SINKKULUUKKU
[q]Texx:
Mun mielest tääl on kyl ihan kivaa!
[/q]
Yrität uskotella noin itsetuntosi kohttamiseksi ;)
[q]Christinah:
Onkos pikkujouluista mitään löytynyt?
[/q]
Mä en o ees pikkujouluihin viel päässy, eikä näillä näkymin semmosia ookkaan höh
[q]sts:
Oon mukavasti parisuhteessa,
voin kävellä munasilleni, reikäsil kalsareilla, haista pahalle jne äijjäillä ja siltikää vaimoketta ei haittaa... saattaa vaan äijjäillä enemmä ku katotaan telkkarii ja röyhtästä kaljaa juodessa, ku ite en sellast tee.
[/q]
Mulle kanssa tuollainen nainen
[q]Dorka:
...mä meen pois. mut en kyllä mee toiseenkaan luukkuun.
[/q]
EI OLE MUITA LUUKKUJA! SE ON JOKO TAI!
MUSTA - (tyhjää) - VALKOINEN
[q]Dorka:
Musta - Keltainen - Valkoinen? Niin tai näin... mä meen tästä luukusta pois.
[/q]
THERE IS NO YELLOW! O_O
No okei. Mene sitten sinne parisuhdelimboon, jossa mikään ei ole selvää ja avaruus kaartuu hassusti. Niin ja onnea matkaan.
[q]Epailija:
EI OLE MUITA LUUKKUJA! SE ON JOKO TAI!
MUSTA - (tyhjää) - VALKOINEN
[/q]
Musta - Keltainen - Valkoinen? Niin tai näin... mä meen tästä luukusta pois.
[q]-xx-:
Niin! Ihme tyypit ei muka oo kummassakaan. Joko ollaan ihan yksin tai sit av(i)oliitossa Piste
[/q]
Niin just! Mennäänkö naimisiin?
[q]-xx-:
Jonain päivänä suorasukaisuutesi saattaa sinut vielä vaikeuksiin mutta toistaiseksi ei. ;)
[/q]
Tiedän kyllä. Yhdistettynä jäykkään ja vakavamieliseen luonteeseeni se on oleva monien ongelmien lähde.
[q]AlexS:
Täällä ne käy tuolta toisesta luukusta v*ttuilemassa
[/q]
Vois kyl pysyy ihan omal puolellaa!
[q]Epailija:
---
-xx-:
Niin! Ihme tyypit ei muka oo kummassakaan. Joko ollaan ihan yksin tai sit av(i)oliitossa Piste
---
Niin just! Mennäänkö naimisiin?
[/q]
Jonain päivänä suorasukaisuutesi saattaa sinut vielä vaikeuksiin mutta toistaiseksi ei. ;)
Täällä ne käy tuolta toisesta luukusta v*ttuilemassa
[q]-xx-:
[/q]
ÄITI epis o ihan kiva poika... sun olis aika jo sitoutua! vielä olet hedelmällisessä iässäkin
[q]Arc:
---
Täsmentäisin tuota sanomaasi sen verran, että "kunnon naisia ON, muttei tänne saakka."
[/q]
---
Kyllä niitä kunnon naisia on (ihan Hesan liepeillä jopa *vink*) , mutta missä ovat kunnon miehet?!?
[q]sts:
---
Texx:
Mun mielest tääl on kyl ihan kivaa!
---
Yrität uskotella noin itsetuntosi kohttamiseksi ;)
[/q]
En ehkä sanonut tota ihan tosissani.
[q]Joannainen:
tääl ei oo kivaa
[/q]
siis tääl on kivaa... ajattele hyvii puolii... sun ei tarvi tuntee mustasukkasuus kompleksei, ei tarvii ilmotella menoista, jos joku miäs himottaa niin kimppuun vaan ilman mitää "mutku emmä voi"... voit etsiä miehen itsellesi joka toimii lämmittäjänä/kuuntelijana sillonku tarviit... sille ei tarvii olla tilivelvollinen mistään... eli villi vapaa onnellinen ja helliä samassa paketissa on Täydellistä....
Ööh, kai se pitää alkaa ottaa tää luukku kodikseen... pieni asenne muutos vaan ni kyllä tääl varmasti alkaa viihtymään...
Muutin tänne yli vuosi sitten... en oikeestaan valita, koska ei sitä "oikeeta" kuitenkaan oo tuolla missään Melkein oikeita on sit todella paljon.. ei vaan koskaan osaa päättää mitä haluaa..
[q]Ana*:
mutta missä ovat kunnon miehet?!?
[/q]
Tukholmassa. Täälläkin ovat kyllä pirun harvassa. En tiedä kuin muutaman ja yksi niistäkin on lähdössä takaisin Turkuun huomenna.
[q]UnityF:
mä ehkä niinkuin sillee vähän kurkkaan pois täältä tollee niinkuin varovasti...
[/q]
mitäsmitäs*vink*
[q]Neiti Etsivä:
Täsmälleen samaa mieltä! Suhde tuomitaan heti, kun tulee arki vastaan tai muuten vaan vaikeuksia. Missä on yrittäminen? Työ? Vaivannäkeminen? En tällä kuitenkaan tarkoita sitä, että pitäisi olla jonkun kanssa loppuelämä pakosta. Mielestäni kannattaa ensin yrittää ja sitten vasta tehdä päätös.
[/q]
Liika yritys tuhoaa parisuhteen. Been there, done that. Never again.