SINKKULUUKKU
[q]ninni:
joo voi olla et kohta meen pois tääl
[/q]Onnea vaan *ablööds* Mä tyydyn vaan oleen kaikille pois lähteville kade..Ihan vähän vaan..*nauru*
Miten ihmisellä on aina niin kiire,ettei kerkee ees tekee mtn poistuakseen täältä???? *Ei tajuu*
[q]Pinxu:
Miten ihmisellä on aina niin kiire,ettei kerkee ees tekee mtn poistuakseen täältä???? *Ei tajuu*
[/q]
Mitäh, just hyvä! Moon ainaki Onnellinen sinkku Mieletön fiilis!
[q]Pinxu:
[/q]
Varmaan sen takia että sä viihdyt täällä hyvin, niin sä sitten kehittelet niitä kiireitä ettet mukamas ehdi poistua täältä
[q]Jutu:
---
Pinxu:
---
Varmaan sen takia että sä viihdyt täällä hyvin, niin sä sitten kehittelet niitä kiireitä ettet mukamas ehdi poistua täältä
[/q]Vui pirhana...Mä paljastuin!!!!!
[q]Pinxu:
Vui pirhana...Mä paljastuin!!!!!
[/q]
Busted! Todellakin. Mä oon superkyttä
[q]Jutu:
---
Busted! Todellakin. Mä oon superkyttä
[/q]No mä tosiaan lusmuun aina täällä ja kiusin tuttuja....Joita ei oo kyl kovin montaa mut sitäki ihunampii
[q]Pinxu:
---
ninni:
joo voi olla et kohta meen pois tääl
---
Onnea vaan *ablööds* Mä tyydyn vaan oleen kaikille pois lähteville kade..Ihan vähän vaan..*nauru*
[/q]
Ei kannata. Pistetään me omat kemut pystyyn täällä niin sittten kaikki seukkausluukun ihmiset on meille kateellisia
[q]Jutu:
Ei kannata. Pistetään me omat kemut pystyyn täällä niin sittten kaikki seukkausluukun ihmiset on meille kateellisia
[/q]Shhhh! *kattelee ympärilleen*Ei kai nyt nuin lujaa puhuta meijän pileistä,joku seukkaaja voi viel vaik tulla kuokkimaan!*kuiskaa* *vink**nauru*
[q]Pinxu:
Shhhh! *kattelee ympärilleen*Ei kai nyt nuin lujaa puhuta meijän pileistä,joku seukkaaja voi viel vaik tulla kuokkimaan!*kuiskaa* *vink**nauru*
[/q]
Hups ups! Sori.. Nyt pitää olla tarkkana kuin porkkana, sillä vihollisia on joka puolella, ja ne saartaa meidät kohta *kuiskaa*
[q]Jutu:
Hups ups! Sori.. Nyt pitää olla tarkkana kuin porkkana, sillä vihollisia on joka puolella, ja ne saartaa meidät kohta *kuiskaa*
[/q]Just niin...Otas tosta itsepuolustusvälineet..*Ojentaa kasan ouzounin sinkkuja,joita viskelemällä voi tainnuttaa tunkeilijat*
[q]Pinxu:
Just niin...Otas tosta itsepuolustusvälineet..*Ojentaa kasan ouzounin sinkkuja,joita viskelemällä voi tainnuttaa tunkeilijat*
[/q]
Näillä muuten pärjää pitkälle. Hähää, tulkaa tänne vaan niin saatte levyistä päähän ja meidän kemuihin ei oo mitään asiaa seukkaajilla
[q]Astaroth:
Kutiseville päänahoille on Dinkkuluukku
[/q]
Jos on oikein nirso niin voi mennä Finkkuluukkuun (vai oisko toi ainoastaan Suomalaisille? *ding*)
[q]Jutu:
Näillä muuten pärjää pitkälle. Hähää, tulkaa tänne vaan niin saatte levyistä päähän ja meidän kemuihin ei oo mitään asiaa seukkaajilla
[/q]*naur* Sähän oot loistava persoona
Jeah jeah...täällä vielä notkutaa no joo jos ei muuta ni odotellaan kesään saakka jollei sitten aikasemmin ilmene mitään jostain suunnasta...
[q]Juhgu:
Alkoholisteille löytynee myös Vinkkuluukku.
[/q]
Tai jos vihjailusta ja flirttailusta tykkää niin vois olla myös Winkkuluukku
[q]Dorka:
...hahaa, lähetin hakemuksen ja täällä taas ollaan *sydän*
[/q]
Pakkohan se oli hyväksyä, kun tuli kolmena kappaleena kunnollisien viitelähteiden ja asianomaisten allekirjoitusten kera.
[q]Rocca:
---
zenny:
-clip-
---
Tottakai mut sitä ei osaa sanoo et koska se aika on kypsä *uuh**hymy*
[/q]
niinno.. valitettavast... mut *hali*:t sulle! Ja kyl me viimeistää ens kesään ollaa pois täst luukust..*joo* eiks joo?
[q]Rocca:
Jeah jeah...täällä vielä notkutaa no joo jos ei muuta ni odotellaan kesään saakka jollei sitten aikasemmin ilmene mitään jostain suunnasta...
[/q]
joo näin tehdää...*uuh*
[q]zenny:
---
Rocca:
---
joo näin tehdää...*uuh*
[/q]
ei se hakemalla löydy todettu on