SINKKULUUKKU
[q]Vampyrella, 1.2.2009 23:51:
---
niomic, 1.2.2009 23:19:
Onpa Demellä traumat. Suosittelen, ettet koskaan mee mihinkään ulkomaille tai sit meet johonkin teenhörppimiskesteihin. Ainakin omalla kohdalla, on meiningit ollu Suomessa pääosin kesyä ulkomaihin verrattuna ja nyt puhutaan ihan keskellä lattiaa. Enpä kerro enempää ettet saa slaagia. Äläkä syytä mua jos sain jotain epäpyhiä mielikuvia sun päähäs. Ainiin ja nää oli ihan tasa-arvon nimissä suoritettuja tapauksia, ei tullu törkeet muijat hieroo kikkiä perseellään :F
ps. enpä ois uskonu :DD
[size=3]note to self: lopeta puhuminen ensimmäisessä persoonassa näistä asioista :G[/size]
---
niomicille ja muillekin Dementationia kritisoineille, määpä kritisoinki teitä, lälläslää!
Siinä missä kaikkien mimmien ei tarvi diggailla miehistä, jotka tulee hinkkaamaan itseään tanssilattialla naista vasten, ei imho kaikkien miestenkään tarvi diggailla mimmeistä, jotka tulee hinkkaamaan persettään dikkiä vasten. Ei siinä mitään, jos jotkut moisesta diggailee, mutta mä ainakin hiffasin Demen pointin. Se on mulle kyllä sitten se ja sama, jos jotkut muut hinkkaavat tosiaan vasten tanssilattialla, vaikka omasta mielestänikin se suht hupaisan näköistä touhua onkin. Niin on varmasti munkin raivopäinen jorailu joidenkin mielestä hupaisan näköistä touhua, joten antaa kaikkien kukkien kukkia. Jokainen on kuitenkin oikeutettu vetämään rajan omaan yksityisyyteen ja koskemattomuuteen, oli sitten mies tai nainen. Ei se tee miehestä jotain traumatisoitunutta LOL :DDD -tapausta, jos ei tyksi perseparkkeeraavista tuntemattomista muijista tanssilattialla.
Että :DDDD vaan teillekin, pojat! :D
[/q]
Talikka :D Enks mä nyt muka selventäny kaikkia näitä pointteja pois. Ei ollu kyse mistään parkkeerauksista vaan yksituumaisista toimista kahden aikuisen välillä. Itse sain ainakin Demen teksteistä semmoisen kuvan, että koko toiminta on PLÄÄÄÄÄÄ, ei saa tehdä! Toki noi räikeämmät henkilökohtaisen tilan loukkaukset sun muut on ihan erikseen. Tää keskustelu kuitenkin lähti kahdesta ihmisestä, jotka hinkkaavat lattialla :F
Enkä mä silleen niinku kritisoinu niinku, sanoin vaan ettei kandee käydä ulkona jne. (ainakaan ulkomail) xDDD
[q]astaroth, 20.3.2009 17:13:
---
Freja, 18.3.2009 20:47:
Taas vedän tähän edellisen suhteeni, mutta siinä oli niin paljon hyvää (kestihän se sen 3,5 vuottakin), että täytyy vähän vielä kehaista ja antaa pisteitä eksälle hänen mustasukkaisuudestaan. Sitä nimittäin ilmeni, mutta jotenkin aika ihanalla tavalla - jos esim baarissa juttelin jonkun tuntemattoman miehen kanssa, eksäni tuli ja halasi minua, tai muuta vastaavaa, eli näytti että "tää on mun", joka oli musta oikeasti vain hyvä asia. Se, että hän näytti ylpeästi kuuluvani toiselle, ja noinkin herkällä tavalla, oli vain aika muikeeta.
---
oliko miehen reaktiot sitten tämän kaltaisia?
[/q]
thx xFDDDDDDD
[q]KooKie, 3.4.2009 18:03:
---
siveys, 3.4.2009 15:47:
Onkohan kukaan koskaan mennyt esim. treffeille pelkästään klubbarissa juttelemisen perusteella? :)
---
Guilty of charged! Nykyinen avomieheni piiritti mua klubbarissa joka topikissa, mistä tahansa aiheesta kaikenmoisilla älynväläyksillä jonkun aikaa, ja pyysi mua lopulta katsomaan kanssaan kehumaansa elokuvaa, jonka oli jo nähnyt aiemmin. Siinä vaiheessa en tainnut edes tietää, miltä jätkä näytti. Ma chérie Kiksu kertoi mulle, että oli heittänyt galleriassa huonoa läppää ko. herran kanssa ja näytti mulle sen galleriakuvat, jotta tunnistaisin sen ensi tapaamisella. :DDD
Älkääkä edes kysykö, miksi mä oikein lähdin tälle tielle. Poikkeaminen yleisistä toimintatavoistani johti erittäin onnelliseen suhteeseen - ja erittäin epäonnekkaaseen wowileskeyteen.
