SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Öö. mul menee kyl varmaan rahaa ihan samal taval seukkas sitä sit tai ei.. et eikai se nyt oikeesti oo siitä kiinni?

Ainii, mä en sit ruennukkaa seukkaa, huomasin että ei musta oo siihen ennen kun todella pidän ihmisestä. Turhaa yrittää, kun ei onnistu

Syder:[q]Paras tavara viedään aina käsistä.[/q]

nopeet syö hitaat u know.

Hmm... eilen taisi tulla sinkkuudelle loppu mun osalta

cosmikki:[q]hei onko kukaan tän sinkkuluukun "ikisinkuista" löytänyt itselleen miestä/naista :)?[/q]
Ei, eikä semmoista asiaa kehtaa tunnustaa vaikka olisikin.

Ehkä sitä joskus uskaltautuu tulla ulos sinkkuluukusta

ehheh :D

[q]hallucinogen:
Yana, eipä tarvi olla kuule tuollaista listaa mutta sullakin on varmasti jokin asia mikä tekee jonkin ihmisen ensisilmäyksellä ei haluttavaksii
[/q]

joo, en kiellä ettei aina välillä satu jossain ihmisessä olemaan joku piirre joka on iso miinus. mutta en suostu kehittämään mitään maanista pakkomiellettä jostain asiasta vaan otan kaiken tapauskohtaisesti.

mä oon aivan varma ettei vaadita edes mitään suurempaa hakemista kun löytyy tarpeeksi tyylikäs ja pinkeä silmälasipäinen mimmi joka saa sut vaikka kusemaan hunajaa jos sikseen tulee ;)
koitat sitten väittää mitä tahansa.

[q]

btw, mistä tiedät edes onko Jenna Jameson hyvä ottamaan poskeen?
[/q]

kas siinäpä arvoitus

[q]
joten aika huvittavaa, että lähes vedät hernettä nenään siitä etten pidä silmälaseista [/q]

musta on hyvin huvittavaa että missään vaiheessa kuvittelet tässä olevan jotain hernettä kyseessä. ehkäpä sun on vaan vaikea ymmärtää että asioista voi keskustella ilman herneen nenään vetämistä vaikka oltaisiin eri mieltä?

Moi oot menossa vai moi oot tulossa?

En kuulu tänne enää.

[muokattu 6.1.2004 12:41]

[q]kiti:
sydämensä särkevä ikisinkku kaiketi
[/q]

mä oon jo niin lujasti juurtunu tänne et jokin salama taivaalta pitää iskeä et mut saa täältä pois

mä oon tavannu jonkun ihanan *hymy**joo* et saas nähdä miten eteenpäin mennään.

Tanya:[q]Ihme on tapahtunut..olen kusessa..voi mua raukkaa..olen langennut mieheen..[/q]

kääks. kuka on onnellinen?

mitämitämitä?! löytääks täält itelleen parin vai ?
mäki haluun!!!

Älkäähän nyt Ystäväiseni *vaikka en teitä tunnekkaan*vink** jokaiselle kyllä löytyy se joku jostain jossain elämän vaiheessa..Pitäkää mielä korkealla ja Silmät auki.!*nauraa**nauraa*

patis:[q]

Sä oot löysäilly liikaa Heidin kanssa, nyt menet ja vedät hirveet perseet ja tartut kankusta kiinni *joo*[/q]

Pyh pyh, menneentalvenlumia.

Meille sinkuille sopii mikä päivä tahansa mihin aikaan tahansa ja missä tahansa

Mulle kelpaa kaikki, joilla menojalka vipattaa..olis se sitte vasen , oikea tai keski...mutta tosin nyt on pippelikausi menossa*nauraa**nauraa*luukkuillaan, sinkkuillaan, sekoillaan sopivasti ja ollaan onnellisia!*ding**joo*

mä poistun täältä..mui mui!!

Hopeinen..Mut kohta kultakortti takataskus!*hih*
Hmm, pitäisköhän täst olla iloinen..*justjoo*

O