SINKKULUUKKU
[q]rose:
Aina voi lohduttautua sillä, että kun on jotain suhteeksi luokiteltavaa niin se on kumminkin hankalaa. Sitten kun ei ole mitään, niin kaipaa sitä jotain. Kaikkein parhaiten on kun ei ajattele koko asiaa. (En kai ole jo kyynistynyt?)
[/q]
Ai kuka? sinäkö kyynistynyt... Hitz keksitään pikaista antikyynisyysapua Ei se suhteilu nyt niin hankalaa ole (suhteellisen kauhean vain), ja on kivempaa höpsiä yhdessä kuin yksin, eikös?
sinkkuluukku.. tääl on sika fantsuu!! ollaan oltu jo piiitkään ja tullaan olemaankin.... nuori, villi ja vapaa *sydän*
On kyl pakko muuttaa postit tulee tähän luukkuun. Eli älkää kattoko kieroon jos törmätään! Tuntuu vaan todella kummalta olla sinkku, kun en oo oikeestaan koskaan ennen päässy tähän vaiheeseen. Kaikki tää vapaus on todella outoo ja sinällään ihanaa, mut yksinäisyys joka tulee sen kylkiäisinä on taas niin *uuh*... Se on kyl plussaa et voi nähdä kaikkii frendejä paaaaaljon useemmin! (teinixlopetus *aplodit*, mut kuitenki totta )
Toisaalta.. toisaalta taas ei Sinkkuudessaki on puolensa... Ei oikein tiijä mitä täs tekis Jospa sitä kuitenkin kattelis viä ympärilleen, mut se onkin eri juttu että kuin monta kerta tulee semmosii ihanii ihmisii vastaan, jotka natsaa??
Voeee voee....
[q]onni3mk:
Joo myönnän, nyt olis kyl aika jees saada jotain vipinää. Ei ees tarttis mitään vakavaa, vaan edes joitain!
[/q]
mut seki on perseestä ku siihen pikkusee vipinää jää sit koukkuun... tahtoo vaa koko aja lisempää pikkuse vipinää.. sit taas lisempää ja lisempää, koskaan se himo ei lopu... ei ne miehet vaaan se himo... taas iltasella pääsen lausoo viisauksia kissojen elämästä...
[q]
Toisaalta ei sitä kalaakaan tule, ellei mato ole koukussa. Outo fisu on jos kyljestä kiinni jää...
[/q]
oon kerran mökillä saanu lahnan mato-ongella ja kylkeen oli koukku jääny.
[q]Avernian:
---
Mellu-:
tehääks tästä ikisinkku-luukku ?
---
Tehdään vaan.
[/q]
Count me in.
Jep, täällä ollaan maailman tappiin asti.
[q]zenny:
Kyl joo täält pikkuhiljaa alkas haluta pois.. no ehkä karsivällisyys palkitaa jossaa vaihees elämää...
[/q]
Mahdollisuuksien maahan -> Turkuun? :)
[q]salaisinko?:
tulkaas poimimaan vittuun täältä-
[/q]
oli niin kauniisti pyydetty, että miten olisi
feeling lonely *hih*?
[q]negatiivi:
---
zenny:
Kyl joo täält pikkuhiljaa alkas haluta pois.. no ehkä karsivällisyys palkitaa jossaa vaihees elämää...
---
Mahdollisuuksien maahan -> Turkuun? :)
[/q]
joo-o.. vai olis turus mahollisuuksii.. hmm..
[q]Jazmine:
Ja mitä hittoo mä tätä ruikutan? Vissiin tekemiset vähissä.. Sinkkuus Nytkin ois kiva viettää ylimääränen vapaapäivä jonku ihanan ihmisen kaa *sydän*
Ja huomenna on taas asiat toisin
[/q]
Sinkkuudes on just toi huono puoli et sillon ku on meno päällä on aivan sairaan hauskaa (ja aina tulee tehtyy paljon asioita jotka ehkä kaduttaa myöhemmin*jiihaa*), mut jossain vaihees on aina pakko hieman rauhottaa tilannetta ja rupee taas huokailee... kunnes sit taas! Tylysti sanottuna ei oo sitä "plan B:tä" sateiselle päivälle... *iloinen**iloinen*
ilmottautuu \o/
[q]Kaaottisen mukava:
---
Jazmine:
Näin se vähä menee Mut en mä tiijä.. loppujenlopuks (vaik ois kuin hauskaa bilettää ja ördätä), ni ainakin meikkis kaipaa kauniita asioitakin Välil tuntuu et tää puol vuotta alkaa jo riittään. Toisaalta taas tuntuu et se on liian vähän aikaa sinkkuna. Doh, ehkä se ratkee sit joskus Jos vaan uskaltaa sen antaa ratketa. .*uuh* Turvallisuus ennen kaikkea...
