SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Funktion, 22.5.2009 18:22:
P.S. Kuinka monen tytön suusta voi kuulla "daaaamn, Spock is hot!"
[/q]
IT'S A TRAP!

[q]larzizi, 23.9.2007 14:53:
Oon sitä miettinyt, että voiko tommosta olla olemassakaan. Mutta minkäs sille mahtaa, että sattuu just olemaan mies mun makuun
[/q]
kuinka paljon voi luulla tuntevansa ihmistä kahden viikon jälkeen?

Vuoden alusta lähtien kuta kuinkin sitä on tullut täällä oltua.
Nyt kyl ois vähän niinku hinku pois. Jos vaikka joku sulonen neito löytyis vierelle. Sellanen joka ei polta eikä kato töllöö ja sil on omia ajatuksia. Sellanen kivalla tavalla aikuinen nainen*hih*.

tasohyppelypeli*nauru* sinkkuilu rulettaa! ainaki ku uimastadionil käy..aijaij

[q]ipe, 12.7.2006 19:52:
-klip-
[/q]
on kyllä herralla ollut ikään nähden kunnioitettava aika yhteiseloa :o
ja täällä ihmiset tilittää itku silmässä parin kuukauden hoitojaan :/

kyllä varmasti oli kova päätös. parasta vointia eteenpäin!

sitä vanhaa :(

[q]Teala:
---
yusu:
Mietittiin, että MaoTsen ja ^paten kanssa pistetään pystyyn sellanen seuramiespalvelu homma..hinnasto tiedustelut privaan! *muhaha**slurps* ..nyt sinkkumuijat! Teillä on elämänne mahdollisuus saada loistoseuraa kotiinne edullisesti. Tosin noi pari on tossa varattu, mut sehän ei menoo haittaa

---

Aiijaaahas!!!!
[/q]

Just mietittiin, et tuomas toimis meidän myyntiedustajana ..yeah right

[q]Freja, 22.3.2010 15:09:

Tarvin itekin sen oman tilani, oman aikani ja oman mieleni, niin yritän silti parhaani mukaan olla ahdistamatta toista nurkkaan. Ihmiset ovat kuitenkin yksilöitä, eikä ikinä tiedä, mikä on toiselle "sopiva". Joskus on niin, että itselle se sopiva saattaakin toiselle olla liikaa. Näissä tapauksissa toivookin sitten siltä toiselta osapuolelta jotain sanomista, että mikä on hyvä ja mikä ei - eihän sitä muuten voi yrittää tilannetta parantaa.

Kylmää mä en vaan osaa näytellä, jos oikeesti oon toisesta kiinnostunut. En vaan osaa. Jos oon ihastunut, niin oon ja haluan sen näyttää, en salata sitä. En nää, että siinä ois mitään järkeä, että jos on toisesta kiinnostunut eikä sitten sitä tälle kertoisi. Tokihan niitä pakkeja voi tulla, mutta elämässä on otettava riskejä. Jos menee vituiks sen takia, että olen ihastumiseni osoittanut, niin sitten menee. Se ei silloin ole tarkoitettukaan olemaan tärkeämpi juttu kuin hetken hurmos.

[/q]

Olen kyllä samoilla linjoilla tuosta, että paras mennä niin kuin itsestä tuntuu hyvältä. Eihän sitä voi koskaan tietää mitä se toinen on mieltä mistäkin, joten kaikenlainen analysointi tai käytöksen muokkailu on aika turhaa. Ja toisaalta, sillähän on sitten ihan hyvä testaillakin, että onko siitä toisesta mihinkään itselle.

