SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Takyon, 20.9.2009 05:09:
Ton mä olen kyl kuullu vaikka kuinka monelta tytöltä että ujot miehet on jotenki tosi hot, mut mites sit kun siihen ujouteen todennäköisesti liittyy myös jonkin asteista epäsosiaalisuutta ja te naiset silti oletatte/odotatte että se mies tekis alotteen? Eihän tossa ole mitään järkeä! Screw you guys, I'm going to bed > >
[/q]

Hear hear! Ehkä tuossa on se läppä et siihen vaaditaan just tietynlainen nainen tulemaan vastaan. Eli vaikka pääosa juuri toimiskin tuon sun manauksen mukaan (vaikka oiski niin hot ja ihqui), ni kyllä varmaan löytyy hyvä vastakappale lähtökohtaisesti antisosiaaliselle tyypille :)

Huh,

Härveleitä, räpläämistä ja huoneita mmmm :]

Pitää kyl nostaa V&W:lle hattua: kerrankin oli oikeasti kunnon alytön siirtopyyntö, eikä mikään perus piano/antiikkikaappi :) Kunnon valurautapannukin painaa jo niin paljo et sen kans pääsee oikein urheilee :P

[q]KooKie, 16.3.2007 01:00:
Kyllä tähän on vielä laitettava illan closureksi:

*sydän* Gotta love it. :DDD
[/q]

Wau, toshan oli tarina ja kaikki - ei puuttunu ku seksi ni ois saanu hyvän tarinapronin aikaseks :/ Vai onks tää jotain nihilistien real life sex situation simulation, mis kaikki ei oo siittäjäsonneja ja everready barbaroita?

[q]ezzy, 19.12.2007 22:34:
---
AlexS, 19.12.2007 20:08:
On kyllä ihan eri maailmasta nää "kolme treffipyyntöä päivässä" jne. kuin se missä meikäläinen elelee :D Noh se on kiva et muilla on noin hyvin vientiä :)

---

kolme treffipyyntöä päivässä on eri asia kuin kolme treffipyyntöä _päivän_ aikana...
[/q]

En usko et tuolla erolla on pahemmin merkitystä tässä pohdintaketjussa :D

[q]KooKie, 17.3.2007 12:03:
---
niomic, 17.3.2007 11:47:
---
Anselmi, 17.3.2007 09:34:
---
plink, 17.3.2007 08:54:
kaikki tässä maailmassa tavottelee vaan omaan etuaan. ehkä jossain UNICEF:ssä voi olla niin, et tarjotaan muille jotain sen varjolla, et ite kärsii.:)

---

Aivan kun tuo olis joku vitun sääntö että näin olisi. Vaikka päivän sana taitaa olla "mulle kaikki heti",
niin kyl se jättää jokaiselle ihmiselle tahdon vapauden valita että josko näin olisi, eli miten haluaa toimia. Kyllä ainakin itse olen elämässäni tullut näkeneeksi muuallakin kuin UNICEF:ssä ihmiisiä jotka ovat toimineet niin että tarjoavat muille, vaikka se on heiltä itseltä pois.

---

En oo ikinä ymmärtäny tämmöstä maailmankuvaa missä jotku muka uhraa ittensä ohi oman tahdon.

Se, että väännät paljo duunia epätoivoisessa paikassa paskalla palkalla auttaen toisia ei tee susta yhtäkkiä yksilöä, joka ei hae omaa etua / mielihyvää / toteutumista. Miks ihmeessä te luulette et ne henkilöt on niissä hommissa?

Toki on myös paljon jengiä, joille ei muiden auttaminen / hyvinvointi ole kovin tärkeätä. [--]

---

Mä olen sitä mieltä, että kaikki toimii miten toimii itsensä takia. Ihmiset, jotka toimii avustustehtävissä jne. varmasti saavat ihmisten auttamisesta hyvää mieltä, kuten sellaista olen uusi messias -tyylistä ylemmyydentunnetta. Uskovaiset toimii vastoin materialistisia himojaan, koska tavoittelevat korkeampaa hyvää tuonpuoleisessa jne.

