SINKKULUUKKU

Back to häröily O

$2,576,506.00

minkäköhän perusteella toi muka tonkin sai aikaan. ruksailin aika reilusti sellasta mitä vois laskea arvoa laskevaksi jutuiksi. eikä vuosimallikaan oo kaikkein tuorein

[muokattu 20.5.2003 14:42]

Loma edessä, eikun deittailemaan! Ja tietysti mieluiten eroottiset deittiviestit vaan tulemaan...

[q]Avangion:
Jaahas... Pitää varmaan ilmoittautua palvelukseen!
Mä olen tänään sitten määritykseltäni siirtynyt kuulumaan tähän luukkuun. On sitä pieni hetki jo uumoiltu...

TeMpPu
[/q]

Mitäs mitäs. Täällä on joku ryhmäviesti tsydeemi sinkuille? Sign me in!

[q]-x-:
ai sua ainakin vituttaa?
[/q]

ilmeisesti

No huh!! Sinkkuilu on rankkaa puurtamista aamusta iltaan!!

[q]wxw:
*dissaa**dissaa**slurps**dissaa**dissaa*
[/q]

*dissaa**dissaa**dissaa**hmph**hmph**dissaa**dissaa*

[q]-xx-:
SIksi olenkin luopunut vaatimuslistasta ja yritän katsoa mitä kaikkea vastaan tulee
[/q]

Minä taas pidän listan tiukkana joten täällä ollaan ja pitkään.

yana snadisti flippas :D

on siinä seurustelussakin hyvät puolet,mutta itse pohdiskelin tänään seuraavaa; (ja päätin pysytellä sinkkuna..)

Miksi kurkku on parempi kuin mies

Kurkku maistuu paremmalta.
Voit valita minkänäköisen kurkun haluat.
Juhlapäiviksi voit valita herkkukurkun.
Voit ottaa niin monta kurkkua kuin tahdot.
Kurkku pysyy jääkaapissa kovana viikon.
Kurkku ei tule mustasukkaiseksi,vaikka jääkaapissa olisi muitakin kurkkuja.
Kurkku ei anna lupauksia,joita se ei voi pitää.
Sinun ei tarvitse koskaan itkeä kurkun vuoksi.
Kurkku ei kysele kun tulet myöhään kotiin.
Kurkku ei koskaan lainaa hammasharjaasi.
Kurkku ei polta ei juo.
Kurkku ei jätä likaisia kalsareita makuuhuoneen lattialle.
Kurkku on helppo ottaa mukaan matkalle.
Vaikka olisit kuinka vanha,voit aina valita tuoreen kurkun.
Kurkku ei kaipaa vapaailtoja.
Kurkku ei koskaan jätä sinua;
A) toisen naisen
B) toisen miehen
C) toisen kurkun takia

Jepulis..eiköhän ala olemaan nukkumaanmenoaika täl tytsäl.. =)

\”Kukaan ei koskaan kuuntelisi ketään,jollei tietäisi itse pääsevänsä
seuraavana puhumaan...\”

*sydän*

Se joka \”uskaltaa\” lähtee mun kanssa treffeille, saattaa yllättyä

[q]Väne:
Toki jos olisin tiennyt, että täällä takerrutaan noinkin sinänsä mitättömiin pikkuseikkoihin, niin olisin jättänyt sanomatta.
[/q]

”takerrutaan”

tuo aihe on sellainen jolla on loppujenlopuksi paljonkin merkitysta. se että itse esitit sen kevyesti ei poista tuota seikkaa. mikäli siitä alkaa jonkin asteinen keskustelu jossa homma menee vahan eri suuntaan kuin oma pointti oli, ei se ole missään nimessä hyökkäys sua vastaan.

no ehka pitaa vaan yhä muistaa että kenenkään postaukseen ei saa vastailla kuin

*plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink*

...ettei kellekaan vaan tuu paha mieli

[muokattu 23.7.2003 11:12]

sinkku ja ONNELLINEN sellanen hehee!!!

Ei tässä näin pitänyt käydä mut mä taidan livistää tästä luukusta..Tai siis onhan tässä jo reilu kuukaus menny opetellessani reagoimaan sanaan tyttöystävä..*justjoo**vink* Jäi platinakortti saamatta mut kyl tää ihan kivaa on silti..*vink**plur*

Pitis järjestää vip bileet kaikille meille

[q]hallucinogen:
---
wxw:
Pitis järjestää vip bileet kaikille meille

---

Saako vanhat luukkulaiset osallistua?
[/q]

Vähä riippuu....

fuck..miksei mulle heru!!!

[q]hallucinogen:

En ole oikeastaan koskaa nähnyt ketään jonka ulkonäköä silmälasit parantaisivat... Varsinkin jos vahvat pullonpohjat kuten minulla(uudet lasit tulee olemaan -9.25 ja -8.25 *nauru*)
niin näyttää huvilta kun katsoo silmiin lasien läpi
[/q]

nojaa. mä tiedän useitakin mimmejä joille sopii tyylikkäätlasit hyvin. se riippuu ihan ihmisestä.

[q]Mä en ite ainakaan koskaan voisi olla kenenkään kanssa joka käyttäisi koko ajan silmälaseja vaikka itsellänikin on[/q]

täähän onkin just niitä kaikkein syvällisimpiä asioita jotka merkitsevät ihmissuhteissa. ilmeisesti sun tyttöystävällä tulee myoskin olla mallin kasvot, pamela anderssonin tissit, cameron diazin perse ja jenna jamesonin suihinotto kyky.

[muokattu 29.7.2003 16:45]

[q][
Jos kyseessä kaunis nainen jolla pieni perse ja isot tissit vai?
[/q]

No ei*dissaa*

[q]trolli:
voiko täältä ilmoittautua pois jos ei ole ilmoittautunut sisäänkään?*nauru*
saattaas olla ajankohtaista.. ehkä*hih*
[/q]

O