[/q]
Sup hoes! Se on guilty as charged ;P
Muistan kyl ko. ajat hyvin, kun sattui olemaan just samaan aikaan kun törmäsin ukkoon ensimmäistä kertaa paremmin. Sit se selitti jostain nuoremmasta mimmistä ja päässäni alkoi asiat yhdistymään ja sit FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
Mut oltiin sentään kummatkin ihanan kännissä kun tavattiin :D (hesari, remembaa?)
[q]Zeratul, 1.4.2009 22:44:
---
Josssu, 1.4.2009 19:50:
AAAAaaaa hitsi kun olis kivaa olla ihastunut
---
Niin ja näin, jos sattuu olee käsi eikä oo pokkaa tehä asian etenemiselle mitään, tai jos yrityksen kautta selvii ettei niille ihastumisen tunteille oo vastakaikuu, nii ihastuminen voi kyl olla saoiinko aika hirveetä paskaa. Semmonen mollemminpuolinen ihastus vois kyl olla ihan jees.
[/q]
What good is a keyboard if you're unable to write?
"saoiinko"
Kunnon ihastuminen kyl nice, tulee hyvin maaniset fiilikset, or maybe that's just my bypolar acting up :F
[q]siveys, 14.4.2009 00:54:
---
niomic, 14.4.2009 00:50:
These realities can coexist!
---
it is also in the realm of possibilities that I would tap your ass while you are sleeping, but that does not necessarily mean that the next time I see your creamy behind yearning for some tough loving, it would actually happen..
so where is the beef? i need some proof.
[/q]
You are the beholder, you make it real, for you.
[q]-Catarina-, 18.8.2006 22:01:
---
Esa, 18.8.2006 19:08:
Tässä nää suuret sinkkuluukku-elämän salaisuudet perustuen omiin havaintoihini ja kavereiden kanssa käytyihin keskusteluihin.
Samaa/eri mieltä?
- Kun on hiljaista, on hiljaista, ja hiljaisuus jatkuu. Niin vain on.
- Kun on kysyntää (tai olet parisuhteessa), kysyntää on yleensä samanaikaisesti useammalta taholta. Mahdollisesti joudut valintatilanteisiin, jotka voivat olla hankaliakin.
- Jos olet sinkkuluukun asukki ja ajattelet asiaa sekä yrität tehdä asialle jotain, pysyt sinkkuluukun asukkina.
- Jos unohdat koko jutun etkä tee oikeastaan mitään, huomaat kohta olevasi parisuhteessa.
- Mikäli panostat ja olet kiinnostunut toisesta (tai edes vaikutat kiinnostuneelta), et luultavasti ole tämän toisen mielestä kovin kiinnostava.
- Mikäli et oikeastaan tee mitään ja vaikutat vaikka vähän välinpitämättömältä, olet huomattavan kiinnostava ja haluttu.
---
Juuh,noinhan se ikävä kyllä menee*hmph* Tyhmää,jos oot kiinnostunu jostain niin sit et voi näyttää sitä, ku sit on muka liian varma nakki... tai jotain...
[/q]
Niin se vaan on, et kunnia ja pousaus ennen fucking plurperhosia ja rakkautta. Jos ei maistu ni kannattaa ensitöikseen muuttaa jonnekkin muualle :F
[q]Zeratul, 1.4.2009 23:25:
---
niomic, 1.4.2009 23:07:
---
What good is a keyboard if you're unable to write?
"saoiinko"
---
Nytei kyl johu musta, vaan siitä et tää usbi-näpps ei tunnu olevan kauheen yhteensopiva pleikan kaa, tällasella normaalin miehen vauhdilla tuntuu jäävän aika paljo merkkejä lyömättä. Paska kone. :(
[/q]
Apology - ACCEPTED!
[q]KooKie, 12.4.2007 22:14:
---
Janisa, 12.4.2007 20:28:
[--] niin ma muutan Kanadaan!
