SINKKULUUKKU
[q]wiwi, 9.2.2008 21:50:
---
MissKoo, 8.2.2008 08:12
Nyky-yhteiskunta luo hirveät paineet, että ainot oikea tapa elää on parisuhteessa. Ne jotka on sinkkuja ja kehtaavat vielä jopa pitää siitä, ovat jotenkin viallisia tai outoja. Mäkin olen vuosikaudet miettinyt mikä mussa on vikana mun en mahdu tohon muottiin, mua rupee aina vaan ahdistaa ja ärsyttää kun seukkailen. Ja sit kun olen sinkkuuntunut olen huokassut helpotuksesta miten ihanaa olla taas vapaa.
---
Oon niin samaa mieltä! Olen aina kokenut enemmän olevani "sinkkuihminen", en vaan ole keksinyt että minkä takia kaiken pitäisi tähdätä seurustelukumppanin löytämiseen. On ollut ahdistavaa kun joka puolella toitotetaan, että parisuhde on sitä oikeaa elämää ja joka ei siihen pysty on jotenkin viallinen. Joku on päättänyt, että elämä ilman parisuhdetta on sinkkuilua, jonka pääasiallinen sisältö ja tavoite on sinkkuudesta eroon pääseminen. Huoh. Mun kaikki aikasemmat suhteet on olleet lyhyitä ja sisällyksettömiä ja näin jälkeenpäin ajatellen olen vain ajautunut niihin, kun on jotenkin tuntunut siltä että se kuuluu asiaan.
[/q]
Tiedän etten varmaan ole teidän elämänne näkökulmasta joka puolella, mutta itse en ole tämmöstä tuputtamista pahemmin kokenut. Tietyt realiteetit tulee vaan vastaan kun on jo 20:n toisella puolella, ni esim. männäviikon tupareissa olin about ainoa sinkku ja jengii oli kuitenkin illan aikana lähemmäs 30, kaikki ~samaa ikää. Pari vuotta ni tos jengissä on varmaan 5 lasta aluillaan tai jo putkahtanut :p Hauskaa et tulee jo tässä iässä vähän semmonen viimeinen mohikaani -fiilis.
Ainoat asiat mitkä oikeastaan erikoisemmin mietityttää sinkkuudessa on juuri tämä kaveripiirin muuntautuminen ihan erilaiseksi ja se fakta, että helpompi on kahden ihmisen hankkia iso kiva koti ja tarjota toisilleen turvaa mikäli pääsee esim. kortistoon tjms.
[q]Freja, 14.9.2007 18:34:
---
Verano, 12.9.2007 23:32:
---
Lyylikki, 12.9.2007 20:55:
-klips
---
Lyylikki, mä luulen et meidän tarttee lähtee yhdessä tekee parit täsmäiskut Helsingin yöhön. Katotaan sitä Vaasaa sit sen jälkeen.
---
Vaasas ne kaikki hyvät miehet on joko varattuja tai si psykoja. Siks mä sieltä lähdinki. :D
[/q]
Äläs nyt. Täällähän on niin tasapainosia ja ihquja miehiä!
[q]siveys, 14.4.2009 00:45:
---
sativa, 13.4.2009 21:04:
Oon lähinnä havainnut, että siellä käy myös paaaaljon vapaampaa (boheemi?)elämää viettäviä, mukavia, elämänmakuisia ja ennenkaikkia fiksuja ihmisiä. Väärinymmärrettyjä ihmisiä.
---
Missäs baareissa sä käyt? Mäkin voisin käydä tällaisissa.
[/q]
No hippibaareis hölmö, itehän sen jo tavallaan sanoit edellisen avautumisesi ohessa.
[q]Lyylikki, 21.4.2008 19:15:
Tarviisin miehen rassaileen mun fillaria. Ei jotenkin itseäni kiinnostaisi likaantua ketjurasvaan kyynärpäitä myöden, en edes tiedä mitä laittaisin päälleni. Muutenkin saattaa mennä aika munkilla joku vaihteitten säätäminen. Mut minkäs tekee, ei nyt vaan saa irroitettua tässä rahatilanteessa huoltoon pennosia.