[q]hallucinogen, 21.9.2006 14:45:
Paskot mun kovoon vai pistät sen paskaksi? :D Ja se ois muuten semmonen teko, että et selviäis muuten pienellä pyllylle taputtelulla siitä ;D Suurella rakkaudella kopsatut Babylon viitosen kaikki jaksot ja leffat ovat pyhiä! Mä ostan sulle kiikarit niin voit vakoilla jotain naapuria niin ei tarvii tirkistellä muiden elämää telkusta ;)
[/q]

Pistän paskaks, tiiän et se osuis kaikista syvimmälle Jos en saa kattoo BB:tä ni sit meiän pitää asuu sellases huvilassa vaik Colin Farrelin naapurissa et ois jotai mielenkiintosta katottavaa! Ja jos oot sika ni köytän sut tuoliin ja saat kattoo kun yks kerrallaan tuhoan sun Babylon 5 -leffat

[q]aada, 10.6.2010 00:04:
---

Baareissa on kyllä huonojakin puolia, jos sieltä yrittää puolisoa etsiä. Toisaalta itselleni se on ainakin se kaikista luontevin ympäristö siihen. Tykkään jotenkin siitä, että mennään suoraan asiaan, molemmat tietää mitä hakee ja ilmassa on heti sellainen tietty vire.
[/q]

Mä en kyllä ymmärrä miten kaikilla on se vire kun ollaan vain baarissa...kaikki hakee sieltä vaan just sitä ja sit se on tosi jännää. Ristus mitä BS:ää.

ja toki pitää aina muistaa valittaa miten äijät on baarissa ääliöitä ku luulee et siellä ollaan vaan SEN takia ja sit ei saa niinq olla rauhassa kaverien kanssa ollenkaan...voittoisaa.

[q]Anselmi, 7.10.2008 16:19:
---
Tiinuliinu81, 7.10.2008 15:39:
No on toki mutta silti turhauttaa. Koen lapsellisesti, että mulla meni 6.5 v. hukkaan edellisessä suhteessa ja nyt on sitten yksin. Nautin kyllä siitä omalla tavallani mutta, kun monella kaverilla jo elämä niin pitkällä, niin kai tässä joku ikäkriisin poikanen kolkuttelee ovella..
---

Mä en oo oikein ikinä ymmätänyt tätä, etenkin naisten, käyttämää kuvasta siitä että taakse jäänyt seurustelu on hukkaan heitettyä aikaa jos ero tulee. Ei kyse ole mistään laivanrakentamisesta vaan elämän jakamisesta toisen ihmisen kanssa. Pelottavia naiset joille suhde on jotain ihmeellistä kilpavarustelua. Siinä on helposti onnen kohteen sijasta onnen väline se toinen ihminen joka pitäisi olla se tärkein.
[/q]
Hukkaan heitettyä kallisarvoista aikaa Sen Oikean etsimisessä, Perheen Perustamisessa, Lastenhankinnassa? Vaikka esimerkiksi itse olen edelleen vahvasti sitä mieltä etten tule lapsia tähän maailmaan väkertämään, niin kyllä mä ymmärrän sen ajatuksen siinä takana.

Ensisynnyttäjän keski-ikä on Suomessa 28 vuotta. Kai se(kin) joillakin kolkuttaa takaraivossa, vaikkei ihan näin suorasanaisesti. Kuten Tiinuliinukin sanoi, "monella kaverilla on elämä jo niin pitkällä" ja itse on juuri pudonnut takaisin lähtöruutuun, eikä kelloa käännä taaksepäin kukaan.

Tosiaan, suhteessa elettyä aikaa tulisi ajatella mukavana, toisen kanssa jaettuna aikana, jolloin opitaan paljon tärkeitä asioita itsestä ja parisuhteesta ylipäätään. Mikä meni vikaan, mitä olisin voinut tehdä toisin, minkälaista kumppania oikeastaan etsin, mitä haluan koko elämältä. Vaikka mäkin toivon jonkun suhteen, niin kuin monen muunkin tekemäni teon, häviävän historiastani, ymmärrän että typerätkin valinnat ja "tuhlatut ajat" ovat opettaneet kaikenlaista.

niomic: Varmasti tuntuukin pahalta kuulla olevansa virhevalinta ja ajanhukkaa, mutta ehkä sun järkeilysi "huonompaan valoon saattamisesta" meni vähän pieleen. Mä ainakin uskon enemmän tähän "aika kuluu ja mulla ei oo mitään" -ajatteluun surun synkimpinä hetkinä. Eli älä ota sitä niin itseesi. :]

[q]aada, 15.12.2009 19:35:
Mikä idea muuten, että sinkut keskustelee keskenään ja antaa toisilleen neuvoja, eikös se ole vähän kuin sokea neuvoisi sokeaa?