---
Oli tossa muutama vuosi takaperin Torontosta lätkäjengillinen (tai parikin) jätkiä käymässä täällä päin. Kyllä ne silmänruokaa tarjos, mutta tyhmiä ne oli kuin saappaat. Edelleen mä kallistuisin suomalaisiin (...ja kellistyisin niiden sänkyihin). ;D
[/q]
Ei ollu varmaan senttiikään kiinni siitä et olivat a) lätkänpelaajia b) jenginsä kanssa c) ulkomailla. Torontossa tekis kyllä mieli käydä ja lähellä on käynykki, mut homma jäi Buffalo / Niagara -maastoon :F
Ja eiks Janisa asu nyt nykissä ja just nyyhkytti tyyliin et "onhan siel herkkuu panoo, mut kyl kunnollinen suomalainen mies aina voittaa suhdemieles" tjsp. Sovitaan et kevät sekottaa pään ja esteettisesti miellyttävä anti on aina plussaa >;)
[q]Mönnä, 20.3.2007 18:57:
Varsinkin kun on täysi mahdottomuus tavata muunlaisia miehiä kuin idiootteja ja pilluhaukkoja *hmph*.. vatipäitä suurin osa tyystin
[/q]
Ehkä täs on kans hyvä miettiä et minkälaista kuvaa antaa ulospäin ja missä pyörii, jos vain tämmösiä ehdokkaita on. Ja onko esim. itse aktiivinen asian suhteen vai kattoo mitä tulee just nenän eteen.
Mut pikaista paranemista, kipeenä oleminen on 10x perseemmästä ku sinkkuilu :/
Heppapeput, eiku heppatyttöpeput on kyl kyl! x]
Kuha ei oo liika länkisääri :/
[q]Vampyrella, 30.6.2009 19:57:
---
ezzy, 29.6.2009 11:04:
Yksi esimerkki naisten "vaikeudesta" jälleen :)
---
Musta mielenkiintoista sinänsä, että monet leimaa naisia vaikeiksi, kun itellä taas on päinvastaisia kokemuksia. Meaning, jos sattuu olemaan hyvinkin suorapuheinen ja -sukainen nainen, potut pottuina ja asiat niinku ne on, niin johan on moni mies pelästyny. Mä veikkaan, että jotkut miehet nimenomaan haluaa ns. vaikean naisen. :D
[/q]
Suurin osa ei vaan oikeesti halua kuulla niitä asioita suoraan tai ainakaan niin suoraan. Onhan se muutenkin aika shokki kuin vain pariutumismielessä, tuo suorasukaisuus siis. Ei välttämättä sen takia et siinä ois jotain vikaa, siihen ei vain yksinkertaisesti olla totuttu. Ja kyllähän noi naisellisiksi luetut peruspiirteet kuuluu selkeästi siihen haettuun pakettiin monella. Lisää mysteeriä ja eroja sukupuolirooleissa ja on ainakin jotain mistä marmattaa ;D "vittu kun ei voi koskaan sanoa suoraan, pitäis kai vaan jotenkin telepaattisesti tietää!"
[q]Jone, 22.11.2007 17:12:
---
ezzy, 22.11.2007 17:04:
Why hello there!
---
Todistaaksesi että oot valmis tähän suhteeseen mulla olis sulle yks pieni koe.
Tsekkaa toi koko seitsemän ja puoli minuuttia putkeen full screeninä, äänet lujalla ja metrin sisällä ruudusta. Jos siihen pystyt, niin puhutaan.
[/q]
Not bad, odotin kyllä viimeiseltä 30 sekunnilta liikaa, kunnon kliimaksia :/
[q]ravec, 22.1.2009 17:49:
Tapaileeko porukka toisiaan, jotka oikeesti kirjoittelee tälle palstalle?
[/q]
Veikkaisin, että hyvin vähän jos ollenkaan, ainakaan pariutumismielessä. Tähän ei lasketa sinkkuluukku-iltoja ja aikoinaan olleita sinkkuluukkubileitä.
Mutta tiedän varmasti että privoissa tapahtuu senssailua ja täältähän ne sinkut bongaa jos ei muuten ;)
[q]Lyylikki, 8.7.2009 10:58:
Millä mitataan suhteen onnistuneisuus? Onko eroon päätyvä suhde aina epäonnistunut ja merkitseekö se, että suhde murenee vasta toisen puolison kuoltua, hyvää suhdetta?
