SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Morrowe, 16.8.2006 13:12:
---

Ennen kuin joku ehtii niin sanotaan se, että sekään ei ole mun mielestä hyväksyttävää, että on fuckbuddy tai harrastaa yhden illan juttuja kun treffailee jotain, noi jutut voi laittaa siks aikaa jäihin kunnes tietää miten etenee deittinsä kanssa. Vaikka mitään ns "omistajuutta" ei treffeillä olekaan niin on mun mielestä kohteliasta ja toista kunnioittavaa olla tekemättä sellaisia asioita deittien aikana mitä ei tekisi parisuhteessakaan. Tällainen ihminen antaisi hyvän ja luotettavan kuvan mun silmissä.
---

No, onhan tuossakin pointtia. Mutta itselleni tärkeää on, että molemmat ovat vaan samalla aaltopituudella asiasta. Ettei toinen hulmuttele menemään miten sattuu, ja toinen luule löytäneensä "sen oikean".
[/q]

Eihän asiaa nyt voi suoraan tolleen vertailla? Kyllähän kummatkin voivat kokea löytäneensä tai ainakin hakevansa sitä 100% mätsiä, toinen vaan saa seksiä muutenkin ja toinen ei >;)? Ongelmana on tosiaan just toi yltiörehellisyys ja kaiken kertominen. Just se kertomattomuus voi saada teidät sille samalle aaltopituudelle, ihmiset kun tulkitsevat asioita niin eri tavoin ja varsinkin ihanat naiset vetävät vähän liian helposti johtopäätöksiä / olettavat asioita. Tämä nyt on lähinnä itselleni kirous, koska käsittelen asioita yleensä pääosin eksplisiittisesti, jolloin oletuksille on vähän eri tavalla (lue: vähän) tilaa.

[q]emuli, 16.8.2006 13:41:
Se on kyl tosiaan jännä, että välil on niitä hiljasempia kausia, ja sit kun törmää yhteen kivaan tyyppiin, niin niitä yhtäkkiä ilmestyykin enemmän vaikka ei eti edes eti ketään muuta.
Ihmeellistä aikaa toi kesä
[/q]

Yleensä myös näkyy selkeästi päällepäin, että olet löytänyt jonkun sydämenpampattajan. Samoin alkaa satamaan semmoset feromonikylvyt, et äijät kiinnostuu tietämättäänkin :) Kesäl on toki muutenkin suomalaisilla erikoista kun melatoniinitasot kärsivät huomattavasti ja muutenkin välittäjäainetasapainot muuttuvat aika selkeästi synkempiin vuodenaikoihin verrattuna. Toki paljas ruskettunut pinta voi myös vaikuttaa siihen et jengil on henkinen erektio päällä hieman normia enemmän >:P Mut kohta se on ohi, ni ei tarvii hätyytellä hottiksia koko ajan irti :D! Hyvää syksyä kaikille!

[q]Amokk, 18.8.2006 11:59:
Morrowe, 18.8.2006 11:49:
Niin, no lähinnä pointtina oli tuo "ei osaa olla oma itsensä"-lause... että jos on niin *sydän* johonkin että on vaan koko ajan perhosia masussa, niin ei siitä sitten varmaan osaa mitään kovin hyvää suhdetta ruveta rakentamaan.
---

En ymmärrä. Mielestäni juuri silloin osaa, ja haluaa, olla oma itsensä. Tietysti jotkut voivat yrittää olla jotain muuta ihastuksensa seurassa, mutta mä en käy sillä tavalla. Vai mitä tarkoitit?

---
Herskakin varmaan antaa hyvät fiilikset, mutta ei sitä pidemmän päälle pysy pinnalla. :)

---

Voi lol mikä vertaus :D
[/q]

Käsittääkseni juuri tuo herskavertaus selventää pointin aivan täydellisesti. Eli olet kyllä oma itsesi, herskoissa. Ymmärsitkö nyt :)?

Olen myös ollut semmoisessa suhteessa missä on juuri pyritty aina näkemään harvemmin ja pääosin hyvis fiiliksis -> siten tavallaan aina herskoissa. Onhan se aika jees, mutta ei semmosesta tosiaan pidemmän päälle todnäk mitään toimivaa tuu, narkkareita kun ovat.