[/q]
Vaikka olen itse aika paljon polkupyörää joutunut rassaamaan, niin en voinu välttää fiilistä monenkaan lukukerran jälkeen (ja ketjun) et nyt ei ollu kyseessä ihan normi fillarin rassaus :DD Taino ehkä toi vika lause vähän viittaa ite asiaan, mut you know, kevät jne "fillarointi"kausi alussa ja jengi mehuissaan :P
[q]KooKie, 22.4.2008 08:50:
---
niomic, 22.4.2008 08:47:
---
Lyylikki, 21.4.2008 19:15:
Mut minkäs tekee, ei nyt vaan saa irroitettua tässä rahatilanteessa huoltoon pennosia.
---
[--] en voinu välttää fiilistä monenkaan lukukerran jälkeen (ja ketjun) et nyt ei ollu kyseessä ihan normi fillarin rassaus :DD Taino ehkä toi vika lause vähän viittaa ite asiaan[--]
---
Tai sitten tämä viimeinen lause viittaa siihen, että maksulliseen ei ole varaa, joten etsitään yksinäisten luusereiden Mekasta uhria. :D
[/q]
En voi olettaa et kaikki hankkii seksiä samal taval ku sinä :/ Sit jos nussis pilkkua viel vähän ni vois todeta et ku sanon et "viittaa ite asiaan", ni ehkä mä puhuinki silloinki SEKSISTÄ enkä mistään pyöräilyhömpötyksistä. moi :D
edit: I dun made a spelling misteak
[q]siveys, 16.3.2008 03:25:
--
[/q]
Moi,
Äijä ei kyl saa mitään aikaseks 15 minuutissa, ei ihme et oot sinkku ;< Ajatuksen virtaa, bollocks, hitaat ajatukset, kohmeista menoo :/
btw. mul meni tän kirjottamiseen alle minuutti
[q]KooKie, 22.4.2008 09:02:
---
niomic, 22.4.2008 08:54:
---
KooKie, 22.4.2008 08:50:
---
niomic, 22.4.2008 08:47:
---
Lyylikki, 21.4.2008 19:15:
Mut minkäs tekee, ei nyt vaan saa irroitettua tässä rahatilanteessa huoltoon pennosia.
---
[--] en voinu välttää fiilistä monenkaan lukukerran jälkeen (ja ketjun) et nyt ei ollu kyseessä ihan normi fillarin rassaus :DD Taino ehkä toi vika lause vähän viittaa ite asiaan[--]
---
Tai sitten tämä viimeinen lause viittaa siihen, että maksulliseen ei ole varaa, joten etsitään yksinäisten luusereiden Mekasta uhria. :D
---
En voi olettaa et kaikki hankkii seksiä samal taval ku sinä :/ Sit jos nussis pilkkua viel vähän ni vois todeta et ku sanon et "viittaa ite asiaan", ni ehkä mä puhuinki silloinki SEKSISTÄ enkä mistään pyöräilyhömpötyksistä. moi :D
edit: I dun made a spelling misteak
---
Haluatko sä nyt paljastaa kaikille täällä, että löysin taskuni pohjalta vanhan kymmenpennisen ja lähdit sillä mukaan leikkiin? Ja mikä toi suruhymiö oli, meinaatko, että sun olisi pitänyt saada enemmän rahaa siitä hyvästä, että sulkijalihaksesi vioittui niissä sessioissa? Huomenta naijömik!
[/q]
No oon aina pitäny itseäni hyväntekeväisyyteen taipuvaisena henkilönä ja joskus sääli ja myötätunto vaan saa musta niin kovan yliotteen et oon valmis uhrautumaan reippaasti alle normihinnoittelun ja vielä väärinpäinseksiin. En mä kyl nää tossa mitään sädhymCin arvoista et ehkä pitäis korjata se muotoon O:)
[q]Freja, 6.4.2009 08:08:
---
thomas, 5.4.2009 23:01:
---
Meke, 5.4.2009 22:30:
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa. Olikohan tämä toka kerta tänä vuonna kun käy näin.
Onneksi olen jo humalassa ettei tarvi alkaa ryyppään vitutukseen
---
naiset...
