SINKKULUUKKU
moi moi!
ja moido
aika hilkulla et putoon pois listalta....*ding**iloinen*
olen seurustellut lähes taukoamatta viimeisen 11 vuotta. tuohon ajanjaksoon mahtuu kolme pitkää suhdetta.
nyt sitten kuitenkin porhaltanut sinkkuna nelisen kuukautta enkä todellakaan olisi uskonut, että sinkkuilu on näin hauskaa ja vapauttavaa.
ehkä kaikkein ongelmallisinta on nukkua yksin. hiljalleen siihen alkaa tottumaan, mutta aluksi yksinäinen sänky tuntui niin kovin autiolta ja suurelta. nykyään tilanvaltaamisesta osaa nauttiakin ja onneksi on sitten hyviä kavereita, jotka tiukan paikan tullen suostuvat unileluksi
noista seurustelusuhteista saanut sen verran paskaa niskaan, että tällä hetkellä en usko että edes pystyisin seurustelemaan vakavasti. en usko, että on olemassa ihmistä juuri minulle koko loppuelämäkseni. ja mitään turhanpäiväisiä kotkotuksia en halua enää harrastaa.
mutta kesä on tulossa ja alkurusketusta on jo hankittu köyhän miehen hawaijilla.... odotan innolla kesää -03... ensimmäinen kunnon sinkkukesä sitten teini-iän*justjoo*
S
[q]Uhuu:
kun te kaikki muut lähdette täältä ennemmin tai myöhemmin, niin mä jään....
se on varma se... mä aion olla viimeinen... voitte sammuttaa valon, kun lähdette... rakastan pimeää
-foreverhereuhuu
[/q]
Voisi olla hyvä kohde mistä lyödä vetoa
miehii ja naisii ei voi verrata kosk naiset ajattelee kahella aivopuoliskolla sori (mikä on liikaa niille)
[muokattu 29.4.2003 18:37]
[q]ezzy:
---
duracell-pupu:
*ruma sana* taas
---
vähemmällä määrällä rumia sanoja vois mahkut parantua ;)
[/q]
en hae mitää mahkuja...angsteilen vaan tilannetta
Nyt ku on sinkku, tuntuu et rahaa palaa ihan mielettömästi, kokoajan ollaan menossa, en pysty enään jarruttamaan...
se on menoa nyt...
_0/ tänne taas...
Avernian:[q]kei:Ja miesten on aina saatava olla oikeassa.
Korjaus.
Miehet ovat aina oikeassa.
*nauraa*[/q]
Ja naisten on saatava viimeinen sana.*vink*
Sinkkuna on mukavaa. Kunnes..*pihkassa*+*pihkassa* Niin, ehkä joskus.
...lame...
sinkkuilu on kivaa niin kauan kun seksiä ja unikavereita riittää :)
sä vissin vedät oikee urakalla käteen jos pitää oikee kättä vaihtaa
[q]neiti etsivä:
Nitta! Nyt tänne ilmoittautumaan..
[/q]
Oliko tuo olevinaan hienovarainen vihjaus?
[q][Nuclear]:
---
Armin:
En tietystikkään ole koko ajan haku päällä, menen tilanteen mukaan, mutta vahvasti alan epäilemään että jotain pitää pian tapahtua sillä jalkovälissäni alkaa olemaan jo pölyä ja hämähäkinseittejä kun en harrasta yhden illan juttuja, koska niistä ei seuraa mitään hyvää, paskan maku suuhun vaan ja hirveet morkkikset. Mieluummin kitisen ja kestän selibaatin
---
That's why God gave us hands...*vink*
[/q]
Pyyhkimään sudilla seitit pois?
mua viedään lujaa vauhtia täältä pois.
Haluu pois ... *alkaa kaivaa tunnelia*
[q]Amma:
Ei se mitään. Ei taida olla enää mitään menetettävää. Ilmottauduin vasta nyt, mutta mun on kuulunut olla jäsenenä jo oikeestaan.. ööö... öpaut 3,5 vuotta. Että repikää siitä.
[/q]
vapaasta tahdosta vai ujoudesta tai jostain muusta?