Mun mielestä elämäni tarkoitus on ottaa kaikki elämästä irti ja olla onnellinen, mutta se ei tarkoita, etten mä toivoisi myös muille onnea, ja olisi valmis uhraamaan palaa omasta onnellisuudestani niiden vuoksi, koska mä myös saan kiksejä toisten onnellisuudesta. (TJEU: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=15328;pid=928116#928116)

Summa summarum: Ei ole kyse siitä, että ihminen tavoittelee vaan omaa etuaan, vaan siitä, minkä ihminen näkee omana etunaan. Mun kannalta yksi parhaimmista asioista on, kun mun läheiset ovat onnellisia ja mä olen valmis ylläpitämään mahdollisuuksieni mukaan sitä onnea, koska saan siitä itselleni niin paljon.
[/q]

Tähän voisi lisätä vielä sen, että tahdon kohteena voi hyvinkin olla pelkkä tavoiteltu lopputulos, eikä suinkaan sinne pääsemiseen tehtävä työ / uhraus. Means to an end.

Mut kaipa tässäkin on loppupeleissä vaan kyse ennemminkin semantiikasta ja käsitteiden määrittelemisestä - en loppupeleissä usko että Anselmikaan puhuu kovin erilaisesta mallista, perspektiivi ja käsitteet ovat vain erilaiset.

[q]KooKie, 16.3.2007 00:30:
---
RiD, 16.3.2007 00:26:
I'll put on my wizard hat and robe

---

Ei vvvvvit, on tää ollut hysteerinen päivä, mut tää tiputti kyllä täysin. :DDDD

I meditate to regain my mana, before casting Lvl. 8 Cock of the Infinite.
[/q]

oh my god, and your balls are smooth as eggs

[q]KooKie, 21.3.2007 15:03:
---
ALIEN, 21.3.2007 14:32:
---
Unik, 21.3.2007 14:30:
Eli jos nuorena vaikka kaksi 20v ihmistä jotka ovat yhdessä jäisivät rekan alle tai jotain ja menisivät ihan muussiksi ja soseeksi niin että olisi vaikea edes tunnistaa uhreja...niin se olisi romanttista?

---

:DDDDD Tosta tulikin mieleen yks tilanne tästä viimepäiviltä, MUT OLTAIS AINAKIN KUOLTU ONNELLISINA!

---

Jos olisi hetkenkään henki pihissyt sen jälkeen, niin musta tuntuu, että noloina siinä oltaisiin kuoltu. :DDD
[/q]

Olitte marjastamassa peput paljaina turun synkissä metsissä kun lvl 75. BlackBear Rogue meinas omistaa tankin ja prinsessan suoraan stealthistä?

[q]wiwi, 14.8.2006 16:09:
---
Amokk, 14.8.2006 14:53

Harmi, nyt tuo typerä lomake vei kaiken huomion varsinaiselta asialta, eli seuranhakuilmoitusten älyttömyydeltä.. :/

---

"Etsin Sinua, jolle ulkokuori ei ole tärkein vaan osaat arvostaa sisäistä kauneutta ja aitoa ihmistä. Olethan 35-38-vuotias, yli 180 cm, 73-83 kg, tumma, sporttinen, älykäs ja hyvin toimeentuleva lapseton mies, jolla oma auto ja asunto sekä miel. oma mökki. Tavataan ja ystävystytään, ehkä enemmänkin...nimim. Yh68"

tai:

"45v mies etsii pientä ja nättiä alle 35v ulkomaalaista naista tosiystäväksi. "

Jos olisin ikinä etsinyt seuraa/seurustelukumppania, tuskin olisin tehnyt sitä minkään ilmoituksen välityksellä; ajatus täysin tuntemattoman ihmisen tapaamisesta tilanteessa, johon sisältyy ennakko-odotuksia ja jännitteitä on minulle täysin käsittämätön. En pidä itseäni luontevana small talk-ihmisenä, joka pystyy (tai on edes kiinnostunut) veistämään tikusta asiaa kenen kanssa tahansa. Enkä sitä paitsi osaisi mitenkään mahduttaa itseäni muutamaan riviin tekstiä.
[/q]