[q]Zapa, 21.8.2006 09:45:
---
hallucinogen, 21.8.2006 08:42:
Kyllä naiseen on pakko löytyä joku yleispätevä manuaali miten saa selville nää tyypillisimmät toiminnot ja miten niissä tilanteissa tulee toimia. Nainen on kuin Windows, koskaan ei tiedä milloin se bluescreen hyökkää ja vikasietotila on joka päiväistä.

---

Kannattaa suosia Linux-tyyppisiä naisia, toimii takuuvarmasti ja loogisesti.
..
.
.
.
.
..
Häh, onko semmoisia olemassa?#!? No ei todellakaan
[/q]

Niitten kans on sit se ongelma et jos haluu mitään simppelimpääkin toimii, ni joutuu konffaa niin saatanasti ja sit kaikki muut samanhenkiset äijät sanoo et "no se on niin ez, sanot vaan tytölles et sen pitää kävellä käsillään takaperin tuulimyllyyn, jolloin sil tulee semmonen erikoinen sensaatio ja sit ajelet sitä forcella läpi ni homma pelaa k?"

[q]domi, 21.8.2006 10:01:
---
niomic, 21.8.2006 09:57:
Niitten kans on sit se ongelma et jos haluu mitään simppelimpääkin toimii, ni joutuu konffaa niin saatanasti ja sit kaikki muut samanhenkiset äijät sanoo et "no se on niin ez, sanot vaan tytölles et sen pitää kävellä käsillään takaperin tuulimyllyyn, jolloin sil tulee semmonen erikoinen sensaatio ja sit ajelet sitä forcella läpi ni homma pelaa k?"

---

Suurin osa ainakin kokemukseni mukaan naisten ns. loogisista jutuista on verrattavissa perse edellä puuhun kiipeämiseen.

EDIT: tietty jos jätkä on sellanen puuhelmisaatana, jolla ei oikeesti oo muutakuin ne tissit silmien eessä, niin tottakai kaikki kuulostaa hänestä loogiselta, mut kun siirrytään vähän vaativimpiin yksilöihin, jotka osaavat ajatella, niin OH MY GOD, heti ongelmia.
[/q]

Nah, I'm more of an assman myself, thnx for teh tips.

[q]Lyylikki, 19.12.2006 16:55:
---
Billow, 19.12.2006 14:25:
[klip]Kahden ihmisen luottamus on vaikeatta saada nykypäivänä, jos suhteessa olevat ihmiset on toisille rehelisijä.[klip]

---

Pitikö olla, että eivät ole rehellisiä? Muutenhan tuossa ei mielestäni ole päätä eikä häntää tuossa lauseessa.

Sinällään kyllä itse olen ainakin saanut semmoiset elämisen eväät, että luotan ihmisiin ja puheisiin aika helposti. En myäskään ole saanut nenilleni, ainakaan niin, että siitä isot traumat olisi jäänyt. Joskin toinen puoli tästä on sitten se, että eipä tule luikuria lasketeltua, vaikka uusia ihmisiä tapaankin. Inhottaa, kun pitäisi esittää koripalloilijaa tai jotain muuta, jota ei ole.
[/q]

Rehellisyyskin voidaan käsittää niin monella tavalla. Itse en ainakaan usko pahemmin semmoiseen rehistelyyn, missä pitäisi muka kaikki mielestään purkaa. Vai meinattiinko tässä nyt semmoista rehellisyyttä, ettei petetä suhteen luottamusta :)? Eli ei tarvii olla rehellinen siitä mitä sairauksia ja ajatuksia päässä liikkuu per sé?

[q]bubbelgum, 14.1.2007 18:01:
Joopa joo... HYVIN pitkästä aikaa tuli vastaan sellanen tapaus jonka kanssa tää tyttö vois ehkä halutakkin poistuu täältä luukusta tonne toiseen. Mutta mutta... Enpä jostain syystä uskalla olla kovin toiveikas.

Todennäkösesti siinä käy niin että tästä ei tuu muuta kun pikaromanssi. Mutta jos kuitenkin? Jos uskaltais edes toivoa...
[/q]

Do not trust to hope. It has forsaken these lands.

