SINKKULUUKKU
[q]Rocca:
---
zenny:
---
Rocca:
Jeah jeah...täällä vielä notkutaa no joo jos ei muuta ni odotellaan kesään saakka jollei sitten aikasemmin ilmene mitään jostain suunnasta...
---
joo näin tehdää...*uuh*
---
ei se hakemalla löydy todettu on
[/q]
joo ei löydy ei... no mut kyl se meijänki aika joskus tulee.. vai tuleeko? *täh*
Jälleen täällä! Elämä edessä ja tukka takana tai jotain.. kevättä kohden!
[q]zenny:
---
Rocca:
---
zenny:
-clip-
---
Tottakai mut sitä ei osaa sanoo et koska se aika on kypsä *uuh**hymy*
---
niinno.. valitettavast... mut *hali*:t sulle! Ja kyl me viimeistää ens kesään ollaa pois täst luukust..*joo* eiks joo?
[/q]
joo joo, koitos on kova tai sitten vasta kesällä...et alku kesän voi mennä ja juhlii ja pitää hauskaa eiks je...
[q]Rocca:
ei se hakemalla löydy todettu on
[/q]
Ja höpön löpön. Antti Tuiskukin sen tietää: "Jos raukkauden haluut löytää, sun täytyy etsintöihin antautuu". Ei sitten välttämättä ihan sanatarkka lainaus. Siitä on kuitenkin (onneksi) jo puolisen vuotta kun tuota joutui töissä kuuntelemaan.
[q]Rocca:
---
zenny:
---
Rocca:
---
zenny:
-clip-
joo joo, koitos on kova tai sitten vasta kesällä...et alku kesän voi mennä ja juhlii ja pitää hauskaa eiks je...
[/q]
Jep todellaki..
[q]zenny:
Jep todellaki..
[/q]
Eli odotellen beachi kelejä, ja sitä hetkee ku pääsee mökille saunoo, ottaa arskaa...ja vetää rinkulaa veneen perässä eli paljon kavereita mukaan ja menoks. hohoijjaa...ja sitten merille vielä iltaauringoks *sydän* niin siistä..tulee ihan juhannus mieleen mut toi on liian romattista *ding**nauru* ei tommosta voi yksin tehä...
[q]Verano:
äh, noista natsas vaan tyttö
[/q]
Kunhan tytön lisäksi olis vielä sisäsiisti niin avot.
voiskohan siellä tunnelinpäässä sittenkin näkyä valoa *täh*
Ei, mä oon siinä tiellä.
Tunnelin päässä näkyvä valo on vaan veturi joka tulee täysillä sua kohti, kun oot keskellä tunnelia.
[q]e-will:
ja kukaan ei sanonu et jossain tääl on tunneli!
[/q]
ei mullekaan! meidät on jätetty ihan ulkopuolelle..
[q]LauraLine:
---
e-will:
ja kukaan ei sanonu et jossain tääl on tunneli!
---
ei mullekaan! meidät on jätetty ihan ulkopuolelle..
[/q]
ei kannatakaa mennä sinne tunnelille. siel on kuulemma joku veturi...
Hittoon siitä tieltä sitte, mäki haluun nähä valoo tunnelin päässä
Eli nyt vaa odotellaan sitten, tää hommahan pelaa ihan itestään, mitä täs turhaa stressaamaan. Jokusen vuodenpäästä meillä kaikilla on ihqupeipe vieressä ku maailmankaikkeus painuu kasaan
big bang teorian mukaan jossain vaiheessa universumi luhistuu kasaan niin se valo tulee paljon lähemmäksi ihan itsestään!
Pakko se on vihdoin myöntää et tänne sitä on kuulunu jo viikon verran
Musta tuli viime viikolla sinkku...
Jätkä petti, hakkas ja valehteli kaikesta mahdollisesta... Se käytti mua hyväkseen, lainas rahaa ja tavaroita sit otti ja lähti ja tavarat meni sen mukana...
Oon aivan rikki, kärsin suunnattomasti, mutta pakko se on yrittää kestää taas tää kaikki paska *sääli**nyyh*
Helpointa on olla sekaantumatta keneenkään tai mihinkään, välttääkseen väärinkäsityksiä muiden kuin itsensä kanssa
Hox!
[iso]LÄHEISRIIPPUVUUS:[/iso]
"Toisista huolehtiminen kuuluu ihmisten normaaliin käyttäytymiseen. Mutta jos ongelmien kanssa kamppailevan läheisen hoivaamisesta tulee pakkomielle ja koko elämän sisältö, voidaan puhua läheisriippuvuudesta."
http://www.mtkl.fi/avec/kuntoutuminen/laheisriippuvuus.html
En oo ollu sinkku pitkääääää aikaaaaaa! hmmm kauankoha nainen jaksaa katella mua?
[q]Shaznay:
Mä taidan mennä täält pois
[/q]
sepäs kävi vikkelään :)