SINKKULUUKKU
nigel, mistä mistä
kiva.....*vink*
maanantai.
halivajaus :)
Mikäs täällä on ollessa, kesä sentään ja kaikki
heh. en mäkään ole tänne sinkkuluukun puolelle kuulunut enää puoleen vuoteen mutta silti täällä roikutaan kun seukkausluukku on ihan kuollut
*nyyh*Elämä on epäreilua!
Tai no, hehe, mulla on sitten niin maailman paras tuuri. Just kun pitkän hiljaiselon jälkeen alkaa olla aikaa ja kiinnostusta paneutua johonkin, joudun muuttamaan. Etäsuhteet on peestä, joten nyt joudun pidättäytymään parisuhteista. Mälsää! Mistä löydän *hellokitty*:n joka seuraa minua maailman ääriin?*eiei**justjoo*
Slush! ei kehitetä mitää tekosyitä!
joo, noi etäsuhteet on kyl koettu ja ne ei kyl ainakaa mulla oo onnistunu.. en ymmärrä et miten "aina" ku löytää jonku josta kiinnostuu ni jostai kaukaa.. ei nyt aina, onhan pk-seutuki täynnä mahdollisuuksia =)
Olen edelleen sinkku. Minä tuomitsen itseni nyt ikisinkuksi ja poistan haavelistaltani tyttöystävän. Kiellän itseltäni kaikki yritykset "iskeä" ja lupaan olla kertomatta missään olenko varattu vai sinkku. Epään itseltäni oikeuden flirttailla ja pakotan itseni ilmeettömyyteen potentiaalisten kumppaneiden edessä. Brgl.. Älkää kysykö miksi
Kukapa ei jaksais?
Klubituksen sinkkumiitti
Nyt sitten heti sellainen!
Ja tietty cityn tyypilliset luokitukset
-kesäheilaa etsimässä
-seikkailumielellä
-seksiä
-vakavaa suhdetta/avioliitto
Puis täältä tahtoo...*justjoo*
kuilu joko sun juttus on oikeasti typeriä tai sitten oon sellasessa mielentilassa ettei huumoria riitä.
vittu on tärkeä sana. sen sanominen helpottaa toisinaan, kun _vituttaa_
huh...Mitäköhän kaikkea muuta kivaa veljeni on puhunut musta selkäni takana
Jos siirtäis itsensä pikkuhiljaa pois tästä luukusta *plur*.
pHaze:[q]No johan on taas korppikotkia haaskalla :D *ojentelee vessapaperia ihmisille*[/q]kääk ooks mä haaska;D
VAkITUISJÄSEN! _O/
[muokattu 15.2.2003 00:42]
[q]Amma:
---
Yleensä ihastun salamaniskusta, menetän sydämeni ja maailma menee ihan sekasin. Sitten vasta hetken kuluttua tajuan että ei hitto, eihän tää homma vois mitenkään toimia. Mutta tätä tajuamista edeltää se, että ihastuminen on ykspuolista ja että särjen sydämeni enempi tahi vähempi pahasti. *
[/q]
jostain syystä mulla on aina käyny noin et ihastun ihmisiin jotka ei tunne samoin mua kohtaan ehkä joskus löytyy joku jolla on samanlaiset fiilikset rakkaus ja tykkäys tasolla ku mulla.. ja mahdollisimman suuret vielä.. mut joh.. tässä vaan ei uskalla enää antaa ittensä ihastua ku pelkää saavansa aina takkiin *uuh**poks*
vittu!*poks*
Avernian:[q]Mukaville pojille käy aina niin.[/q]
En allekirjoita.