Toki aina karrikoimalla ja yleistyksillä saadaan jotain tuonlaista ulos, mutta en nyt näe miten tuo poikkeaa siitä miten ihmiset muutenkin laittavat itseään ulos ja antavat asioita ymmärtää. Pitää myös muistaa, että kuten IRL niin netissäkin tulee etsittyä niitä pikkuneuloja sieltä heinäpellon seasta. Omien laskelmieni mukaan tämä on meinannut sitä, että ehkä noin 1/150 ilmoituksesta on vastaamisen arvoinen. Ja nythän se kauneus tulee: ei kultapienet tarvitse tavata sitä ihmistä pitkään aikaan, tahi koskaan vaik ois kuinka vastannu siihen ilmoitukseen. Dialogia voidaan jatkaa rauhassa mailien, IM:ien ja vastaavien avulla ja tässähän juuri opitaan tuntemaan toista osapuolta ja tunnustellaan kemioita. Eikä nyt plz aleta puhumaan näistä netin alter-egoista ja vastaavista. Eiköhän kaikilla oo niistä jo selkeet mielipiteet valmiina :)

Lähes kaikki läheiset ystävyyssuhteet ja parisuhteet noin 15v jälkeen ovat tulleet nettiyhteisöjen tai niissä tavattujen ihmisten kautta. Vaikea kuvitellakaan minkälaista elämä ja lähipiiri olisi nykyään ilman tätä mokkulaa.

Ehkä näin loppuun pitäisi tiivistää ja todeta etten oikein ymmärrä teidän suhtautumistanne deitti-ilmoituksia kohtaan, varsinkin kun moni teistä on kuitenkin esim. klubbarin suurkäyttäjä :)

Lopuksi henkilökohtainen suosikkini:

"Kaunis, hoikka ja pirtsakka 50v nainen etsii toistarkoituksella poliisia, palomiestä tai ambulanssikuskia."

[/q]

[q]Epicuros, 26.12.2008 16:30:
---
niomic, 26.12.2008 16:27:
---
katrihana, 26.12.2008 15:31:
ajattelin rakentaa miesrobotin kaveriksi sinkkuluukkuuni. Miksikö. Ei nyt parempaakaan ideaa syntynyt.

---

Something like this?
[--]

---

Or..

http://images.usatoday.com/tech/_photos/2006/04/27/bots.jpg
[/q]

Mut eiks toi Jude-botti mee sit vaan köyrimään lastenhoitajaa ku silmä välttää :DD?

[q]Vampyrella, 14.4.2009 00:23:
Itse koen, että jos ihminen on tarpeeksi sinut itsensä kanssa, hänen ei tarvitse takertua kumppaniinsa. En voi ymmärtää, kuinka kukaan voisi ns. hylätä ystävänsä siksi, että on alkanut seurustella. Kuulostaa todella kypsymättömältä, teinivuosien toiminnalta, jos edes siltäkään - teininähän kaverit ovat useimmille todella tärkeitä. Tiedän tosin, että jotkut ovat mustasukkaisia kumppanistaan, kun tällä on mies-/naispuoleisia ystäviä, mutta itselleni ei tulisi mieleenkään kääntää selkää miespuoleisille ystävilleni kumppanin mustasukkaisuuden vuoksi. Mulla on oikeastaan ollut aina sellanen periaate, että jos mun kumppani ei pysty hyväksymään kaikenkarvaisia ystäviäni, heivaan tyypin mäkeen.
[/q]

Vaikka tuenkin tätä sentimenttiä periaatteellisella tasolla, olen oppinut hyväksymään myös sen, että joskus se suhde ja sen eteen tehtävät kompromissit ovat tärkeämpiä kuin yksittäiset kaverit ja jopa ystävät. Veikkaisin, että reaalimaailmassa tämä suojelevaisuus kohdistuu juuri eniten tuttaviin ja kavereihin. Näin on myös helpompi ymmärtää tuota toimintaa. Asiaa voisi rinnastaa esim. siihen, että muutat uuden rakkaasi kanssa jonnekin Etelä-Amerikan kärkeen, etkä olosuhteiden takia näe vanhaa lähipiiriäsi ainakaan IRL vuosiin tai suurinta osaa ehkä koskaan. Nykyajan teknologia hieman vääristää tätä, ainakin jos netti on saatavilla kohtuu usein. Pääpointtina tässäkin on kuitenkin kompromissi ja priorisointi.

