SINKKULUUKKU
milla:[q]ööh.. sanotaan vaikka niin että liika on aina liikaa;)[/q]
milla:[q]
ei niiltä muistaakseni lupaa oo ennenkää kysytty;)
[/q]
joidenkin suhde voi olla sellainen että tarvitsee:/
Avernian:[q]
Jep, mutta täytyy muistaa että täydellisyyttä ei olekaan. Kts. tuo Tanyan edellinen kommentti.
Kaipa jos rakkautta haluaa niin se pitäisi vain mennä ja tarttua jokaiseen tilaisuuteen mikä vastaan tulee... Kaverikin mua neuvo :"kokeile kaikkia kunnes löydät sen oikeen"...*nuha* [/q]
no yäh.. ei mua kiinnosta kokeilla jokasta vastaantulijaa. enkä mä hae täydellisyyttä.
mä luotan todella vahvasti intuitioon ja about jokainen jonka kanssa oon tähän asti seurustellu on jo heti ekalla katseella vetäny multa jalat alta ja kemia on toiminut heti. mutta eivät nekään täydellisiä ole olleet (mutta aika lähellä kuitenkin . )
[muokattu 6.9.2002 13:32]
*on atm pottuuntunut ihmisille jotka etsivät "sitä oikeaa" eivätkä suostu olemaan realistisia*[/q]
realistisia minkä suhteen? mitä sä tällä tarkoitat? ei mua ainakaan kiinnosta aloittaa mitään sellaisen ihmisen kanssa jota en koe "oikeaksi". mielummin oon sinkku
[muokattu 5.9.2002 11:42]
Kesy:[q]COSMIKKI : alaikiäsenä sä vaan makaat himassa etkä varmasti tutustu ihmisiin.. siks se on niin perseestä. no ei oo kauaa tätä paskaa *nauru*[/q]
toi on ihan itestä kiinni. en mä ainakaan maannut
terveisiä ruotsistä. täällä on paljon poroja ja metsää
Kesy:[q]yana, joo pitää ottaa myös huomioon missä hevonhelvetissä asustelee..*justjoo* Tai sit mä en osaa tehä mitää.. no antaa olla.....*pupu*[/q]
missä sä sit asut?
mä oon just nyt keskellä korpea, borlängessä ruotsissa. eikä mulla oo ollut yhtään tylsää iltaa täällä
toisaalta en o kyllä enää alle 18v vaan toisaalta eipä se olis tässä menossa paljon haitannut...
okei katotaan miten pehmeenä on pää ens viikon perjantaina kun joutuu lojuu täällä siihen asti...
Tanya:[q]
niin no tieteessä on todettu että jokaisen ihmisen ympäröi sellainen näkymätön kupla. Millä me sen puhkaisimme?
*justjoo*[/q]
mulla ei oo kuplia kuin korvien välissä
Kesy:[q]Ja onhan alaikäset tietysti vähempi arvosia kun ne jotka on täyttän jo sen huimat 18.. se on totta. "katotaa sit ku oot täyttäny" "ei täs muuta oo ku et se on vähä hankalaa olla sun kanssa ku ei voi lähtee mihinkää" "ainii, ethän sä voikkaa lähtee mukaa ku eihän sul oo ikää!" *dissaa*[/q]
sä hengaat väärien ihmisten kanssa. meizi ainakin diggailee alle 18v mimmeistä
teinit on ite kaikkein ikärasistisimpia ja teineille ikä merkitsee paljon enemmän kuin ajatukset.
ikä on vain numero
[muokattu 10.9.2002 19:25]
Tiril:[q]no vaihteeksi täällä taas..
suuresti meni *sydän* rikki...
[/q]
my condolences
Must rupee tuntuu et mä en pääse täältä ilinä pois... en kyl taida enää halutakkaan...