Toki voi olla realisti ja itsensä tuntien arvioida tilanteita, mut on mun kirjoissa ainakin aika huono alkaa manailee ja löytää ongelmia heti alkuun (ja joo teen tätä myös itse erittäin paljon :)

[q]Anselmi, 17.3.2007 09:34:
---
plink, 17.3.2007 08:54:
kaikki tässä maailmassa tavottelee vaan omaan etuaan. ehkä jossain UNICEF:ssä voi olla niin, et tarjotaan muille jotain sen varjolla, et ite kärsii.:)

---

Aivan kun tuo olis joku vitun sääntö että näin olisi. Vaikka päivän sana taitaa olla "mulle kaikki heti",
niin kyl se jättää jokaiselle ihmiselle tahdon vapauden valita että josko näin olisi, eli miten haluaa toimia. Kyllä ainakin itse olen elämässäni tullut näkeneeksi muuallakin kuin UNICEF:ssä ihmiisiä jotka ovat toimineet niin että tarjoavat muille, vaikka se on heiltä itseltä pois.
[/q]

En oo ikinä ymmärtäny tämmöstä maailmankuvaa missä jotku muka uhraa ittensä ohi oman tahdon.

Se, että väännät paljo duunia epätoivoisessa paikassa paskalla palkalla auttaen toisia ei tee susta yhtäkkiä yksilöä, joka ei hae omaa etua / mielihyvää / toteutumista. Miks ihmeessä te luulette et ne henkilöt on niissä hommissa?

Toki on myös paljon jengiä, joille ei muiden auttaminen / hyvinvointi ole kovin tärkeätä. Ei ne kuitenkaan kansoita mitään täysin poikkeavaa tahdon paradigmaa.

Eipä tuota kuviota sotke pahemmin muut kuin tietyt mielisairaudet, aivovammat, huumeet/lääkkeet/kemikaalit.

[q]KooKie, 20.3.2007 21:18:
---
ALIEN, 20.3.2007 21:12:
sääliks käy kaikkia niitä leukavammaisia pikkupimperoita, jotka yrittävät tollaisia tyydyttää. Varmaan paikat aika... eiku! ai niin eihän dataajille heru ikinä!

---

Ei niin, mä runkkaan salaojaputkella.
[/q]

This just in! Rooms at the luxurious hotel Kämp now only 120 EUR if you use your Diner's Club card.

Be sure to take your laptops and massively toned legs - workout balls and toys are on the house.

[q]kilobitti, 29.3.2007 12:08:
---
hallucinogen, 29.3.2007 10:58:
Kyllä se puku vaan tekee miehen :). Mun mielestä on aina mukavaa kun on joku oikea ja hyvä syy laittaa puku päälle :).
---

Lisäksi tuntuu kummalta kun ei voi flirttailla edes sitä vähää söpöjen hippitsubujen kanssa kun on puku päällä xD
[/q]

Toi on kyllä monella tasolla aika sad :( Itse huomannu myös monesti, että tietyissä hipimmissä(miten näitä nyt yleistäis :D) porukoissa missä hengaillut välillä katsottiin heti aika huonolla / oudoksuvasti jos joku piirin laidoilla oleva tuttu tuli käymään hyvä puku päällä. Mut siinä vaan näkyy et kuinka syvällä ennakkoluulot ja yleistykset on vaikka missä piireissä. Pukuhan on kokoomuslaisten oikeistoporvarisikojen (yli)kansallisvaate, zzz.

[q]siveys, 7.7.2009 23:31:
Rupesin eilen kelailemaan vakituisen, monogamisen parisuhteen mahdollisuutta omassa elämässäni.. Sillain ihan aikuisten oikeasti.. En ainoastaan sellaisella täysin hypoteettisella tasolla..
[/q]