[q]
Mä käyn hyvin harvoin mieheni kanssa yhdessä bileissä tai ulkona, koska mä tykkään käydä ja hän hyvin harvoin on innokas moiseen. Mulla on omat harrastukseni ja muutenkin hyvin pitkälti omat kuvioni. Jos haluan lähteä jonkun ystäväni kanssa vaikka ulkomaanreissulle, niin teen sen kummempia kyselemättä. Mä käyn tapahtumissa ja festareilla kavereiden kanssa aivan samalla tavalla kuin ennenkin, mä harrastelen omia juttuja aivan kuin ennenkin. Mun ei tarvitse sovitella omia menojani kumppanini mukaan, en koe eläväni jotenkin kahlittuna. Mä en oikeastaan näe enkä koe omalla kohdallani sinkkuudessa tai seukkailussa mitään muuta eroa kuin sen, että tällä hetkellä kotona usein on joku toinen tyyppi, jonka kanssa tulee jaettua ilot ja surut. Tunnen olevani aivan yhtä ''vapaa'' kuin sinkkunakin. Teen juuri niitä asioita, joita haluan tehdä. Tämän vuoksi en oikein ymmärrä esim. Takyonin kirjoitusta siitä, kuinka omat menot pitäisi sumplia toisen mukaan jne. En ymmärrä, ei meilläpäin vaan sellaista.
[/q]

Yhdessä tekeminen ja sumpliminen ei tarvitse olla luonteeltaan mitenkään kahlitsevaa. Se kuitenkin vaatii toisen huomioimista ja aika varmasti joskus myös luopumista joistain asioista (ainakin tapauskohtaisesti). Veikkaisin kuitenkin, että maalaamasi kuva suhteesi realiteeteista vaikuttaa suurimmalle osalle seukkaus- ja sinkkuluukkulaisista aika erikoiselta, väljältä ja ehkä jopa etäiseltä. Uskoisin myös, että monet haluavat juuri sitä yhteistä ja "kahlitsevaa" meininkiä, se kun on omiaan sitouttamaan ja lujittamaan suhdetta, luomaan me-henkeä. Eittämättä tämä menee varmasti joillain liian pitkälle ja vähintään toinen osapuolista kokee suhteen liian rajoittavana, mutta kuitenkin pysyy siinä (tai sit ei :). Osalle lienee myös tärkeätä löytää sellainen partneri, jonka kanssa voi myös tekemisen osalta jakaa monet isommat tapahtumat (festarit, matkat jne), tosin ei toivottavasti kaikkea - pitäähän sitä omaa tilaa olla kullakin.

[q]
Tosta naimisiinmenosta, imho homma on hyvin pitkälti kiinni kulttuurista ja ihmisen uskonnollisista vakaumuksista.
[/q]

Jos on lapsia hankkimassa, niin toivoisi tässä myös ihmisten ajattelevan lastensa turvaa. Vaikka en muuten niin korkealle arvota avioliittoa instituutiona, on se ainakin Suomessa vielä aika hyvin toimiva liitto oikeuksien ja rahallisen turvan suhteen lapsia ajatellessa. Jos ei avioliitto tosiaankaan nappaa, niin eihän sen tarvitse olla kuin yksi paperityö muiden ohessa. Eri asia toki sitten jos on niin vaikeata, ettei voi periaatteellisista syistä mitenkään avioitua edes paperilla.

