SINKKULUUKKU
tollei mä viel vähä aika sitten aattelinki mut nyt rupee taas kypsyttää *oottelee seuraavaa vkonloppuu* eheh
[q]Ana*:
missä ovat kunnon miehet?!?
[/q]
_o/
tai määrittele _kunnon_ mies =)
Ei naiset halua mitään kunnon miestä. Sanovat ehkä niin mutta sitten kun kohtaavat/tapaavat sellaisen niin menevät ihan tilttiin. Eivät todellisuudessa halua sellaista, koska sellaisessa miehessä ei ole mitään haastetta naiselle ja semmoinen mies on pidemmän päälle tylsä.
Ei tietenkään voi likaa yleistää mutta...plaah. Vittu tästä aiheesta vois kirjoittaa ja puhua vaikka hautaan asti.
[q]Ana*:
---
Arc:
---
Täsmentäisin tuota sanomaasi sen verran, että "kunnon naisia ON, muttei tänne saakka."
---
---
Kyllä niitä kunnon naisia on (ihan Hesan liepeillä jopa *vink*) , mutta missä ovat kunnon miehet?!?
[/q]
Jos niitä on, niin ne ovat kyllä sitten hyvin jemmassa.
[q]Jammailija:
Tässä sitä ollaan villinä sinkkupoikana*jiihaa*!
[/q]
Sinkkuahan sitä, villistä en nii tiiä. Kotona o hyvä olla tietokoneen ääressä ja käydä välillä salilla pitämässä näköä yllä et kehtaa näppäillä tietokonetta
Aivan! Ihmiset eivät vaan ole nykyään valmiita tekemään yhtään töitä suhteen eteen. Jos asiat ei heti ja kokoajan suju "täydellisesti" niin luovutetaan ja säikähdetään heti. Sitten juostaan karkuun ja keksitään jotain ihme tekosyitä miksi mukamas suhde ei toiminut.
[q]Neiti Etsivä:
---
unik:
Aivan! Ihmiset eivät vaan ole nykyään valmiita tekemään yhtään töitä suhteen eteen. Jos asiat ei heti ja kokoajan suju "täydellisesti" niin luovutetaan ja säikähdetään heti. Sitten juostaan karkuun ja keksitään jotain ihme tekosyitä miksi mukamas suhde ei toiminut.
---
Täsmälleen samaa mieltä! Suhde tuomitaan heti, kun tulee arki vastaan tai muuten vaan vaikeuksia. Missä on yrittäminen? Työ? Vaivannäkeminen? En tällä kuitenkaan tarkoita sitä, että pitäisi olla jonkun kanssa loppuelämä pakosta. Mielestäni kannattaa ensin yrittää ja sitten vasta tehdä päätös.
[/q]
No mut teistähän tulee sit hyvä pari!
Täysin samaa mieltä olen!
Voi ku osaiski nauttii sinkkuudest mut ku en oikee osaa.. oon meijän koko luokan ainut sinkku.. se pistää vähä surullisex.. ei o kovin kivaa.. ku oon vähä niiku omas luukus meijän luokal... pitäs varmaan lähtä baarii kattoo ihmisii täs joku viikonloppu.. mut baarist ei o viel tähän mennes löytyn kyl ku idioottei.. laivalle vois kans mennä kattelee... sielt löyty viimex aivan ihana ihminen! *sydän* joka sit loppujen lopux ei enää 7kk jälkee jaksannu katella mua..*uuh* vaik en tehny mitää väärää.. elämä on julmaa.. ehkä pääsen viel joskus pois täältäki luukust... toivonmukaa..
viriili sinkku paras sinkku
Eiks se menny niin, että mitä enemmän porukkaa sen paremman pidot? *ding**justjoo*
Parin vaihtoviikot käynnissä!
Meen ainakin jo tonne ovellepäin -------->
[q]domi, 19.5.2006 01:28:
MILFHUNTER *kuolaa**kuolaa**kuolaa**kuolaa**kuolaa*
[/q]
my nigga *sydän*
No höh...tännehän on kova liikenne ollut lähiaikoina.
[q]WuZuul:
---
Ana*:
---
Epailija:
---
Ana*:
mutta missä ovat kunnon miehet?!?
---
Tukholmassa. Täälläkin ovat kyllä pirun harvassa. En tiedä kuin muutaman ja yksi niistäkin on lähdössä takaisin Turkuun huomenna.
---
Eli yhteenvetona: kaikki kunnon miehet ovat joko Tukholmassa tai Turussa... VOI EI
---
Kyl tääl on ainaki yks kunnon mies ihan Vantaallaki
[/q]
Hah, alkaa olla suht naurettavaa tää "kunnon mies/nainen" höpinä. Sovitaan että ollaan kaikki yhtä nössöjä
mä haluun pois jo . . . nyt olo on sen mukanen
Tollasen vois melkein tilata: http://www.jdhodges.com/photos/5622
For the person who has everything, except the perfect bedmate!
Voi toimia jollekkin,mut on musta kivempi silti saada viereeni ihka oikea ihminen..onneksi en ole yksin tuon ongelma yksinnukkumisen kanssa,mutta siltikin olisi ihana löytää ihan oma ei pelkästään "unityyppi"
[q]Lene:
---
wallu:
Eiks se menny niin, että mitä enemmän porukkaa sen paremman pidot? *ding**justjoo*
---
Vaiko, että "väki vähenee, väki vähenee, mutta pidot sen ku paranee?"
[/q]
Siinätapauksessa meno alkaa olla jo kokolailla hikinen tässä luukussa
[q]Avernian:
---
Ana*:
Kyllä niitä kunnon naisia on (ihan Hesan liepeillä jopa *vink*)
---
Todista se.
[/q]
Jaa-a, mitenköhän se pitäis todistaa? *täh* Sun täytyy vaan uskoa mun sanaan, Hesan liepeillä on kunnon naisia ja paljon!!