SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]sapeli:
---
ViLbO:
Nimim. 6 kk ilman mminkään näköistä suhdetta hameväen kanssa

---

Tiedätkös tuon voisi ymmärtää monella tavalla...
[/q]

Nimenomaan..
Olen hetero Vai olenko..?

Tännepä tänne..

Voisin melkein saoa, että niin kauan kun on *känni* päällä ei tarvitse mitään naikkosia..
Eli ryhdytään kaikki alkoholisteiksi

Voisin alustavasti ottaa vähän etäisyyttä tästä luukusta poispäin. Ainakin sellaset kaks metriä näin aluks

[q]ViLbO:
[/q]

Tiedätkös tuon voisi ymmärtää monella tavalla...

pitäisköhän lyöttäytyä joukkoon..
kun oon kumminkin jo pidemmän aikaa tänne kuulunut*nauru*

Tänne voisi tulla hengaamaan.

[q]Twist:
miten on mahollista et kaikki muut poistuu täältä paitsi minä???
[/q]
Mä oon ollu tällases luukus jo kohta kolme vuotta (enkä oo mihinkään poistumas), ja ei tää ainakaan mun mielestä oo niiin kamalaa!!*ding* Ainaki mä oon tyytyväinen mun nykyiseen elämän tilanteeseen tän asian tiimoilta*joo**joo* Ja se on kyl pääasia!
Hyvä hyvä, kaikki vaan tervetuloa tähän luukkuun!!*yessir*

miksi musta tuntuu että olen täällä taas pian

[q]accule:
---
accule:
hmmm voiskohan olla niin et sinkkuluukusta paasee pois muuttamalla puolaan?*blush*...*hih*

---

ei muuten nakojaan paase...mut ei se midist, ma alan viihtyy taalla.
[/q]

Onhan se kiva kommentoida itseään ;)

[q]Tanjiz:
---
Twist:
miten on mahollista et kaikki muut poistuu täältä paitsi minä???

---

Mä oon ollu tällases luukus jo kohta kolme vuotta (enkä oo mihinkään poistumas), ja ei tää ainakaan mun mielestä oo niiin kamalaa!!*ding* Ainaki mä oon tyytyväinen mun nykyiseen elämän tilanteeseen tän asian tiimoilta*joo**joo* Ja se on kyl pääasia!
Hyvä hyvä, kaikki vaan tervetuloa tähän luukkuun!!*yessir*
[/q]
Sitä vaan välillä kaipaa lämpöä ja rakkautta ...varsinkin nää sunnuntait on pahojaa....huoh..no ehkä joskus.

Adieu *sydän* _o/

[q]LauraLine:
pitäisköhän lyöttäytyä joukkoon..
kun oon kumminkin jo pidemmän aikaa tänne kuulunut*nauru*
[/q]

tervetuloa vain

huh. kuinkahan täältä löytää ulos

[q]Twist:
Sitä vaan välillä kaipaa lämpöä ja rakkautta ...varsinkin nää sunnuntait on pahojaa....huoh..no ehkä joskus.[/q]

juuh. varsinkin bileiden jälkeiset sunnuntait, kun on väsy/krapula eikä jaksa tehä muutakun olla kotona ja möllöttää. sillon on taas aikaa miettiä syntyjä syviä.

kurrrrrrrrva! [osaan puolaa, jeh!]

Tuli tänään taas todettua miksi on kivaa olla sinkku, ei tarvii kuunnella kenenkään kitinää eikä määräyksiä omista menemisistä yms. Voi mennä ja tehä juuri niin kuin haluaa nimim.kuunteli parisuhde riitaa aamulla koulun tupakkapaikalla

kestipäs kauan..

[q]Mellu-:
Tuli tänään taas todettua miksi on kivaa olla sinkku, ei tarvii kuunnella kenenkään kitinää eikä määräyksiä omista menemisistä yms. Voi mennä ja tehä juuri niin kuin haluaa nimim.kuunteli parisuhde riitaa aamulla koulun tupakkapaikalla
[/q]

niimut järkihän sen jo sanoo ettei luokkatoverin/koulukaverin kanssa kannata olla yhessä :)
näkee toisiaan ihan liikaa :p

Alkaa nä yhen illan suhteet olla liika =( vois joku hakee mut pois täältä :D

[q]greenie:
Heiiii!

Älä oo tollanen negis. Tieksä on väärin sanoa, et kauneus on ulkoista, mut viel enemmän, että rakkaus ei olis. Chillaa meiän kanssa, tää on sinkkuluukku, sillei - ota ihan iisisti. Purr!

T: nimim. "olisi itsestäänselvää sanoa tätä sarkasmiksi"
[/q]

Team Nihkeät ilmoittautuu täten paikallaolevaksi. <o_

O