[q]
Niin, ja lisättäköön vielä, että itse ymmärrän täysin Frejan pointin siitä, kuinka ihminen voi hyvinkin pärjäillä ja iloita elämässään ilman seurustelukumppania, mutta silti samalla tiedostaa toivovansa elämäänsä kumppania, koska omaa halun asioiden ja rakkauden jakamiselle. Tällä ei ole mielestäni mitään tekemistä sen kanssa, että juoksisi ympäriinsä etsimässä ''vain jotakuta'' täyttämään hatarasti rakennetun minänsä aukkoja.
[/q]

Ymmärrän myös, mutta en ole vieläkään oikein päässyt selville siitä onko kyseessä ennemminkin biologinen temppu, yhteisöllinen ja yhteiskunnallinen paine vai tiettyjen tarpeiden mielikuvallisen tyydyttäjän etsintää yksityishenkilönä ilmentyvänä. Todellisuudessa varmaan keskiarvollisesti nuo kaikki ovat mukana tässä. Hieroja, kokki, terapeutti, pyykinpesukone, tiskaaja, fuckbuddy, leffaseura, taloudellinen vakauttaja ja jakaja, äiti, herätyskello, silmänilo, unikaveri, kainalo, pusukala, priorisoija, tuputtaja, jöön ylläpitäjä jne. Käytännön ohella kun saa vielä henkistä ja fyysistä nannaa, ni onhan siinä aikamoinen paketti.

[q]AlexS, 16.8.2006 14:47:
Tämän lisäksi en ymmärrä miksi nykyään kaikki etsii aina "vieläkin parempaa". Jos edessä on hyvä tyyppi niin ajatellaan että "löydän mä vielä vieläkin paremman".
[/q]

Koska tilastollisesti katsottuna aina parempaa on tarjolla (jossain) :) I've already tried out this m3 turbo SE, but I would be better off rolling with a Fusion Ultra with five muthas all up in that razer!

[q]siveys, 12.4.2009 06:09:
En kyl tiiä oliko se kevät vai mikä, mutta Vainoissa oli kyllä sen verran runsaasti hemaisevia neitokaisia, että tuli oikein pirtsakka fiilis :)
[/q]

Tais kyllä olla kevättä pöksyissä itse kullakin

[q]Miesten osalta tarjonta oli kyllä kovin kuivaa, mutta onneksi omasta kuormasta löytyi sentään niomic ja Zeratul! *slurps*[/q]

Aika tyhjät arvat :D

[q]
Jos nyt oikeasti lähdetään analysoimaan tätä niin ehkä sellaisesta luonnonläheisemmästä pukeutumisesta (lue: hippi) huokuu päässäni jonkinlainen mielensisäinen valtavirrasta poikkeavuus.. Loogisesti ajateltunahan todennäköisyys sille, että tuollaiset oman alakulttuurinsa mukaan stereotypisesti sonnustautuneet typykät oikeasti omaisivat jotain originaaleja (tai edes oman alakulttuurinsa kontekstista poikkeavia) ajatuksia, on varmaankin aika astronomisen pieni.. Mutta jos mun päässä piuhat on menneet tässä kohtaa solmuun siten, että saan helposti positiivisia assosiaatioita tuolla tavoin tälläytyneistä neitokaisista, niin en voi muuta kuin syleillä tätä siunausta täysin rinnoin :D
[/q]

Aika samoilla linjoilla mennään tässä asiassa hyvien ja huonojen puolien osalta. Tosin aikamoista negistelyä toi astronomisen pieni todennäköisyys. En nyt tiedä mihin lokeroon sitä itseään laittaisi (ei kyllä "hippi"), mutta samalla tavalla voisin ajatella ja kuvitella muiden ajattelevan omasta lokerostani. Pidemmän päälle kiintoisia ihmisiä nyt on kuitenkin itse kullekin aika vähän muutenkin, joten olen iloinen siitä, että kiinnität tässä huomiotasi ennemminkin tuohon positiiviseen assosiaatioon (onko sille muuten jokin tunnistamasi pohja?). Näihin mielikuviin em. porukasta liittyy kyllä inherintisti tietynlainen ylimielisyys ja tuomitsevaisuus. Eli tämä iloisuus ja muu ulospäin säteilevä positiivisuus ei ole näennäistä, mutta koen sen rajoittuvan halutulta vastaanottajaryhmältään hyvin pitkälti oman ryhmän sisälle. Tai ehkä katson taas itseäni liian kriittisesti tavallaan hippipeilin kautta ja koen joutuvani tuomituksi näissä piireissä. On joskus aikanaan tullut hengailtuakin vastaavien piirien ulkoreunamilla ja tuli monesti jotenkin semmonen kapitalistisika-fiilis :D Ei mulle koskaan mitään siihen viittaavaa oikeastaan sanottu tai annettu muutenkaan erikoisemmin edes ymmärtää, kunhan rakentelin päässäni taas mörköjä.