---
Äläs nyt yhtään ku o tollasia miehiäkin! :D
[/q]
Äläs nyt ite heti käännä, se on yks sukupuoli kerrallaan joka on syyllinen! Eli nyt taas naiset ;P <3
[q]MonstersBall,
Tuntuu että harva sinkkunainen osaa netissä kiinnostua miehestä, tai ainakaan tehdä asialle mitään. Keski-ikäiset ja naimisissa olevat kyllä.
[/q]
Mikäli nyt puhutaan tuosta ihan himmeestä listasta mikä tänne oli postattu jokin aika sitten, ni enpä sen perusteella vetäis mitään himmeitä johtopäätöksiä sinkkunaisten aktiivisuudesta. Suurin osa jengistä on aika keskitien tallaajia, jotka ettii about keskitien tallaajia. Oliko sulla kuvaa mukana ilmoituksessa? Käsittääkseni sen puuttuminen tai mikäli se on epämiellyttävä voi vähentää yhteydenottoja :F
[q]tbo, 9.9.2008 22:40:
Muutamia viisauden sanoja suoraan Valaistuneen suusta teille täälläkin kohtaloaan itkeville:
210. Let no man ever look for what is pleasant, or what is unpleasant. Not to see what is pleasant is pain, and it is pain to see what is unpleasant.
211. Let, therefore, no man love anything; loss of the beloved is evil. Those who love nothing and hate nothing, have no fetters.
215. From love comes grief, from love comes fear; he who is free from love knows neither grief nor fear.
284. So long as the love of man towards women, even the smallest, is not destroyed, so long is his mind in bondage, as the calf that drinks milk is to its mother.
-Dhammapada, luvut 16 ja 20
Ai sinkkuna on kurjaa? DEAL WITH IT.
jos mulla on asiaan mitään sanomista kuolen sinkkuna. lemmikkieläimet hakkaa parisuhteen ehkä jotain sata-nolla - vähemmän kusetusta, paskanpuhumista, valehtelua ja tappelua, enemmän luottamusta, lohdutusta, seuraa ja rakkautta.
no, kun joku kuitenkin vetää herneen nenukkiin, niin tässä hymiö varmuuden välttämiseksi:
[/q]
Oot joku Hare-Krishna -jeesus? Ne "Papu pa Dat" jauhaa just tommosta settii kirjoissaan. Monta oon yrittäny lukee, mut alkaa järki menee ku sama vastaus vaan kaikkeen. "ruoho vaan on, ruoho, ei sen enempää, ei sen vähempää, tieteellä ei ole väliä" :D
ps. joo ihastuin tänään japanissa ;< (taas?)
[q]tbo, 10.9.2008 01:29:
---
niomic, 10.9.2008 00:57:
Oot joku Hare-Krishna -jeesus?
---
"Hare-Krishna-jeesus" on määritelmällinen oksymoroni.
ja ei, en ole. Lähinnä oon helvetin tyytyväinen päästyäni parisuhteen, siitä skitsoilun ja sen haluamisen ikeestä. Olen aikoinaan viettänyt parisuhteissa vuosia, mut ikinä ei oo ollu niin siistiä kuin nyt kun on vihdoin tajunnu miten ollaan yksin. Frendejä ja mielenkiintosta tekemistä tursuais ovista ja ikkunoista, ja se on ihan siistii, mut ihan omassa rauhassa vasta hienoa onkin.
Asiasta aivan nakkiin, Dhammapada on eräs buddhalaisuuden perusteoksia. Tosin kyllä, se kuuluu nk. theravada-kaanoniin, eikä varsinaisesti oo siellä Jaappanissa niinkään tuttu, se kun on lähinnä mahayana-buddhalainen maa. Tänkin olis kyllä google sulle kertonu, tossahan toi lähdeviite seisoo.
---
Ne "Papu pa Dat" jauhaa just tommosta settii kirjoissaan. Monta oon yrittäny lukee, mut alkaa järki menee ku sama vastaus vaan kaikkeen. "ruoho vaan on, ruoho, ei sen enempää, ei sen vähempää, tieteellä ei ole väliä" :D
---
alkaako valkenemaan miks ne puhuu "korkeammasta tajunnasta"?
