SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Yllättävää, että kun hetken säpisee, niin tulihan se ämpäri kylmää vettäkin sitten. Olkoot, tää on jees mesta (ja Diablo 3 julkastaan tänään)

Mää taidan olla turhan läheisyysriipuvainen, kosketuskammoinen, ylisosiaalinen ja ennen kaikkea loppupeleissä pelokas. Toiselta puolelta suomea muuttaminen uuteen kaupunkiin on suhteellisen mielenkiintoista kun ei tunne yhtäkään ihmistä paikkakunnalta. Tutustu siinä sitten, kielimuuri sentään jo vähän madaltunut. Toisaalta olen niin kieroon kasvanu lapsi että en osaa antaa lupaa ittelleni tehdä aloitetta vaikka haluaisinkin. Enkä todellakaan halua myöntää että haluaisin. Juurtunut tapa tapella itteni kanssa, häviän joka kerta.

Jäsenyys uusittu.

Tervetuloa.

Tää on muuten aika kiva paikka kun vaan osaa asennoituu oikein!

can i come too...?*blush*

tui tui tyttöset

Vähä mä repesin tolle nigelin postaukselle*nauru* ... "itkien"

jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu ja jatkuuuuuu.... *igor**eiei*

Täytyy uskaltautua sitten..i'm in.

akir0:[q]Lupasin yhdelle ihmiselle kirjoittaa tänne, että

"Naiset on tyhmiä"

p.s. en ole sitä mieltä

[muokattu 29.4.2003 16:11][/q]
Miehet on tyhmiä. Ainakin jotku.

ps. Olen tätä mieltä

mä mihkään lähde.

Kop KOp.......................!

heehehehhe...

KIKINMITTALUUKKU

[q]hallucinogen:
Me ollaan täällä
[/q]

Liian kaukana

Epailijalle!

paljon armonaikaa helluntaihin?*heiii*

yks poissa pelistä.. pärjäilkää!!

Sinkkuna on siistii.
Ja irtoseksi on kivaa.
*sydän*

Roger Roger:[q]Tää on tylsää ja käsikin on jo kipeä... [/q]

hmm. mulla tulee kohta 10kk sinkkuna täyteen. kerran aikasemmin tainnu olla yhtäpitkä aika

quote:UHUU "nykyään tilanvaltaamisesta osaa nauttiakin ja onneksi on sitten hyviä kavereita, jotka tiukan paikan tullen suostuvat unileluksi"

KUKAHAN MAHTAA OLLA UNILELUSI TÄLLÄ HETKELLÄ*täh**täh**täh* VAI ONKO NIITÄ USEAMPIA??*pahis**pahis**pahis*

t:halinalle from Canada

Te ootte ihania.

O