Sitten tulee ajatelleeksi sitäkin, että onhan ko. bileissäkin suurimmat homogeenisyyttä edustaneet ilmentymät voineet rajoittuakin oikeastaan vain musamakuun ja pukeutumiseen. Ja sit taas ihan loppupeleissä et "mitä välii" :D Hyvät fiilikset irtos ja niitä ei saa kuin huonommiks jurnuttamalla niitä oman pään raskaan negatiivispainotteisen byrokratiakoneiston läpi.

[q]
Oman lähihenkilöhistoriani valossa nämä positiiviset assosiaatiot nousevat kuitenkin pintaan kovin mielenkiintoisessa vaiheessa. Olen nimittäin juurikin viime aikoina kokenut varsin erikoislaatuista viehätystä sellaista naista kohtaan, joka pakenee kaikkia vinoutuneita fiksaatioitani silkan tavanomaisuutensa ja näennäisen yksinkertaisuutensa ansiosta. Paradoksaalisesti hänen tarjoamansa raapaisu tavanomaisemman ihmisryhmän elämään, kuitenkin minulle helposti lähestyttävässä muodossa, tarjoaa juuri sellaisia mieltä kutkuttavia kokemuksia, joihin nimenomaan nämä marginaalisemmat ihmisryhmät ovat minun päässäni assosioituneet.
[/q]

Who are these 'people' you speak of, with their normal lives? And what in your mind constitutes a set of parameters needed to belong to such a large group?

[q]Zeratul, 26.4.2009 20:17:
---
[Siru], 26.4.2009 18:57:
---
vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)

---

vois se vaikuttaa eiks sitä sanota et jos jätkä tanssii hyvin niin saattaa olla hyvä jossain muussakin

---

Ei oo näkyny telkku enää aikoihin, mut muistan vielä ku eilisen ku jossai random realitysarjan mainoksessa gimmat kattelee ku kundi tanssii ja kommentoi tilannetta näin: "if a man´s got rhytm, a man`s got rhytm", ja leveet hymyt päälle. Eli salee toimii!
[/q]

SOAD - Suggestions vaan soimaan ja tunkatunk :D?

[q]Epailija, 25.3.2007 22:33:
---
niomic, 25.3.2007 22:07:
Perspektiivijuttui - ehkä se vain metsästää miehiä ja sinä satut olemaan varattu, so what. Mut mä oon aina kannattanutkin vähintään mielikuvamaailmassa sitä et uusi hyvä suhde + yks dumpattu on parempi kuin yksi turvallinen / mitäänsanomaton suhde + yksi sinkku. Tosin moraaliporttien vartijat ovat siinä mielessä aina hyvillä jäljillä tuodessaan esille motiivien tärkeyden. En kannata sitä, että olemassaolevia suhteita tieten tahtoen rikotaan vaikka oman egon pönkittämiseksi, mut puhtaammilla jauhoilla on mun mielestä kaikilla oikeus tavoitella omaa onneaan - vaikka toisen suhteen kustannuksella.

