SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Epailija:
---
Ana*:
mutta missä ovat kunnon miehet?!?

---

Tukholmassa. Täälläkin ovat kyllä pirun harvassa. En tiedä kuin muutaman ja yksi niistäkin on lähdössä takaisin Turkuun huomenna.
[/q]

Eli yhteenvetona: kaikki kunnon miehet ovat joko Tukholmassa tai Turussa... VOI EI

[q]Ana*:
---
Epailija:
---
Ana*:

---

Tukholmassa. Täälläkin ovat kyllä pirun harvassa. En tiedä kuin muutaman ja yksi niistäkin on lähdössä takaisin Turkuun huomenna.

---

Eli yhteenvetona: kaikki kunnon miehet ovat joko Tukholmassa tai Turussa... VOI EI
[/q]

Kyl tääl on ainaki yks kunnon mies ihan Vantaallaki

huh, klikkasin vahingossa SEUKKAUSLUUKKUA vaikka piti tulla tänne. Nyt en kyllä enää muista mitä mun piti alunperin sanoa *täh*

- Garo

[q]AlexS:
---
WuZuul:
---
Ana*:
---
Epailija:
---
Ana*:

---

---

---

Kyl tääl on ainaki yks kunnon mies ihan Vantaallaki

---

Hah, alkaa olla suht naurettavaa tää "kunnon mies/nainen" höpinä. Sovitaan että ollaan kaikki yhtä nössöjä
[/q]

Kannatetaan! Nuq ->

Ainakin tääl on turvallista

[q]Keeerin:
Parin vaihtoviikot käynnissä!
[/q]

Taitaa Klubbarissa olla pysyvästi

[q]LinsQ:
Niinpä... tulis jo joku ja hakis pois*hmph*
[/q]
ku tuliski

[q]k!tty:
Tollasen vois melkein tilata: http://www.jdhodges.com/photos/5622
For the person who has everything, except the perfect bedmate!

Voi toimia jollekkin,mut on musta kivempi silti saada viereeni ihka oikea ihminen..onneksi en ole yksin tuon ongelma yksinnukkumisen kanssa,mutta siltikin olisi ihana löytää ihan oma ei pelkästään "unityyppi"

[/q]
kimppa tilaus pystyy

hmh.. ankeeta olla täällä näin talvisaikaan

[q]Avernian:
---
zenny:
Taitaa tää uusvuos (niiku kaikki edellisetkii..) ni vaihtuu sinkkuna...
---

Onhan sulla tässä vielä 11 päivää aikaa.
[/q]

hmm.. nii.. mut ehkä vähä liian vähä kummiski...

[q]Avernian:
---
zenny:
hmm.. nii.. mut ehkä vähä liian vähä kummiski...

---

Kyllä siinä alkuun pääsee ainakin
[/q]

no niin no... täält päin ei kyl o löytymäs luultavast ketää sopivaa ehdokast...

[q]Avernian:
---
zenny:
no niin no... täält päin ei kyl o löytymäs luultavast ketää sopivaa ehdokast...

---

Katsonut kaikkialta, vai? Kolunnut epätavallisetkin paikat?

No, onhan siinä lähellä muitakin kaupunkeja. Ja esim. tässä sinkkuluukku täynnä toinen toistaan parempia miehiä
[/q]

joo ei o kyl paljo tultu kateltuu..*blush* mut tuskimpa mistää baarist löytyiskää samanhenkist ihmist ku mä...

[q]Keeerin:
Parin vaihtoviikot käynnissä!
[/q]

Mahtaakohan olla jotain tarjouksia? Kaksi yhden hinnalla?

[q]ninni:
---
zenny:
Taitaa tää uusvuos (niiku kaikki edellisetkii..) ni vaihtuu sinkkuna... ois kyl tosi kiva jos olis joku kenenkaa viettäs uuenvuoden mut taitaa jäähä haaveeks...

---

joo kyllä olis kiva olla taas vaihteeks suhteessa jonku ihanan ihmisen kanssa mut ei aina voi voittaa mut mä en voita koskakaa
[/q]

Sama ongelma täälpäin...*uuh* mut koitetaa kestää...*hymy*

[q]Avernian:
---
zenny:
joo ei o kyl paljo tultu kateltuu..*blush* mut tuskimpa mistää baarist löytyiskää samanhenkist ihmist ku mä...

---

No kokeile kirjastoa, katua, koulua, bussia, junaa, naapurin pihaa, postin jouluapulaista, kirkon portaita (älä erehdy sisään asti), kahvilaa, lähikaupan kassajonoa, leffateatterin aulaa...
[/q]

Kiitti sulle vinkeist...*vink*

[q]Lene:
---
zenny:
Taitaa tää uusvuos (niiku kaikki edellisetkii..) ni vaihtuu sinkkuna... ois kyl tosi kiva jos olis joku kenenkaa viettäs uuenvuoden mut taitaa jäähä haaveeks...

---

Mieluummin sinkkuna kuin suhteessa, joka päättyy juuri uutena vuotena.

Nimimerkillä: "Jo kaksi kertaa peräkkäin näin"
[/q]
Tuntuu olevan tarttuva tauti.... sinkkuna olet syntyvä ja sinkkuna olet kuoleva *igor**täh*
Eli ei mitään uutta auringon alla.

tääl ei oo kivaa

[q]ninni:
---
zenny:

---

joo kyllä olis kiva olla taas vaihteeks suhteessa jonku ihanan ihmisen kanssa mut ei aina voi voittaa mut mä en voita koskakaa
[/q]

Meitähän näyttää sitten olevan monta jotka ei koskaan voita mä olen päättänyt jäädä vanhaksipiiaksi, mun suhteet ei sitten koskaan onnistu.

[q]zenny:
[/q]

Tosiaankin, uusivuosi kotibileiden (tuntuu ainakin täälläpäin olevan, syynä baarien tungos) aikaa eli siis kaikki rakkaat ystäväni (muutamaa lukuun ottamatta) voivat hipelöidä kumppaneitaan omassa rauhassa ja taas "loistava" uusivuosi on mennyt omalta kohdaltani pari rakettia ampumalla.

Kuulostaa varmaan aikas katkeralta, mutta muutama uusivuosi näin on jo liikaa. Tänäkin vuonna kuulee vaan monien (varattujen) kavereiden juttelevan "nyt joku järkkää uudeksvuodeks bileet", "ei uutenavuotena mihkään baariin mennä". Nää puheet saa kyllä mun kattilani kiehumaan, sillä taidan olla ainut, joka haluaa mennä sinne tungoksen keskelle. Näin se epätoivon tunne vaan herää tälläisten juhlien keskellä!

Siinä oli eka postaus tänne, et moro vaan :))

O