SINKKULUUKKU
Mä olen varmaan ikisinkku
No siis...onhan sinkkuudessakin ihan OIKEESTIKIN hyvinä puolia Aiheesta on keskusteltu kyllä aikasemminkin...eihän tä ny nii kauheeta oikeesti oo?
[q]LauraLine:
ääääääh... mä oon jo niin kyllästyny tähän luukkuun!!
mut silti tuskinpa täältä mihinkään lähden..
[/q]
voit pitää mulle seuraa täällä sinkkuna on siistii... tai kannattaa ainaki uskotella ittellensä niin
[q]e-will:
niin just. tän nimi pitäis olla ANGSTILUUKKU.
ei saa mitään angst-preteen-wicca-cunt-sorrow-nightwish-evanescence-slash my wrists-goottiviulu- meininkiä
ku pitää iloita tästä häiritsevästä yksinäisyydestä mitä meille tarjotaan!
[/q]
[q]Juhgu:
Ihme angstiluukkumeininkiä. Sietäisitte saada pari potkua perseellenne
[/q]
niin just. tän nimi pitäis olla ANGSTILUUKKU.
ei saa mitään angst-preteen-wicca-cunt-sorrow-nightwish-evanescence-slash my wrists-goottiviulu- meininkiä
ku pitää iloita tästä häiritsevästä yksinäisyydestä mitä meille tarjotaan!
Pojat pojat, ei näin ollenkaan
Kai se on tunnustettava :/
Vuoden päivät jo.
Olisi hakusessa joku mukava tyttönen jonka kanssa käydä bileissä ja sitten tulla bileiden jälkeen kotiin ihkuilemaan, vapaaehtoisia?
puuh, ei täs auta ku odottaa päivää et täällä alkaa taas viihtymään.
mikä ilo on sinkkuudesta jos siitä ei saa iloa irti. se on yhtä turha asia kun paavin pallit taikka nunnan nännit.
*odottaapäivää*
Ei enää edes millistä kiinni. Täällä ollaan
[q]Fyraett:
---
Jutu:
---
Tuliks sulle roska silmään vai miks se meni noin
[/q]
Emt, varmaan joku hetkellinen hermovika
Tuli mieleen, että sinkkuilussa on ainakin yksi hyvä puoli: Kukaan ei juo sun rahoja viikonloppuna Ja kukaan ei oo korvan juuressa vinkumassa että mennään kotiin kun itsellä on hauskaa
MITÄÄÄÄÄHH?? nyt te saitte mut haluun seurustelusuhdetta ihan vaan senkin takia et pääsis riitelee?!?!?!
[q]Fyraett:
---
Jutu:
Ja kukaan ei oo korvan juuressa vinkumassa että mennään kotiin kun itsellä on hauskaa
---
Tos tapaukses voi aina sanoo "mee vaa, mä jään viel hetkeks" ( riippuen tilanteest )
[/q]
Tolleen kun sanoo, niin sitten kotona odottaa kolmas maailmansota
Hahahaa, LauraLine ja Fyraett tehän voitte riidellä keskenänne
[q]Juhgu:
---
Sulla on vaan väärä lääkitys ([pieni]no okei sori, huonoa huumoria[/pieni])
Mutta siis, ei tietysti ole tosi rakkauden voittanutta mutta ei sinkkujenkaan tarvitse elää missään henkisessä luostarissa. epätoivoinenkin ihastuminen on aika mahtavaa jos ei ole liian katkeroitunut ja vakavamielinen
[/q]
Hmm, kato perkule oon ottanu napit vääräst rasiast, kiitos vinkist
Onhan tollasii "epätoivosii" ihastumisii ollu ja ei ne todellakaa pahast oo, kyl nekin päivää huomattavast piristää. Mut kyl sitä kaipais kuitenki enemmän.*sydän*
ääääääh... mä oon jo niin kyllästyny tähän luukkuun!!
mut silti tuskinpa täältä mihinkään lähden..
[q]n-newbie:
Olisi hakusessa joku mukava tyttönen jonka kanssa käydä bileissä ja sitten tulla bileiden jälkeen kotiin ihkuilemaan, vapaaehtoisia?
[/q]
tulla ihkuilemaan... se kuulostaa tossa niin harmittomalta =)
Onkse hyvä vai huono merkki kun kaikki kaverit alkaa olla mun suhteen paljon epätoivosempia kun mä itte?
/|/|
Ooo Sinkkuluukku! Tääl pitää sitte kait hengailla vähä enemmänki