---

Itse taas näen asian niin, että varattua ihmistä tietoisesti pokaileva henkilö on joko itsekäs tai ei arvosta parisuhdetta kovinkaan paljon. Pahimmillaan kyse on molemmista. Jos arvostaa parisuhteen ideaa, kunnioittaa kyllä toistenkin parisuhteita sen verran, että ei lähde varattuja ihmisiä vokottelemaan vaikka se saattaisikin onnistuessaan tehdä vokottelijan onnelliseksi. Vastaavasti saa olla varsin itsekäs ja jopa kaksinaismoralistinen jos pitää parisuhdetta jossain määrin pyhänä, mutta lähtee tästä huolimatta jahtaamaan varattua ihmistä. Mikään vaihtoehdoista ei ole sellainen, että itseäni kiinnostaisi lähteä mukaan leikkiin.

En myöskään ihan tajua miksi kukaan haluaisi lähteä varattua ihmistä pokaamaan. Jos homma onnistuu, niin kohdehan on heti kättelyssä osoittanut olevansa kaikkea muuta kuin luottamuksen arvoinen. Vähän kuin näkisi myyjän vetävän kaupassa kassasta rahaa omaan taskuunsa ja rekryisi tämän omaan liikkeeseensä. "Hei, sä et nähtävästi ole juurikaan lojaali työnantajallesi. Tule meidän firmaan töihin!" Why bother? Ei tässä maailmassa kuitenkaan kukaan ole niin ainutlaatuinen, etteikö voisi olla suurin piirtein yhtä onnellinen jonkun toisenkin kanssa. Vielä järjettömämmäksi tämä muuttuu, jos kyse on jostain baarissa tapahtuvasta selkeästi varatun ja täysin vieraan ihmisen pokaamisesta. Sellainen vaatinee jo jonkinasteista epätoivoa tai lyhyen tähtäimen hedonismia elämänasenteena - jälleen ominaisuuksia, jotka eivät ole kovin houkuttelevia.
[/q]

Oletko koskaan ajatellut, että ehken pidä kaikkia parisuhteita tai avioliittoja samassa arvossa ihan vain sen takia, että ne ovat teknisesti saman nimikkeen alla? Pahimmillaanhan suhde voi olla kuin Guantanamon vankilasta kuulusteluineen kaikkineen - mutta ei härrgud, eihän sitä saa rikkoa ku se on suhde! Ehkä sun mielikuvissa me nyt vain puhutaan semmoisista hyvistä suhteista missä itse itsesi haluaisit joskus nähdä. Tämä ei kuitenkaan tee muiden suhteista automaattisesti yhtä hyviä tai kunnioitettavia.

Jos henkilö on juuttunut parisuhteeseen syystä tai toisesta tai ei esim. tiedä paremmasta, niin en pidä mitenkään huonona luonteenpiirteenä sitä että ko. henkilö voisi pettää suhteen luottamuksen tavoitellessaan rehelliseseti jotain parempaa elämäänsä.

[q]opmdevil, 2.2.2009 00:11:
Toiseksi minua vituttaa myös se, että jotkut tulee aukomaan päätään jos erehtyy tanssilattialle tanssimaan. No, johtunee siitä, että en osaa tanssia ja parin oluen jälkeen saattaa innostua vähän lennokkaammin vetämään kuin olisi ehkä esteettisesti parasta. No, sen ymmärtää jos joku satunnainen jätkä tulee avautumaan mutta sitten eräässä baarissa alkoi yksi tyttö tiskin takana kutsua "johtotähdeksi" sen tanssimisen vuoksi joten lopetin sen sitten about vuodeksi kokoaan ja lopetin tuossa baarissa käymisen suunnilleen sen vuoksi.
[/q]

Sori, repesin kyl ihan täysin ja sit samaan aikaan tuli semmonen "awwwwww". Eiköhän irtoo, ku kerrot jollekki sussulle tarinan siitä miten opm lopetti tanssimisen ja sit rakastutte ja se tyttö saa sut tanssimaan taas, etkä enää välitä siitä vaikka sanotaan johtotähdeksi jne.

