SINKKULUUKKU

Back to häröily O

laalaa. hmm.

[muokattu 14.12.2002 22:37]

Roger Roger:[q]Syder:She:Palaan taas tälle osastolle.. Vaikka on siitä aikaa jo. Mutta nyt mä alan oikeesti ikisinkuks!*ding*

Ei kannata ikisinkuks. Trust me.
Ei tää niin pahaa ole. Ainakaan nyt. On niin mahtava ja vapaa olo (odottaa kuitenki jotain joka pistää kuriin)
[/q]
vai että kuria kaipaa hän....antoisaa ja mielenkiintoista!*pahis*

Lucid Dream:[q]Jihaaaaa!!
Muutuin kolmeksi päiväksi sinkuksi
Hirveän raikas fiilis, veri virtaa pitkin kehoa, metsästyskiihkoa ja blaa blaa blaaa

P.S. mut on se sittenkin kivaa palata oman poitsun luo... *enkeli*... jos se jaksaa odottaa... *hmph*[/q]

NO NIIN!! Tätähän olen odottanutkin !!
Milloin nähdään!??

*ökkö**ökkö**ökkö*

[muokattu 1.12.2002 21:51]

Pikachu:[q]juuh.. ehkäpä minäkin siirryn tälle osastolle. Onnea siis mulle vaan..*igor*
[/q]
nihkeet :(

[q]En kestä olla sinkku! Mä inhoon ja vihaan sitä! [/q]

mun taas on tan viimeisen 10kk sinkkuilun jälkeen tosi vaikea kuvitella minkään asteisia kahleita jalkoihin, pitää olla varovainen askelissaan...

kun on tottunut liikkumaan spontaanisti kaupungista toiseen minuutin varoitusajoilla, rajoittuu vapaus aika paljon kun on huolehdittavana yksi, olkoonkin varsin mukava, tapaus enemmän.

[muokattu 8.12.2002 22:33]

Tanya:[q]
hmm..pitäisiköhän ymmärtää tuo henkilökohtaisena vihjeenä siitä että muistutan hermusta..itse en ole vielä moista havainnut..hmm..no katsompa uudelleen peiliin
[/q]

just päinvastainen kyllä. mut kait kauneus on sit katsojan silmis

se et mä on MR ALL THAT!!!!! tajuksä nyt?

[muokattu 10.12.2002 23:46]

nyt varman kaikki miehet inho mua!!!!!!!!*suru* älkä ottako tätä nii vakavasti! onhan meillä naisillaki omia nikseja kusetta teitä yks niistä on se meikki!!!!!!! enkä tapaile ketään 14v poikia! on paljon helpompaa tehdä vaikutuksen olemalla oma itsensä!!

kei:[q]kun ei ole enää kusipäätutka ihan täysillä eikä ehdi ajoissa maastoutua *nauru*[/q]

mä en voi ikinä pitää kusipäätutkaa päällä kun aiheutan itse sille niin kovaa häiriösignaalia

toma:[q]
Hmm ootko kotona illalla voisin tulla käymään
*vink*[/q]

toma puki sanoiksi jotain johon en itse ole tarpeeksi irstas

[q]hallucinogen:
Mä näin elämäni ensimmäisen ihmisen joka näytti paremmalta laseilla ja sekin oli sit mies
[/q]

niin se osottautu mieheks sen jalkeen kun _sä_ laitoit lasit paahan?

ehka kannattais pitaa useemminkin...

Arkturus:[q]Ja 2. kohdan pääpointti on, että miksei voi suoraan kertoa vian olevan henkilössä eikä olosuhteissa? Ei jäisi turhaan sellaista "entäs-jos" fiilistä.[/q]

no mistäs tiedät vaikka näin olis?
tosin jos toisesta diggailis tarpeeks niin se viisvuotispläni kyl muuttuis aika hätäseen...

mut toi on fakta. ja kun tiedät sen itsekin niin so what. turha jäädä tuleen makaamaan.

Parempi täälläkin kuin olla "väkisin" vaan jonkun kanssa sen vuoksi et voi sanoa seurustelevansa. Kokeiltu on eikä toimi mun kohdalla*uuh*

Ehkä se lyhtypylväs tulee sitten joskus mullakin vastaan, siihen asti täällä*nauraa*

Iän ikuinen sinkkuus alkaa jo puuduttamaa

Marski:[q]
tiedät etten VOI olla epätyytyväinen itseeni ja silti tiedät että joku tulevaisuuden ihanne mies kävelee vastaani *katselee kelloaan* Any time now! *KÄÄK*[/q]

no miten kävi? koska on häät? oliko ritarilla valkoinen vai ruskea hevonen? oliko haarniska kiiltävä?