Hyvä että olet päässyt jo edes vähän "eteen"päin tässä asiassa. Tiedät kuitenkin varsin hyvin, että näitä asioita voi helposti pyöritellä maailmanloppuun asti (eli viel pari vuotta), mutta harvemmin siitä vääntelystä mitään erikoisia revelaatioita tulee. Suosittelisin siis, että alat toimimaan mahdollisimman pian. En nyt painosta heti suhteeseen, mutta suhdehistoriaasi jonkin verran tuntien en usko että sulla on kovin hyvää käsitystä mitä _oikeasti_ haet kunnon intiimistä ja virikkeellisestä parisuhteesta. a) edellinen suhde tosiaan kesti pitkään b) sen takia vakavia suhdeyritelmiä sinulla ei ole voinut olla kovin montaa ja c) olet varmasti muuttunut vuosien saatossa. Suhteissa, lyhyissä ja pitkissä, oppii aina itsestään, toisesta osapuolesta ja ehkä esim. lähipiiristään asioita, joita en usko olevan kovinkaan helppoa oppia kokematta niitä. Voi olla että tulee paljon pettymyksiä ja mielikuvia murtuu. Voi harmi, tuli sentään jotain muuta kuin lisää teoretisointia ja mallailua :P

Välillä on hieman pelottanut näiden sun pohdiskeluiden pohjalta, että olet tehnyt koko tästä suhdejutusta aivan liian käsitteellisen, filosofisen ja yleväisten mielikuvien viidakon ja täten vääristänyt koko homman ihan päälaelleen. Live a little. Tai sit voit vaan pohtia asioita loppuelämäs ja oot mun kirjoissa ainakin aika samalla tasolla kuollessas kuin nyt :)

Kriteereihin kyllä vaikuttaa jossain määrin myös se, minkälaiselle aikavälille ja mihin tarkoitukseen sitä kumppania ollaan realistisesti hakemassa sillä hetkellä. Tämäkin voi toki muuttua nopeasti sen jälkeen kun kumppani on löytynyt, eli tokkopa tuota nyt kannattaa niin paljon tapittaa, ellet ole jonkin hakukoneen kautta jengiä hakemassa :)

Voisitte ottaa Jannen kanssa vedonlyönnin et kumpi on ekana ollu 6kk parisuhteessa (toki tietynlaisin vaatimuksin :P).

[q]Janisa, 13.4.2007 22:09:
---
niomic, 13.4.2007 09:27:
---

Ja eiks Janisa asu nyt nykissä ja just nyyhkytti tyyliin et "onhan siel herkkuu panoo, mut kyl kunnollinen suomalainen mies aina voittaa suhdemieles" tjsp. Sovitaan et kevät sekottaa pään ja esteettisesti miellyttävä anti on aina plussaa >;)

---

Yritatko sa nyt vahentaa suomalaismiesten propseja tolla postauksellas...? Kertaakaan en oo panoista puhunu -lahinna alykkyydesta, tavoista ja kayttaytymisesta.

Nimim. Kylla kevat on ainakin mun paan sekoittanut...
[/q]

Ei ollu tarkoitus mitenkään dissata suomalaisia miehiä, ainakaan tässä kontekstissa. Ennemminkin hain takaa sitä, että NYCin suurkaupunkialueella on lähes 4 kertaa enemmän jengii ku koko Suomessa - luulisi et ~9 miljoonan miehen joukosta löytyis pari, jotka pärjäis suomalaisillekin >;)

[q]KooKie, 24.4.2007 10:17:
---
$, 24.4.2007 10:11:
---
KooKie, 24.4.2007 10:05:
---
$, 23.4.2007 19:55:
[--]
Haluaisin kivan tyttöystävän joka ei pelkää terroristeja eikä lintuinfluenssaa.
[--]

---

Ennen en niinkään, mutta mua alkoi just pelottaa, pitäisköhän KRP:lle ilmoittaa tällaisista hepuista...?

---

Mä viihdyn Beirutissa ja Lähi-idässä sekä pidän luonnonvaraisista linnuista.

---

Explenation acceptable! Mun deittiCV:ssä lukisi, että etsin jätkää, joka ei pelkää BSE:tä. Tosin ei siksi, että pitäisin lehmistä...
[/q]

Mon cheri, BSE oli lopulta niin chilli pisara et CV:s perusteel oot pelkkä lälläri! Joku parisataa jannuu sai roskan - varmaan enemmän jengii viiltelee jouluna Suomessa ranteensa vuosittain.

