SINKKULUUKKU
[q]MiMoSa, 20.4.2008 21:33:
---
SyndroDome, 20.4.2008 21:16:
Halibula! Nyt kainalo kelpais. Wanted halikamu ja unikamu.
--- Tosta nyt ainakin ensihätään. Toivottavasti löytyy kunnon kamukin pian.*hihu*
Ja mullehan tais nyt käydä niin, et lähen menee täältä.*pepsodent* Ainaski nyt tonne säpinäluukkuun.....*hihu*
[/q]
Kitooos
Mitäh?! Mihis sä oikeen oot lähössä häh?! :D
Kerronythetikaikki!
Ps. God for you
[q]Mar6, 11.10.2008 16:15:
---
kilobitti, 11.10.2008 15:46:
---
Anselmi, 7.10.2008 16:19:
---
Tiinuliinu81, 7.10.2008 15:39:
No on toki mutta silti turhauttaa. Koen lapsellisesti, että mulla meni 6.5 v. hukkaan edellisessä suhteessa ja nyt on sitten yksin. Nautin kyllä siitä omalla tavallani mutta, kun monella kaverilla jo elämä niin pitkällä, niin kai tässä joku ikäkriisin poikanen kolkuttelee ovella..
---
Mä en oo oikein ikinä ymmätänyt tätä, etenkin naisten, käyttämää kuvasta siitä että taakse jäänyt seurustelu on hukkaan heitettyä aikaa jos ero tulee. Ei kyse ole mistään laivanrakentamisesta vaan elämän jakamisesta toisen ihmisen kanssa. Pelottavia naiset joille suhde on jotain ihmeellistä kilpavarustelua. Siinä on helposti onnen kohteen sijasta onnen väline se toinen ihminen joka pitäisi olla se tärkein.
---
Lisäksi koen, että olen oppinut jokaisesta suhteesta ja jokaiselta exältä jotain => se aika ei mitenkään ole mennyt hukkaan.
---
+1
En ollenkaan pidä entisiä suhteita hukkaan heitettynä aikana. En osaisi arvostaa nykyistä onnea lähellekään niin paljon jos en olisi muutamaa kokemusta rikkaampi kuten nyt olen.
Ja ne uudet hienot jutut mitä on aina toivonut löytävänsä aikaisemminkin, tuntuvat vieläkin päräyttävämmältä kun niitä ei ole heti kättelyssä joskus saanut vaan ne tulevat eteen myöhemmässä elämässä Kaikki entiset kamppailutkin ovat tehneet minusta sen mikä nyt olen, joten osaan myös huomioida toista paremmin kun olisin osannut joskus aikaisemmin. Toki pettymykset ovat aina ikäviä ja se puihin mennyt juttu masentaa ja saa masentaakin
[/q]
Amen my brother.
[q]MiMoSa, 6.3.2008 10:48:
Onko se niin, et kun alkaa neljännesvuosisata olemaan elämää takana, pitäis olla jo ainakin mies ja mahdollisesti lapsiakin? Alkanut vaan ottaa päähän, kun tutut kyselee, et joko sä nyt oot miehen löytänyt. No vittu en oo, enkä oo ettinytkään. Ei tarvi koko ajan kysellä.*grr* Jotenkin itellä vielä sellanen vaihe päällä, että ei halua vakiintua (ja tylsistyä*pepsodent*). Koko ajan on niin paljon kaikkea muuta, että en mä ees ehtis seurustelee. Haluan olla vapaa ja mennä niinkun ite haluan vielä hetken aikaa. Monet mun parhaista ystävistä on myös edelleen sinkkuja, enkä senkään takia tunne vielä mitään paineita vakiintumiselle, kyllä sitä ehtii myöhemminkin. Sinkkuilu rocks!*joo* Ehkä tossa muutaman vuoden päästä vois jo kuvitella jotain muuta mut ei vielä.
[/q]
Hmm ai on ihmiset alkanu kyselemään, että joko oot miehen löytänyt? :) Heh. No mä en oo kyl tohon törmännyt omassa perhe/tuttava piirissä tosin mun tapauksessa olis oletettavaa, että kyselisivät lähinnä onko sitä unelmien naista näkynyt..
Ja tosiaan joo.. Ei oo löytyny, enkä oo ettinytkään. Säpä sen sanoit. Toki olishan se oma hanipöö (=D) todella kiva, mutta Kaikki aikanaan ja mihis tässä on kiire valmiissa maailmassa? Ja muutenkin kyllä oon vähän sitä mieltä, että ei se unelmien kumppani "etsimällä" kyllä löydy. Tulee sitten vastaan kun on tullakseen. Jos synkkaa jonkun tutun tai tuntemattoman kanssa niin sitten synkkaa. Thats it.
Ja sinkkuilu kyl rocks. Kliseitähän nää on, mutta sanotaan nyt taas.. Että onhan se helvetin jees kun saat mennä ja tulla miten haluat. Vaikkakin kyllähän suhteessa (hyvässä sellaisessa) eläminen aina sinkkuilun voittaa.. IMO.
[q]drifter, 31.10.2009 00:44:
---
Soina, 30.10.2009 23:14:
---
equalizer, 30.10.2009 11:47:
miks seurustelevat kaverit koittaa aina suaki saada löytämään joku..ite en ainakaan seukkaile niin kauan kun teen vuorotöitä
---
Tapaat elämäsi naisen jonain kauniina päivänä kirjakaupassa, mutta kieltäydyt treffeistä, koska sulla on vuorotyö :)? En usko.
