SINKKULUUKKU
joo voi olla et kohta meen pois tääl
[q]Juhgu:
---
Oothan sä, katso vaikka noita muita, kaikilla hirveä hinku pois
[/q]
Juu, niin näyttäis olevan. On se kumma juttu.
[q]T0mbstone:
Tänne voisi tulla hengaamaan.
[/q]
Etkö sä hengaa kaikkialla missä saat olla rauhassa
Vaan miksipä täältä pois juosta kun on alkanut viihtymään täällä nurkissa pyöriskelystä
Taidanpa minäkin kuulua tänne
Täätähän porukka poistuu asenteella. Kyllähän tässä varmaan sinkkuna viihtyisi jos olisi pelimies ainesta mutta kun ei Tää tyynyn halaaminen sais jo riittää pikkuhiljaa, tekis mieli vaa helliä jotakuta niin prkeleesti
Mä en koskaan kuvitellut, että voisin olla näin ilonen päästyäni tänne Kohta viikon ajan ollu niiiin hyvällä tuulella ettei mitään rajaa
Ihan millin päässä tästä luukusta. Kai täällä vielä on tilaa..?*justjoo*
Jos sitä sit kuitenkin kääntys ovelta takas tänne. Tääl on vaan niin turvallista...
[q]valona:
---
öövee:
Johan minulla on jo sinut *sydän*
---
Harmi kun et soita koskaan. Saati sitten toivota hyviä unia tai muuta ihkua. Kädestäkään et pidä kiinni tai halaile muuta kun viikonloppuisin. Nainenkin saisit vielä olla niin voisin harkita seurustelusuhdetta välillemme.
[/q]
Nonih, meidän kaikkien pitää ruveta halailee myös viikolla. *sydän*
se on loppu nyt...sinkkuilu meinaan...ja olen aika*plur**jiihaa*
[q]Sade*:
---
Jazmine:
Jos sitä sit kuitenkin kääntys ovelta takas tänne. Tääl on vaan niin turvallista...
---
Eipähän ainakaan tuu pettymään.
[/q]
No sepä se..*uuh*
[q]Tipsu:
[/q]
Onnea *hali*! Mulla se vaan jatkuu, eikä loppua oo näkyvissa *nauru*...
[q]Miraakkeli:
Ei enää edes millistä kiinni. Täällä ollaan
[/q]
Teretulemasta
[q]T0mbstone:
---
valona:
---
öövee:
Johan minulla on jo sinut *sydän*
---
Harmi kun et soita koskaan. Saati sitten toivota hyviä unia tai muuta ihkua. Kädestäkään et pidä kiinni tai halaile muuta kun viikonloppuisin. Nainenkin saisit vielä olla niin voisin harkita seurustelusuhdetta välillemme.
---
Nonih, meidän kaikkien pitää ruveta halailee myös viikolla. *sydän*
[/q]
Sunnuntai halit *sydän*
Tääl on ihan kiva olla
[q]Twist:
---
Sitä vaan välillä kaipaa lämpöä ja rakkautta ...varsinkin nää sunnuntait on pahojaa....huoh..no ehkä joskus.
[/q]
Tämä kaikki on mahdollista myös sinkuille!!*joo*
[q]Sinza:
---
Tipsu:
---
Onnea *hali*! Mulla se vaan jatkuu, eikä loppua oo näkyvissa *nauru*...
[/q]
Kiitos laamaystäväni!!*hali*...mut kyl silti käydään viel laamailee!!*joo*...Tervetuloa kyläilee*vink*
Ainiiin. Olen unohtanut lisätä itseni tänne Ja sit meijän tyttöjen yleinen lausahdus tässä vaiheessa "viinaa, miehiä saatava!".. Taidan kyl pitää vähän taukoa mokomista otuksista.
ilmoittaisikohan sitä sitten muodon vuoksi itsensäkin tänne.
Kummaa...ei oo pitkään aikaa tullu oikee sillee ketää sopivaa vastaan (ts.en oo pahemmin ihastunu vahvasti viime aikoina)...Ihan tylsää. Kaipa semmonen taas jossain vaihees jostain putkahtaa
Tuntuu jotenki, et kauheen harvakseen sattuu kiinnostavia tapauksia eteen
Kauhee vinetys nyt, mut yrittäkee ymmärtää flunssaista ja väsynyttä tyttöä, jos nyt olisin tuol toises luukus, ni ois joku kenelle tän kuumeen tartuttaisin