi maailman hurmaavin, ihanin, huomaavaisin, superlative infinitum, mutta pidemmän päälle vain kaunis kuori ilman empatiaa ja sisältöä.

[q]Amokk, 15.8.2006 09:23:
Niin juu, ei kai tarvitsekaan. Silti se on mielestäni hassu lähtökohta alkaa tutustua ihmiseen, se ajatus, että ihan hakemalla haetaan jotakuta, johon rakastua. Olen toki itsekin tavannut ihania ihmisiä ircissä ja muissa, saanut loistavia ystäviä, ihastunutkin.
[/q]

Itse nyt lähinnä katson sitä yhtenä foorumina muiden ohella (koulu, työ, harrastukset, nettiyhteisöt jne.) Toki on niitäkin heavy duty -deittaajiakin, jotka tosiaan vetävät asenteella läpi ilmoituksia ja käyvät treffeillä aika useinkin. En kyllä näe tässäkään mitään pakottamalla pakotettua, vaan tosiaan kokeillaan toista keinoa / foorumia tutustua ihmisiin ja mahdollisiin parisuhdekuvioihin. Itselleni esim. Suomalaisten ravintolakulttuuri on pääosin niin vastenmielistä, etten edes erikoisemmin herättele mitään toivoja tutustumisten suhteen normi-iltoina. Toki sieltäkin on tarttunut monenlaista hiihtäjää mukaan vaikka vain siksi yöksi. Pointtina lähinnä se, että jokaiselle on itselleen sopivia paikkoja tähän meidän hienoon pariutumisleikkiin ja kokeilemallahan se vaan selviää. Se, että sahaat pelkästään rafloja koko ikäs ja toteet ettei sitä sun rakkautta löytynykkään, on aika ankeeta (hyväsuomi).

Muutenkin on aina välillä hyvä tarkastaa oma perspektiivi ja miettiä kuinka ideaalinen tämä meidän höpöhöpörakkauspohjainen pariutumiskulttuuri oikeastaan on. Vertauskohtana vaikka kulttuurit joissa suvut ja varsinkin vanhemmat ovat huomattavasti enemmän asiaan vaikuttamassa.

[q]
En nyt suoraan sanottuna ymmärtänyt yhteyttä Viikkolehden deitti-ilmoitusten ja Klubituksen välillä. :) Vai olenko ymmärtänyt Klubbarin tarkoituksen ihan väärin? Pitäisikö siirtyä vaan enemmän tuonne Plattarin puolelle? :D
[/q]

Alkuperäisenä tarkoituksena oli toki tuoda teidän mahdollinen (ja toivottava) internethenkisyys ja -tuttavuus, mutta yhtä hyvin jengi täälläkin pariutuu. Plattarissa nyt on jengil niin paljo skenepisteitä ettei heidän tarvitse käsittääkseni edes pariutua mitenkään (quasi-deity?)

[q]hallucinogen, 16.8.2006 13:00:
Ennen kuin joku ehtii niin sanotaan se, että sekään ei ole mun mielestä hyväksyttävää, että on fuckbuddy tai harrastaa yhden illan juttuja kun treffailee jotain, noi jutut voi laittaa siks aikaa jäihin kunnes tietää miten etenee deittinsä kanssa. Vaikka mitään ns "omistajuutta" ei treffeillä olekaan niin on mun mielestä kohteliasta ja toista kunnioittavaa olla tekemättä sellaisia asioita deittien aikana mitä ei tekisi parisuhteessakaan. Tällainen ihminen antaisi hyvän ja luotettavan kuvan mun silmissä.
[/q]

No huh. Tavallaan ymmärrän ehkä paremmin ton fuckbuddy-jutun, mutta on aika hiljaista et alan rajoittelee erikoisemmin muita uusia kontakteja heti alkuun ellen oo ihan I'll marry you right now -fiiliksis. Onhan tää toki silleen vähän hankala alue, et ei varmaan vastapuoli hirveesti arvostais jos sais tietää (yleistysjoo), mut itse katson tätä samaan tyyliin kuin työnhakuprosessia. Pahimmillaanhan voit tavata loppusuoralla kahden pääkandidaatin (firman) kanssa peräperään samana päivänä :) Kunnioitus ja kaikki muu tämmönen suhdelätinä pitää kuitenkin aina ansaita, ei se oo mikään suora ominaisuus alkuaikoina.

Mietin just et oishan se aika nättii ku muistelisit tyttös kanssa ääneen jossain kaveriporukalla mökillä miten hienoo oli ne alkuajat ku tapasitte viis vuotta sitten ja maisteis oleva kaveri tokasee hyvällä muistillaan et "sähän laittelit silloin varmaan viittä naista samaan aikaan ja eiks sul ollu joku jätkäkin siin viel välis" :D Tieto lisää tuskaa, so don't tell them. Ei oo valhe ennenkuin paljastuu :G?

O