SINKKULUUKKU
Taidan olla myös sinkku forever, mutta harmi vaan että en omasta tahdostani. Pitäisi kait jutella rohkeammin tytöille, mutta kun ei oikein jaksa. Tai kai tämä on minun saamattomuuteni syytä, mutta kun bileissä on yleensä vähän eri meininki päällä ja siviilis ei oo ketään potentiaalista vaimoehdokasta maisemissa. Pitäisi kait vaihtaa runsaanmalle markkina-alueelle jos vaikka natsais.*uuh*
hopeaa*plur*mistä saa pronssia?*täh*oisko se pyöreä nolla?
spanig:[q]
en usko että pitkään olet sillä sä olet sen luokan pelimies että......huhuh huh mikä laiva reissukin oli!!!*plur**plur**plur*[/q]
pelimies ei ota palloa jalkaan
[muokattu 21.3.2003 22:45]
juu aina valmis ja vapaa. kaikenlaiseen kivaan*purr**dissaa**dissaa* Se vaa et kevät tulee ja koht on kesä ja juhannus.....heilat ja heilat.
Sinkkuna hmm.. hmm..
2.5 vuotta!!!! =)
Roger Roger:[q]On se vaikeaa. Vaikka kuinka yrittää päästä täältä pois, edes illaksi, niin se ei näytä onnistuvan millään!*suru*. Ei voi muuta sanoa, kuin voihan perhanan perhana! olipa hurjaa... No pitää jatkaa yrittämistä.[/q]
Yrittänyttä ei laiteta*ding**iloinen* Mutta liikaa jos yrittää niin se on epätoivoista. Eikä sit kannata välttämättä edes yrittää. Kun epätoivoisuus ei välttämättä vetoa..*ding*
RYHDISTÄYDY!*plur* Eihän täällä ole mitään hätää ja mikäs sen parempi kuin viettää sinkkukesä..*eiei**hmph**ding**voiei**hymy**hih**plur**ökkö*
hyttyset inisee ku ne nukkuu*nauru**nauru* JOTENKI TUTTU...en kyl tiiä mist
ihanaa kuumottaaa*dissaa*
Uhuu:[q]juniorit ne näköjään inisee ihan hereilläkin...*hmph*
mut nukkumisista tai mistä tahansa muusta huolimatta. eivätkös ystävät ole juuri niitä henkilöitä, jotka hyväksyvät sinut kaikesta huolimatta... myös sen että olet sinkku ja luonnostaan häirikkönukkuja...
mutta pahimpia on kuitenkin ne sinkut, jotka yön aikana hamstraa tyynyt ja peitot ja heittelee ne pitkin poikin lattiaa*piru*
[/q] Juniorit ei inise ku niil on äänen murros ja kyl ne hyväksyy kaverit sellasena ku ne on!! Eikä ne kyl ryöstä toisten tyynyjä tai peittoja. Eikös tämä mennyt toistepäin ja sitäpaitsi milt puolelt sänkyy löyty tyyny???*pahis*
HHHAHAA meil on julkinen väittely meneillään... OUH how sweet..*nauraa*
En mä täält lähe kulumallakaan.*pahis* Mikäs pahan tappais*dissaa**dissaa*
trance moon:[q]Nyt ku on sinkku, tuntuu et rahaa palaa ihan mielettömästi, kokoajan ollaan menossa, en pysty enään jarruttamaan...
se on menoa nyt... *voiei*[/q]
Eikä loppua näy..*pahis*
[muokattu 14.4.2003 16:12]
Nii johtuneeko kevääst vai mist mut nyt pitis saada joku joka kiskois miehen takas raiteille. Mä oon vähän eksynyt
spanig:[q]AAh kesällä tulee aina sellanen fiilis että tahtoo olla sinkku........naisista tulee jotenkin kauniinpia.......kun aurinko alkaa paistaa!!!![/q]
No mikäs sua estää?! Eiks se oma tyttöystävä sitte tuu kauniimmaks?!