[/q]
Jeesuksella voidaan viitata nykykielessä hyvin muuhunkin kuin itse Jeesus-hahmoon kristillisestä kaanonista. Tiedät tämän varmasti varsin hyvin :)
Olen vuosia sitten tullut siihen tulokseen, että tämä välillisesti referoimasi "korkeampi tajunta" on oikeastaan nyky-yhteiskuntien näkökulmasta suurin huijaus, mahtavin eskapistinen teko. Ts. korkeamman tajunnan saavuttaneet xiittaavat :) En toki voi itselleni rehellisenä tuollaista toimintaa tuomita suoraan, mutta kyllä tämä revelaatio vei minulta paljon kunnioitusta ko. "valaistumista" hakevaa ja ehkä löytäneitä ryhmää kohtaan. Mutta ehkä tässäkin on se hienous, että määritelmilläni vien tuostakin asiasta sen ytimen pois ja puen sen rumempiin, jokapäiväisempiin kuoseihin, näin riisuen siltä suurimman osan voimastaan, joka tulee oikeastaan yksilön uskosta ja paljolti myös virikkeellisyyttömyyteen panostamisesta.
Mut ei turhaa riidellä tämmösistä semanttisista sotkuista. Olen onnellinen puolestasi, mikäli koet rehellisesti olevan onnellinen ja onnellisempi kuin aikaisemmin :)
[q]hallucinogen, 31.8.2006 11:29:
Ai niin ja oikeasti, älkää kyselkö leffan aikana, kuka toi on?, mitä se tekee?, jne ;D
[/q]
Tästä ehkä paras ja pahin esimerkki on faijan nykyinen vaimo, joka kyselee fucking teatterissakin vähän väliä, eikä jaksa paskan vertaa seurata mitä tapahtuu. Paras oli kyl yks kauhuleffa jos on just tasan yks pelottava kohtaus, noh se sattu just "heräämään" siihen ja pelästy niin et puristi täysii kynsillä faijan niskaan kunnon verijäljet :D Repesin hiljaa niin täysil et oli pakko poistuu paikalta hetkeks.
[q]siveys, 19.1.2009 22:51:
---
Vampyrella, 19.1.2009 19:29:
Enihau, mä en nyt halunnut puhua millään hienoilla termeillä ja kierrellä ja kaarrella asiaa eri suunnilta, mä yritin alunperin ilmaista asiani mahd. yksinkertaisesti. I like it simple.
---
"Complex problems have simple, easy to understand, wrong answers" --Henry Louis Mencken
Rehellisyys esimerkiksi itselleen on lähtökohtaisesti aika helppoa kun elää länkkärinä maailmassa, jossa about 18000 lasta kuolee joka päivä nälkään, ihmisten keskipalkka on 3$ päivässä ja kansakunnat sotii keskenään uskosta ja kulttuurista..
Kertokaas nyt, ihan Rehellisesti, että miksi juuri TE ansaitsette elää täällä, rauhassa, vaurauden keskellä, hyvin koulutettuina ja tasa-arvoisina ihmisinä - ja pistämättä tikkuakaan ristiin maailman ongelmien ratkaisemiseksi tietenkin?
[/q]
[size=2](älä huomioi paradoksia tai muita loogikassa esiintyviä epämääräisyyksiä)[/size] Siksi, että noita asioita ei monesti tarvitse ansaita, eikä me olla mitään fkn lottovoittajia! Miten jotkut eloon jääneet afrikkalaiset ansaitsee elää siellä ilman samanlaisia henkisiä ongelmia, eksistentialistisia tuskia ja olosuhteiden armosta saavat grindata samaa juttua joka päivä et saavat olla hengissä ja safkatki voi tulla omasta takaa joten keskipalkka in my ass (ellei esim. haluu kouluun tms bs :F)
Ja jos rinnastat henkilökohtaisen rehellisyyden noin yksinkertaisiin asioihin, en usko että olet sittenkään yhtä avomielinen ja henkisesti ristiriitainen henkilö sisimmässäsi kuin olen kaikki nämä vuodet hiljaisesti toivonut. Burn in hell simple happy ppl! or heaven, what ever.