Jenni:[q]Mäkin haluisin olla ihastunut..huoh. Vaan eiköhän niin taas jossain vaiheessa pakostikin käy *nauru*[/q]
mä taas haluaisin etten olis :(
ja just nyt sinkkuus ei taas ole arsesta*hih*...en mä tiiä, joskus sitä niin kauheasti haluaa jonkun vierelleen ja joskus taas riittäis ihan rehellinen fb*vink*...kai sitä jotenkin on turtunut tähän olotilaan, mutta silti on hauska haaveilla ja tuijotella kaikenmaailman söpöliinejä*nauraa*...
mä uskon et joskus kolahtaa niin kympillä, että ei oo paluuta*hymy*..tai ainakin toivon kipinä on olemassa*sydän*
NYT JUST SINKKUUS ON PERSEESTÄ!*dissaa**dissaa*
"joskus"
Mitä hyötyä siitä on sitten kolmikymppisenä, kun elämä alkaa jo olla lopuillaan?
Voisi vaikka valtion puolesta parittaa toisilleen sopivat ihmiset toisilleen vaikka 15 vuotiaana tms.[/q]
niin, tämä tätihän on JO 28!!!!!!
*nauraa*elämä on lopuillaan silloin, kun antautuu tavanomaiseen ja tylsään, kuolee sisäisesti*poks*itse aion olla ikuisesti nuori, ja siihen ei tarvita lähdettä.
Olliboy:[q]Olliboy = sinkku.
*purr*[/q]
alax olee mun kaa!?
HardSpanky:[q]maanantai.
halivajaus :)[/q]
Vähän niinku et, mulla on ainaskii halivajaus joka päivä*uuh*
Tänään varsinkin *itkuparku*
huOh.
[muokattu 14.10.2002 20:01]
no ei se sit kauaa kestänyt?
En tiedä pitäisikö tämä kirjoittaa tänne vai Masennus topicciin, no en enään löytänyt masennusta topiccia, joten saatte kärsiä siitä täällä.
Olen sairastanut mesennusta ja kärsinyt siitä jo yli vuoden verran ja nyt jotenkin tuntuu että olen saavuttanut sen pisteen mihin milloin pää ei enään kestä.
"Normaali" elämä on sitä samaa päivästä toiseen selviytymistä, pientä hupia siellä täällä, ilman mitään ihmeempää, mutta pahimpina päivinä seinä todellakin tulee vastaan.
Nyt koko viimeinen viikko on ollut pelkää pahaa päivää.
Syynä tämän pahan olon pintaan tulemiseen on se että olen rakastunut kaverini tyttöystävään.
viimeinen tippa.
Eikä kyseessä ole mitään väijyjä/teini ihastumista, vaan meillä on todella hyvät välit(ehkä jopa liian läheiset jos otetaan huomioon että hän on kaverini tyttö) ja vietämme aikaa toistemme kanssa, mutta tiedän että mahdollisuuteni ovat melkeimpä mitättömät.
Tekisin mitä tahansa, jos voisin vain työntää tämän fiiliksen pois ja olla hänen hyvä kaverinsa, mutta en vain pysty siihen.
Mitä vittu mä olen tehnyt että mä ansaitsen tälläsen elämän. Mä en halunnut tätä enkä pyytänyt tätä. Pelkää saatanan ylämäkeä koko elämä.
Tekisi mieleni vain soittaa hänelle ja sanoa mitä mä ajattelen hänestä ja lopettaa tämä ylämäki helpommalla tavalla.
Sori että mä valitan täällä ihan väärässä foorumissa, mutta olo on ihan kun olisi kännissä, tällä hetkellä mulla on yhtä paljon otetta tästä maailmasta kun 3 promillen humalassa.
mä haluan vain tän loppuvan. enkä todellakaan palaa siihen vanhaan "elämään"......
Teks:[q]Seuraa ! *iloinen*[/q]
Luulin et esim. SEURUSTELET *täh*
ai mitä? voiko ihastuminen olla molemmin puolista *täh*
emmä vaan oo huomannu semmosta