I myself, am more into real apocalyptic shit like African Killa Beez and black holes filled with supernovas and quasars. So dust off your Supastars and get with the program!

[q]Nexus__69,
*k-klips*
Urpo mikä urpo..
[/q]

En nyt oikein saanut selvää, että tekikö miehestä urpon se että tunteet katosi (right) yhtäkkiä vai jokin muu?

Itse kyl tuen vähän chillimpää otetta vaikka kokisikin olevansa ihastumassa. Näin säästyy siltä, että ei itseään upota niin mielikuva- kuin reaalitasolla hetken innostukseen olettaen siitä jotain pidempää. Tämä on toki hyvä tehdä selväksi myös toiselle osapuolelle. Vaikka ihan vaan et välttää toiselta puolelta sen mahdollisen väärinkäsityksen, ettei itseä muka kiinnostaisikaan _niin_ paljoo. Rauhassa otettaessa ehtii kans olemaan itsensä kanssa rauhassa ja kokea minkälaisia fiiliksiä tulee; Saman rauhan saa myös toinen osapuoli ja niistä omassa rauhassa tulleista fiiliksistä rakentuu kuitenkin mun silmissä se oikea mahdollisen suhteen tulevaisuus. Jos on koko ajan innostuksensa vaikutuspiirissä, se sotkee / vaikuttaa liikaa.

[q]Janisa, 10.9.2007 21:59:
Ma teen teille nyt paljastuksen (koska olen hoperolla paalla ja kadun tata varmasti myohemmin):

Jos olisin Suomessa, olisin mita luultavammin juuri tata luukkua hyvaksikayttaen, ottanut yhteytta eraaseen vapaaseen herraan.

Mites tan nyt haluis pukee sanoiksi ettei mua ihan vaarinymmarrettais... Taalla on vaan joku, jonka postauksia olen pitkaan lueskellut ja mita enemman niita lueskelen, sita enemman mua kutkuttaisi joskus ottaa haneen yhteytta, silla hanella vaan tuntuu olevan hirvean samanlaiset ajatukset, arvot seka kiinnostuksen kohteet.

Tama talla eraa. Joku ajattelee ehka juuri sinua.
[/q]

Kiusaamista :] Sul on melkeen säpinää, mut ei kuitenkaan :*

Mietin vaan semmosta, et jos henkilö on täältä tavoitettavissa, niin etkö voisi hakea kontaktia jo nyt, netin välityksellä? Näkisi paremmin, miten synkkaa ihan kahden kesken jutustelu. Voihan sitä porukkaa tökkiä ihan tutustumismielessäkin, eikä tarvii mitään pidempiä syvempiä hakea het alkuun

[q]Freja, 6.4.2009 08:45:
---
niomic, 6.4.2009 08:42:
---
Freja, 6.4.2009 08:08:
---
thomas, 5.4.2009 23:01:
---
Meke, 5.4.2009 22:30:
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa. Olikohan tämä toka kerta tänä vuonna kun käy näin.

Onneksi olen jo humalassa ettei tarvi alkaa ryyppään vitutukseen

---

naiset...

---

Äläs nyt yhtään ku o tollasia miehiäkin! :D

---

Äläs nyt ite heti käännä, se on yks sukupuoli kerrallaan joka on syyllinen! Eli nyt taas naiset ;P <3

---

Ja nyt rupeet sanoon et mä en sais sanoo jos miehis on vikaa? Miehet.
[/q]

Eiq anna mein olla vähän aikaa on top, ku muuten ollaan kategorisesti siampia kuitenkin ;D

[q]vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)
[/q]

Aika vaikea suhtautua tähän jo ihan lähtökohtaisesti kun itse tekijä ja esiintyjä toteaa videon noloksi. Miksi tehdä ja laittaa nolo video itsestään nettiin ja vielä harkita sitä deitti-ilmoituksen kylkiäiseksi? Vai onko kyseessä taas tämänlainen ennalta nöyrtyminen ja vähättely, tyyliin "no mä vähän tolleen nolosti tanssahtelin", et jos jonkun mielestä se on noloa, ni ne toteaa et "joo olihan se noloa", mutta diggaajat sit kelaa et onpa symppistä ja "ei ollu ollenkaan noloa"? Näinhän vältetään lähes täysin negatiivisen palautteen mahdollisuus.