Ja, just yks päivä ajattelin hyvällä kärsiviä kanssaeläimiäni ja toivoin heille parempaa tulevaisuutta. Jos ihmisyydessä ollaankin jo pääsemässä (tai jopa jo päästy) seuraavalle asteelle tai on olemassa ulottuvuuksia, joissa toiveeni voivat välittyä kaukaisiin paikkoihin, kuka sinä olet sanomaan, etten ole laittanut tikkua tahi synapsiakaan ristiin asioiden eteen! Sit meil on esim. Jone, joka kuolee sisällään joka päivä ku kantaa kaikkien tuskaa eikä löydä ratkaisuja, kuka semmosta ansaitsee?
[q]2la, 16.7.2009 23:54:
---
anniharha, 16.7.2009 22:09:
[size=4]...tai ainakin oon enemmän kuin mihinkään, mikä on Finlandersin tuotoksia, nimeltään "Oikeesti" ja tarkoitettu jotenkin romanttiseksi kokemukseksi. Oikeesti.[/size]
---
Miks kaikkien pitää laittaa nykyään tekstiä näin pirun pienellä! Kauhee vaiva lukea! Ja sit kuitenkin joku ihan tyhmä juttu! Onkse muotii! Käytä sulkeita!
Oon jo kauan miettinyt: onko tuo laulaja mies vai nainen? :/
[/q]
Ohan toi vähän :F Mut klikkaile aina vaan quote ni näkkee kaikki heti, eikä tarvii mitään tsuumailla tai kikkailla :E
[q]opmdevil, 20.3.2009 12:30:
---
hallucinogen, 20.3.2009 12:25:
---
opmdevil, 20.3.2009 12:17:
Tarvitsen tyttöystävän. Kokemuksien pohjalta olen päättänyt laskea vaatimuksia. Vaatimuslista on seuraavanlainen:
- Vastakkaisen sukupuolen edustaja
---
Tarviiko sen hengittää? Jos ei niin ei muuta kuin lapio käteen.
---
Ei välttämättä kunhan on sisältä lämmin.
[/q]
No sinnehän voi heittää eka kyytipojaks semmosen lämmitintyynyn tai esim. urheilua varten tarkoitetun lämminpussin, joka lähtee lämpimäks ku hieroo ja tapahtuu kaikenlaista ihanaa kemiallista shittiä. Tosin jos on liikaa jo ehtinyt muhimaan, ni lienee parempi värkätä sinne eka pringles-you-know-what sisään ;D
Plz continue
[q]siveys, 14.4.2009 00:50:
---
niomic, 14.4.2009 00:48:
No hippibaareis hölmö, itehän sen jo tavallaan sanoit viimeavautumisesi ohessa.
---
No mut enkö mä just viime avautumisen yhteydessä maininnut, että mä uskon sen olevan vain vinoutuma mun ajattelussani eikä oikeasti todellinen ilmiö?
[/q]
These realities can coexist!
[q]Anselmi, 7.10.2008 16:19:
---
Tiinuliinu81, 7.10.2008 15:39:
No on toki mutta silti turhauttaa. Koen lapsellisesti, että mulla meni 6.5 v. hukkaan edellisessä suhteessa ja nyt on sitten yksin. Nautin kyllä siitä omalla tavallani mutta, kun monella kaverilla jo elämä niin pitkällä, niin kai tässä joku ikäkriisin poikanen kolkuttelee ovella..
---
Mä en oo oikein ikinä ymmätänyt tätä, etenkin naisten, käyttämää kuvasta siitä että taakse jäänyt seurustelu on hukkaan heitettyä aikaa jos ero tulee. Ei kyse ole mistään laivanrakentamisesta vaan elämän jakamisesta toisen ihmisen kanssa. Pelottavia naiset joille suhde on jotain ihmeellistä kilpavarustelua. Siinä on helposti onnen kohteen sijasta onnen väline se toinen ihminen joka pitäisi olla se tärkein.
