SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Uusi tulokas ja samantien tälle sivulle...*eiei*
Olenkohan ainut kenestä tuntuu että "Kaikki muut seurustelee paitsi minä"?*nauraa*

Avernian:[q]
Jeeeeeps... 1 juttu : hyvän ystävyyden ei välttämättä kannata antaa lipsua joksikin muuksi. Omasta mielestäni siltä tieltä on harvoin sitten paluuta ystäviksi.
[/q]

Ei aina, mutta on siinäkin onnistuttu. Ja toisaalta voisin lainata jotain typerää(?) mietelausetta eivoimuistaamistä:"Mikään riski ei ole liian suuri jos palkintona on ikuinen onni".

Voi olla että joku on pettynyt niin moneen ettei enää halua/pysty päästää ihan ketä tahansa lähelleen,siksi odottaa suuria tunteita...Mutta ei tietenkään kannata kaikkia tunteita kaappiin sulkea!*joo*
Ja joskus on tosiaan parempi pitää ystävyys ystävyytenä tosin eihän sitä koskaan tiedä...kenestäkään...*täh*

Nyt mulle nainen/tyttö!! Ja ÄKKIÄ
Sen pitää olla sellanen millä kasvaa ympyrä pään päällä ja siivet selässä, enkä haluu mitään rumii ankan poikasii sit vaikka onhan neki sulosii... tiedä vaikka syötävii ;-)

Mä oon... ööh, 24vee 182cm pitkä, 76kg kenkä 43, valkonen teknotukka, puren kynteni, en osaa kokata, paitsi ranskalaiset ja kalapuikot. Käyn satunnaisesti kiksu kemut(screen,hallmark), myös ihana club uppoo hyvin! muuten kiertää kaikki baarit etsien sitä "enkeliä"
Käyn ahkerasti salilla, töissä, ja tykkään bilettää.
Mielestäni paneskelu on yliarvostettua touhua, paitsi kankkusessa :-)

[muokattu 24.7.2002 02:34]

Ens sunnuntai on helluntai! joko alkaa paniikki iskemään!?

Paineet kasaantuu viikonloppuun?
vai kannattaako uskoa vanhan kansan löpinöitä?*täh*

Angeli:[q]TOi on muuten totta... kerkeehän sitä sitten talvell murehtii.
jOs sitten enään on sinkku

(muokattu 8.7.2002 12:59:42)[/q]
Etkö ole vieläkään huolinut ketään miestä??
Pitäskö meijän mennä joku päivä kahville, kun ei sillon viimeks sit ikinä päästy..
hä?*täh*

Hih,tää rupee vaikuttaa joo deittinetiltä...*hymy*
Onhan se upeeta että on erilaisia ihmisiä,siis homoja jne...
Mielestäni on mukavaa kun ne molemmat osoittaa kiinnostusta...
Miettikää kuinka paljon valinnanvaraa bi-seksuaaleilla on kun molemmat sukupuolen edustajat kelpaa...Paitsi voi mennä taas niinkin ettei kumminkaan kelpaa kukaan...*hmph*

Onnee Sapis!!! Mä en ole... Se sun mies on kyll ihan kivan oloinen, siisti paita mikäli oikein muistan =) Terkkui vaan ja koht kahville...*ökkö*
Mä en ole ihastunut pitkään aikaan ja hyvä niin, kuka nyt mut huolisi...*igor**igor**igor*

Jenni:[q]äh, mä pitäydyn edelleen sinkkuluukussa.. seukkausluukusta ei vielä tietoakaan =( vaikka kyllähän noita ihastuksia löytyy, itse asiassa 2-3, enkä oikein tiedä mitä tehdä.. yks just esim. vanha kaveri ja en edes ole varma olenko ihastunut vai kaipaanko vain jotain.. hmm, menee vähän sekavaks selitykseks.. mutta joo, seurassa edelleen =D[/q] Muutama olis mullakin ihastuksen kohde, mut en viitsi edes tehdä asialle mitään, koska tiedän niistä liikaa jo... Paljon kivempaa ottaa selvää jostain tuntemattomasta ihmisestä, kysellä yms. Joka päivä yllättyy jollain uudella asialla...

pidetääs topikki hengissä!

hyperventilaatio:[q] sinkkuna ei oo ketään muokkaamassa omaa eläämääsi....*hih*[/q]

yks mun ensimmäisistä pidemmistä ja vakavimmista suhteista oli tytön kanssa joka oli sairaalloisen mustasukkanen ja omistushaluinen. koko jutusta jäi niin pahat henkiset arvet ettei yksikään suhde sen jälkeen oo toiminut mitenkään jos toinen on koittanut kahlita tai muokata mua liian läpinäkyvästi.. vaikka kuten muidenkin asioiden suhteen, myös tässä mulla on kuitenkin omat akilleksen kantapääni

