SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]trolli:
voiko täältä ilmoittautua pois jos ei ole ilmoittautunut sisäänkään?*nauru*
saattaas olla ajankohtaista.. ehkä*hih*
[/q]

Näytille ja heti. Sunhan piti tulla jo lauantaina memphisiin. =)

[q]hallucinogen:
Sävy oli sulla Yana vähän sellanen mutta niin se on aina sun kirjoituksissa, luulis sen jo yli vuodessa oppineen
[/q]

mun sävy oli ivallinen. ei kiukkuinen ;)

Hep hep! Minä myös! Täällä...*super*

[q]Dèja vu:
---
Taika:
---
Dèja vu:
pitäisköhän se sitten ilmoittautua tänne..*blush*

---

Tuu vaan, ei tää oo niin paha paikka miltä näyttää..*justjoo**vink*

---

purette kuitenkin..*joo*
[/q]
Ehkä..Ehkä ei..*justjoo*

[q]lostgone:
---
Dragonfly:

ihan selvästi miehet.. varokaa! sinkkupimut on tutkalla

---

Lupaatte vain meille säälittäville..
[/q]

En mä jaksa etsiä*hymy* Joten Lostgone,todennäköisesti käy niin et voidaan sitten 50 kriisin ohitettuamme perustaa kommuunin jossa murehdimme surkeaa menneisyyttämme ja tulevaisuuttamme yksin..*joo**vink*

Poikamaiset miehet voi olla lutusia joo, mut niitä lähinnä tekee mieli hoivailla ja rapsutella -jos sitäkään. Kyllä miehen pitää olla Mies -ja miehekäs, eikä mikään söpöliini pojannulikka. Ainakaan muhun ei pojat iske. Ei vanhemmatkaan pojat. Ei sais kuitenkaan olla mikään körmykään. Pehmeyttä pitää olla. Jos se puuttuu, on mies taas kaikkea muuta kuin mies. Löydä nyt tässä sit sellanen jostain.....*justjoo*

Söpöliineille ei uskalla sanoa mitään. Ne voi mennä rikki tai pelästyä tjms. Niin, eikä ne uskalla sanoa mulle mitään.... Nimim. Iso, paha ja pelottava.

[muokattu 28.8.2003 12:53]

[q]shiva:
mä poistun täältä..mui mui!!
[/q]
onnks olkoon. Tuu sit takas tähän iloiseen sakkiin

[q]ParodY:
mutta eiks olis kiva jos olis oma kulta jonka syliin vois käpertyä millo vaan?
[/q]

Tietenkin olisi. Toisaalta sitä on tullut niin kylmäksi/erakoksi ettei jaksa edes yrittää mitään.

[q]Angelus:
No mutmut.. jotkut eivät uskalla tutustua uusiin tyyppeihin, koska esim. pelkäävät ettei heidän ulkonäkönsä tai jokin muu vastaava riitä. Omalta osaltani voin sanoa että näin on.. enkä uskalla tutustua kehenkään nättiin tytsyyn
[/q]

Sama juttu täällä. Maailma kuitenkin on pinnallinen ja minun ulkonäöllä ei saa sellaista söpöyttä/hurmaavaisuutta jota haluaisin.

[q]kuu:
Tolla elämänasenteella ei kyllä pitkälle pötkitä.Kannattaa kokeilla ehkä jotain muuta menetelmää kuin itsesääliä.Voisi ehkä elämäkin näyttää valoisammalta.
[/q]

Entä jos elämä tuntuu siltä ettei hymyilytä. Kesta feikki smailaus ei tunnu itsestään kivalta vaikka antaisi muille sellaisen kuvan että on happy happy joy joy asenne päällä. Kaikille positiivinen elämänasenne ei vain ole niin helppoa.

Hmm täähän on hassua, ihan uus paikka minulle koko foorumi, minkä löysin..*pahis*
Tää on ehdottomasti parempi kun demi...Huoh

[q]hallucinogen:
Moi taika kiinnodtaako se abc-ajokortti?
[/q]
*iloinen**vink*

mä tulin vaa moikkaa teitä

koittakaas ny päästä pois tästä luukusta!

KRÄÄÄÄÄH*poks*!!!!!!! Kuka sadisti tuon TheNappi2:en on kehittänyt???!!!

-*super*-

[q]kuu:
Tuntuu, että kukaan ei ole edes koskaan yrittänyt iskeä mua! *hahjust**dissaa*
[/q]

Ota aloite omiin käsiisi ja tee miehestä pelle

-*super*-

[q]Phiber:
Hetken aikaa luulin, että löysin sen mitä olin etsinyt, mutta..

[muokattu 13.10.2003 01:41]
[/q]
*uuh*Vahinkoja sattuu..Toisille useammankin kerran..

[q]Late:
Mä niinq kirjaudun ulos. *plur**hali*
[/q]
Niinq onneks olkoon!!*hali* Ajattele, mäkin oon ollut jo kolme kuukautta pois täältä enkä takaisin halua..*vink**hymy**plur*

sydämensä särkevä ikisinkku kaiketi

Noh, pakkohan se on myöntää, että sinkku olen. Ehkä osittain jopa omasta tahdosta. Mulle ei vaan sovi sellaset fiilistelysuhteet, joiden tarkoituksena ei ole mennä naimisiin ja hankkia lapsia. Ja koska kyseiset arvot ei ”meidän” iässä ole huudossa, en jaksa innostua koko ihmissuhdebingosta. Kaikki skenaariot kuumista seksisuhteista tai romansseista tuntuu hengettömiltä. Tosin voisin ajatella toisin, jos joku upea ranskatar... oho, onpas kello jo paljon :)

Tottapa tuokin, mut
ONPAHAN JOTAIN MISTÄ UNELMOIDA!!
*always look at the bright sides**heiii*

[q]lumen:
ai tääl on tämmönen luukku kans... pien puusilmä mäki oon
tähän luukkuun minäkin kuulun

hallu, huomasitkos, abc-tutkinto alkaa tulla jo tutuksi ja suosituksi *vink**nauru*
[/q]
Tutuksi ja suosituksi?*vink* Pääsikös pojat sitä illan päätteeks kokeilemaan..?*vink**pahis*

O