---
Niin no joskus sitä menee mokaa niin pahasti et päätyy suhteeseen. Mut sitä "mokaa" odotellessa sit!*nauru* Täl hetkel tuntuu vaan mun mielipiteet vaihtelevan viikon välein siitä et haluisko seurustella. Ei haluu tehdä mitään ratkasevaa ennen ku saan oman pollan suoraan. Varsinkaan kun siitä vois aiheuttua jotain epämukavaa jollekin toiselle eikä vaan mulle. Sitä ennen biletys & känniääliöhäröily & sikailu & yhden yön jutut & kaikki muut hauskuudet saa luvan kelvata mulle. Kunnes taas mieli muuttuu...
[/q]
Yhdyn sun kanssas, kaikkeen muuhun paitsi tohon baaripano-juttuun. Ei oo mun heiniäni Nyt vaan eletään viinalle, bileille ja kavereille. Kunnes taas meitsinkin mieli muuttuu.. Ehkä jo taas huomenna Toistan vissiin samaa??
[q]kimik:
---
Toisaalta ei sitä kalaakaan tule, ellei mato ole koukussa. Outo fisu on jos kyljestä kiinni jää...
---
oon kerran mökillä saanu lahnan mato-ongella ja kylkeen oli koukku jääny.
[/q]
Tuskinpa sitä kukaan itselleen lahnaa haluaa. Mulle kävis hyvin joku kirpakka pikkuahven.
[q]Jazmine:
Näin se vähä menee Mut en mä tiijä.. loppujenlopuks (vaik ois kuin hauskaa bilettää ja ördätä), ni ainakin meikkis kaipaa kauniita asioitakin Välil tuntuu et tää puol vuotta alkaa jo riittään. Toisaalta taas tuntuu et se on liian vähän aikaa sinkkuna. Doh, ehkä se ratkee sit joskus Jos vaan uskaltaa sen antaa ratketa. .*uuh* Turvallisuus ennen kaikkea...
[/q]
Niin no joskus sitä menee mokaa niin pahasti et päätyy suhteeseen. Mut sitä "mokaa" odotellessa sit!*nauru* Täl hetkel tuntuu vaan mun mielipiteet vaihtelevan viikon välein siitä et haluisko seurustella. Ei haluu tehdä mitään ratkasevaa ennen ku saan oman pollan suoraan. Varsinkaan kun siitä vois aiheuttua jotain epämukavaa jollekin toiselle eikä vaan mulle. Sitä ennen biletys & känniääliöhäröily & sikailu & yhden yön jutut & kaikki muut hauskuudet saa luvan kelvata mulle. Kunnes taas mieli muuttuu...
[q]Shaznay:
Miten keskiviikko ja sinkkuelämä liittyy toisiinsa?
[/q]
juu ei auennut mullekaan
[q]Rocca:
kannattaa tutustuu oikeen kunnolla ettei tule pettymyksiä Mutta omalla kohdalla se ulkokuorikin pettäää paskaa käteen vaan kaikille norm. ihmisille
[/q]
*täh* siiiiis ou mai gaaaaaaad..en tie pitäskö nauraa vai nauraa tosi kovaa, mut siis voi ***** sen takia jos hommat ei pelitä ni et oo mitään arvostelemaan muita ja asettamaan itteäs jollekin korokkeelle!!!! emmä ees tajuu miks mä tähän kommentoin... hohhoijaa
Yx ihana tyttö palas kuviohin ja kahveet ois tiedossa...hieman varauksella
kyllä koska muistan mukavat oharit mutta kokeillaan mitä tällä kertaa
tän kauniin tytön kanssa käy*hih* Ehkä pääsen kenties pois
täältä...
On pakko myöntää et itsekkin kuulun tänne, vaikka tää on kivaa ois sitä mukavaa rauhottua hetkeks ja ehkä saada jotain fisua aikaseks.... ja rankan päivän jälkeen olla jonkun läheisen kaa. Katsoa yhdes hyvää leffaa sohvalla sateisena päivänä ja viettää ikimuistoisia vapaapäiviä tehden jotain mahtavaa. Mut valoisia puolia ei tarvitse huolehtia kenestäkään eikä mistään jos ei tahdo. Voi olla pois pidemmänki aikaa himast ku siel ei odota muu ku tiskivuori ja jääkaapin valo. Ja tottakai sinkuuden ehkä paras puoli voi sekoilla kenen ja miten tahansa ja niin paljon ku sielu sietää tuntematta olevansa pettäjä ja kokematta syylisyyttä. Täs on jokasen omatunto on vain rajana..... Viime aikoina biletys ja ylenpalttinen häröily on vienny kaikki mun voimat ja ajan.... Noo, ehkä käy tuuri ja joku löytää mut eikä mun tarvitse aina lähteä etsimään häntä. Katsotaan mitä aika tuo tullessaan!! Joka hetki on uusi madollisuus muuttaa elämää...*nauru*
MUT TURHAA ASIASTA ON ITKEÄ JOS JOKIN ON HUONOSTI NIIN SE TÄYTYY KORJATA........
NS. TARTUA HÄRKÄÄ SARVISTA!!!