SINKKULUUKKU
tehääks tästä ikisinkku-luukku ?
[q]mama_russia:
Viime aikoina biletys ja ylenpalttinen häröily on vienny kaikki mun voimat ja ajan....
MUT TURHAA ASIASTA ON ITKEÄ JOS JOKIN ON HUONOSTI NIIN SE TÄYTYY KORJATA........
NS. TARTUA HÄRKÄÄ SARVISTA!!!
[/q]
sanos muuta, kait se lähtee itsestään jos huomaa et jokin on vialla.
ei saa odottaa että joku auttaa, kaikki lähtee syvältä itsestä ja siitä että rakastaa itseään.
[q]Medeia:
hmh.. ankeeta olla täällä näin talvisaikaan
[/q]
EI se oon niin herkkua kesälläkään, oikeastaan se on vielä hirveempää kesäisin, kun kaikilla muilla on jonkinlainen seuralainen
Saaks tääl viitata niinku ala-asteel
_O/
Juu itel kävi kans tuol hallmark bileis sunnuntaina et meinas väsy pukkaa päälle ja kun vähiten odottaa ni sit tuli kiva tyttönen kyselee et mikäs miestä noin väsyttää kesken iltaa ja sit heti piristyin jamittaan tyttösen kans *aplodit*...ainoo vaan et mä onneton menin hukkaamaan sen tyttösen ennenkuin kerkesin nuneroo jne kysellä
[q]trusti:
En tiedä kumpi on oikein säälittävämpää... Se että olen ollut sinkkuna jo reilun vuoden päivät, vai se että postailen tämmöisiin demi-topikkeihin.
[/q]
Jälkimmäinen.
[q]Avernian:
Ei sun pitäskään. Täällä vaan katkerat ihmiset itkee "kohtaloaan"
[/q]
:D:D::D:D:DDDDDDDDDDDDDDDD:D:D:D:D
rofl lmao LOL omg plz pylz roflcopter.com :D
Katkerat tosiaan!
COUNT ME IN!
[q]Verottaja:
---
Avernian:
---
Mellu-:
---
Tehdään vaan.
---
Count me in.
[/q]
noouu.. sit mä en ainakaan halua enää kuulua tänne
[q]Avernian:
Jeez, ei sitä kuitenkaan 24/7 olla yhdessä vaikka seukkaisikin.
Jos ei halua noita juttuja tehdä naisensa edessä, voi ne tehdä silloin kun se on muualla. Ja nauttia siitä kaksin verroin ^_^
[/q]
No mut juju on siinä et munia pitää saada raapia silloin kun tekee mieli raapia eli usein
Hei mitä vikaa, oon kokeillu! Anopil alko tekee mieli nuorta ja viriiliä.
Mut tavallaan ikisinkku luukku idea on ihan käyttökelpoinen,jos ei unohdeta että jokaisella pitäis silloin olla ainakin unityyppi! Ihan hirveää olla n.250km päässä omasta unityypistään...*nyyh*
päk in pisnes =)
[q]Mellu-:
[/q]
Kai mä voisin nyt pikkuhiljaa myöntää jo sen, että en tule pääsemään seukkausluukkuun...
Alea jacta est
Vieläkö pääsee mukaan tähän projektiin?
[q]-xx-:
---
k!tty:
Mut tavallaan ikisinkku luukku idea on ihan käyttökelpoinen,jos ei unohdeta että jokaisella pitäis silloin olla ainakin unityyppi!
---
Tollasen vois melkein tilata: http://www.jdhodges.com/photos/5622
For the person who has everything, except the perfect bedmate!
Vaikka on ne tavallisetkin tyynyt tähän asti riittäneet..
Niin ja en mielelläni olisi ikisinkku, mutta täytynee ennen pitkää hyväksyä karu totuus :p
[/q]
''is there a girlfriend pillow that kicks you while you sleep and intermittently wakes you up to talk about its feelings?''
Itsekin voisin kyllä ryhtyä jonkun unityynyksi
:jeah baby
Joo myönnän, nyt olis kyl aika jees saada jotain vipinää. Ei ees tarttis mitään vakavaa, vaan edes joitain!
[q]Jutu, 19.5.2006 01:19:
Miks aina ne kiinnostavimmat ihmiset on a) 30-vuotiaita b) naimisissa ja c) isiä?
[/q]
filf hunter :)
Ilmoittaudun. Viihtyisä paikka.
[q]Karvinen:
mut seki on perseestä ku siihen pikkusee vipinää jää sit koukkuun... tahtoo vaa koko aja lisempää pikkuse vipinää.. sit taas lisempää ja lisempää, koskaan se himo ei lopu... ei ne miehet vaaan se himo... taas iltasella pääsen lausoo viisauksia kissojen elämästä...
[/q]
Nii no miehil pahimpaa auttaa tv:n kattelu kalsareis, runkkaaminen, röyhtäily ja kaljan juonti... tai näin ainaki sinkkuäijjät selittää.
[q]Avernian:
---
Mellu-:
---
Tehdään vaan.
[/q]
Ikisinkkuluukku... Kuullostaa ihan luostarilta...
[q]sts:
Oon mukavasti parisuhteessa,
voin kävellä munasilleni, reikäsil kalsareilla, haista pahalle jne äijjäillä ja siltikää vaimoketta ei haittaa... saattaa vaan äijjäillä enemmä ku katotaan telkkarii ja röyhtästä kaljaa juodessa, ku ite en sellast tee.
[/q]
Ja,pyh..mä mitään äijäile*hmph*mä käyttäydyn aina kauniisti ja nätisti kuten kiltin tytön kuuluu*hellokitty**iihhih*