Lost-Soul:[q]Dorka:...nyt mä en oikein tiedä olenko sinkku vai en
Ei se nyt hirveen vaikee asia oo.. Jos et seurustele, ni oot sinkku... tai jos seurustelet oot varattu... *igor*[/q]
Nyt oon täysillä mukana sinkkuna, missäköhän nää viehättävät kevät tipuset majailee... Mä haluan ainakin yhden! *sydän*
duracell-pupu:[q]mulle kans vihjailtiin joskus että kumma kun ei niitä poikia näy että tykkäänköhän mä sit enemmän tytöistä
kesät on kivoja mutta itse en kyl sinkkuilua enään jaksais
[/q]
LOPETAAA!!! =) älä oo tollanen
[q]trinity:
riippuu ihan ihmisestä, et onko parisuhde vai sinkkutyyppiä, kumpikin sattuttaa yhtä paljon, jos on satuttaakseen...*joo*
Mä en ainakaa tuu toimeen ilman parisuhdetta vaik oiskii*ding*noin välillä
[muokattu 28.11.2003 19:27]
[/q]
Itse olen tottunut sinkkuuteen mutta uskoisin silti vielä olevan seukkaustyyppiä..... Toivottavasti.
[q]Blues:
Aivan. Oikea ihminen tulee sitten vastaan ja sen tuntee. Voi olla vaikka kuinka pahasti omia kriteereitään vastaan, sillä hetkellä niistä ei välitä yhtään.
[/q]
Tuo on totta. Silti ainakin tähän asti elämääni olen huomannut että ihastun vain tietyt kriteerit täyttäviin tyttöihin. Monia mukavia on tavannut mutta kun en natsaa niin ei. eipä tuolle mitään voi ja turhaan siitä alkaa itkemään. Kyllä mä vielä joskus omakseni hoidan jonkun sellaisen joka täyttää kriteerit.
[q]Väne:
Plääh, miks ei se oikea voi jo tulla kohta vastaan.
[/q]
se oikea. huvittavan naivi ajatus
[q]Progress:
Sinkkuna olo on kivaa. Ei tarvii ilmotella kenellekään menoistaan, tuloistaan, ostoksistaan, menemisistään, tekemisistään, jne.
Ja sit ei ainakaa jää kukaa itkemään mun perään, ku päätän lähtee reissuun.
Tarkotus on muuttaa ens keväänä Tukholmaan.
*halii*
*sydän**sydän**sydän*
[/q]
Onhan se sinkkuna olo lystiä silloin tällöin mutta helvetti saa todellisen merkityksensä vast sillon kun on yksin... (Ja naiset, te todellakin saatte tehdä aloitteita). Hauskaa melankolian maustamaa syksyä!!!
-*super*-
Syder:[q]Tuskin paljoa lohduttaa mutta ainoa sellainen et ole.[/q]
niin meitä on täällä monta :D
kuilu:[q]
Jos niil o sama tilitoimisto Enronilla ja K-Martilla?*hymy*
[/q]
enronilla ja worldcomilla oli arthur andersen, firma josta irtautui rakas tyonantajani accenture (ent. andersen consulting ;)
tämänpä johdosta ilmoitan siirtäväni henkilöitymäni ACCESSS STOCK EXCHANGEn listoille. 1 000 000 ostakketta ja IPO 2 euroa kappale (huom markkina-arvoon nähden huokeampi hinta. tässä on mahdollisuus kupla-uusmediatalouden aikaisiin pikavoittoihin).
osakeannin merkintä alkaa tästä päivästä 20.5.2003 15:00 ja päättyy 5.6.2003 00:00.
merkintäsuoritukset tulee olla osakeantia hoitavan tahon tilillä viimeistään 7.6.2003 16:00
noteeraus pörssissä alkaa 12.6.2003 08:00
lisätietoja saa mailaamalla osoitteeseen stock.exchange@accesss.org
(osakkeet sisältyvät aina tiettyyn osaan kehoa, kattaen koko kropan. nyt voi ostaa mun pikkurillin siis!)
[muokattu 20.5.2003 15:47]