[/q]
Silleen et on *yritetty, oltu rehellisiä, keskusteltu, oltu täysillä mukana ja ymmärretty lopettaa jos jatkamisen edellytyksiä ei oikeasti ole (eikä vaan jääty jumittaa). Se et miten pitkään rypäisyyn tämä kaikki riittää tietyn pariskunnan kohdalla onkin sitten hyvin vaihtelevaa :)
Ei mun kuihtuneet tai väliaikaiset (määräaikaiset;) kaveri-/ystäväsuhteetkaan oo mitenkään epäonnistuneita, tosin ei ehkä kaikki onnistuneitakaan :P Kaikelle on aikansa ja paikkansa.
Muuten kyllä tuen täysin sentimenttiäsi, eli joku ihminenkin nyt tähän mukaan eikä jauheta vaan paskaa :D!
* Nämä eivät toki välttämättä meinaa samoja asioita ja samoissa määrin suhteen eri osapuolille ja ulkopuolisille tarkkailijoille :P Ja se et ollaan oltu rehellisiä ei nyt meinannu sitä ettei ois esim. koskaan petetty suhteen luottamusta, ppl fuck up, it's natural, deal with it :F
[q]Meke, 11.2.2009 18:30:
Miksi näin:
Tyttö pyytää ulos, treffit peruuntuu tytön toimesta ja hän siirtää ne seuraavalle viikolle.
Tytöstä ei kuulu mitään, tyttö onkin jo varattu. Ei sitten päässyt koskaan treffeille asti. Kaikki alle viikossa.
4 kerta kun näin käy.
Nopeat syö hitaat
[/q]
Mitä kautta saat näissä tilanteissa tiedon siitä, että tyttö onkin jo varattu? Jos siis tytöstä ei kuulu mitään. Vai missasinko jotain?
[q]2la, 24.5.2009 20:17:
---
niomic, 24.5.2009 20:02:
No voin taata et mäkin voisin sanoa vaik et "mennääks meille panee" semmosella ilmeellä, äänenpainolla ja kehonkielellä, et kyllä siinä vähänkään ajatteleva feidais :) Aktiivinenkin voi olla just siinä määrin et se passiivisuus korostuu sen pienen aktiivisuuden takia.
---
Ok, niin kai. En oo koskaan nähnyt mr. Zeratulia naisenmetsästyspuuhissa niin en tiedä onko perusnegistelyvaihde silloinkin silmässä. :D / :(
[/q]
En ole minäkään, mut tokkopa siinä nyt ihan dramaattista muutosta tapahtuu :G
[q]
(tosin miten tuollaiseen kysymykseen voi vastata muuten kuin feidaamalla?)
[/q]
No kai siinä nyt on jotain lämpätty / aktivoiduttu etukäteen, ettei tuu ihan puskista ja se toki lisää tilanteen ristiriitaisuuteen, sanat kertoo ihan toista tarinaa.
[q]
Kumpana osapuolena? ;)
[/q]
Ainakin ristiriitaisena osapuolena, ehkä kohteliaisuuden tai jonkun muun toissijaisen sosiaalisen rakenteen yllyttämänä. Ehkä jopa pinnallisen uteliaisuuden.
En keksinyt nyt yhtään esimerkkiä, missä olisin ollut toisella puolella em. tilannetta, mutta uskoisin näinkin tapahtuneen.
[q]siveys, 21.1.2009 22:15:
miksei pelasteta kaikkia heti vaik muka edustetaan semmosta maailmankuvaa et pitäis pelastaa
[/q]
Koska se ei ole hyödyllistä saatika tehokasta ja uskoisin että varsinkin nykyään jopa yksittäisen ihmisen käsitteellisen maailmanhahmotuskyvyn ja vuorovaikutusälykkyyden saavuttamattomissa. Ihmisen on eläimenä pääosin hyödyllistä ja järkevää huolehtia itsestään ja lähipiiristään. Tähän huolehtimiseen löytyy mitä erilaisempia instrumentteja, joista osa on selkeästi muille epäedullisia.