Mä varmaan nyt siirryn tonne seukkaus luukun puolelle, tosin en hirveen vakavasti vielä... siirtymävaihde kestää n. 1kk mulla :-)

yana8000:[q]hyperventilaatio: sinkkuna ei oo ketään muokkaamassa omaa eläämääsi....*hih*

yks mun ensimmäisistä pidemmistä ja vakavimmista suhteista oli tytön kanssa joka oli sairaalloisen mustasukkanen ja omistushaluinen. koko jutusta jäi niin nihkeet fiilikset jälkeenpäin ettei yksikään suhde sen jälkeen oo oikein toiminut jos toinen on koittanut kahlita tai muokata mua liian läpinäkyvästi.. [/q]

joo... pari kuukautta sitten kirjoitin tänne että ei uskalla aloittaa mitään vakavaa kun loppujen lopuksi vaan satuttaa itsensä. en tiedä olisko raumalla ollut ilmassa juhannusyön taikaa tai jotain mutta jotain uudenlaista tästä on nyt tullut. onhan tämä juttu vielä tuore enkä varmaankaan ole vielä nähnyt kolikon kääntöpuolta mutta ennen sinkkuuden nimeen vannoneena on pakko sanoa että kai tämä on ainakin kerran kokeilemisen arvoista... onkohan tämä nyt sitten sitä "sekaisin *sydän* :sta?"

[muokattu 17.8.2002 17:49]

Perutkaa vaan. Tulkaa tytöt sedän luo ratsastelemaan...*heiii*

[muokattu 21.8.2002 11:40]

apua. just like me.. mustasukkasuus ois pitäny jättää pois ihmisen ominaisuuksista ku aatamia ja eevaa rakennettii

ja juu. luottamusta ei miehiin kyllä yhtään.. ehkä se mustasukkasuus johtuukin siitä.. hmm..
[/q]

En yleensä ole ollut mustasukkainen ennen kuin on ollut aihetta, siis turhaan epäilyyn en alennu. Sattui vain käymään niin että paskiainen pääsi pettämään ja satuttamaan raskaammalla kädellä jolloin aloin itsekkin piruksi. Idioottimaista oli jatkaa suhdetta edelleen kaiken tapahtuneen jälkeen....

Palatakseni mustasukkaisuuteen... Siis en edes ymmärrä mitä järkeä siinä on kun se toinen kenestä mustasukkaisia ollaan pettää jos on pettääkseen olit mustasukkainen tai et!!!
Eihän tietysti tunteille aina voi mitään....

duracell-pupu:[q]ootte kauheen sulosii :)

*sydän*

*pupu*[/q]Ite oot...

Edit: Tarkemmin katottuna todellakin oot

[muokattu 30.7.2002 23:15]

Art-of-the-Scene:[q]
tuntuu häijyltä ruveta väittämään mitä kaikkea ihmisestä voi nähdä ja lukea.. tai mitä olen lukenut ja tulkinnut jostain ihmisestä.. johtunee varmaan siitä, että tällaisia väitöksiä ei uskota.. tietysti muilla ihmisillä ei ole valokuvamuistia niin kuin mulla.. eikä ne ole niin älykkäitä (viimeisin testitulos: IQ = 156) tai oivalluskykyisiä kuin minä.. kokemus ja tietämys ei ole samaa tasoo kun minulla.. tms.
[muokattu 22.8.2002 03:49][/q]

Yleensä vain tyhmät kerskailevat älykkyydellään ja paremmuudellaan. Monilla oikeasti älykkäillä on taipumus haukkua itseään tyhmäksi aika pienistäkin asioista.

Mua ei petetty 7v suhteessa kertaakaan, itse petin ja olin siksi mustasuukkainen. Petin, menetin enkä ikinä tekis sitä uudestaan... Sen tajuaa vasta kun on sen menettänyt (kokonaan)

arty:[q]sinkut on kivoja.. niillä on yleensä enemmän vapaa aikaa.. mitä mieltä ootte? %)[/q]

Tämä on totta ja itsestäänselvyys.

Tietenkin se riippuu ihmisestä, miten hän suhtautuu sen jälkeen muihin kavereihin. Omasta kokenmuksesta voin sanoa, että toiset katoavat maanpäältä heti kun alkavat saamaan *dissaa*, toise taas suhtautuvat asiaan palon maanläheisemmin jolloin mukana roikkuu vain uusi kaveri.

Joten koittakaa seukkajat muistaa, että naisia tulee ja menee mutta keverit pysyy.

O