SINKKULUUKKU
hitsin vitsi...
....mäkin oon muuten tääl!
itse pidän oikein valittuja laseja vastakkaisella sukupuolella erittäin puoleensavetävänä :)
sihteeri-look *sydän*
Sinkkuluukku??? Mun varmaa pitäis kans asuu täällä.
*pahis*****Myydään nuorta miestä******pahis*
Tekniset tiedot
Paino 65 kg.
Pituus 180 cm.
Blondi.
Vihertävät silmät
Runko kunnossa ja kokoajan tuunataan lisää.
Hiljainen, mutta alkoholilla tankattuna hilpeän äänekäs.
Savuton.
Ei yhteensopiva hippien kanssa.
Pystyy käsittelemään asioita hyvin rauhallisesti.
Kokkaa.
Siivoo omat jäljet.
Kuluttaa huomattavasti rahaa.
Suorituskyky
70 kg penkistä
80 kg kyykkyy
15 kg/hauis
55 kg rinta
35 kg ojentajat
0-60m alle 8sek.
Ylioppilas (ehkä yliopistoon tai TKK)
Ajokortti
huom! Suorituskyky vaihtelee keskimäärin 3-5 kilolla.
huom! Vain naisille.
Mä voisin vaihtaa mun postiosoitteen tänne, eh*blush*
[q]J-Tone:
Aika outoa olisi, jos silmälasit todella vaikuttaisivat noin vahvasti seuraelämään.[/q]
Harvoinpa niillä varmaan suurta vaikutusta on..mutta täytyy sanoa, että joillain silmälasit ovat myös erittäin puoleensavetävän sexyt
nii ne sinkkuilijat nyt sitten muuttuu seukkaajiks... ja kohta me sinkut ollaanki vähemmistö*eiei*
[muokattu 8.12.2003 08:43]
[q]cheat:
mä olen oikeestaan ekaa kertaa elämässäni sinkkuna
[/q]
Toiset ne syntyy hopealusikka suussa. Tai siis varattuina. *hih**nauru*
Minäkin pääsin tänään tänne teidän seuraksenne.Lopetettiin tänään poikaystävän kanssa kolmen vuoden seurustelu Aika kurjaa, mutta ehkä parempi niin.
*On ihan hipihiljaa*
[q]alien:
---
kuu:
Minäkin pääsin tänään tänne teidän seuraksenne.Lopetettiin tänään poikaystävän kanssa kolmen vuoden seurustelu Aika kurjaa, mutta ehkä parempi niin.
---
ai noin vain? vaikeimmat ajat on varmasti vielä edessä... ei ne tunteet kuole välttämättä muutamassa kuukaudessakaan, mut nyt vaan kannattaa pitää hauskaa ja nauttia vapaudesta!
[/q]
Ei kuole ei .... tää herra tietää sen ....
heh eki nyt jäit rysän päältä kiinni
Tervetuloa sinkuttelemaan GirLie*. The more the merrier!*nauru*
Pakko olla nirso No ei ollu edes mitään suhthyviä..Mihin kaikki ihanat miehet ovat kadonneet??!
Me ollaan täällä
voiko täältä ilmoittautua pois jos ei ole ilmoittautunut sisäänkään?*nauru*
saattaas olla ajankohtaista.. ehkä*hih*
Ilmoittaudun tähän jengiin \o/
Taino... jo kohta vuosi takana sinkkuutta, sitä ennen joku 6-7v seukkausta... molemmisssa hyvät puolensa, viime aikoina on yllättäen tullut tutustuttua tohon toiseen puoleen.
Nojoo... silti kohta vois taas ajatella vakiintuvansa kun alkaa jo olemaan tällainen ikämies että kohta ei varmaan edes ota eteen ja joskus ois kiva saada jälkikasvuakin.
Anyways, take care kaikki siellä!
-säälittävä sinkku-
Höööh
[q]hallucinogen:
Ei sulla mitään evidenssiä oo, vaadin nähdä ne!
[/q]
Jos saat Niinalta ne kuvat cd:llä, niin luultavasti tulee siinä mukana. Ja muiden kasamaa empiiristä evidenssiä myös.
*nauru**nauru*
Joopa joo, taas yksi oudohkon tapahtuman seurauksena järkätty treffi ja hyvin meni. Mut se vaan et muija ei oikeen napannu ja muutenki se oli kai alusta asti liikkellä vaan kaveri mielessä. Ei helvetti, mut en ymmärrä. Kaveri tyttöjä alkaa nyt oleen ihmeen paljon eikä haittaa yhtään, mutta kun se tärkein eli rakkauden tunne puuttuu mun elämästä. Prkl, nyt vi*uttaa ja tunnelman kruunaa mahdollisimman herkkä ja surullinen Secret Garden - Nocturne