SINKKULUUKKU
katai:[q]Sen takia mikään ei koskaan onnistukaan kun kaikki ovat mustasukkasia ja omistushaluisia, minä mukaan lukien ja kavereiden aknssa juteltu niin samoja suuntauksia havaittu.[/q]
"kaikki" joopajoo.... no eiks se o niin että samanlaiset ihmiset vetävät puoleensa samanlaisia
tiipi:[q]se on aika hassuu tää ihmisten vaativuus, et minkälainen seurustelukumppanin pitää olla...
mun neljästä läheisimmästä kaverista kaksi ei oo seurustellu kertaakaan vielä. täytetään kaikki tänä vuonna siis 18. toinen nyt ainaki on niin vaativa, että ei sinänsä mikään ihmekään. mutta toinen taas ehkä on vaan niin ujo ja epäkypsä(?), etten mä edes voisi kuvitella sen seurustelevan kenenkään kanssa. mutta musta vaan tuntuu että ne on menettäny paljon, kun ei oo vieläkään ollu kenenkään kanssa. eikä niillä kummallakaan ole edes ketään 'kiikarissa'. eikä kuitenkaan siitä ole kyse etteikö ne haluaisi seurustella.
välillä kun puhun mun omista existä, niin tulee sitten semmonen tunne että pitäiskö vähän varoo mitä sanoo, ettei toiselle tuu 'paha mieli'...
saa nähä millon onni osuu niiden kohdalle.
onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?
[/q]
täyttää 18v? g-sus. tossa vaiheessahan on vielä ihan törkeästi aikaa edessä. jotain siinä ehkä _toistaiseksi_ on voinut missata, mutta so what. ehtiihän sitä myöhemminkin.
mulla oli ennen 20v täyttämistä muutama parin kuukauden seurustelu pohjilla mutta nykyään ei kyllä noin lyhyitä aikoja edes sanois seurusteluksi. jotain epämääräistä yhdessä hengailua ehkä..
[njoo enpäs avaudu julkisesti enempää aiheesta. mun asiat ei kuulu muille]
terkkuja *sydän*
Nyt rupeaa tuntumaan siltä et mä oon _juurtunu_ tänne, eikä kesä auta yhtään siinä Silloin kun juuret vielä kasvaa entistä nopeemmin kiinni (eiku)
apuah..
ei kai musta tapella? *viettelevä hymy*
show me what you got...
hamis:[q]
No huhhuh. Sen mä vielä ymmärrän että 13v seurustelee mutta onko kovin viisasta harrastaa seksiä vielä tuossa iässä kun on fyysisestikin vielä kasvuvaiheessa. Puhumattakaan nyt lapsen hankkimisesta. [/q]
ei me massit kumeihin kun jäbält ei roisku. 100% ehkäisy
Obsmiley:
sinkku oon ja sinkkuna tiadan pysyä.
mutta toisaalta.. *miettii sommi suussa ja korvassa*
kyllä mullekin Mies keslpais..ei mitään pojankoltiaista, karvanopet korvissa keikkuen.. ei ei..*eiei*
mutta Mies, oikeen isolla ämmällä..joku joka sais mut pysyyn järjestyksessä..(lue kesytettyä)..
-myydään eniten tarjoavalle-
*ökkö*
uih.. lämmin tupa kuulostaa ihan megahyvälle..
mutta eipä kai 20 sentissäkään mitään vikaa ole..
myyty yhden kerran, toisen...
*valmiina kumauttamaan kolmatta*
yhdyn kahteen edelliseen täysin.. aina kaikki parhaat on varattu..
ei oo reiluu.. mulle kans!
*makaa lattialla ja kiljuu 3-vuotiaan tavoin*
*tärisee myös vimmatusti*
HUIH... miten kylmät kädet! *wirnuu*
ja muista varoa niiden saksien kanssa..
*jää odottelemaan taivasta foorumiin*
yana4000:[q]shiva:
mutta eipä kai 20 sentissäkään mitään vikaa ole..
gaaad. mä luin threadia takaperin ja tuli ekana mieleen että täällä huutokaupataan pisimmän melan omaavalle
[muokattu 20.1.2003 14:11][/q]
Niin minäkin, siksi tein oman tarjoukseni. No eh eh, en tosiaan viitsi olla niin PIKKUmainen. No, hö. Touretten syndrooma kai mulla on, kun pitää tällasia höpöttää.*eiei*
juuh.. voitit!
*ojentaa itsensä lahjanaruun käärittynä...pelkkään*
onko joku langennut..? uuih!
onnee vaa täältäkin..*sydän* *toivottelee*
ja mitä muihin tulee...HYI teitä! *toruu* kamalan kaksmielisiä te ootte.. *ei tunnusta*
milla:[q]
no ei tässä nyt mitään hätää(kait) ole. sanon vaan että älkää ihmiset juoko viinaa jos haluatte säilyttää ihmissuhteenne
*justjoo*[/q]
milla. älä stressaa. muista se aina :)
[muokattu 28.1.2003 11:18]
milla:[q]
vittu, must tuntuu et toi horoilu on mua varten, ei mitkään ihmissuhde sekoilut.[/q]
enpä sanokaan mitä piti sanoo
[muokattu 28.1.2003 13:40]
ja täällä pysytään..
2000:[q]
Maailma on täynnä upeita, vapaita naisia, joihin pääsee valitettavan vähän tutusttumaan seurustellessa.[/q]
kuinka niin? vai tarkoitatko nyt tutustumisella jotain muuta kuin minä?
*täh* Seurustelu?? *täh*
Platinaa...ei sitä oikeata ole... *Happy angel*
mäkin ehkä sanon MOI.
en muista olenko jo sanonutkaan. täällä. ömhöm.
saas nähdä kuinka kauan täälläkin viihtyy