Ehkä pitäisi perustaa sinkuille joku Tohtori vastaa kysymyspalsta tms, jossa tohtorina toimivat seurustelevat kanssasisaremme?
[/q]

Sinkutkin ovat joskus seurustelleet, toiset ainakin. :P Paistaa se aurinko risukasaankin.

Vois pitkästä aikaa päivitellä, eli vieläkin täällä Ja ekaa kertaa ei oo kiire pois

[q]Esa, 18.8.2006 19:08:
Tässä nää suuret sinkkuluukku-elämän salaisuudet perustuen omiin havaintoihini ja kavereiden kanssa käytyihin keskusteluihin.

Samaa/eri mieltä?

- Kun on hiljaista, on hiljaista, ja hiljaisuus jatkuu. Niin vain on.
- Kun on kysyntää (tai olet parisuhteessa), kysyntää on yleensä samanaikaisesti useammalta taholta. Mahdollisesti joudut valintatilanteisiin, jotka voivat olla hankaliakin.

- Jos olet sinkkuluukun asukki ja ajattelet asiaa sekä yrität tehdä asialle jotain, pysyt sinkkuluukun asukkina.
- Jos unohdat koko jutun etkä tee oikeastaan mitään, huomaat kohta olevasi parisuhteessa.

- Mikäli panostat ja olet kiinnostunut toisesta (tai edes vaikutat kiinnostuneelta), et luultavasti ole tämän toisen mielestä kovin kiinnostava.
- Mikäli et oikeastaan tee mitään ja vaikutat vaikka vähän välinpitämättömältä, olet huomattavan kiinnostava ja haluttu.
[/q]

Toi eka ja kolmas on kyll nii totta tokasta en viel oo varma...

Ja kyll noit perhosia vatsassa alkaa olee jo ikävä

Täällä taas...

Ite ollu vast vähä aikaa sinkku ja kyll huomannu et kaivannu ku saa vaa mennä ja olla, ei oo riippuvainen toisest ihmisest *jiihaa*. Mutta toisaalta pakko myöntää, että iltaisin kaipaa miestä kainaloo *sydän*. Nyt sinkkuillaa jonkin aikaa ja sit taas otetaa joku poitsu kainaloo, ku löytyy sellanen, joka siin viihtyy

[q]MiMoSa, 25.8.2007 22:48:
Sinkkuluukku - hyvä luukku*joo**hihu*
[/q]

Just nyt ei tunnu iha tolta... Lauantai ilta, yksin kotona ja täytän ristikkoo

Mä taidan hyppää täält pois pojan kainaloo *plur*. Kyll se on nii et kevääll mä kaipaan eniten miestä rinnalle, toisaalta myös pimeinä syksy iltoina *iihhih*.

Taitaa tulla hiljanen kesä tulos mulle. Ei kiva... ehkä alan uskoo toho jono juhannuksena ajatuksee

Joo nyt sitä taas ollaa sinkkui... melkee kolme kuukaut sitä seurusteluu tuli harrastettuu. No iha kiva nyt alottaa kesä sinkkuna. Melkee tekis mieli tehä lupaus et sinkkuna koko kesä, mutt en uskalla mennä lupaa . Hetken nyt ainaski kattelen vaa miehii ja ehkä vähä leikin niill . Saa nähä mitä tulevaisuus tuo.

O