Mä voisin jopa harkita kunnon humanitaarista avustusta vaikka missä, jos ruvettais puhumaan globaalilla tasolla rankoista syntyvyyden rajoituksista, jengiä kun on yksinkertaisesti jo liikaa. Liikaa suhteessa meidän teknologiaan ja myös todennäköisesti suhteessa ihmisen järjestäytymiskyvyn alkeellisuuteen ja liian suuriin yhteisöihin. Mutta, syntyvyyden rajoittaminenkaan ei ole ihmiselle eläimenä (ja yksilönä) hyvä juttu. Siinä voi kärsiä juuri sinä ja lähimmäisesi, se ei yksinkertaisesti käy!
Olkoon tämä viimeinen superOT omalta osaltani, jatketaan OT-jatkoissa jos jaksetaan :)
[q]Freja, 18.3.2009 20:47:
---
Jone, 18.3.2009 20:06:
Kun jostain toisesta ihmisestä välittää, niin keksin äkkiseltään 20 kivempaakin tapaa osoittaa se kuin minkäänasteinen mustasukkaisuus. Jos se on jonkun hankalaa hanskata, niin mun mielestäni vika ei ole mun tavassani ajatella.
---
Ja mä lukisin tän vaan luottamuksena
Taas vedän tähän edellisen suhteeni, mutta siinä oli niin paljon hyvää (kestihän se sen 3,5 vuottakin), että täytyy vähän vielä kehaista ja antaa pisteitä eksälle hänen mustasukkaisuudestaan. Sitä nimittäin ilmeni, mutta jotenkin aika ihanalla tavalla - jos esim baarissa juttelin jonkun tuntemattoman miehen kanssa, eksäni tuli ja halasi minua, tai muuta vastaavaa, eli näytti että "tää on mun", joka oli musta oikeasti vain hyvä asia. Se, että hän näytti ylpeästi kuuluvani toiselle, ja noinkin herkällä tavalla, oli vain aika muikeeta.
[/q]
*pukes* plurroverload :D
En kyl tiedä laittaisinko tuota ensinnäkään mustasukkaisuuden piikkiin, ellei tule sitten _aina_ kiehnäämään ja estämään järkevän kanssakäymisen toisen henkilön kanssa. Ehkä siinä vain selvennetään tilanne toiselle osapuolelle varmuuden vuoksi ja kans aiheutetaan muikkisväreitä näköjään ;PP
[q]Wolverine, 1.2.2009 18:26:
---
opmdevil, 1.2.2009 16:55:
Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.
Mä: Moi
Se: No moi
Mä: Käytkö sä täällä usein?
Se: En
Mä: No, missä sitten yleensä käyt?
Se: Enpä juuri missään.
Mä: Tykkäät siis niinkusta viettää koti-iltoja?
Se: Voisi sen noinkin sanoa. Mene pois.
Täytyy niinkusta näin seuraavana päivänä tilannetta analysoineena todeta, että omasta puolesta homma meni suhteellisen hyvin ensimmäiset 15 sekuntia. Sen jälkeen täytyy sanoa, että homma vähän niinkusta meni pieleen.
---
haha "käytkö sä tääl usein?" :D
pakko nostaa hattua et kehtasit heittää tommosen kliseen, jos olis käyny hyvä tuuri se muija olis ottanu ton huumorilla mut toi "En" oli aika kylmää.
[/q]
Kylmää? Miten siihen pitäis vastata, jos et tosiaan käy siellä tahi muutenkaan ulkona usein tai about ikinä?
[q]Epailija, 25.3.2007 21:55:
---
hallucinogen, 25.3.2007 21:52:
Tai sit vaan pyytäis jotain kaveria jeesaamaan sen naisen metsästämisessä :D.
---
Tosin ensin pitää esittää itselleen seuraava kysymys:
"Haluanko olla sellaisen naisen kanssa, joka metsästää varattuja miehiä?" =P
Henk. koht. koen tuon aika suurena turn offina.
[/q]
Perspektiivijuttui - ehkä se vain metsästää miehiä ja sinä satut olemaan varattu, so what. Mut mä oon aina kannattanutkin vähintään mielikuvamaailmassa sitä et uusi hyvä suhde + yks dumpattu on parempi kuin yksi turvallinen / mitäänsanomaton suhde + yksi sinkku. Tosin moraaliporttien vartijat ovat siinä mielessä aina hyvillä jäljillä tuodessaan esille motiivien tärkeyden. En kannata sitä, että olemassaolevia suhteita tieten tahtoen rikotaan vaikka oman egon pönkittämiseksi, mut puhtaammilla jauhoilla on mun mielestä kaikilla oikeus tavoitella omaa onneaan - vaikka toisen suhteen kustannuksella.