---
Sä et oo selkeesti koskaan eläessäs ollu vuorotyössä.
[/q]
Valaise nyt ihmeessä miten se estää seurustelun...joo, olen tehnyt vuorotyötä, yötä, iltaa, about mitä vaan ja seurustellut...ei seurustellessa tarvi olla 247 yhdessä, itse jopa yritän välttää ns. paita & perse asetelmaa (huonolla menestyksellä so far)
...ja tänne takaisin. Kunpa pystyisin vielä ottamaan sormuksen pois sormesta.
---
No niin...huomenna treffit joista olen unelmoinut vasta puoli vuotta!
---
nooh, olikos se semmonen mies joka vastas näitä sun kriteerejä..?
"Unelmamies
- Hyvin toimeentuleva ja kouluttautunut
- Luotettava
- Suora
- Päämäärätietoinen
- Tyylikäs ja hyvännäköinen
- Yli 175 cm
- Hyvätapainen
- Tykkää matkustaa ja käydä ulkona
- Järjestelmällinen ja siisti
- Ei liian tunteellinen tai utelias
- Sosiaalisuus plussaa
- Hyvä itsetunto"
quotattuhan teksti oli täältä: http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=94210;sivu=2
*lmao**lmao*
Muistakaa: Elämä on laiffii...
---
No niin...huomenna treffit joista olen unelmoinut vasta puoli vuotta!
---
nooh, olikos se semmonen mies joka vastas näitä sun kriteerejä..?
"Unelmamies
- Hyvin toimeentuleva ja kouluttautunut
- Luotettava
- Suora
- Päämäärätietoinen
- Tyylikäs ja hyvännäköinen
- Yli 175 cm
- Hyvätapainen
- Tykkää matkustaa ja käydä ulkona
- Järjestelmällinen ja siisti
- Ei liian tunteellinen tai utelias
- Sosiaalisuus plussaa
- Hyvä itsetunto"
quotattuhan teksti oli täältä: http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=94210;sivu=2
Noh noh pitäähän tässä nyt kanssa klubbaajille onnee ja menestystä toivottaa. Toivotaan nyt aadalle onnistumista. Liikaa vaatimalla voi tosin vaan jäädä luu käteen. Muutama tärkee ominaisuus ja lopuissa on syytä joustaa.
Was up bitches? Arvatkaa kuka on palannut kuvioihin? Vieläkö jengi velloo täällä itsesäälissä vai onko joku saanut jotain aikaankin? Tiedossa on hyvä kesä, sitä ei kannata tuhlata ruikuttamiseen.
Mitäs jos kaikki siniset nimet alatte vaikka homoiks, niin meikälle on paremmat markkinat :D
-----------------------------------------
Syleilkää toisianne antakaa mennä :D
Syksyllä, voisin koittaa rakentaa seksisuhteesta oikean seurustelu suhteen
Good luck with that*nauru*
---voisin koittaa rakentaa seksisuhteesta oikean seurustelu suhteen
Puoliks suunniteltu on puoliks tehty![]()
Miksi?
..tai siis.. Miksi?
Jos suhde toimii sellaisena kuin se on, miksi siitä pitäis tehdä jotakin muuta, jotakin mikä potentiaalisesti ei enää toimisikaan. Ja jos se ei toimi sellaisena kuin se on, toimisiko se paremmin jonkinmuunlaisena? Ja jos se ei luonnostaan muotoudu toimivaksi, onko siitä mahdollista tehdä "väkisin" toimiva?
Toki seksisuhde voi muotoutua toimivaksi(kin) seurustelusuhteeksi, mutta en ole niinkään vakuuttunut siitä, että seksisuhteen voisi muuttaaa seurustelusuhteeksi, jos se ei luonnostaan siihen suuntaan taivu..
Jospas sitä jäis tänne suosiolla loppuelämäkseen
Kerran Gigolo aina Gigolo, silleen mulle ihmiset Amadeuksessa sano???!!!
Jee jee, elämä on ihanaa ja luulen, että alan kohta seurustelemaan! :-)
Jee jee, elämä on ihanaa ja luulen, että alan kohta seurustelemaan! :-)
Onneks olkoon! Itse vaan katkeroidun yksin kotona...
Mä lähen niiiin menee täältä ^____________^

MAHTAVAA JEMMUTTI!!!
Sama :( Kohta lähtee allekirjoittaneelta hanskat tiskiin
--
Onneks olkoon! Itse vaan katkeroidun yksin kotona...

Was up bitches? Arvatkaa kuka on palannut kuvioihin? Vieläkö jengi velloo täällä itsesäälissä vai onko joku saanut jotain aikaankin? Tiedossa on hyvä kesä, sitä ei kannata tuhlata ruikuttamiseen.
second that!
Anyway itsella ainakin olis tarkoitus viihtya taalla viela 4-5 vuotta ja katsella sitten nelikymppisena noita seurustelu juttuja ettei paase syntyyn mitaan teiniraskauksia jne...
taytyy kuitenkin olla rehellisia itselleen ja muistaa etta sillonkun heitettiin noppaa sukupuolesta ja sattui syntymaan mieheksi niin siina tuli sellanen etu mukana etta ei ole niin tiukkaa ton ian kanssa.... jos joku haluaa vakisin heittaa kortensa kekoon maailman ylikantoisukseen niin sen ihan hyvin tehda vaikka viisikymppisena =)
En mäkää haluu olla tääl enää :(