[q]Miltzu, 23.12.2009 13:23:
Ei oo helppoo tää sinkkuilu vs. parisuhteessa oleminen, varsinkaan kun ei oikein tiedä kumpaan kategoriaan kuuluu... Oon deittaillut nyt muutaman kuukauden yhden kundin kanssa ja menee ihan kivasti. Ollaan muuttamassa tammikuussa yhdessä Australiaan minne mä lähden työkomennukselle, se lähtee seuraks hengailemaan (ja yrittää tietty löytää itelleenkin jotain töitä). Itse asiassa oli tarkotus että muutetaan kirjat saman katon alle vielä ennen lähtöä, kundi sanoi tänään tekevänsä muuttoilmoituksen että ollaan virallisestikin avopari ennen lähtöä ja hänet on mun työsopimuksessa merkitty avopuolisoksi.

No eihän tässä muuten mitään, mutta kundin mukaan sitä ei saa kutsua poikaystäväksi ja esim. Facebookissa mulla lukee vielä relationship statuksena "single". Kuitenkin on ihan selkeästi sovittu hänen aloitteestaan jo aikoja sitten että muiden kanssa ei enää olla. Mutta ei sitä näköjään voi silti käyttäytyä niin kuin olisi parisuhteessa, ei se oo musta juuri kenellekään mitään puhunut edes siinä yhteydessä kun on puhunut kavereilleen muuttavansa Australiaan ens vuodeks. Kun ollaan yhdessä liikenteessä niin ei voi julkisella paikalla pitää kädestä ja bileissä käydessä on turha odotella et tulis paljon pusuja tai huomiota ylipäänsä.

On vähän WTF olo aina välillä. Mitä hittoa tässä nyt tapahtuu...? Vai onko kyse vaan tavallisesta suomalaisesta miehestä ja mä en vaan ton jenkeissä asumisen jälkeen enää muista miten ne käyttäytyy
[/q]

Going too fast mebbe? Etkä vaikuta kyllä itsekään olevan ihan head over heels. Hyvin nopealla silmäyksellä vaikuttaisi olevan parempi et lähdet ausseihin yksin jos ei viesti mene perille TAI tulee joku erittäin hyvä selvennys tilanteen taustoista ja syistä. On huono lähtökohta et "kyllä se siitä sit jossain vaiheessa".

On tokin se vaihtoehto et kuhan et mihinkään elatussuhteeseen joudu, niin asian voi ottaa yhtenä elämän seikkailuista eikä niin vakavasti :)

[q]anniharha, 2.7.2009 00:02:
---
Takyon, 1.7.2009 23:43:
[size=5]Mut entä jos ne näkkärit onki mun kaapista? ;)[/size]

---

[size=5]Sit sä voit seuraavaks hankkia itelles ne rintsikatkin ;)[/size]
[/q]

:,D

[q]siveys, 20.3.2009 15:39:
Nykyään yritän pääosin asennoitua siten, että mikään ei ole pysyvää. Kaikki kestää aikansa ja niistä kannattaa nauttia silloin kun ne ovat läsnä. Sitten kun niiden aika on siirtyä eteenpäin, on vain osattava surra tilannetta aikansa ja annettava itsensä ja muiden jatkaa uusien kauniiden kokemusten luokse.
[/q]

Buddhists wouldn't approve! Mun mielestä tuossa vallitsee selkeä arvoristiriita tai sitten olet vielä muutosvaiheessa, välissä, hukassa, limbossa. Tarkennukseksi siis: "osattava surra tilannetta" wtfbbqplz? Ainiin ja se on itsekästä, suret oman tilanteesi muuttumista (usein huonompaan). Selfish prick ;F

[q]KooKie, 16.3.2007 11:56:
---
niomic, 16.3.2007 01:16:
[--] onks tää jotain nihilistien real life sex situation simulation, mis kaikki ei oo siittäjäsonneja ja everready barbaroita?

---

Niin se virtuaalimaailmakin realisoituu, oh teh modern times.

*pueskel vorlon -kostyymiä koulumatkalle*
[/q]

You just gave a whole new meaning to the age old fetish of girls in school uniforms. Beeney Spears and other short skirt wnb's are so gone. Kookie's takin' over with the First Kids in the Universe.

[q]KooKie, 27.3.2007 09:15:
---
ALIEN, 27.3.2007 02:16:

---

[/q]

If you ask, where's the surprise :[?

O