"ihmettelin kauan miksei rakkaus löydä minua, sitten kuulin että se on sokea"

trix:[q]sen jälkeen lapsi alulle joten se syntyy ku mä oon 27v--> eli tässähän meinaa tulla pikkuhiljaa kiire!!
[/q]
mä taidan olla täysin yhteiskuntakelvoton yksilö sitten.
tohon aikatauluun ei taida enää kyetä millään. sillon kun faija oli mun ikäinen, olin itse jo ala-asteella. 2v nuorempi sisko sai kolmannen kakaransa kesällä.. (joista vanhin taitaa menna kouluun ens vuonna :D )

mun mielestä 35v vois olla vielä aivan passeli ikä laittaa jälkikasvu alulle. mikäs kiire tässä on. kunhan on opastamassa tenavat oikeaan suuntaan siihen asti kunnes selviävät oikeasti yksin välillä niinkin kylmältä tuntuvassa maailmassa...

suunnitelmia on mukava tehdä, haaveilla ruusuisesta tulevaisuudesta ja pilvilinnoista. huomenna kaikki on sitten hyvin. kaikki paha on jätetty taakse ja voidaan iloiten ajella perheen kanssa volvolla kaupasta punaisen omakotitalon pihaan ja nauttia perheen kanssa uutteralla työllä ansaittua illallista. hyi vit. jooei mulle ainakaan vielä.

mukavempaa on muuttaa suunnitelmia paremmin todellisuutta vastaaviksi silloin kun siihen on tarve. jääräpäinen pään kiveen hakkaaminen jonkun terveestä järjestä kadonneen periaatesuunnitelman takia vaan on käsittämätöntä...

[muokattu 29.12.2002 20:05]

miehille kysymys!!
miks te aina selitätte juttuja ekalla treffillä joita ette muista myöhemmin?? onks nii vaikea olla oma itse ku se voi oikeasti olla kiinostavampaa! ettehän te kaikki o luusereita eihän?? muuten muusta tule eka luokan lesbo!!!!!!!!*nauraa*

Liikaa viestejä -> montaa ei jaksanut lukea

Kuitenkin, suurin osa haluaa löytää sen oikean ja alkaa seurustella, mennä naimisiin ja saada lapsia... Olenko jotenkin eroava muista, sillä en rehellisesti sanoen kaipaa mitään seurusteluun liittyvää!! *täh*

Niin huonot kokemukset seurustelusta, et seurustelu ja sitoutuminen kuulostaa lähinnä huonolta vitsiltä Istun illat kotona koira kainalossa ja bilettän ankarasti viikonloppuisin Kavereille jää paljon aikaa, vanhoja hyviä harrastuksia on voinut taas jatkaa ja on oikeasti mahdollisuus tehdä ihan sitä mikä päähän vain juolahtaa!!! (Mm. viikon lomamatka Amsterdamiin ihan näin ekstempore ) Tietyt 'mielihalut' saa helposti täytettyä, eikä kainalo-ikävä ole iskenyt (rehellisesti sanoen ajatus läpertelystä takkatulen ääressä kuvottaa...). Näin vain on päässyt käymään, mutta toden totta olen löytänyt uskollisimman ja rakkaimman aviopuolison, mitä voi kuvitella. Nimittäin pieni ja iloinen villakoira on varastanut tämänkin tytön sydämen

...musta taitaa tulla ikuinen sinkku. Varsinkin tällä asenteella mikä tässä pääkopassa on.

Ikinä oikeastaan en "tuntemattomia" tyttöjä lähesty. Mä oon ruvennu oikeastaan pelkäämään tyttöjä noiden epäonnistuneiden suhteiden takia jotka on vääntäny henkisen osan minusta umpisolmuun...

...ja sit taidan olla liian vaativa tyttöjen suhteen...

Sinkkuna oleminen on sitten tosi syvältä

katai:[q]Noista suunnitelmien tekemisestä... itse ainakin olen heti alkanut ajattelemaan että jätkä ei halua mitään vakavaa, kun on kertonut mitä aikoo tehdä vuoden -parin vuoden sisällä.. "ollaan varattu parin kaverin kanssa liput ens kesän festareille roomaan ja ollaan siellä pari viikkoa"
Siis hän ei ole suunnitellut kenenkään olevan täällä häntä odottamassa tai joka tahtoisi mukaan.. tai tahtooko hän silloin lähteä mun luota pois. Miehen tekemät suunnitelmat ovat uhka naiselle! -ainakin sellaiselle joka tahtoo, että tulevaisuus rakennetaan yhdessä... [/q]

no voi haloo. jos jollain mimmillä on sanomista siihen että mä lähtisin kesällä pariks viikkoa matkalle kaverin kanssa niin mun sisäinen vaisto sanoo heti hyipois mokomalle omistuksenhaluiselle paskalle.

mä haluan pitää vapauteni lähteä pois maasta pariks viikkoa vaikka tunnin varoitusajalla, se ei tarkota että välittäisin toisesta yhtään sen vähempää. mutta jos sitä ei voi kestää niin paska homma. mun jalkaan ei ainakaan palloa laiteta.

yhteinen tulevaisuus voi olla ilman sairaalloista omistuksenhaluakin

[muokattu 8.1.2003 15:29]

O