SINKKULUUKKU
meitsikin liittyy tänne
Meni just vähän aikaa sitten poikki mut Life goes on*heiii*
niin kauan kun on bileitä.. aurinko.. ja kauniita "teknotyttöjä" nii.. what the hell..
Mulla ainakin tulee sellanen fiilis, et mus on jotain vikaa kun joku tyttö mua silmäilee... Siis tarkotan bileissä. Mut kai ne menee vainojen piikkiin.
Ymmärrän tuon ujouden todella hyvin, koska olen itse todella ujo.
Olen kyllä yleensä muualla äänessä, mut bileissä ja muutenkin baarissa, en saa sanaa suustani ikinä jos tyttö/nainen tulee jotain juttelee.
Kertokaas tytöt nyt et mikä teihin puree? Et miten teihin saa vaikutuksen tehtyy jos joskus uskaltautuu juttelee vaikka? Tuskin mistään tietokoneista puhuminen auttaa asiaa?*iloinen*
minäkin olen vapaata hedelmää...*slurps*....elikkäs niinku listaan itseni myös sinkuksi teknotipuksi....joka komeaan ja värikkääseen teknokukkoon tutustuessaan vois vaikka luopuakin tästä etutittelistään....josta olenkin jo kohtis kauan kynsin ja hampain pitänyt kiinni....nyt saa siis riittää....tahtoo jonkun jonka kanssa aamubileitten jälkeen vois vaihtaa kokemuksia iltapäivään asti sängyssä...ja sitte taas hankkii yhessä uusia kokemuksia...*sydän*
Lisään itseni sinkkuluukulle.
Catty: On se hyvä idea! Ei muuta ku kahville vaan!*nauraa*
Hei tottahan te kaikki turisette mutta pidemmän päälle yksin olo on tylsää..=(
Nyyh.=( *uuh**nyyh**poks*
mixed~thunder
--
Justiisa,onhan mullakkii sitte ollu näitä tapauksía että oon ollu varattu,vaikka en sitä oo tiätänykkää...NE on aina hauskoja tilanteita
Eikä tilanne johdu mistään "muistinmenetyksestä"vaan jostain aívan muusta,ja kun tällainen tilanne on päällä,niin sit kusee kaikki hommat.
--
Jeh, käyny ihan samanlai...paitsi sillon se johtu muistinmenetyksestä
NIin Suomalaiset ovat kyllä niin kovin kankeita ja ujoja..
Mutta minä olen ainakin sitä mielta että bileissä ja miksei ihan missä vaan on mentävä ihan siitä *hips hops* juttelemaan sellaisen immeisen kanssa mihin silmänsä on ankkuroinut..*vink**
En nyt sitten tiedä mitä muut siitä sitten meinaavat..*täh**täh*
Must tuntuu et mä löysin sen jo... se kyl menikin jo..
Kävi pyörähtää sellasen 7 vuoden verran ja katos, eli voipi olla et mun mahis meni jo*voiei* Tai ainakin siltä tuntuu, kun 1/2 oon ettiny sitä "oikeeta" eikä mistään löydy? ja jos löytyy niin meen niin lukkoon et en osaa tehä mitään. ei olis pitäny alkaa seurustelee niin nuorena ja noin pitkään, kun nyt ei enään osaa tota lirkutteluu....*eiei*
(muokattu 14.5.2002 20:36:59)
Ei tää sinkkuus niin kauheeta enään ole
No heii...
Molemmista sukupuolen edustajista löytyy sikoja ihan yhtä paljon...Ainakin melkein...*joo*
Täytyy vaan toivoa että joku päivä joku kolahtaa ja toisaalta onhan tää elämä hauskaa näinkin vai mitä mieltä olette?*iloinen*
Me tultiin kavereitten kans siihen tulokseen, ettei kannata uskoa vanhoja löpinöitä.
Ylläri sinänsä, ettei kenelläkään mein porukasta oo seuraa sunnuntaina..*nauraa*
himot ne on kirpullakin*hymy*ja rumilla otuksilla*nauraa*..ja jalkaa pitää olla että ylettyy...ai mihin? no ihan mihin vaan. käytätkö metsästyksessä nuolta vai nuijaa?*ding*kaikki keinot sallittuja, eikös jeh?
Pitipäs arvata :)
"mihin niitä miehiä tarvii" ??
Ei kai meitä tarvitse mihinkään...
Jotenkin rupee tuntuu et naiset pitää enemmän toisista naisista
ku miehistä. Tosin onhan se kaunista kateltavaa (2 naista) mut kuhan pysyy naisissa eikä tartu miehiin tuo tauti.*nyyh*
*ökkö* Terkkujaa, terkkujaa, kaikille hirveesti terkkujaa!!!
Miten niin paha asia? Ei sill kyll sinänsä mitään väliä ole et kuka se ku sekoilee, mulle ainakaan
Terkkuja vaan ihan kaikille *sydän*
(muokattu 17.6.2002 20:37:42)
just ton korkealta tippumisen takia olen lopettanut KAIKKI seurustelusuhteeni ennen ku se vois sattua. saatan jäädä jostain paitsi mutta eipähän ainakaan satu.
Loistava idea toi kaappi...Ja pari lukkoa siihen vielä ettei ne tunteet varmasti karkaa...*hymy*
On se kyllä kumma,niin hyviä tyyppejä on olemassa ja silti ei nappaa muuta kuin ne jotka tuntuu saavuttamattomilta...
Ja välillä ei nekään ja sitten taas jokainen vastaantulija...
Ymmärsiköhän kukaan mitä mä yritin selittää??*vink*
Sinqquilu rulez, mut mistä sais sellaisen hengailukainalon, johon vois käpertyä pakoon pahaa maailmaa? Kesällä seukkaaminen on varmaan monelle "ei kiits", mut halimisesta tykkää kaikki, eiköz?
Pari pusua ja halia pvässä (tai edes vkossa..) pitää aivokemiat kohdallaan...