[/q]
Olen itse saanut tuon kuulla kerran ja jäi kyllä aika wtf-fiilis. Voiko pahemmin vetää mattoa alta? Ainoa tapa millä olen saanut tuota järkeiltyä, on se että kyseessä on jonkinlainen eroprosessin käsittelyinstrumentti. Pyritään etäistämään ja saattamaan koko homma huonompaan valoon, jottei ero ja nykyinen tila tuntuisi niin pahalta. Mutta tän ymmärryksen ulkopuolella toi on imo aika törkeetä ja suorastaan loukkaavaa :/
Tulipa tässä mieleen, et mitä jos se äijäs sattuu kuolemaan auto-onnettomuudessa. Menikö silloinkin 6.5v hukkaan? Pitäähän siinäkin aloittaa alusta tavallaan.
[q]siveys, 15.12.2008 17:36:
---
Zeratul, 15.12.2008 16:53:
No en mäkää sit ois huolissani jos tahallas yrität kuulostaa kirjailijalta, tää ku vaan sattuu olee nettifoorumi eikä mikää filosofiankirja, ja pääosaa lukijoista tod.näk. kiinnostaa enemmän se sisältö ku joku oikeenkirjotus tai sivistyssanat. Nimenomaan jos kirjotat ku kirjaa nii tulee äkkii fiilis et lukee pelkkää fiktiota. ;)
---
Hmm.. Mutta kun tämä on se tapa, jolla minä luontevasti kirjoitan :( Olet ehkä oikeassa siinä, että kirjoituksiani voitaisiin tulkita erilaisella (ehkä jopa usein paremmalla) tavalla, mikäli varta vasten opettelisin kirjoittamaan jotenkin enemmän puhekielen kaltaista tekstiä, mutta.. Olisiko tämä oikeasti (ainakaan klubbarin sinkkuluukun kontekstissa) vaivansa arvoinen ajallinen investointi (niin minulta kuin myös niiltä, jotka joutuisivat minua tässä opastamaan)?
I find it very hard to believe ;)
[/q]
Ei ton jäykkäpaskasivistyssanakirjamuodon vitutusarvo laske yhtään oikeassa elämässäkään :D Klubbarissa ei jaksa enää niin panostaa, mutta IRL tulee vielä aivan liikaa rakenneltua virkkeitä tarkasti kuntoon, koska ei ole tärkeää ymmärtääkö toinen mitä yrittää sanoa vaan se, että kokee sanoneensa asian oman kriittisyydensä rajoissa mahdollisimman ekpslisiittisellä tavalla (ellei implisiittisyydellä saavuteta jotain hienompaa hyötyä ;).
[q]Vampyrella, 24.2.2009 19:06:
---
siveys, 24.2.2009 16:46:
Älä ajattele vaan elä niin kuin elämä tulee. Ole avoin ja rehellinen siitä mitä haluat naisen suhteen (myös jos et tiedä tarkkaan) ja anna hänen tehdä päätöksensä oman elämänsä suhteen.
---
Aika jänskää nähdä SUN kirjoittavan yhtäkkiä tämmöistä... :D Hyvin pystyit meidän vääntösessioissa peittämään nämä periaatteesi muun jauhannan alle. :P
Itse olen samoilla linjoilla (kerrankin!) äsken kirjoittamasi kanssa. :)
[/q]
Kannattaa muistaa, et Siveys on kyllä ensisijaisesti keskustelija, trollailija ja vastarannan kiiski. Eli hän voi luontevasti puhua asioista asioina paljastamatta omaa tunneperäistä mielipidettään (joka voi toki olla rationaalisesti tuettu ;). Noi on siinä mielessä hyviä ominaisuuksia, et aina on keskusteltavaa, mut toki monesti menee ihan bs-tasolle jos on kaks samantyyppistä ihmistä keskustelussa. En nyt muuten sano olevani samantyyppinen, mutta näiltä osin kohtuusti. Let the bullshitting continue :)
[q]katrihana, 26.12.2008 15:31:
ajattelin rakentaa miesrobotin kaveriksi sinkkuluukkuuni. Miksikö. Ei nyt parempaakaan ideaa syntynyt.
[/q]
Something like this?
http://coilhouse.net/wp-content/uploads/2008/04/dildo.jpg