Persoonallisuudesta varmaan kertoo myös jotain tuo editoinnin laiskuus. Henk koht oisin jättänyt nuo kotonajammailut pois, eivät oikein sopineet hengeltään tai tyyliltään muihin kuvauspaikkoihin. Tuohon treffiaspektiin liittyy aike selkeästi myös kysymys siitä, saisiko mahdollinen treffikumppanisi tai edes parisuhdeparisi nauttia samanlaisista esityksistä luonnossa? Ja luonnossa on nyt tosiaan jossain larun kaltsilla, ei bileissä :P

Sinähän sen toivottavasti parhaiten tiedät miten hyvin tuo kuvaa muuten persoonallisuuttasi ja olemustasi. Tai ehkä hyviltä ystäviltä saisi kommenttia (mikäli osaavat rakentavaa kritiikkiä antaa :)

Propsit kuitenkin yrityksestä, enkä näillä kritiikeilläni suoranaisesti vastusta videon käyttöä myös deitti-ilmoituksen ohessa. Erikoisuudesta voi olla hyötyä, mutta en ihmettelisi, jos joillekin tulee semmonen fiilis että olet laittanut erikseen videon kylkeen "hei mä osaan tanssia..."

[q]Vampyrella, 19.1.2009 19:29:
---
niomic, 19.1.2009 18:20:

Menemättä tässä nyt hirveesti syvemmälle, niin itsekusetushan on yksi huomattavista yksilön henkisistä voimavaroista, varsinkin jos sen osaa hyvin.

---

Hienoa, että moisen osaat...
[/q]

Siis en osaa ja siitä oon kateellinen!

Ja ajattelu on fantsuu ja kliffaa :P Siveyksellä vaan on tommoset tyhmät ajatteluaivot, jotka aina vaan jauhaa ja mul kans mut paljon nihilistisemmin ku oon vielä niin nuori ja kylmä :D

[q]titi, 21.7.2008 01:56:
Ja ei ole edes ketään kelle kiukutella aamulla kun tuli valvottua liian myöhään.
[/q]

Jos toi nyt on huono puoli sinkkuudessa, ni eipä oo kovin lupaavaa olla parina, jos on heti whinet odotettavissa asiasta, johon ei ollu osaa tai arpaa. Joku läppäjätkä voi toki totee et tämmöstähän ne kaikki whinet on naisilta, mut en ihan allekirjoita >;)

[q]Mutta ehdottomasti samaa mieltä saa tehdä just sellasta ruokaa kun haluaa, chili ja valkosipuli tervetuloa takaisin elämääni...<3 [/q]

Minnes chili ja valkosipuli häviää suhteessa? Eikai tää vaan oo semmosia et "ei voi syödä valkosipulii ku sit henki ei tuoksu Retardexille ja sit ei voi pusutella rakastaan"? Jos jää valkosipulista kiinni, ni aika heikoilla mennään muutenkin.

Ja tosiaan, liian hyvännäköiset ja mukavat tyypit on huonoja just siinä ettei ne tunnu yhtä turvallisilta valinnoilta ku vähän alemmat standardit täyttänyt. Ehkä tällä on jopa jotain tilastollistakin korrelaatiota olemassa, mutta eiköhän pääosin ole kyse huonosta itsetunnosta / muista epävarmuustekijöistä.

[q]Vampyrella, 25.2.2009 12:20:
---
siveys, 25.2.2009 00:48:

Uh.. :( Mun pitää ihan oikeasti nyt puolustautua sillä, että mä oli ihan pimeän väsynyt päivällä ja kirjottelin näköjään ihan mitä sattuu.. Niille, jotka tuntee mut sanoo varmaan jotain se, että mä lähdin töistä kotiin jo viideltä, 8 tunnin työpäivän jälkeen.

---

Oivoi. Tiedän kyllä omakohtaisesta kokemuksesta, että 8 h työpäivä on vallan lyhyt, joten sun on täytynyt olla siis väsynyt.

Your sin has been forgiven.
[/q]

Ei kuitenkaan "sins" ;P

O