SINKKULUUKKU
[q]Kolera:
Hmms luin tän sitten KINKKULUUKUKSI. Tiiä oliko joululla jotain vaikutusta vai ei =P
[/q]
Joululla osuutta asiaan ?? eisen puoleen kai tytöilläkin "kinkut" on ?? *hih**pahis*
[q]Kolera:
Hmms luin tän sitten KINKKULUUKUKSI. Tiiä oliko joululla jotain vaikutusta vai ei =P
[/q]
Mulla ois neidoille hyvää kinkkua tarjolla et tytöt ottaa vaan sinapit ja korppujauhot messiin ja tulee tänne
Tänne jouduin , vaikkakin ihan omasta tahdosta. Mutta silti on haikee olo. Kai se kuuluu asiaan!
[q]merk:
Ei mitään suhteita ^^ taitaa klubitukseenkin muutama muukin sinkku mun lisäks mahtua, sivumäärää ajatellen
[/q]
joo kyllä meitä täällä riittää
Onnea ja turvallista matkaa Riikka
Voi että mä vihaan tätä paikkaa. Ja vihaan sitä et en tiiä kuulunko tänne enää vai en.
[q]Capital:
Ps. En tiedä miksi mutta tästä hymiöstä Tulee mieleen Conan O' Brian...
Agree anyone?
[/q]
- I agree!
[q]Mellu-:
keskiviikko njälleen katsastamaan lahden mies tarjontaa
[/q]
sinä mitään miehiä tarvi.. sulla on mut... *magneetti vetovoimalla vetää mellun mikkolaan eikä minnekkään hikiseen baariin*
[q]-xx-:
Älä huoli, kuuluu asiaan ja helpottaa ajan myötä :)[/q]
Liiankin paljon. En tiedä osaisinko ruveta enää seurustelemaan vaikka joku nti Oikea kävelisikin elämääni...
Mun täytyy pysyy täällä niin kauan ku musta tuntuu siltä et löydän kivan (ainahan se tuntuu) Mut ehkä mä yritän järkeillä enemmän tällä kertaa..
[q]fallen angel:
mä meen nyt pois...*plur*
[/q]
You go girl!!!*aplodit*
keskiviikko njälleen katsastamaan lahden mies tarjontaa
Uutta lihaa tarjolla...
Erittäin surkuhupaisaa luettavaa tämä palsta. Keskustelu pääsee parhaimmillaan yhtä paljon pinnan alle kuin muurahainen vesilasissa. (WoW se kelluu)
Tämä on juuri oikea paikka minulle.
Raahaan siis oman sinkkupahvilaatikkoni tänne ja koverran kylkeen reiät ulkomaailman kanssa kommunikoimiseksi.
Suomennos/referaatti:
Terve kaikki.
Ps. En tiedä miksi mutta tästä hymiöstä Tulee mieleen Conan O' Brian...
Agree anyone?
mitäs me sinkut
[q]jaywink:
ilmottautuu o/
[/q]
toivottavasti löydät pian jonkun kivan tytyn
[q]thomas:
---
Shaznay:
Mä taidan mennä täält pois
---
sepäs kävi vikkelään :)
[/q]
Joo toiset ne näyttää hyppäävän joka toinen päivä edestakaisin
ja me jurot vaan jökötetään täällä päivästä, viikosta, ja kuukaudesta toiseen
Mut mikäs kiire täs on, enjoy the moment folks! *heiii**nauru*
hetken kun tuossa ajattelin, niin oma vastaus: ollakko vai eikö olla -kysymykseen tuli selväksi
Aina voi lohduttautua sillä, että kun on jotain suhteeksi luokiteltavaa niin se on kumminkin hankalaa. Sitten kun ei ole mitään, niin kaipaa sitä jotain. Kaikkein parhaiten on kun ei ajattele koko asiaa. (En kai ole jo kyynistynyt?)
Yes yes yes...Back in here...kattellaas taas sitten joskus taas jtn. suhteita mutten toviin nyt vois ottaa semmosen jumalattoman kuntoilu kauden ni ehkä sitten joskus taas
[q]wallu:
---
rose:
Aina voi lohduttautua sillä, että kun on jotain suhteeksi luokiteltavaa niin se on kumminkin hankalaa. Sitten kun ei ole mitään, niin kaipaa sitä jotain. Kaikkein parhaiten on kun ei ajattele koko asiaa. (En kai ole jo kyynistynyt?)
---
Aivan totta! ja yleensä sitten vielä käy niin, kun ei seurustelu/vastakkainen sukupuoli vois vähempää kiinnostaa, eikä edes ajattele koko asiaa, niin tärppää
[/q]
Toisaalta ei sitä kalaakaan tule, ellei mato ole koukussa. Outo fisu on jos kyljestä kiinni jää...
Jaahas, tämä tyttö poistuu täältä.. mukavaa oli niin kauan kun kesti, mutta mieluummin olen tuolla toisessa luukussa